PDA

Bekijk Volledige Versie : Shopping: Guess



Ellen W
10-02-09, 19:26
Hoi iedereen,

Weet er iemand of er in Florida malls zijn waar men Guess kleren verkoopt? Zijn er misschien ook outlets met Guess winkels, en wat scheelt dit op onze prijzen?

Greetz

mattrob
10-02-09, 19:31
Ik heb ze beide veel gezien (gewone winkels en outlets), dus ik zou gewoon eens google doen op Orlando en Guess. Mijn dochter heeft ze wsl allemaal gezien afgelopen zomer .... En inderdaad, een stuk goedkoper natuurlijk ;)

desteijntjes
11-02-09, 12:01
Ja hoor. Sowieso in de Prime Outlets (en volgens mij ook Premium outlets) hebben een Guess-store.

De prijzen zijn aanzienlijk lager als in Nederland. Als voorbeeld; ik heb er vorig jaar mei een horloge gekocht, die ligt nu in de Nederlandse winkels. De prijs daar was 100 dollar. Hij ligt hier voor € 250.

Ook tassen zijn er erg goedkoop. Ik heb er een tas gekocht voor 60 dollar. Nu ben ik niet op de hoogte wat deze in Nederland zou doen. Maar ik geloof niet dat je onder de € 100 van Guess een tas kan kopen. Kleding heb ik er niet gekocht, maar het zijn allemaal "Hema-prijzen".

Succes met shoppen!!!

Mariëlle

breaker9240
11-02-09, 14:21
Hier kan ik je ook wel met helpen!

Ja ze hebben er!
En zeker in de premium outlets bij LBV.
De prijzen zijn heel aantrekkelijk!
Men vriendin heeft massas kleren en tassen gekocht!
Mooie knappe tassen voor miss 40$?

Je vind ze er ZEKER!

utah
11-02-09, 19:47
In de Dolphin Mall in Miami is er een Guess store. In Orlando in de Premium Outlet bij Macy's heb je de Guess corner -> neem eens een kijkje op http://www1.macys.com/catalog/index.ognc?CategoryID=29176&PageID=125311775048929&kw=GUESS

Scheelt tot 60% met onze prijzen!

Susie One
11-02-09, 20:32
Guess heeft een winkel in de aventura mail te Miami en Lincon Road Miami (south beach).

Mooie winkels. Hebben allebei een mooi horloge gekocht.

Susie One

FrankS
12-02-09, 07:44
In de Florida Mall is een uitgebreide reguliere Guess store. In de outlets zitten zoals gemeld ook Guess-outlets, maar een groot deel van hun collectie is dan ook outdated. Soms is het gunstiger om een Guess artikel bij Macy's te halen, omdat je er dan nog 11% visitor korting op krijgt.

fatma30
12-02-09, 12:43
In gewone winkels en outlets is GUESS te koop. Daarnaast 1001 andere bekende merken. En....stukken goedkoper als ik Nederland.
p.s. koop daar een extra koffer om alles mee te nemen. ;-)

Ellen W
12-02-09, 16:18
Bedankt iedereen voor de informatie! :grin:
Extra koffer gaat dus zeker nodig zijn, ben namelijk verzot op GUESS spulletjes! :sun:

Thanx

Michael66
27-07-12, 04:08
Even een oud onderwerp omhooghalen.

Ik was vandaag bij de Lake Buena Vista Factory Stores (aan de HW535 in Orlando) en zag daar een voor mij nieuwe winkel: G by Guess.
Volgens mij vooral gericht op jongeren.

Goed nieuws voor de Guess-aanhangers.
Volgens hun storelocator (http://www.gbyguess.com/StoreLocator/) zijn er in/rond Orlando ook van deze winkels in de Altamonte Mall en The Loop (west).
http://www.fishcolafashion.com/images/n59125131668_6678.jpg

remon
27-07-12, 23:47
Goed om te weten , heb vorig jaar wat kleding in de Altemonte mall gekocht.
Leuke kleding , scheelt ons weer een ritje volgend jaar ;)

mickmak
28-07-12, 14:34
En een goede service in de nieuwe shops.
Ik kocht in mei in de store (the Loop) een jumpsuit. Hier zat een riem bij maar die was ze vergeten in te pakken dus toen ik thuis kwam ontdekte ik dat.
Omdat ik geen zin had dat hele eind weer naar de Loop te rijden ging in met de bon naar de store in LBV en zonder dat ik de bon hoefde te laten zien ging ze een riem achter halen voor me.

Jackie