PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Marja



marjapooh
19-01-09, 16:37
Hallo floridaforumlezers,

Ik ben Marja en zoek naar leuke dingen voor een korte vakantie met mijn zoon. Nu is er een plan ontstaan om in 2010 naar Disneyworld te gaan. Ik kom dus hier kijken en tips en info opdoen.
Ik ben al 2 keer eerder in Amerika geweest, aan de westkust, dus niet onbekend met the usa, de laatste keer was een 23 daagse rondreis afgelopen augustus.
Groet Marja

Ta2 Gerrit
19-01-09, 16:43
Hallo Marja, en welkom op dit fraaie forum.
Er is hier voor ieder wat wils te vinden, dus ik wens je veel lees- (en schrijf-)plezier.

En als je wat wil weten, dan is het hier te vinden.... of te vragen, natuurlijk.

Teleton
19-01-09, 17:31
voor een korte vakantie met mijn zoon. Ik kom dus hier kijken en tips en info opdoen.

Hi Marja,

Welkom op dit fijne forum voor vakantiegangers met bestemming Florida. Hoe kort wordt de vakantie eigenlijk? En waarom kort? Als het is om te voorkomen dat besmet wordt met het gevreesde Florida vakantievirus, kan ik je melden dat dat niet helpt. Zodra dat je kennis hebt gemaakt met die heerlijke zon, de vriendelijke Alamomedewerkers of die heerlijke Cinnamon Rolls, ben je verkocht.

Alle gekheid in een stickie: Doe je zoon en jezelf niet tekort, neem de tijd voor dit heerlijke vakantieland.