PDA

Bekijk Volledige Versie : Shopping: Livestrong



van der Steen
28-01-09, 16:41
Wie weet er of er ook Livestrong spullen te koop zijn in de Malls of Outlet Stores?

Zo ja zijn er dan ook daar aanbiedingen op?

Ik ben enorm fan van Lance Armstrong en hier in Nederland kan je er niets van kopen.

Ed

Michael66
28-01-09, 17:01
Nee, m.i. geen specifieke winkels hiervoor, ben ze i.i.g. nog nooit tegengekomen. Misschien kun je zelf even op de websites van de malls en outlets kijken of er misschien nu wel iets is.

Wel kun je eens gaan kijken bij de diverse Nike Stores. Ik weet dat daar bij de kassa's wel bakken met de gele polsbandjes staan. Dus misschien hebben ze ook de andere spullen. En ook bij de winkels van Sports Authority zou je eens kunnen kijken. Livestrong-spul lijkt me geen uitverkoopspul, dus kun je volgens mij beter bij de "normale" shops terecht dan bij de outlets.

van der Steen
04-03-09, 20:30
niemand die wat gekocht heeft van lance armstrong? of ook fan is??

Fabiola
04-03-09, 21:34
Ik heb vorig jaar bij de Nike outlet in Premium een grijs Livestrong dames t-shirt gekocht, aan de linker mouw zit een geel randje! En op de voorkant staat livestrong. Er hingen ook nog zwarte t-shirts e.d. Het zit super! Prijs weet ik niet meer, maar in de outlets is het sowieso afgeprijsd. Dus zeker even de Nike-outlets in Premium, Prime en Lake Buena Vista bezoeken!!

van der Steen
05-03-09, 11:41
toppie
bedankt (Y)

Yvet
06-03-09, 23:09
Wij zijn afgelopen december meerdere malen in verschillende winkels Livestrong kleding tegen gekomen.
Wat ons heeft verbaasd is dat er idd kortingen werden gegeven op de kleding terwijl 100% naar het goede doel gaat......

De winkels waren Nike Outlets en ook bij de grotere sportzaken 1 in de Loop en 1 in Davenport (de nieuwe "mall" naast de I4).

We hebben t-shirts gezien met lange en korte mouw, truien met en zonder capuchon en hardloopjasjes en nog veel meer.

van der Steen
28-06-09, 21:12
over 3 weken ga ik naar Florida....
ik heb nog weinig info gekregen over livestrong spullen
dus hopelijk kunnen jullie mij weer even helpen

ik wil graag een wielrentenue kopen van Livestrong....

hebben jullie die toevallig gezien?????
of waren het alleen shirtjes en broekjes om in te lopen etc...

alvast bedankt
Ed

calypso
29-06-09, 09:03
Heb je al eens op de website gekeken?
Live Strong shop (http://www.store-laf.org/)

Yvet
29-06-09, 12:08
Ook afgelopen mei weer volop kleding in de Nike outlets gezien van Lifestrong, voornamelijk t-shirts.

Ik heb zelf nog nooit in de winkels een wieleroutfit gezien, dus misschien kun je daarvoor beter je spullen op de site die Calypso gaf iets bestellen.

N1xz
30-06-09, 12:27
Nike Town Miami

van der Steen
30-06-09, 14:30
Heb je al eens op de website gekeken?
Live Strong shop (http://www.store-laf.org/)

uiteraard ken ik deze site...
probleem is echter dat je en geen echte aanbiedingen heb en ten 2e moet je ook nog invoerrechten betalen hierover....
heb ik namelijk op de site zelf ergens gelezen

wordt dan een duur geintje

maar bedankt

Ta2 Gerrit
30-06-09, 22:25
Hoezo invoerrechten ? Dan bestel je ze toch op het adres van jullie verblijf in Florida ?
Kan het zo in de koffer mee :D
En dan nog, als je geen geluk hebt en je pakket (USPS, alle andere betaal je zowiezo) wordt er uit gepikt betaal je zo'n 30% extra.

Op de site staat wel degelijk wielerkleding in de "sale", niet veel, maar wel met 25% korting, heb je invoerechten er al weer bijna uit :mrgreen:

En je zegt zelf al, in Nederland is het niet te koop, dus dan mag het wat kosten, toch ?
Tenslotte wordt er een goed doel mee gesteund, dat is ook wel wat waard.

van der Steen
25-07-09, 05:17
PLEASE HELP ME!!!!!

Een paar weken geleden heb ik een nieuwe discussie gestart over Livestrong spullen. Deze kan ik echter nergens meer terugvinden #-o

Ik weet nog dat medeforummers hadden gezegd dat je Livestrong spullen kon kopen bij de Florida Mall?? en Nike outlet???

Ik ben nu bij Prime Outlet geweest en bij de Florida Mall, maar NERGENS heb ik Livestrong spullen kunnen zien :(:(:(

Ik ben echt op zoek naar MANNENKLEDING van Livestrong. Ik heb zondag nog de tijd om ergens naar toe te rijden, dus please help me.

Waar kan ik Livestrong spullen vinden en kopen?????

Alvast bedankt

ps: ik bedoel niet via het internet, maar gewoon in een winkel

Anthonie
25-07-09, 09:40
Hoi

Even gegoogle't,
http://www.dickssportinggoods.com/corp/index.jsp?page=storeLocator&selectedIndexValue=&selectedStateIndexValue=&strLocator=&state=FL

Gr Anthonie

Teleton
25-07-09, 09:52
Eerst maar even hier (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=8577) kijken voor je eigen topic?

En op de site van Livestrong (http://www.floridaforum.nl/Where can I find LIVESTRONG™ apparel and accessories?)vind je gewoon waar je de artikelen in een winkel kunt kopen. De Dichtsbijzijnde Dicks Sporting Goods vind je in
1300 Posner Boulevard, Davenport, FL 33837, 863-424-4444 .

Anders nog iets? Google is echt geweldig hoor. Ennne.. nu je het toch hulp vraagt, die vette letters doen een beetje zeer aan de ogen..... Fijne vakantie verder, geniet er van ;)

Njit
25-07-09, 10:02
Een paar weken geleden heb ik een nieuwe discussie gestart over Livestrong spullen. Deze kan ik echter nergens meer terugvinden

De blauwe balk is behalve handig om te zoeken ook handig om je eigen posts terug te vinden. Kijk maar eens wat er allemaal onder 'Directe links' verborgen zit:

http://img204.imageshack.us/img204/775/berichten.jpg

van der Steen
27-07-09, 05:45
mijn dank is groot, echt groot :D

ik ben enorm geslaagd in Dicks Sporting (erg mooie winkel trouwens)
jammer genoeg hadden ze geen truien :(
maar ja je kan niet alles hebben

medeforummers TOP

disney fan
27-07-09, 06:42
ik ben enorm geslaagd in Dicks Sporting (erg mooie winkel trouwens)


Leuke tip!
Ik ga over ander halve maand ook zeker even kijken daar.
Lance Armstrong is en blijft toch een geweldig sportman!

Wat kost een T-shirt voor een volwassenen daar in de winkel?

van der Steen
29-07-09, 04:56
Leuke tip!
Wat kost een T-shirt voor een volwassenen daar in de winkel?

tussen de 25 en 40 dollar......

ik heb een aantal tshirts, trainingsbroeken, korte broek en paar schoenen van livestrong gekocht :D

flogolfex
29-07-09, 19:20
Voor fietsuitrusting en kledij even binnenspringen bij Orange Cycle op Edgewater Drive in Orlando. Een van de verkopers Thys is nederlander en zal je zeker kunnen helpen.
Prettige vakantie.