PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: vrouwen



vrouwen
15-02-09, 17:18
Even voorstellen: Marjanne

Vrijdag 20 februari vertrekken mijn partner en ik voor 12 dagen naar Florida. We zijn nog niet eerder in Florida geweest, wel in de Southern States.
Ik weet niet wat het is met de de Verenigde Staten, maar het is zo indrukwekkend! Je hoeft niet persé naar pretparken voor de belevenis, de belevenissen zijn overal!

Dat is dan ook onze manier van ontdekken. We hebben geen kinderen, dus de parken slaan wij over. Fly en drive en niets geboekt behalve een hotelletje voor de eerste 2 dagen in Fort Lauderdale.

Dus lieve mensen; wat moeten we beslist gaan doen en waar moeten we zeker zijn geweest. En wat is een aanrader in Fort Lauderdale? We zijn reuze benieuwd. Tips betreft best te rijden wegen, goede kaarten ed. zijn ook van harte welkom.

groetjes,
Marjanne

dennis_diana
15-02-09, 18:09
Bij vorbaat sorry dat ik het op deze manier zeg Marjanne, maar als je pas 6 dagen voor vertrek over je vakantie gaat nadenken, vind ik persoonlijk dat een beetje laat. Wat verwacht je nu?
Je kiest er heel bewust voor om niets van tevoren te plannen, maar wilt nu wel ff in nog geen weekje alle info tot je nemen wat betreft 'must do's' goede kaarten/wegenstelsel etc.
Ik kan me dr echt helemaal niks bij voorstellen (maar ja: zo kun jij je er waarschijnlijk niks bij voorstellen dat ik al een half jaar van tevoren met mn voorpret bezig ben...)
Ik kan je niet op weg helpen met je vragen (want ik ga zelf pas voor de eerste keer) maar ik kan je wel aanraden om de zoekfunctie bovenaan de pagina te gebruiken, want er is heeeeeeeeeeeeel erg veel info op dit forum te vinden!!
Succes met je voorbereidingen en heel erg veel plezier in Florida!!

Ta2 Gerrit
15-02-09, 18:48
Hallo Marjanne (& partner), en welkom op dit fraaie en informatieve forum.

Ik kan een beetje meegaan met de vorige schrijver, wat voorbereidingen betreft, maar aan de andere kant is het ook wel leuk om verrast te worden.
Wat Ft. Lauderdale betreft, op deze pagina (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=915&highlight=fort+lauderdale)staat heel wat info, inside information.

Verdere must-sees, ik zou het niet weten, want ik weet niet wat jullie interesseert. Museum; ik zou naar Dali gaan in St. Pete, maar misschien is dat helemaal niet jullie ding. Actie; ik zou (en ga) naar Daytona Bike Week gaan, maar misschien gruwen jullie al bij de gedachte.
Eén goede tip heb ik wel; spit het forum eens door, en dan met name de reisverslagen (http://www.floridaforum.nl/forumdisplay.php?f=16), die brengen veel ideëen naar boven.

Geen kinderen, dus niet naar de parken. Beetje dom ;-), want er is genoeg in de diverse parken voor volwassenen. Er is meer te doen dan Magic Kingdom alleen, hoewel wij ons daar ook goed vermaakt hebben.
Zoals al gezegd, besteed de komende 5 dagen aan het doorlezen van het forum, en als je daarover nog vragen hebt, zijn wij (de forumfamilie) meer dan bereidt die te beantwoorden.

knaapje
15-02-09, 18:53
............... Er is meer te doen dan Magic Kingdom alleen, hoewel wij ons daar ook goed vermaakt hebben.
........

Gerrit,
Voor sommigen is kind zijn niet aan leeftijd gebonden.
:wink::wink::wink:

Knaapje

6foot6
16-02-09, 18:15
Bij vorbaat sorry dat ik het op deze manier zeg Marjanne, maar als je pas 6 dagen voor vertrek over je vakantie gaat nadenken, vind ik persoonlijk dat een beetje laat.

Last minute! zo ben ik verslaaft geraakt, ik wilde naar Portugal

dennis_diana
16-02-09, 18:22
flink doorlezen op dit forum dan maar (gebruik vooral de zoek-optie in de blauwe balk bovenaan)!! Besteed je 5 dagen goed! (en heb je er ook al aan gedacht om eventueel de capitool reisgids te lenen van de bibliotheek? Daar staan ook erg veel tips in.

En vergeet je in de haast niet om het ESTA formulier in te vullen?!?

liesje1967
16-02-09, 18:46
Bij bol.com..bestellen en de volgende dag in huis....