|
|
jeepee75 8 juni 2005, 09:49 De afgelopen dagen heb ik veel op dit forum rondgekeken en ook een aantal reisverslagen gelezen , erg leuk allemaal.
Het valt me op dat er in 10 jaar tijd zoveel veranderd is in de parken in orlando. Als ik de reisverslagen lees dan kom ik veel attracties tegen die er 10 jaar geleden nog niet waren. Zoals islands of adventure (universal studios) , ik kan me niet herinneren dat dat toen ook al was. En ook Kraken en Journey to atlantis (seaworld) was er toen niet. Zo zijn er nog veel meer attracties op te noemen ...
Dit is natuurlijk alleen maar goed en stimuleert me nog meer om er volgend jaar weer heen te gaan ... :D
Karin71 8 juni 2005, 23:13 Klopt inderdaad! Wij zijn net terug (7 april tot 11 mei) en het was voor mij 10 jaar geleden dat ik in Orlando (en de parken) was geweest. Maar er is een heleboel bijgebouwd en zeker in de parken! Erg leuk dus en we hebben ons er wederom prima vermaakt! :P
jeepee75 9 juni 2005, 06:14 Dat er zoveel veranderd is is voor mijn alleen maar prettig.
Is islands of adventures een apart park ? of hoort het gewoon bij universal studios ? Met andere woorden moet je hier een apart ticket voor kopen?
Dat er zoveel veranderd is is voor mijn alleen maar prettig.
Is islands of adventures een apart park ? of hoort het gewoon bij universal studios ? Met andere woorden moet je hier een apart ticket voor kopen?
Zie hier de Tickets: https://tickets.universalstudios.com/USRG/us_store_secure2.jsp?merchant=UO
(2 aparte parken dus)
Karin71 9 juni 2005, 06:47 Ja het is een apart park, en wel de moeite waard! Wij hebben, toen we daar waren, een flexticket gekocht voor Sea World, Universal, Islands of Adventure en Wet 'n Wild. We hebben alle parken 2x bezocht! Was erg leuk en je hebt lekker de tijd om rond te stappen en rond te kijken!
jeepee75 9 juni 2005, 11:17 Oke , maar zoveel tijd hebben we niet in orlando , als je zou moeten kiezen tussen Universal studios en Islands of Adventure , wat zou je dan kiezen (we hebben namelijk nog maar 1 dag over , waar we nog niets gepland hebben dus welke zou jij dan kiezen ?) , ikzelf vond universal studios wel leuk maar ik ben nog nooit in Islands of Adventure geweest .
Wat raden jullie ons aan ? ...
Jeepee, kijk eens op de website van Universal, dan kun je zelf beslissen wat je leuk vind, dat is wel heel moeilijk voor ons, om voor een ander te beslissen !!
als je zou moeten kiezen tussen Universal studios en Islands of Adventure , wat zou je dan kiezen (we hebben namelijk nog maar 1 dag over , waar we nog niets gepland hebben dus welke zou jij dan kiezen ?)
Island of Adventures heeft de wat heftigere attracties. Achtbanen, simulators, etc
Of allebei op 1 dag doen en dan een fastpass kopen voor beide parken..... 8)
Karin71 9 juni 2005, 22:13 Ja, dat laatste zou ik doen. Gewoon vroeg opstaan een plattegrond pakken en kiezen waar je in wilt. Met de fastpassen ben je er zo door!
Beide parken zijn de moeite waard. Kies dan wel om 's morgens naar Universal te gaan en 's middags naar IOA, want dan kan je je lekker nat maken in al die attracties met veel water! (wij hebben bv genooooten van Popeye! :D )
jeepee75 10 juni 2005, 08:53 bedankt voor de tip , ik denk dat ik het laatste doe , dus alletwee de parken , en anders gaan we het jaar erna gewoon terug om de rest te bekijken :wink:
|