PDA

Bekijk Volledige Versie : Stappen / Uitgaan in Miami: <21 jaar



keesbees
15-02-06, 22:34
Ik had een vraagje, Valt er op uitgaansgebied wel wat te doen voor 20-jarigen, in Orlando en in Miami? Bijvoorbeeld clubs enzo?

Als jullie tips hebben, dan hoor ik het graag!

groetjes

kees.

marisca
15-02-06, 22:58
Je mag in ieder geval geen alcohol drinken als je 20 bent ! V.A 21 jaar. Groetjes Marisca.

http://img104.imageshack.us/img104/2064/bier15ee.jpg (http://imageshack.us)

GRAPJE !!!! :lol:

keesbees
15-02-06, 23:03
Maar ken je ook clubs waar mensen onder de 21 binnenkomen?

thnx

kees

Njit
15-02-06, 23:45
De meeste clubs schenken alcohol en laten daarom niemand binnen die jonger is dan 21. Anders moeten ze diegene steeds in de gaten gaan houden dat hij geen alcohol drinkt...

keesbees
15-02-06, 23:55
Ja, ik dacht al dat het zoiets was...Maare ken je clubs waar we wel binnen komen? M.a.w. clubs waar b.v. geen alcohol wordt geschonken?!? In zowel Orlando als Miami

thnx kees

Njit
16-02-06, 00:05
In Orlando heb je Pleasure Island (Downtown Disney). Hier zitten een aantal clubs waar je wel binnen komt. Zie http://www.wdwinfo.com/downtown/pi/

Op de pagina staat ook aangegeven op welke dagen je vanaf 18 jaar toegang hebt. Sommige clubs is alleen 21 jaar of ouder.

keesbees
16-02-06, 00:29
Heel erg bedankt!! Aan deze link heb ik echt iets.. :D :D :D
Weet je misschien of er ook rond Miami clubs zijn waar mensen van 20 jaar binnenkomen?

thnx

kees

barame
28-02-08, 20:27
Ik kan nergens ontdekken of er ook leuke disco's in miami zijn.
Het liefst willen wij met onze dochter van 14 jaar naar of een disco of een dansgelegenheid wat ook voor haar leeftijd geschikt is.
Mango's schijnt er in trek te zijn. Weet iemand nog iets anders voor een kind van 14. Zij is n.l. dol op dansen.\\:D/
Waar kan ik leuk restaurants vinden.? waar ook life muziek is.:-({|=
Wij zijn trouwens dol op krab.

bedankt alvast.

we zitten daar begin mei 2008

Ebelix
29-02-08, 00:02
IK denk dat het onmogelijk is om met je dochter van 14 een disco binnen te komen. De leeftijdgrens ligt bij 18 jaar en alcohol nuttigen vanaf 21 jaar.

Wellicht is er een animatieprogramma bij een van de hotels welke in South beach zijn.

Veel plezier.

Natasja L.
29-02-08, 10:41
Het is duidelijk dat jij je nog niet echt verdiept hebt in de clubs in Miami. Je noemt Mango's, maar ik denk niet dat dit de plaats is voor een 14-jarige. Hoewel er veel gedanst wordt, zal het voor het oog meer iets zijn voor mama en papa ;)! Zie foto's hieronder:

http://farm2.static.flickr.com/1284/540548326_ebcf119abf_m.jpg http://farm1.static.flickr.com/54/115732178_7c5eecaaac_m.jpg

Nee, een disco voor 18 jaar en jonger zal je niet gauw vinden in Miami. Daar vind je meer de clubs voor volwassenen. Het uitgaansleven in Miami vind ik ook meer iets voor volwassenen en niet iets voor kinderen. Onder de 18 kom je er zowiezo niet in denk ik, want ik zie ze vaak controleren op legitimatie. Natuurlijk heb je wel veel restaurants waar je heerlijk kunt eten. Veel verse vis! Ga ook eens naar de Rusty Pelican. Hier heb je een geweldig uitzicht op de skyline van Miami. De keren dat wij er waren, was er alleen geen live music.

Zoals Ebelix ook al schreef; misschien dat het hotel waar je verblijft iets aan een animatieprogramma doet. Ik ben bang dat dat alleen in resorts gebeurd en misschien dat ze daar net weer te oud voor is. Meestal is dat voor de wat kleinere kinderen.

AlexFL
29-02-08, 20:22
Denk dat alle disco's/bars minstens +18 zijn.

Opium Garden (dress to impress & breng een paar girls als je binnen wilt ;))
Club Space

zijn must-do's om de south beach sfeer (niet altijd leuk) te proeven..

barame
03-03-08, 18:25
In Nederlands zijn er wel "disco's" voor jongeren van haar leeftijd waar uiteraard geen alcohol wordt geschonken en niet gerookt wordt en waar muziek is voor hun leeftijd. Ik begrijp dat dat In Amerika niet zo is. Wat er zich in Mango's afspeelt kunnen ze ook op tv zien in Nederland, zo preuts zijn ze hier absoluut niet en een kind van 14 weet allang wat er te halen valt. Dus ik denk dat Mango's onder onze begeleiding wel meevalt. Zolang je een kind goed begeleidt en goede voorlichting geeft moet dit niet schokkend zijn. In Amerika zijn ze wat hypocrieter.

Njit
03-03-08, 22:20
http://www.mangostropicalcafe.com/content/faq.cfm

What is your age requirement?
We are a 21 and over establishment starting at 6pm. Minors are welcome
before 6pm inside Mango’s and in our Sidewalk Café area after 6pm.

Dus als je er voor 6 uur naar binnen wilt om te kijken dan kan dat.

sannem
28-01-09, 12:24
Haai!
Even vraagje, ik ben meisje van 18, en ga in de mei vakantie waarschijnlijk ook naar miami! Kom je erin als je 18 jaar bent? Want heb dus half jaar in Colorado gewoond en daar waren ook clubs voor 18+

JKG
29-01-09, 00:01
Minimum leeftijd voor de clubs is 21 jaar. Controle op leeftijd gebeurd dan ook bij entree, niet bij het bestellen van drank.

Zie ook http://www.expedia.co.uk/daily/wg/P45316.asp waar ze het over 21 jaar hebben.

Julo
29-01-09, 13:06
In miami heb je geen clubs waar alcohol word verstrekt van 18+. Alleen maar 21+ ze zijn erg strikt daar met ID laten zien als je binnen wilt gaan. Als vrouw is dat wel makkelijker om binnen te komen dan als man. De andere mogelijkheid wat ik veel gezien heb is een fake id.

Julo

raymoundo
02-02-09, 16:51
Hallo,

Komende zomer (juli) ben ik in Miami te vinden (RIU- Hotel > South Beach) met een vriend van mij. Wij zijn rond die tijd 20 en 21 jaar. Nu is mijn vraag of iemand een club/discotheek weet in de buurt van dit hotel waar je op zeker binne komt als -21 jarige.

Alcohol is geen probleem, dit drinken wij namelijk niet.

Alvast bedankt!

Raymond

rico8912
06-02-09, 18:10
Ik ga vanaf eind april tot eind oktober naar Miami. Ik ben 19 jaar, heeft iemand nog een tip om een club in te komen?

corrus
06-02-09, 18:33
Je hebt geen geluk nodig...

Onder de 21 krijg je gewoon geen toegang...

Njit
06-02-09, 18:38
Ouder worden helpt meestal wel...

raymoundo
06-02-09, 19:35
Wat doen de jongeren (<21) dan daar op zaterdag avond?

moakea
29-06-09, 11:17
Hallo allemaal,

Ik heb een vraag hoe moeilijk doen ze in amerika als ik met mijn vrouw en mijn zoon die 14 jaar is op stap willen gaan. Ik weet dat hij geen alcohol mag hebben krijgt hij hier ook niet. Maar als wij mijn vrouw en ik nu eens een coctail willen drinken mag hij dan ook niet in een café of club naar binnen. Ik wil namelijk niet hebben dat hij op straat moet wachten dat wij onze coctails achterover geslagen hebben en dan weer met hem verder gaan. Ben benieuwd naar jullie reactie`s

Armand

Yvet
29-06-09, 12:02
Je mag niet alleen pas alcohol consumeren vanaf je 21-ste maar je mag ook geen plek bezoeken waar ze alcohol consumeren als je onder de 21 bent.
Hiermee bedoel ik dus idd een bar/café of club.
Hij mag bv ook niet in een drankwinkel komen.

Jullie kunnen wel naar een restaurant gaan en daar een coctail bestellen en drinken terwijl hij erbij is.
In Epcot bij de landen kun je bij stands alcohol kopen en drinken en ook daar kan hij gewoon bij zijn.

Maar een club of bar bezoeken kan niet met hem erbij.

Renske1978
29-06-09, 12:28
Ik wil namelijk niet hebben dat hij op straat moet wachten dat wij onze coctails achterover geslagen hebben en dan weer met hem verder gaan. Ben benieuwd naar jullie reactie`s

Armand
Nou de regels staan in de reactie hierboven al uitgelegd. Maar ik heb wel een reactie op de tekst die in de quote staat....kom op zeg je laat je zoon toch niet buiten wachten omdat jij zo nodig een drankje wilt drinken?! Gewoon geen drankje drinken dan.

kol
29-06-09, 12:50
Ik heb een tip! Wij zijn vorig jaar in Orlando in de BB Kings Blues Club geweest. Samen met onze kids (toen 9 en 13 jaar). Erg gezellig!! Live muziek van een erg goede band. Je kunt zelf gewoon alcohol drinken (je zoon natuurlijk niet), en je kunt er ook eten. Wij hebben er echt 2 topavonden gehad. Eerst dachten wij ook dat het niet mocht, maar we zijn gewoon met de kinderen naar binnen gelopen. Er liep zelfs een politieagent rond. Was echt geen probleem. Er waren zelfs nog meer kids.

pascalbrouwers
29-06-09, 15:54
Mjn ervaring is dat het een beetje dubbel is.
In de ene bar mag je niet aan het buffet zitten en bij de andere wel....
Oficieel mag het dus niet.

Wij zijn ieder geval nog nooit geweigerd in een kroeg.
Moet er wel bij vermelden dat dit meestal in de buurt van een pretpark of beach was.
In Down Town Disney, City Walk, Old Town, Las Olas Boulevard (ft lauderdale) Miami Bach, Key West,in een kroeg of ergens op het terras we hebben overal gezeten.
Wellicht dat ze daar soepeler zijn, omdat er veel ouders met kinderen komen en erg touristisch is.

1 keer zaten de mensen wel vreemd te kijken dat Zara-Faye op een terras aan de las olasboulevard een fles bier aan haar mond zette.
hij was overigens wel leeg....

Opstap gaan tot de late uurtjes ja dat zal waarschijnlijk niet gaan lukken, maar ik neem aan dat dit niet de bedoeling is.



Ik heb een tip! Wij zijn vorig jaar in Orlando in de BB Kings Blues Club geweest.

Jammer vd naam van deze club, erg veel blues is er niet bij.
Ben er vorig jaar ook nog geweest, speelt vaak een band maar niet veel blues evenals de house of blues ook daar niet.
jammer

Pascal

AlexFL
30-06-09, 01:39
maar je mag ook geen plek bezoeken waar ze alcohol consumeren als je onder de 21 bent.
.

Da klopt niet :)

Yvet
30-06-09, 14:06
Da klopt niet :)

Heerlijk zo'n nietszeggende reactie......
Een beetje meer uitleg en wat er dan niet aan zou kloppen is misschien wel fijn om erbij te zetten, zowel voor de originele vragensteller als voor degene die de "fout" zou hebben opgeschreven...

Mijn inziens klopt het wel zeker.
Zoals ik eronder verder specificeerde gaat het hier om bars en clubs, daar is geen toegang voor mensen onder de 21.....

Maar graag wat meer uitleg dus dan alleen een opmerking in de lucht.

AlexFL
30-06-09, 15:17
Wat ik wilde zeggen ... :)

Er zijn veel bars (bv rond pointe orlando, in downtown disney, buffalo wild wings) die ook een restaurant license hebben, daardoor is er geen leeftijdsminimum om naar binnen te gaan, enkel mag er natuurlijk niet geconsumeerd worden door de -21.

keesbees
06-07-09, 00:54
ja vraag ik me ook af

AlexFL
06-07-09, 03:01
naar de bioscoop, met vrienden weg, feestje ergens bij iemand thuis.

vondutchga
07-07-09, 14:52
naar de bioscoop, met vrienden weg, feestje ergens bij iemand thuis.

Waar dan meestal wel iemand is die 21 is en voor de drank zorgt :)

AlexFL
07-07-09, 14:56
so trueee ;-)