PDA

Bekijk Volledige Versie : Chocopasta



Katty
09-02-09, 19:44
Misschien ben ik mis maar ik dacht ergens gelezen te hebben dat er in Amerika geen chocopasta te vinden is? Klopt dit?
Want mijn kinderen kunnen niet zonder hun Nutella.
Mag ik dan zo'n pot meenemen?

mattrob
09-02-09, 19:53
Ik weet vrij zeker dat het ze het bij de Walmart wel hebben. Prijzen wel iets hoger dan bij ons, als ik het me goed herinner :-\" !

Maar goed, je bent Nederlander of niet, dus gewoon meenemen, geen probleem. Alleen niet in je handbagage :wink:

JKG
09-02-09, 20:09
Klopt, gewoon bij Walmart te halen hoor.

http://www.walmart.com/catalog/product.do?product_id=10451273

Maar niet elke Walmart hoeft het te hebben...

corrus
09-02-09, 20:18
Publix en Goodings verkopen het ook.

Houdt er alleen wel rekening mee dat het zeker 2 x zo duur is.

Njit
09-02-09, 20:24
Van de omschrijving in de review krijg je spontaan zin om een boterham met nutella te smeren :)


This spread is wonderful! It's a chocolatey-nutty jar of goodness. It goes great on bagels or whole wheat toast...it's also good with peanut butter sandwiches...and for dip with fruit (bananas are the best). It can really go on almost anything. It's pretty rich, so a little goes a long way. Man, it's tasty!

corrus
09-02-09, 20:28
Nee hoor...

Veel te zoet...

Zoals iedere Amerikaanse chocolade...

Njit
09-02-09, 20:44
Is het niet gewoon import nutella dan?

JKG
09-02-09, 22:31
Nutella lijkt mij wel Nutella. Maar echt weer Amerikaans om er van alles in te dopen he.. fruit, bananen enz... vind je het gek dat ze allemaal dikke billen hebben. :mrgreen:

Het is wel zoet ja, maar op z'n tijd wel lekker.

disney-golf
09-02-09, 22:45
ff een berichtje voor de echte Nutella freaks.
Nutella is van Ferrero, een Belg, t'is maar om de wereld duidelijk te maken dat je voor echte en lekkere chocolade in België moet zijn.

En nu terug on topic! de potten Nutella zijn in de V.S. van poly carbonaat.
Ziet eruit als glas maar is plastic en veel lichter van gewicht.
Misschien een leuk ding om als souvenier mee terug te nemen want die hebben ze hier niet.
Zoals vroeger vermeld in grote hoeveelheden te verkrijgen in Publix e.d. dus je zal er niet lang voor op zoek moeten gaan...;)

Michael66
10-02-09, 00:15
Ja, dit is meestal) gewoon te verkrijgen bij o.a. Walmart en publix. Staat meestal in de buurt (links/rechts bovenaan in het vak) bij de pindakaas. Is inderdaad erg duur, reken op een dollar of 4 voor een potje.

Riverwood
10-02-09, 01:16
Katy.

Je mag zeker een pot meenemen in je bagage, echter misschien een goed idee om je kinderen te leren dat ze niet altijd alles kunnen hebben.

Veel plezier met of zonder.

Henke.

Njit
10-02-09, 09:29
Er zijn daar ook heel veel zaken te koop die ze hier juist niet hebben. Zoals bijvoorbeeld Marshmallow Spread.

JKG
10-02-09, 09:41
Volgens mij heb je hier wel marshmallow spread gehad een tijdje... ik weet het wel zeker zelfs. Geloof dat het 'Fluff' heette, niet te verwarren met fluffgirls. :mrgreen:

Harold
10-02-09, 09:44
Peter Pan Honey Crunch pindakaas..... :):) heerlijk!!!