PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisorganisatie: Dreamvacation



Disneyfan1970
28-09-08, 20:35
Ik heb een nieuwe ondekking gedaan. Een nederlandse aanbieder met hele scherpe prijzen. Wat me ook erg aanspreekt is het feit dat je 2 weken van te voren gelijk het adres krijgt.
Ook hoef je niet achteraf naar een visitor center wat je in het ergste geval 2 ritjes scheelt. De eerste als je 's avonds na openingstijd aankomt, en de andere de volgende dag, waar je vaak je creditcard gegevens moet verifiëren.
Ik heb er geboekt en ben erg vriendelijk geholpen. Dit is de site : http://www.dreamvacation.nl/ (http://www.dreamvacation.nl/)

Jeroen

hgommers
22-02-09, 10:59
hallo,
Wij vertrekken 25 april voor de allereerste keer, 2 weken naar Florida. Wij zijn al aan het aftellen:smile:.
Heeft iemand van jullie ervaring met Dreamvacation? Zij verhuren villa's in de buurt van Orlando!

catje1977
23-02-09, 07:09
Hoi
Ik ken het niet, misschien andere mensen wel? IK vind ze erg goedkoop en ik zie nergens een logo van sgc staan, dan ben ik persoonlijk wel op mijn hoede. Struin hier eens rond en bekijk ook de touroperators waar hier veel ervaring mee is zoals american estates usafunvacations usareisen etc
veel planplezier!
Carina

Disneyfan1970
26-02-09, 21:56
Ik heb een villa bij ze geboekt, en tot nu toe erg tevreden over de afhandeling. Het komt allemaal betrouwbaar over.

Groet,

Jeroen

petrajessy
27-02-09, 17:31
Ik heb even gekeken maar ik vind de info op de website summier. Er staat geen gallery met foto's op alleen de slideshow op de homepage. Daarnaast vind ik de prijzen verdacht laag. Hun adres staat niet eens op de site. Ik zou daar dus echt mijn geld niet aan overmaken. Maar ja da's mijn mening. Ik huur overigens liever bij particulieren. Dan zit er nooit commissie tussen en ben je ook goedkoper uit.

knaapje
27-02-09, 18:33
Het adres staat niet op de site. maar OHH!. Google wonder:

Dream Vacation (http://www.dreamvacation.nl/)
www.dreamvacation.nl

Groene Zoom 26
2614 TT Delft
015 2121933

Zo gevonden.
Ik meen zelfs, dat het van een forumlid is van dit of het Orlando forum.

Knaapje

Njit
27-02-09, 19:56
Ik meen zelfs, dat het van een forumlid is van dit of het Orlando forum.

Klopt. Maar hij/zij mag hier niet openlijk reclame voor maken.
Vandaar dus ook geen reactie op het Forum.

petrajessy
27-02-09, 21:08
Het adres staat niet op de site. maar OHH!. Google wonder:

Dream Vacation (http://www.dreamvacation.nl/)
www.dreamvacation.nl


Knaapje
Ja dat adres had ik ook al gevonden. Bij kvkoophandel opgezocht...daar staan ze wel ingeschreven. Maar ik bedoel dat ik het niet professioneel vind staan dat het niet op de site zelf staat.

Shopping_frieda
09-03-09, 16:46
Ik ga waarschijnlijk bij hen boeken voor volgende maand en laat zeker weten hoe het is geweest.
Tot hiertoe worden al mijn vragen correct en met veel geduld beantwoord.

Shopping_frieda
28-04-09, 21:26
We zijn vandaag terug gekomen van vakantie.
De villa was prima inorde en we hadden 4 bdrm ipv 3.
Het was een recent huis.
De communicatie met Dreamvacation was goed.
Enig nadeel dat ik kon vinden was dat het wat verder afgeleggen was Haines City.
Groetjes

Dlicious
28-04-09, 23:08
Een amateuristische site... daar gaat mijn geld niet heen!

disney-golf
28-04-09, 23:52
We zijn vandaag terug gekomen van vakantie.
De villa was prima inorde en we hadden 4 bdrm ipv 3.
Het was een recent huis.
De communicatie met Dreamvacation was goed.
Enig nadeel dat ik kon vinden was dat het wat verder afgeleggen was Haines City.
Groetjes
Vandaar de lagere prijs...

knaapje
29-04-09, 15:52
Een amateuristische site... daar gaat mijn geld niet heen!

Ach ja, ieder zijn mening.
Bijv. Alamo heeft een zeer professionele site..........:shock:

Shopping_frieda
02-05-09, 17:27
Misschien dat het ook te maken had met het feit dat ik aan de laten kant geboekt heb (10/03)en dan het nog paasvakantie was.

Disneyfan1970
12-05-09, 19:14
Wij zijn ook terug van eerst 8 dagen orlando en villa via Dreamvacation, en daarna 7 dagen western disney cruise. Weer een geweldige vakantie.
Wij zaten met onze villa op een resort, vlak naast een walmart. We zaten op ongeveer 15 minuten rijden van het Disney terrein. Villa was prima in orde, erg luxe uitstraling. Geen gebruik gemaakt van de facaliteiten op het resort, niet eens van ons eigen zwembad, vanwege drukke schema.

Groeten

Jeroen