PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema Harold: Miami - Cruise - Orlando



Harold
23-01-09, 21:01
Iedereen gegroet!
daar ben ik weer eens...

hoe gaat het met u allen?


Wij zijn al bezig met onze ultieme Florida reis 2009!

12 dec vanuit Amsterdam naar Miami, daar verblijven we tot de 14e bij familie,
14e vroeg vertrekken we naar Ft Lauderdale voor onze 11 daagse
'Ultimate Carribbean Cruise' rederij Celebrity met haar gloednieuwe schip de 'Equinox'

24 dec komen we terug, dan zullen we weer een aantal dagen bij familie logeren en daar Kerst vieren.

de 26e of 27e gaan we dan naar Orlando. daar blijven we tot 4 januari, en dan vliegen we terug.

specifieke invulling voor de dagen in Orlando hebben we nog niet, lijkt me nog een beetje te vroeg. (Aquatica staat zeker op het programma!!)



Cruise is al geboekt en vandaag aanbetaald!!:p:p
Tickets boeken we denk ik volgende maand, als alle ticketaanbieders de prijzen bekend maken. tot nu toe heb ik alleen bij Exit prijzen gevonden:
€539 pp inc inc
We kiezen dit jaar voor een appartement ipv een villa (Lake Buena Vista Resort and Spa, direct naast Lake Buena Vista Outlet) €825 voor 8 nachten
en autohuur, hebben we ook geen haast mee. dat wordt zoals vorig jaar, Uscarhire: Ford Expedition LWB, €575 24dec-04jan

hoe we gaan doen zonder autohuur, de dagen voor de cruise dat weten we nog niet.

We reizen trouwens met ze'n 7en, mijn gezin+schoonouders.
(je weet wel, me schoonvader die graag uit vissen gaat met alligators op 1 meter afstand)

ZOoO, WIJ KUNNEN NIET WACHTEN..... helaasss, nog 11 maanden wachten:sad:


Voor vragen, op en/of aanmerkingen... dont hesitate!

Groet Harold

Foto van het cruise schip
http://z.about.com/d/cruises/1/0/0/W/4/Celebrity_Solstice_11.jpg (http://z.about.com/d/cruises/1/0/0/W/4/Celebrity_Solstice_11.jpg)

Ta2 Gerrit
23-01-09, 22:17
Hallo Harold, het gaat ons allen goed (althans die twee die hier op de bank zitten).
Blij weer van je te horen, en aan het bericht te zien gaat het jullie ook niet verkeerd.

Maar één ding verontrust me toch een beetje, en wel onderstaand;

14e vroeg vertrekken we naar Ft Lauderdale voor onze 11 daagse
'Ultimate Carribbean Cruise' rederij Celebrity met haar gloednieuwe schip de 'Equinox'

De Equinox is hier al heel vaak voorbij gekomen, maar niemand heeft er ooit gebruik van kunnen maken, dus ik zou het ergste vrezen :D:D:D
Waarschijnlijk eindig je met een Japans of Koreaans transportmiddel. ;)

Het duurt nog even, maar het ziet er weer goed uit, have fun .