PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Desiree vd kamp



desireekamp
30-01-09, 10:27
Hallo allemaal,

Mijn naam is Desiree en ik wil komend voorjaar op vakantie naar Florida. Een jaar of drie geleden heb ik Florida al eens bezocht. Dit jaar wil ik graag onder andere de Everglades gaan bezoeken. Hopelijk kan ik op dit forum leuke tips vinden.

Mvg,

Desiree vd Kamp

Teleton
30-01-09, 11:28
Dit jaar wil ik graag onder andere de Everglades gaan bezoeken. Hopelijk kan ik op dit forum leuke tips vinden.

Hi Desiree,

welkom op dit fijne forum voor Floridaliefhebbers. Je bent al een beetje bekend met het fenomeen, dus voor het vervelende Floridavakantievirus hoeven we je niet meer te waarschuwen, de besmetting heeft al plaats gevonden!

Voor de reis is er wel iets veranderd, als je geen visum hebt (je weet het maar nooit) reisde je vroeger onder het Visa Waiver Program en moest je in het vliegtuig je gegevens op een groen formuliertje invullen. Deze gegevens lever je nu digitaal in op deze (http://www.travelauthorization.org/travelauthorization.html?gclid=CPbOnoaKtpgCFc0a3go dDm-7ZA) site. Verder kan je hier op het Forum zeker leuke tips aantreffen, en mocht je iets toch niet kunnen vinden; vragen staat vrij!