PDA

Bekijk Volledige Versie : Floridavilla.nl



Jill
22-01-09, 15:32
Hallo iedereen,

Heeft iemand al is geboekt op deze site of weet iemand dat dit een betrouwbare zaak is? We willen graag een villaatje boeken voor 3 personen en hier stonden wel leuke prijzen tussen. Maar wou toch even feedback.

Groetjes Jill

Teleton
22-01-09, 16:15
Ik ken ze niet, maar de 'leuke' prijzen die op de site worden genoemd zijn "vanafprijzen, ondermeer afhankelijk van beschikbaarheid, het seizoen en de dollarkoers". Dit maakt geen lekkere transparante indruk.

Welke "leuke prijzen" heb jij op hun site gezien die onderscheidend zijn van de bekende grote aanbieders die we hier op het forum kennen? Ik vind ze namelijk niet. Zelfs particuliere verhuurders vermelden hun seizoenprijzen op hun site, zodat je vooraf dduidelijk weet waar je mee te maken hebt. Hun prijzen zijn in ieder geval vooraf bekend.......


Hun site ziet er op het eerste gezicht verzorgd uit. Maar wie kan van deze voorwaarde over de betalingsregeling chocolade maken:


Indien de reservering langer dan 8 weken voor de eerste huurdag totstandkomt wordt de volledige huursom ineens betaald.
Indien de reservering langer dan 8 weken voor de eerste huurdag totstandkomt wordt binnen 7 dagen na de bevestiging een aanbetaling betaald van € 100 per villa en het restantbedrag wordt uiterlijk 8 weken voor de eerste huurdag betaald

Tot slot de hie bekende organisaties zijn zeker aangesloten bij SGR. N.a.v de Vakantiebeurs zag ik een programma bij omroep MAX over de smoezen van niet aangesloten bedrijfjes over de financiele garanties die zij voor hun klanten hebben getroffen, voor het geval er iets misloopt. Wat denk je? Niet goed, geld weg.........

Succes met de keuze...#-o

marcelis10
22-01-09, 19:29
Hoi Jill,

Kijk eens op de site www.killervilla.com (http://www.killervilla.com) . Dit zijn ook wel mooie prijzen en zeker als je in ponden betaalt. Wij hebben hier een villa geboekt voor augustus. Als je een email stuurt krijg je dezelfde dag meestal nog antwoord. Eigenaar is erg aardig en de villa's zien er goed uit. Misschien wat groot voor 3 personen maar volgens mij dan nog niet duur.

Groetjes monique

[verwijderd]
22-01-09, 23:28
Ook wij hebben hier geboekt en zijn zeer goed en uitermate vriendelijk te woord gestaan en supersnel afgehandeld. Wij gaan ook slechts met 3 personen maar de prijs is ook mooi.

FrankV
28-01-09, 12:52
Tot slot de hie bekende organisaties zijn zeker aangesloten bij SGR.


Navraag bij een van de aanbieders genoemd op deze site leerde dat de SGR-garantie niet geldt bij het afzonderlijk boeken van een villa. Alleen bij het boeken van een complete pakketreis.

Teleton
28-01-09, 15:27
de SGR-garantie geldt niet bij het afzonderlijk boeken van een villa. Alleen bij het boeken van een complete pakketreis.

Dat is bekend, daarom schreef ik ook aangesloten. Wanneer ik had bedoeld dat het forumlid onder de SGR-garantie viel met de boeking, had ik dat wel geschreven. Het lidmaatschap van de SGR zegt wel degelijk iets over de voorzieningen die de reisorganisatie waar je boekt heeft getroffen en hoe serieus een ondernemer met zijn vak bezig is. Met het SGR lidmaatschap toont de ondernemer aan over voldoende reserves te beschiken om calamiteiten op te vangen.

Verder is vertrouwen in de organisatie natuurlijk van belang. Dat vertrouwen kan ondermeer blijken uit goede ervaringen van Forumleden.

kentcourt
27-01-10, 18:48
Ik weet niet hoe Silverton aan zijn infomatie komt, maar het is toch niet de bedoeling dat hier namens bedrijven reacties komen.

Mod.; Vandaar dat de betrokken berichten door ons verwijderd zijn.
Het forum is niet bedoelt om zakelijke conflicten aan te kaarten cq goed te praten