PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: dorette



de koning
01-02-09, 15:23
Hallo allemaal,
Ik ben Dorette, ben getrouwd en heb 2 kinderen. We gaan van de zomer voor het eerst naar Florida op vakantie. Om informatie te krijgen over Florida, ben ik op deze site terecht gekomen en meld ik me hierbij aan. We zijn nog niet eerder zo ver over de grens geweest. Ik hoop via jullie verhalen meer te weten te komen over Florida en wat zoal de bezienswaardigheden zijn. Onze reis is eigenlijk al uitgestippeld, maar we willen graag onze tijd zo nuttig mogelijk indelen, zodat we zoveel mogelijk van Florida kunnen zien. We gaan een rondreis maken van Miami via Key West, Everglades, Naples, Homosassa Springs, Orlando, St. Augustine, Cocoa Beach weer richting Miami in 14 dagen tijd. Wat is volgens jullie zeker een must om te doen? We zijn niet echt pretparkbezoekers (Orlando) maar meer geinteresseerd in algemene bezienswaardigheden.
We kijken uit naar jullie reacties!

pascalbrouwers
01-02-09, 17:28
Welkom Dorette,
Leuk vooruitzicht hebben jullie.
14 dagen rondreisje geweldig toch.
Zorg er wel voor dat je voldoende rust momenten krijgt.
Jullie schema lijkt mij vrij druk om te doen.
Hebben wij in het verleden ook gedaan, erg druk en vermoeiend.

Orlando, is toch wel heel leuk, ook voor mensen die niet zo gek zijn op pretparken.
Ga er toch heen, je weet niet wat je ziet.
Epcot wellicht een aanrader.
De waterparken zijn ook geweldig zul je bij ons nergens tegen komen. Ga zeker een dag of gedeelte ervan naar bv typhoon lagoon.

Veel succes met de voorbereidingen.

Groet,
Pascal