PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: kiendje



kiendje
12-06-05, 22:26
Hallo,

Ik ben Angelique en ik ga in augustus samen met mijn man en 2 zoontjes van 6 en 3 jaar oud voor 16 dagen naar Orlando. Mijn man en ik zijn er 10 jaar geleden als eens geweest. Het was toen maar voor 4 dagen. We zijn toen 1 verregende dag in Magic Kingdom geweest. Verder hebben we Epcot, Universal, Church Street Station en Sea World gezien. We hebben nu een Fun in the Sun Pass, zodat we met de kinderen de parken rustig kunnen bekijken. We verblijven in het Holiday Inn Sunspree Resort Hotel Lake Buena Vista, omdat dat er bij Bassie en Adriaan zo leuk uit zag. Omdat het voor ons zo lang geleden is, en dat dat zo kort was, zijn er bij ons regelmatig vragen en die wil ik dan ook op het forum plaatsen. Verder zal ik veel reisverslagen bekijken, om ideetjes op te doen.

Groetjes,
Kiendje

Michael66
13-06-05, 20:30
Goed plan om met die twee kleintjes lekker rustig aan te gaan doen. Maak de dagen in de parken niet te lang, een uur of 5-6 in een park is lang genoeg. Het is erg warm en dat sloopt je langzaam maar zeker. Duik na een dagje park lekker in het zwembad en ga dan nog even shoppen en ergens lekker wat eten waar het allemaal soepel gaat, zoals een buffetrestaurant.

Veel plezier!!