PDA

Bekijk Volledige Versie : Romantische tips



juuttie
03-02-09, 17:07
Hoi!

A.s. zomer (aug) gaan mijn vriendje en ik zo'n 2 weken naar Florida, autootje huren en rondtrekken. Nu wil ik hem verrassen en hem iets romantisch daar cadeau doen (voor z'n verjaardag).
Een echt plan van rondtrekken hebben we nog niet, maar in ieder geval naar de Keys en Orlando en misschien nog even op en neer naar New Orleans (maar ok, dat ligt in een andere staat).
In principe staan alle opties dus nog open...
Wie kan mij helpen aan leuke en/of romantische dingen/adressen/etc. om daar te gaan doen?

Alvast enorm bedankt voor jullie tips!

Groetjes, Juuttie

Njit
03-02-09, 17:14
Romantisch: samen aan de Skycoaster hangen

pP1vNRw4BUA

Maar misschien had je iets anders in gedachten :)

van der Steen
03-02-09, 17:30
wat vind je vriendje leuk?

mijn vriendin is ook jarig wanneer wij naar florida gaan
en ik ga haar verrassen op haar verjaardag....maar ik weet ook wat ze leuk vind :D

juuttie
03-02-09, 17:50
Tja, tnx voor de tip, maar m'n vriendje is niet echt van de hoogtes, denk dat dat dus af valt.

Wat ik (en hij) leuk vind: iets romantisch, bijvoorbeeld een picknick op het strand aan eind van de middag en dan samen zonsondergang bekijken, vervolgens in mooi hotelletje overnachten. Maar wie kan me hiermee op weg helpen? Adresjes, etc...

Andere ideeën zijn ook heel welkom!

tnx

Ta2 Gerrit
03-02-09, 17:56
Hoi!

en misschien nog even op en neer naar New Orleans
Alvast enorm bedankt voor jullie tips!

Groetjes, Juuttie

New Orleans is al romantisch op zich, en vooral feestelijk, maar het meest romantische van dat heen en weertje is het elkaar goed leren kennen, als je dat tenminste met het autootje van plan was.

Je zit er namelijk toch al gauw een 24 uur in :lol:

Maar de Skycoaster van Njit is ook een spannend samenzijn :-&

Picknicken bij zonsondergang= Westkust (Clearwater, Sanibel etc.) of Key West

van der Steen
03-02-09, 18:02
Wat ik (en hij) leuk vind: iets romantisch, bijvoorbeeld een picknick op het strand aan eind van de middag en dan samen zonsondergang bekijken, vervolgens in mooi hotelletje overnachten. Maar wie kan me hiermee op weg helpen? Adresjes, etc...

key west met de zonsondergang is wel erg mooi/romantisch....
verder weet ik niet of je bij de golf van mexico komt??
op zijn verjaardag waar ben je dan?? orlando? miami? key west? golf van mexico? speelt wel een rol namelijk...

mijn vriendin wilt heeeeeeeeel graag naar magic kingdom....dus ik koop een kaartje voor haar en op de dag zelf stappen we de auto in....en vervolgens heb je dan ook nog downtown disney en daar kan ze lekker shoppen....echt iets voor haar

Michael66
03-02-09, 18:02
Tip: Als je wilt picknicken bij zonsondergang, doe dat dan wel aan de westkust (Golf van Mexico), want daar zakt de zon de zee in. Aan de oostkust is ook heel leuk, maar dan zie je de zon ondergaan boven land.

Njit
03-02-09, 18:28
mijn vriendin wilt heeeeeeeeel graag naar magic kingdom....

Romantisch: samen het vuurwerk 'Wishes' kijken!

disney-golf
04-02-09, 08:33
Misschien trouwen in Disney world met Mickey als getuige en ons allemaal uitnodigen op jullie feest...
T'was maar een gedacht.:mrgreen:

Guus
04-02-09, 08:53
Een dinertje bij zonsondergang bij Morada Bay (omgeving Islamorada) is erg leuk. Mocht geld geen probleem zijn dan is een dinertje op Little Palm Island zeker aan te raden.

Corrine
05-02-09, 22:54
mijn vriendin wilt heeeeeeeeel graag naar magic kingdom....dus ik koop een kaartje voor haar en op de dag zelf stappen we de auto in....

Op je verjaardag heb je dit jaar gratis entree bij Disney!!! Dus dat wordt daarna op de marketplace nog meer te besteden:grin::grin::grin::grin:

Njit
06-02-09, 07:10
en even langs Guest Relations lopen om een button te halen:

http://www.disneyfrontier.com/wp-content/uploads/2007/01/disney_world_happy_birthday_button.jpg

van der Steen
06-02-09, 15:48
whaha echt???

vet nieuws dit whahah....te cool.....
dus paspoort mee? laten zien bij de guest relations? en dan huppakee gratis entree?

dit zal haar dag helemaal geweldig maken :D

supernieuws

Njit
06-02-09, 15:54
dus paspoort mee? laten zien bij de guest relations? en dan huppakee gratis entree?

Zie hier: http://disneyparks.disney.go.com/disneyparks/en_US/WhatWillYouCelebrate/index?name=WDWCelebrationsOverviewPage&bhcp=1



To get this wonderful birthday gift for yourself, your children or others in your household, follow these simple steps:


Register your birthday—and other household members' birthdays too, if you want.
Print the confirmation message you receive after registering your birthday.
You will also receive an email reminder two weeks prior to your birthday, which you can also use to redeem your free admission on your birthday.
Bring proper ID and your confirmation message to the gate at one of the Theme Parks at the Walt Disney World® Resort or Disneyland® Resort on your birthday in 2009.
If you are a Passholder or already have a Multi-Day ticket you will use on your birthday, go ahead and register and bring the free admission on Your Birthday confirmation and proper ID to the designated Will Call windows so you can choose from one of our other exciting birthday gifts instead.

Njit
06-02-09, 15:58
Overigens kan het ook ter plaatse zonder je eerst te registreren:



Q: Do I need to register online prior to going to Walt Disney World® to receive free admission on my birthday?
As long as you have valid identification, including date of birth, you can take advantage of this birthday offer at the Walt Disney World® Will Call windows. The reason for registering your birthday online is to save you time. You won’t have to wait while you fill out the forms at the Will Call windows.
Q: What kind of identification do I need to show at the designated Will Call windows?
If you’re age 18 or older, proper ID would be a Driver’s License, State-issued or Government-issued photo ID, or a Government-issued Passport. If you are under age 18 and don’t have any of the above mentioned ID, an original or certified copy of a Birth Certificate is required.

dennis_diana
06-02-09, 17:28
Als buitenlandse gast KUN je je niet eens registreren! Ik heb t geprobeerd, maar t ging niet: je krijgt dan meteen een melding dat alleen je paspoort laten zien voldoende is!
En als je al een toegangskaartje hébt, mag je kiezen uit een Expresspas voor één dag of een pas waarbij je voor het bedrag van de entree mag besteden in de winkels/restaurants

van der Steen
06-02-09, 19:04
Als buitenlandse gast KUN je je niet eens registreren! Ik heb t geprobeerd, maar t ging niet: je krijgt dan meteen een melding dat alleen je paspoort laten zien voldoende is!
En als je al een toegangskaartje hébt, mag je kiezen uit een Expresspas voor één dag of een pas waarbij je voor het bedrag van de entree mag besteden in de winkels/restaurants

bedankt voor deze nuttige info (Y)

jolie
06-02-09, 20:37
Wij zijn november 2008 in het Key Largo Hilton beach resort geweest SUPER romantiek ten top !!