PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Harry



Harry
20-02-09, 13:48
Mijn naam is Harry,
Mijn vrouw en ik wonen al ruim 10 jaar in de winterperiode in Florida en ik had nog nooit van een Florida Forum gehoord. Kan gebeuren. Wij wonen in het centrum ( Polk ) van de staat en kunnen vrij gemakkelijk en in redelijk korte tijd zowel Orlando met de parken, als Tampa en Clearwater bereiken. Langs de westkust is o.a. Venice een plaats waar we graag naar toe gaan. Lekker vis eten bij Sharky's aan de pier. We hebben hier ook een knappe boot, een Mastercraft van 300PK en daar varen we regelmatig de chain of lakes mee af. Spijtig genoeg is dit nu al het derde seizoen dat we niet kunnen varen in verband met de lage stand van het water.
Groet.

Njit
20-02-09, 13:53
Welkom op het Florida Forum. Het Forum bestaat in de huidige vorm sinds september 2006. Je hebt dus maar een paar jaartjes gemist :)

Veel plezier!

ga30
20-02-09, 13:54
Hallo Harry

Welkom op de florida forum

Ik ben ook nieuw op deze forum maar heb nu al veel geleerd

Wat geweldig om zoveel mensen te leren kennen , jullie zijn dan helemaal ervaren Florida gangers.

Ik ga in juni een dag voor mijn verjaardag naar Florida voor 16 dagen

Heel leuk

Welkom Giovanna

cant51
21-02-09, 19:43
Harry,welkom op het Forum, van een Florida verslaafde, wij verblijven meestal In Vero Beach een aantal keren per jaar. Helaas kunnen wij door ons werk, dit jaar pas in oktober weer voor 6 weken, maar aan de andere kant mag je nu blij zijn werk te hebben en dan maar 1x voor een wat langere periode naar Florida.

grtjes Toos