PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema Breaker9240: Terug naar Florida 2009



breaker9240
18-01-09, 14:32
Hoy allen!
Na vorig jaar geweest te zijn gaan we terug!
Maar ik heb nog enkele vraagjes!

Men vriendin zou graag wat nieuwe dingen doen, vorig jaar zijn we naar miami, disney,everglades, kennedy space center en universal geweest.

Maar mijn inspiratie is op en we willen graag nieuwe dingen doen en zien zoals clearwaterbeach en dergelijke hebben jullie zo nog toffe ideen?
Verder vliegen we ditmaal met United.
Wat zijn jullie recensies?
vorige keer vlogen we met AA zijn er veel verschillen?
zit het eten hier nog in?
En wat ik gelezen heb is dat ja vanaf nu daar moet betalen wil je je plaats kiezen.
Maar hoeveel kost dit?

Volgende vraag vorige keer verbleven we in Fairfield inn @ lake buena vista hiervoor betaalde we voor 14nachten 700eur circa.
Nu zouden we graag een andere hotel hebben maar ook de lake buena vista buurt dat ongeveer evenveel kost iemand een voorstel?



groetjes, sven

cindy74
18-01-09, 14:39
Kelly park heb je dat al gedaan in orlando?Sanibel island of captiva vond ik ook heel erg mooi . Misschien wel met mannates gaan zwemmen in crystal river .

Ta2 Gerrit
18-01-09, 14:42
Zie je nou wel dat het verslavend is ;-)

Wat UA betreft, er is een kort tijdje sprake geweest dat je zou moeten betalen voor de maaltijden tijdens de overtocht, maar zo ver is het nooit gekomen.
Alleen op de vervolgvlucht (binnenlands) moet je betalen, maar dat is al langer het geval.

Qua comfort en bediening doen de US carriers niet veel voor elkaar onder, behalve dat je bij United een nog wat grotere beenruimte kunt bijkopen.

robisjo
18-01-09, 17:55
Tip 1:
Wat je kan doen is met een boot van het Honeymoon Island State Park naar Caladesi Island (http://www.floridastateparks.org/CaladesiIsland/) te gaan. Dit strand is in 2008 one of the few completely natural islands along Florida´s Gulf Coast, Caladesi´s white sand shores have been rated as the nation´s #1 best beach. Je mag op dit strand maximaal 4 uur blijven, maar dat is ruim voldoende. Je kan er sanddollars opduiken. De levende moet je terug gooien, want deze zijn beschermd.

Tip 2:
Verder kun je bij Theater of the Sea op Islamorada of bij het Dolphin Research Center op Marathon Key zwemmen met dolfijnen. Wij hebben het bij beide gedaan en vonden zelf het zwemmen bij Theater of the Sea beter georganiseerd. Ook is het park er om heen leuker.

Tip 3:
En als laatste zou je naar Saint Augustine kunnen gaan, ze pretenderen de oudste stad van Florida te zijn. Wij vinden het in ieder geval een leuk stadje om door heen te wandelen en te bekijken.

Ik zal nog even in mijn geheugen graven of ik eventueel nog andere tips heb :-P

Groetjes,
Robisjo

JKG
18-01-09, 17:55
Drankjes op de binnenlandse vlucht zijn nog wel gratis, althans.. de eerste en volgens mij is dat ook de enige. Geen problemen met United, 2x nu met ze gevlogen afgelopen jaar en over 2 maanden weer met United...

Er is nog zat te doen, lees eens wat reisverslagen van de forum-bezoekers.
Ga eens schieten op een schietbaan, bezoek de Florida Keys, scheur met je auto over het strand van Daytona (alhoewel, 10mph, niet scheuren dus)... misschien leuk om niet in 1 hotel te blijven maar wat rond te trekken? Als je in Orlando zit is het niet echt aan te raden om naar Key West te gaan en dezelfde dag nog terug te rijden naar Orlando. Niet te doen....

breaker9240
19-01-09, 12:45
Bedankt voor de tips tot nu toe!

Liefst allemaal zo dicht mogelijk tegen orlando heb geen goesting om te liggen rijden tot en met ben ook op reis ze :).

marcelis10
19-01-09, 18:27
Clearwaterbeach is inderdaad ook heel mooi. Je kunt daar een boottocht maken om dolfijnen te zien. Je kunt daar op de grootste speedboot ter ......? Mooie plaats in ieder geval. Busch Gardens ligt daar ook in de buurt en ligt weer iets dichter bij Orlando. Misschien ook nog leuk voor een dagje. Er is zoveel te zien in Florida dus keus genoeg.

Groetjes Monique.

P.s. kijk eens op de site www.visitflorida.com (http://www.visitflorida.com) daar kun je ook wat tips opdoen. Volgens mij heb ik daar vorig jaar ook informatie opgevraagd en wat leuke folders en boekjes gekregen.

Ta2 Gerrit
20-01-09, 20:33
Als je een E-ticket heb kun je 2 dingen doen; vanaf 24 uur vooraf online inchecken (en alvast boardingpassen uitprinten), of zoals vanouds naar de gewone incheckbalie op de luchthaven. Als je vooraf ingecheckt hebt kun je naar de Bags Only incheckbalie.

In beide gevallen is je paspoort voldoende om in te checken of koffers te laten labelen. Je zou een print van je itinerary mee kunnen nemen voor de zekerheid, maar nodig is dit niet.

breaker9240
20-01-09, 21:17
Die van het reisbureau zei gewoon met je paspoort naar de plaats waar ze je bagage inchecken en dat is goed.

En als ik online incheck die boardingpassen vind ik maar raar?
Krijg ik dan alle boardingpassen van heel de reis?

Laat maar ik snap het :).
Dus inderdaad gewoon die balie waar je ook je bagage kan doen!
Got it!

breaker9240
21-01-09, 12:37
Hoe zit het eigenlijk met de drukte in de disneyparken rond deze tijd?
Dus 25augustus tot 10sept?

Teleton
21-01-09, 17:16
En als ik online incheck die boardingpassen vind ik maar raar? Krijg ik dan alle boardingpassen van heel de reis?

Wat is er precies raar aan? Als je 24 uur voor vertrek online incheckt, is dat voor voor de vlucht(en) op de heenreis. Vervolgens kan je voor de terugreis 24 uur voor vertrek weer online inchecken.


Laat maar ik snap het :).
Dus inderdaad gewoon die balie waar je ook je bagage kan doen!


Vergeet niet dat steeds meer passagiers vooraf hun stoel reserveren. Dat betekent dat er voor de passagiers die op de vertrekdag nog een stoelnummer toegewezen krijgen, er een behoorlijk risico is dat je niet meer bij elkaar kunt zitten. Niet echt een probleem, maar gezellig is anders....

breaker9240
21-01-09, 19:14
We hebben ons stoeletjes al gereserveerd hoor!

Verder is het dan inderdaad makkelijk dat vooraf inchecken dan hoeven we dus gewoon in de wachtrij voor bagage only?
Is wel nice!

jurgen&stefan
21-01-09, 20:59
Wij zijn vorig jaar 2 maal met continental gegaan. De eerste keer niet online ingechecked en bij de balie een andere stoel gekregen dan we hadden aangegeven bij de boeking. De tweede keer hebben wij onze stoelen eveneens gekozen al bij de boeking, en een dag tevoren online ingechecked en nogmaals de nummer nagekeken van de stoelen. Op schiphol was het inderdaad enkel de baggage afgeven en een geprint ticket ontvangen van de medewerkster. Scheelt een lange rij wachten want degene zonder online inchecken stonden tot een half uur in die rij.

breaker9240
22-01-09, 20:07
Als je online incheckt wat krijg je dan precies?
Je boarding passes toch of niet?
Welk ticket kreeg jij dan nog?

Ik zal dan ook maar zeker online inchecken zeker!!!
En daarbij inderdaad het is makkelijker why not!

Ta2 Gerrit
23-01-09, 00:11
Als je online incheckt kun je je boardingpassen uitprinten, maar als je geen printer bij de hand hebt (op je vakantieadres bijv.) krijg je die alsnog uitgereikt aan de incheckbalie, of via de kiosk op de airport.