PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Linnepin



Linnepin
21-01-09, 21:28
Hallo allemaal,
In juni willen mijn vriend en ik ruim twee weken naar Florida. Het liefst willen we er ook gaan trouwen. We zijn nu aan het uitzoeken hoe en wat we kunnen boeken, welke route we gaan volgen etc. etc. Op 1 kort business tripje na van mijn kant, zijn we beiden verder nog nooit in de US geweest. De geweldige verhalen van een vriendin van mij heeft me enthousiast gemaakt om naar Florida te gaan. Ik hoop via deze site een leuke route te kunnen vinden om te volgen. Groetjes, Linda

Ta2 Gerrit
21-01-09, 23:10
Hallo Linnepin, en welkom op dit fraaie en informatieve forum.
Veel informatie kun je al halen uit de index van het forum, waar de hele boel op een rijtje staat.
Hier vindt je ook de reisschema's (http://www.floridaforum.nl/forumdisplay.php?f=26) waar je een route uit zou kunnen pikken als leidraad.

Verder is er nog de zoekfunctie in de blauwe balk boven aan de pagina, waar je zou kunnen zoeken op trouwen. Er zijn al een aantal forummers in Florida getrouwd, dus er zal zeker info voor je op staan.

Veel plezier met het spitten op dit forum en de voorbereiding van een fraaie vakantie.