PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Miriam!



MiriaM25
01-02-09, 16:33
Hoi allemaal!

Ben Miriam, 25 jaar,
en in de zomervakantie van dit jaar gaan we een rondreis door
Florida maken,
met daaraan vast geknoopt een cruise door de Bahama's!
Na de cruise verblijven we nog 3 dagen in Miami.

De plaatsen die wij gaan aan doen zijn:
Miami,
St. Augustine
Orlando
Sarasota
Key West


Ben benieuwd naar de ervaringen van anderen,
vandaar dat ik lekker hier ga rondneuzen op dit forum!

Groetjes!

dennis_diana
01-02-09, 16:49
Veel plezier met rondneuzen! Pas wel op, want rondsnuffelen op dit forum is érg verslavend! (en als ik de ervaren forummers mag geloven is Florida zélf dat óók!)

Mocht je nog vragen hebben zijn er altijd genoeg mensen hier aanwezig die je antwoorden en/of tips kunnen geven én - in ieder geval - met je mee willen denken!

Maar jullie hebben alles al gepland/geregeld?

MiriaM25
01-02-09, 16:57
Ja, we hebben de hotels, auto en cruise al geboekt!
We dachten voor een eerste keer, dat dit wel handig
( en misschien goedkoper was..)

Waar ik wel benieuwd naar ben, we zitten 4 dagen in Orlando,
Wat is dan leuk om te doen?
Denk niet dat we 3 dagen gaan parken nl, wat is wel leuk om daarnaast nog te doen?

Ta2 Gerrit
01-02-09, 18:16
Waar ik wel benieuwd naar ben, we zitten 4 dagen in Orlando,
Wat is dan leuk om te doen?
Denk niet dat we 3 dagen gaan parken nl, wat is wel leuk om daarnaast nog te doen?

Buiten de parken (waar je met speels gemak een dag of tien zoet kunt wezen) is de tweede prioritiet van de forummers veelal SHOPPEN :lol:

Er zijn een aantal grote malls (Florida Mall, Mall at Milennia) en ook wat outletmalls (Pr1me, Premium, LBV) waar je bekende merken tegen weggeefprijzen kunt aanschaffen.

Ook hier staat al van alles over geschreven op dit fraaie forum, waar ook ik je van harte welkom heet.

dennis_diana
01-02-09, 18:31
we zitten 4 dagen in Orlando,
Wat is dan leuk om te doen?


Ik heb de capitool reisgids van Florida gekocht (is ook te leen bij de bibliotheek). Die staat helemaal vól met uitstapjes en andere wetenswaardigheden! Een groot deel is aan Orlando besteed; maar het is maar nét wat jullie leuk lijkt om te doen!

Ook onder het 'orlando' gedeelte hier op t forum én in de reisverslagen van florida-gangers kom je vaak leuke en verrassende dingen tegen!
(wij gaan bijvoorbeeld naar Gatorland (http://www.gatorland.com/) én het gif melken van slangen (http://www.theotherorlando.com/contents/chapters/15/reptile.html)lijkt ons ook erg leuk/interessant....)

MiriaM25
03-02-09, 15:45
Okee thanxx voor de tips!
Ik heb al super veel gezien hier op het forum..

En Gerrit vooral t shoppen spreekt erg aan! hahaha!
Dat gif melken van slangen sla ik liever over.. haha!

anenjos
05-02-09, 10:36
Hoi Miriam, Wij gaan ook voor het eerst en ik heb ook de Capitool Gids van Florida gekocht en hier op deze site vind je ook erg veel tips!
Groetjes
Anneke

MiriaM25
29-03-09, 19:29
Oke dat is een handige tip..
Bedankt Anneke!