PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema ga30: juni / juli florida



ga30
18-02-09, 18:44
HAllo allemaal

Ik ben een samen met mijn nicht en onze kinderen naar orlando

reischema is 7 dagen orlando
1 dag Tampa
1 dag fort Meyers
2 dagen Key Largo
1 dag Key West
2 dagen Miami

En terug naar Nederland

Heeft iem. nog tips voor leuke stranden activiteiten met water of boottochten .

Giovanna

Teleton
19-02-09, 09:12
Ik ben een samen met mijn nicht en onze kinderen naar orlando

Hallo Giovanna,

van harte welkom op dit fijne Florum waar je van alles en nog wat kunt vinden om je vakantie tot een succes te maken. Je maakt mij wel erg nieuwsgierig wat je bent; (ik ben een......Italiaanse filmster, werkende moeder, Floridaliefan....?) er is een belanrijk stukje van je tekst weggevallen......

Je wilt graag tips en er zijn gelukkig zat Forumleden die je daarbij kunnen helpen. Het helpt wel als je zelf ook wat meer informatie geeft: hoe oud zijn de kinderen bijvoorbeeld? Hebben jullie in Orlando plannen voor een hotel of kiezen jullie toch maar voor het gemak, de luxe en het comfort van een fijne villa?

De stranden kom je denk ik vanzelf wel tegen als je de laatste 7 dagen van je valantie gaat toeren. Zoek anders eens op Fort Meyers of kijk hier (http://floridaforum.nl/showthread.php?t=6983&highlight=Clearwater+Beach). Leuke activiteiten met water vind je ook in Orlando; koop Magic Base tickets met Waterparks en trek gerust een dagje uit voor een bezoek aan een van de twee zwembaden. Je hebt wel veel verplaatsingen in die laatste zeven dagen gepland. Wat gaan jullie in Tampa doen, Busch Gardens bezoeken? Waarom rijd je dan niet gelijk daarna door naar Ft Meyers? Het is een dikke twee uur rijden.

Over de boottochten is ook wel iets te vinden; probeer de zoekfunctie zelf eens en zoek op 'Seascreamer'

Tot slot; je schrijft dat je voor de tweede keer gaat. Vorige reis heb je nog een groene kaart ingevuld om toegang tot de VS te krijgen, nu moet je je vooraf bij ESTA (http://www.esta.us/travel_authorization.html?gclid=CJ2Fn7mR6JgCFUaK3g odSmba0g) melden. Misschien is het al lang gebeurd, anders zou ik het direct in orde maken.

Veel plezier met de voorpret!

ga30
19-02-09, 12:51
Hallo

Bedankt voor het reageren


Ik ben in orlando al naar de Disney waterparken geweest en zal zeker naar weer een opzoeken alleen wil ik nu naar Sea world en universal studios .

Ik ben een USA fanaat ,florida fanaat , werkende moeder met twee kinderen van 9 en 3 jaar mijn partner houd niet van AMerika dus gaan wij vaak alleen of met een vriendin of familie.

Wij hebben een appartement bij Legacy park zijn nu bezig dat te veranderen in een Villa met zwembad , veel makkelijker met kinderen.

Ik ben erg blij met alle reacties want ik merk dat ik te weinig gezien heb toen wij deze eerste keer naar orlando waren

Spannend wij gaan voor het eerst ook echt rijden naar de verschillende plaatsen als vrouwen met kinderen en ik vind het wel spannend.

Giovanna