PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: marjonmiddelkoop



marjonmiddelkoop
16-02-09, 20:42
Goedenavond,
Zojuist heb ik met geregistreerd op het Florida-forum. Ik ben Marjon, 43 jaar, getrouwd, en twee kinderen (10 en 13). We gaan in juli 3 weken naar Florida, maar er zijn zoveel leuke parken. In de twee weken dat we in de buurt van Orlando zijn willen we maximaal 4 parken bezoeken. Wat zijn nou echt de allerleukste? Wie heeft tips?
Groeten van Marjon

Chanty
16-02-09, 20:48
Disney alleen bestaat al uit 4 parken, 2 waterparken, Downtown Disney...Universal zijn er 1, Sea World heeft een waterpark...
Ik zou me in Orlando nooit beperken tot 4 parken, wat is de gedachte daarachter?

Ik vind het moeilijk om er 4 aan te wijzen...hangt van de interesses van jullie en de kinderen af... Wij Disneygekken hebben in 2006 alleen Disneyworld en Sea World bezocht. We hadden maar 10 dagen en hebben gekozen om Universal niet te doen.

Succes met plannen!

Groetjes, Chantal

Michael66
16-02-09, 20:55
Waarom ga je naar Florida? Da's wel een essentiele vraag. Wat vind je leuk in attractieparken? Da's namelijk voor iedereen weer anders en daarom ook erg lastig om antwoord te geven op je vraag. Als je daar zelf antwoord op kunt geven, dan kun je al snel wat ervaringen lezen in de vele reisverslagen, de verschillende onderdelen van het forum even bekijken en dan misschien wat gerichtere vragen stellen.

Let wel: ik wil je graag helpen, je graag vertellen wat mijn ervaringen zijn en zo, maar Florida heeft zoveel mogelijkheden dat het handiger is als je iets meer info geeft en haalt.

Ik wens je in ieder geval veel succes met je info-tocht, en veel plezier in Florida!!!

A.Hofman
12-03-09, 10:39
Als je slechts 4 parken wil bezoeken zou ik kiezen voor:

Magic Kingdom
Seaworld
Universal Studio's
en Kennedy Space Centre (niet echt een pretpark, maar wel heel leuk.)

S@skia
12-03-09, 19:52
Seaworld is absoluut niet te missen (zeker in combinatie met aquatica) en verder Magic kingdom.
Als je 3 weken gaat en voor beide de combitickets koopt kun je 14 dagen naar Seaworld en 10 dagen (in een periode van 14 dagen) naar Disney, bestaande uit Epcot, Animal Kingdom, Disney World en Disney studio's. Ofwel meer dan genoeg voor 3 weken.

robisjo
12-03-09, 20:17
Hoi Marjon,

Je zegt dat je 2 weken in de buurt van Orlando zit, wat zijn je plannen voor de derde week. De samenstelling van je gezin, een zoon en dochter? 2 dochters, 2 zoons?

Ik zou in ieder geval doen:
- Een park van Disney en dan niet Magic Kingdom, maar Epcot. Voor de Magic Kingdom kun je ook naar Parijs, is wel kleiner maar vertoond veel vergelijkingen. En Epcot is een park wat dan totaal anders is.
- Sea World
- Universal Studio's

En misschien als je ook in de buurt van Tampa komt, Busch Gardens.

Waar je ook voor kiest, je gaat in ieder geval een geweldige tijd tegemoet.

Groetjes,

Bianca