Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Ton
Mijn naam is Ton Hulshof en ga over 2,5 week voor de 4e keer naar Florida...Alles al een keer gezien zo ongeveer.
Deze keer puur relaxen en veel shoppen
groeten
Ton Hulshof
Ta2 Gerrit
30-01-09, 22:17
Hallo Ton (de meest populaire mannennaam op dit forum :-)), en welkom op dit fraaie en informatieve forum.
Ondanks dat je alles al gezien zegt te hebben, ben ik er van overtuigd dat je tijdens het doorspitten van dit forum nog dingen tegenkomt waarvan je het bestaan niet eens vermoedde :lol:
Zelf zijn we ook al en paar keer in Florida geweest (van Jacksonville en Pensacola tot Key West, tegenwoordig vooral Orlando/Daytona) en ook wij komen hier nog dingen tegen waarvan je zegt; "wat ????, dat is nieuw voor mij".
Dus, veel plezier hier en doe er je voordeel mee.
Dave en Marsha
30-01-09, 23:51
Geweldig hoe mensen zo addicted kunnen zijn van Florida. Helemaal geweldig!!\\:D/
veel plezier op het forum
Alles al een keer gezien zo ongeveer.Oh ja, da's een boude uitspraak. Dat zou ik niet eens zeggen, terwijl ik mijn 12e keer tegemoet ga.
Heb je enig idee welke dingen je misschien nog niet gezien hebt?
Alles al een keer gezien zo ongeveer.....
Moest even aan dit liedje 'You ain't seen nothing yet' van Backman, Turner Overdrive denken, dat zo eindigt:
I know I ain't seen nothin' yet
I know I ain't seen nothin' yet, mmh, mmh, mmh
I got something for you right now
Feels good, alright, how do you do that
But I ain't seen nothin' yet
But I deserve it one of these days
Woohoo, but I ain't seen nothin' yet
I ain't seen nothin' yet
Yeahyeahyeahyeahyeahyeah
I ain't seen nothin' yet
I'll wait, I'll wait, I'll wait
If you want to show me what I ain't seen, where I ain't been
Lalalalalala
Owowowowowowo :-\":-\":-\":-\":-\"
Welkom op dit vrolijke Forum en een fijne vakantie gewenst!
je hebt gelijk, natuurlijk hebben we nog niet alles gezien.Maar Miami,Everglades en the Keys heb ik na 3 keer (in 5 jaar) wel gezien hoor hoe mooi het daar ook is.Misschien over 5 jaar weer een keer.We willen nu een beetje het noorden van Florida een beetje gaan verkennen.Tenminste als het weer daar dan goed is als wij er zijn...
5 jaar geleden zijn we er ook al geweest maar toen hebben ze onze koffers gestolen met alles erin,foto's film je noemt het maar op en het zat erin.Dus dat willen we eigenlijk weer over doen.En omdat we toen het helemaal gehad hadden hebben we de laatste dagen niet veel meer gezien tussen Panama City Beach terug naar Orlando.
Dus als je daar nog tips over hebt....
groetjes Tony
dennis_diana
01-02-09, 16:27
toen hebben ze onze koffers gestolen met alles erin,........Dus dat willen we eigenlijk weer over doen.
Dáár zou ik toch niet voor gaan hoor!! [-X
(sorry, kon t niet laten te reageren....)
Maar de strekking van je verhaal is duidelijk! Kan me voorstellen dat jullie verder niet veel meer van die reis hebben meegemaakt!
Succes met plannen!! (ik kan je helaas geen tips geven, ben nog een 'newbie')