PDA

Bekijk Volledige Versie : Combinatie reizen



Sylvia
16-02-09, 21:50
Wij willen in september graag een combinatie reis New york- Florida maken.
Nu heb ik op exit reizen gekeken waar ze een standaard reis hebben maar ik ben aan het kijken of ik het zelf kan boeken. Voor zover ik kon zien heeft worldticketcenter als enige een combi ticket. Vlieg dan op 4 sept. naar NY, 7 sept door naar Miami en op 14 sept weer via NY naar AMS. Prijs 598 euro p.p.

is dit duur en hebben jullie nog goede tips? het is voor de 1e keer VS dus alle tips zijn welkom!!

Ta2 Gerrit
16-02-09, 22:24
Het beste kun je een vlucht met stopover nemen. Voor New York is dan Delta een goede optie, maar andere airlines kunnen natuurlijk ook.

Je boekt dan een multicity vlucht van Amsterdam naar Miami met een stopover in NY.
Diverse brokers bieden multicity vlucht o.a Expedia, hoewel er met jullie prijs niks mis is.

Marco Stern
16-02-09, 22:45
Sylvia, kijk even op Orbitz.com. Zo'n ticket AMS-NY-MIA-AMS kost daar met jouw data slechts EUR 417. Expedia zal waarschijnlijk hetzelfde tarief aanbieden.

Sylvia
17-02-09, 09:39
marco, kun je me misschien de link van de juiste pagina doorsturen van Orbitz.com? het lukt me niet om een multicity vlucht te boeken:(

Teleton
17-02-09, 09:43
het lukt me niet om een multicity vlucht te boeken:(

Hi Sylvia,

Heb je al voor "expand search options" gekozen in het eerste keuzemenu van orbitz.com? Daarna krijg je echt de keuze voor een multicity trip! Succes.....

Marco Stern
17-02-09, 10:55
Klik:

http://www.orbitz.com/App/ViewRoundTripSearch?&retrieveParams=true&z=6df&r=2d

En kies Multi City

Sylvia
17-02-09, 13:39
prima, ik heb even gekeken en het is heel logisch. Alleen kom ik qua tarief veel hoger uit, gewoon de 600 euro.
Snap niet hoe dat kan?

knaapje
17-02-09, 13:55
Op deze site vind je ze ook:
http://www.kayak.com/

ook multicity kiezen.
Knaapje

Marco Stern
17-02-09, 23:19
Sylvia, ik ben bang dat de goedkope optie inderdaad weg is nu. Het viel mij zowiezo op dat vandaag ineens alles duurder is omdat ik ook net een ticket moest boeken vandaag omdat ik gisteren nog niet wist of ik vrij kon krijgen. Bij mij scheelde het maar 20 euro echter. Ik zou gewoon nog ff wachten tot er weer nieuwe tariefsverlagingen zijn, september is nog ver weg en de reisbranche staat nog steeds onder grote druk.

liesje1967
17-02-09, 23:40
Is het niet zo hoe langer je wacht...hoe duurder????

Syllvia
18-02-09, 07:05
Is het niet zo hoe langer je wacht...hoe duurder????


Meestal wel, soms kun je ook geluk hebben en willen ze een half vliegtuig nog 'opvullen' met een aanbieding.

Ik zelf denk dat de prijzen al zo uitgeperst zijn, dat het gewoon niet goedkoper meer kan.

Marco Stern
18-02-09, 13:51
Is het niet zo hoe langer je wacht...hoe duurder????

Vaak wel maar de prijzen van vliegtickets fluctueren nogal de laatste tijd. Op dit moment is United aan het stunten, volgende week is het wellicht Continental of BA. Er is nog genoeg ruimte voor nieuwe aanbiedingen maar je weet het nooit...

AstridV
19-02-09, 14:18
Sylvia,

Hoe lang wil je gaan. Want een collega van mij heeft vorige jaar die combi gedaan van Exit reizen. Zij vond dit veel te kort. Vooral de tijd in Orlando.

Groetjes,
AstridV

fatma30
19-02-09, 18:07
Wij hebben gewoon vlucht brussel - Orlando geboekt en vanuit Orlando een paar dagen later een retourvlucht geboekt met Delta voor 3 dgn. Zeg maar een Citytrip binnen onze vakantie.
Fatma

Sylvia
21-02-09, 19:25
Ik had ook eerst gekeken naar de reis bij Exit maar de route vond ik niet zo leuk. Ik dacht wel zelf aan een dag of 4 in NYC en dan ruim een week florida. Ik moet zeggen dat ik nog wel twijfel over de periode voor Florida ivm orkaan seizoen...