PDA

Bekijk Volledige Versie : Zwembad Yachtclub



Angelina
04-02-09, 23:25
Hoi hoi,

We zijn (weer) bezig met het plannen van een vakantie naar Orlando, aankomend april.
We willen een aantal dagen in Lake Buena Vista Sky hotel (oid), dan een 3 daagse disneycruise, dan 2 dg Nickelodeon hotel (voor de kids) en dan nog 7 dagen (4+3gratis) in de Yachtclub.
Nu hebben we expres de Yachtclub aan het eind vd vakantie geplaatst, dus vanaf 29 april ofzo, omdat we gelezen hebben dat de Yachtclub zijn zwembad gaat renoveren wat duurt tot half april.
Zucht, wat nu?
Straks loopt het uit en kunnen de kids niet in dat zwembad zwemmen........
Of is Disney zo strict in haar planning dat het (meestal) nooit uitloopt?
Hebben jullie er iets over gehoord/gelezen?
Wat zouden jullie doen?
Wij zijn zelf erg weg van de Yachtclub dus ik hoop wel dat we daar dan naar toe kunnen, anders moeten we iets anders uitzoeken.......:(

Njit
04-02-09, 23:36
Je bedoeld Stormalong Bay? Wist nooit dat Disney nog zo'n mooi zwembad had. Ziet er erg mooi uit.
Wat ik zo kan vinden is het volgende:


Yacht Club Stormalong Bay pool refurbishment
Oct 03, 2008

Stormalong Bay Pool Refurbishment will take place from January 5 – April 15, 2009. Sections of the feature pool will be closed. Guests may continue to use the three leisure pools located throughout the resort. Additionally, the feature pool at Disney’s BoardWalk Resort will be available for Guests who wish to have a slide as part of the pool experience. Je mag dus ook bij de Boardwalk gaan zwemmen. Maar van 15 april tot 29 april hebben ze nog best veel uitloop. Ze doen het sowieso in secties. De laatste van de 3 secties die gepland staat is de 'kids sand bottom play area'.

Hannah
05-02-09, 11:31
Stormalong Bay is echt super idd. Wij zijn ook fan (en als je dan 7=4 hebt is het helemaal geweldig!!! Wat een geluk!)

Het is niet te hopen dat het uitloopt! Maar het zou mooi zijn als je gebruik zou kunnen maken van het zwembad van de boardwalk, alleen vind ik die lang niet zo geweldig als Stormalong bay :-( Die clown...

En anders ter compensatie een dagje naar één van de twee waterparken, maarja. Dat is dan we weer kassa....

Angelina
13-02-09, 01:01
Hoi hoi,

Sorry dat ik nu pas reageer, had jullie berichtjes wel gelezen maar nog niet op gereageerd.
We houden de Yachtclub nu aan het einde van onze vakantie, dus dan gaan we op 27 april naar de Yachtclub. Denk dat het er dan vast wel netjes weer bij ligt. En anders gaan we toch zwemmen in de Boardwalk :)
En waterparken doen we zowieso wel.

Bedankt voor jullie reacties.

Groetjes,
Angelina

cindy74
06-05-09, 15:14
hij was open he ik ben er ook net van terug wij hebben wel het beach resort gehad

Angelina
07-05-09, 15:31
Ja hij was open! Super.
Zag trouwens geen veranderingen, jij wel?
Of is de bodem vh zwembad op het piratenschip veranderd, kon me niet herinneren dat dat zo scherp was........

cindy74
08-05-09, 02:45
neen ik ben wel enkel in het erste gedeelte geweest bij het beach resort . Er was toen die zondag een feest op het strand waardoor we niet op de glijbaan mochten . Maar het zwembad in het yachtgedeelte was wel meer zand voor in te spelen als ervoren .

Angelina
08-05-09, 15:23
Hé toen waren wij er ook! (met dat feest). Dat van meer zand is mij eerlijk gezegd ook niet opgevallen.......hahaha. Wij hebben een roomchange gehad (super service trouwens!). We keken toen we aankwamen op een dak uit en vaag door de bomen een stukje vh zwembad (zandgedeelte) en een piepklein stukje meer. Toch maar gevraagd bij de check-in en toen konden we zelf uit kamers kiezen! Daarna zaten we bij het jachthaventje en links van ons het trouwkapelletje en hadden we een uitzicht om te zoenen (eh huh, rare uitdrukking hahaha)
Super!

cindy74
08-05-09, 19:38
hahahah wij zaten in het beach gedeelte helemaal vanachter we hadden zicht op het zwembad van de beach villas en op het boardwalk en een stukje van parijs . We konden net niet het vuurwerk zien . Ik vond het in de beach wel een stuk drukker als in het yacht . Wij hebben zelfs moetten ontbijten in het yacht omdat het bij ons te druk was .