PDA

Bekijk Volledige Versie : Cameratas en attracties



Ellen W
06-02-09, 17:29
Hoi iedereen,

Ik vroeg me af wat ik moet doen met mijn cameratas als ik in een attractie ga die nogal wild is? Moet ik deze meenemen (heb nogal een grote tas en een camera die gevoelig is voor schokken) of is er een mogelijk bij elke wilde attractie om deze op te bergen op een veilig plaats voor het instappen? Ik heb al gehoord dat er lockers zijn in elk park, maar dit is niet zo praktisch daar ik toch graag wat zou willen filmen terwijl ik sta aan te schuiven of de decors in de parken. Ik kan me herinneren dat er in Warners Brothers Movie World in Duitsland bakken stonden bij elke rollercoaster die automatisch sluiten bij vertrek van de rit en terug openen bij aankomst. Is dit ook zo in de Universal en de Disney parken of is het een ander systeem. Of is het gewoon veilig om je spullen achter te laten aan de uitstap kant van de rollercoaster?

Groetjes

Njit
06-02-09, 18:16
In de Disneyparken moet je meestal je tas meenemen. In de Universal parken zit er meestal bij de wat heftigere coasters een Locker voor de ingang van de attractie.
Ik heb overigens vaak genoeg m'n DSLR meegenomen in een achtbaan. Nooit problemen mee gehad.

Ta2 Gerrit
06-02-09, 18:53
Of is het gewoon veilig om je spullen achter te laten aan de uitstap kant van de rollercoaster?

Groetjes

Dat zou veilig kunnen zijn en ik heb het ook al diverse keren gezien, maar dan moet er natuurlijk wel maar 1 trein in de baan zijn, anders kun je je tas net zo goed direct weggeven #-o

Njit
06-02-09, 18:56
Heb je het overigens over een videocamera of een fotocamera?

Ellen W
06-02-09, 19:00
Het is een videocamera met een harde schijf. Het is daarom dat ik het wat riskant vindt om hem mee te nemen in een coaster.

Njit
06-02-09, 19:06
Met de harde schijf kan er weinig gebeuren. Die camera's bevatten harde schijven die bedoeld zijn voor laptops.
Vrienden van me maken regelmatig onride opnames in een achtbaan. Geen enkel probleem! (zij hebben ook een camera met harde schijf)

Ellen W
06-02-09, 19:12
Dank je wel voor de info. Denk wel dat ik in Universal gebruik ga maken van de lockers! Heb niet zo'n vaste hand, en zeker niet in een coaster!!

Greetz

AlexFL
08-02-09, 07:53
Alle personal belongings moeten in WDW mee met de gast. Teveel claims 'I had 200$ in this bag and it's gone now' waarschijnlijk.

Melanie
11-06-09, 11:05
En voor in de waterattracties kan je nu bij de Xenos van die waterdichte zakken kopen! Erg handig voor alles wat niet nat mag worden :-)