PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema anenjos: Miami - Miami



anenjos
21-01-09, 15:19
Ja hoor, het gaat gebeuren! We gaan!:D
Na veel op dit forum gelezen te hebben en op het internet gesurft te hebben zijn we naar ons eigen reisbureau gegaan, waar we al 30 jaar komen. Ook daar waren ze erg enthousiast.
Nu zijn mijn neef en nicht vorig jaar gegaan en alleen de vlucht en autohuur genomen en daar gekeken waar ze wilden overnachten. De prijs is op die manier lekker laag!
Omdat het voor ons de eerste keer is hebben we een 'veilige' weg gekozen: Vlucht via Martinair en een mooie huurauto en al een paar hotels vastgelegd. We gaan 3 weken van 16 april t/m 7 mei 2009:
Miami, 3 nachten in hotel Marseilles, dan naar Key Largo, zelf hotel/motel zoeken voor 1 nacht, dan naar Key West, 2 nachten in hotel Double Tree Grand Key, dan via de Everglades naar Naples,3 nachten, zelf hotel zoeken, dan naar Sarasota hotel The Helmsley Sandcastle hotel voor 2 nachten, dan naar Clearwater waar mijn tante woont en twee nichten 2 nachten, dan naar Orlando, hotel Quality Inn Plaza 3 nachten, daar willen we naar Universal Studios en Seaworld, dan naar Daytona en Cape Kennedy (zelf hotel/motels zoeken, 3 nachten en via de oostkust weer terug naar Miami waar we de laatste twee nachten weer in Hotel Marseilles zitten en dan 7 mei vliegen we 's avonds weer terug en komen dan vrijdagmorgen, 8 mei, weer op Schiphol aan.O:)
Geweldig he, ik kan haast niet wachten!!!\\:D/
Zijn er tips van goede Airboattrips in de Everglades? Of nog andere leuke dingen wat je beslist moet zien of lekkere restaurantjes?
Alle info is van harte welkom!
Alvast dank!
Groetjes
Anneke

Teleton
21-01-09, 15:44
Lekkere trip hoor! Heb nog even snel gekeken of er toevallig een lancering vanaf KSC gepland staat rond de data dat jullie daar zijn; helaas is dat niet het geval. 28 april wordt er een Delta IV raket gelanceerd. 12 mei vertrekt de Spaceshuttle Atlantis, maar dat kunnen jullie dan weer thuis op de tv zien. Met een beetje geluk kan je de Atlantis wel zien staan vanaf het platform als jullie KSC bezoeken.

anenjos
24-02-09, 14:02
Hallo,

Wij gaan 15 april t/m 6 mei met Martinair naar Miami. Daar verblijven we drie dagen in Miami, dan een dag naar Key Largo of daar in de buurt, dan 2 dagen in Key West, dan langs de Everglades 3 dagen in de buurt van Naples, 2 dagen Sarasota, 2 dagen Clearwater: mijn tante en nichten bezoeken, dan 3 dagen Orlando, het liefst naar Sea World en Universal Studios, dan 3 dagen langs de oostkust, het liefst Daytona, Cape Kennedy bezoeken en dan weer 3 dagen Miami.
Wat een tocht he, we doen dit voor het eerst. De hotels in Miami, Key West, Sarasota en Orlando zijn al geboekt en andere hotels moeten we daar ter plaatse doen.
Ik kan niet wachten!:-D Spannend he?
Groetjes
Anneke