PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Thessa



Thessa
12-02-09, 11:32
Goedemorgen!

Wij gaan 16 juni voor de eerste keer naar Florida en hebben er uiteraard héél veel zin in!! We zijn sowieso nog nooit in de Verenigde Staten geweest en alles is dus hartstikke nieuw voor ons. Ik heb al wel veel gelezen op dit forum en al veel handige info gevonden, maar uiteraard zijn alle tips welkom!

Onze planning ziet er globaal als volgt uit. We zullen de eerste 3 dagen in Fort Lauderdale (Hol. Inn by the Sea) verblijven. Daarna gaan we voor 2 dagen naar Key West (Doubletree Grand Key Resort). Vervolgens naar de Everglades waar we 1 nacht zullen verblijven (Miccosukee Rst. & convention) en dan door naar Fort Myers (2 dagen, Outrigger Beach Resort). Vanuit Fort Myers gaan we naar Orlando (4 dagen, Comfort Inn Universal Studios Area) en dan tenslotte nog 2 dagen in St. Petersburg (Hol. Inn Sunspree Resort).

In Orlando willen we natuurlijk een aantal parken bezoeken. We willen zeker naar Sea World, maar twijfelen nog over de andere parken. Voor mijn gevoel is Magic Kingdom een must, aan de andere kant zijn we al wel naar Eurodisney geweest en denk ik dat deze parken wel op elkaar zullen lijken... Twijfel, twijfel... :-k We kunnen dus zeker wel wat tips van mensen met ervaring gebruiken! Wat zijn de dingen die we echt niet mogen missen? En zijn er mensen die misschien al eens naar bovengenoemde hotels zijn geweest?

Ik ben heel benieuwd naar jullie reacties!

Groetjes van Thessa