PDA

Bekijk Volledige Versie : Esprit



fransje
26-01-09, 13:11
Hoi hoi,
Wij hebben een fanatieke Esprit supporter in het gezin, die wil natuurlijk lekker Esprit spulletjes gaan scoren in Orlando. Echter, volgens de store-locator van hun site, is er alleen maar een Esprit shop op de Belz shoppingmall. Wie weet of dit merk wel te verkrijgen is in andere winkels, b.v. als onderdeel van hun collectie??
En wie weet of in Amerika ook de Esprit Home-collection ( serviezen, beddekovertrekken, tafellopers, kaarsen etc ) te koop is en zo ja, waar?
Is helemaal een hot item hier in huis, vanwege uitzet kopen enzo:-D ](*,)
Wie maakt haar blij??
Ik kan er niet veel over vinden op internet, behalve een paar adressen in New York. Daar stappen we vrijdag wel over, maar shopping time zit er echt niet in, gezien de overstaptijd van 5 kwartier :mrgreen:

Nance
26-01-09, 13:50
Hey Fransje,

Laatst (in oktober) toen wij er waren verkocht Macy's de Home-collection. Ik zou het daar toch eens gaan proberen ;)

Grtz. Nance

Michael66
26-01-09, 15:45
Op de website van de Pr1me staat bij de Esprit-winkel (http://www.primeoutlets.com/locations/international-orlando/store-directory/esprit.aspx):

Designer Apparel and Sportswear
Jewelry and AccessoriesKortom: geen Home-collection.

Bij Macy's (in de Florida Mall) geef ik je inderdaad de meeste kans om wat te vinden. In hun online-winkel voeren ze echter geen Esprit.

Mocht je ergens toch wat vinden, let dan op dat veel Europese merken voor de Amerikaanse markt een ander assortiment voeren. Zo is de maatvoering van Amerikaanse bedden meestal anders dan in Europa, en het beddengoed heeft dus ook een andere maat.

Ceetje
26-01-09, 18:22
Ik heb afgelopen december geshopt bij de Esprit outlet in Prime outlet. Deze zaak zit achter Starbucks. Geweldig!!! Voor nog geen €60 [omgerekend] 3 t-shirts, 2 koltruien en een truitje. Natuurlijk is de keuze beperkt, maar voor weinig toch weer een aantal basiszaken. Dit was de eerste Esprit outlet die ik gezien heb -en heb al veel outlet in Amerika "beshopt". Heb geen homecollection gezien, maar daar let ik ook nooit op.

Susie One
27-01-09, 20:24
Esprit in Duitsland is spotgoedkoop.

Binnenkort gaan wij voor een paar dagen naar Berlijn. Kan ik ff uitleven in de Esprit shops.:wink:

Susie One

Marjus
27-01-09, 23:51
Ook in ben groot Esprit liefhebber en ben ik december speciaal naar Miami geweest om Esprit kleding te shoppen. Ik woon namelijk op Curacao en Nederland is verder weg dan Miami ;-)
In Miami in de Dolphin Mall zit een Esprit. Daarnaast zit er eentje in de Prime Outlet in Orlando. Dat is alles wat ik weet te vinden. Veel shop plezier!

Ohja de Esprit in de Dolphin Mall verkoopt overigens alleen kleding.

fransje
28-01-09, 11:07
Dat gaat wel lukken dus voor onze dochter!
En we gaan zeker ook Macy's onveilig maken.
Hier in Nederland heb je ook meubels enzo, maar daar zullen in Amerika maar niet te veel naar kijken, zo'n hoekbank past zo slecht in de koffer
hè ;)
Michael66, bedankt voor de tip over de maten van het beddengoed, is handig om te weten. Scheelt het veel met de Nederlandse maten? Staat het daar in inches vermeld ofzo?
En dat het in Duitsland zo goedkoop is, is ook leuk om te weten, zover is het niet weg voor ons, naar de Duitse grens.
Bedankt voor de tips!

fitnessmouse
28-01-09, 15:05
Een amerikaans éénpersoonsbed (Twin) is ongeveer 100x190
double/Full 135x190
Queen 155x200
King 190x200

Michael66
28-01-09, 16:15
Toen Ikea winkels in de VS wilden openen kwamen ze er achter dat maatvoering en eisen aan meubels anders is daar aan de overkant van de grote plas. Kijk maar eens op hun VS-website http://www.ikea.com/us/en/, daar kun je allerlei bedden vinden en de maten daarvan (incl. matrasmaat). En beddegoed.

fransje
28-01-09, 20:59
Zo, die maten bij Ikea zijn wel anders zeg: een 1 persoons overtrek daar is zo'n beetje net zo groot als bij ons een tweepersoons. Alleen zit er maar 1 sloop bij, das weer jammer :-P