PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema donny: Miami - Keys



Donny
17-01-09, 20:11
10 juli vliegen we met delta air lines met de 2 kindern naar miami via new york
dag 1 miami beach loews beach hotel
dag 2 miami beach loews beach hotel
dag 3 miami beach loews beach hotel
dag 4 daytona beach la quinta inn en suites
dag 5 st.augustine holiday inn st.augustine
dag 6 orlando disney all star movies resort
dag 7 orlando disney all star movies resort
dag 8 orlando disney all star movies resort
dag 9 orlando disney all star movies resort
dag 10 orlando disney all star movies resort
dag 11 orlando disney all star movies resort
dag 12 orlando disney all star movies resort
dag 13 clearwater holiday inn clearwater beach
dag 14 clearwater holiday inn clearwater beach
dag 15 clearwater holiday inn clearwater beach
dag 16 naples gulfcoast inn
dag 17 naples gulfcoast inn
dag 18 key largo marina del mar resoert
dag 19 key west doubletree grand key resort
dag 20 key west doubletree grand key resort
dag 21 miami red roof inn miami airport
dag 22 om 8.10 op schiphol

marcelis10
27-01-09, 19:35
Hoi,

Ik zie dat jullie naar Naples gaan, dat is echt geweldig. Ga zeker even naar de pier. En wij zijn vorig ook in het Double tree hotel in Key west geweest. Echt een heel mooi hotel. Mooi zwembad en mooie kamers. En een gratis shuttle naar het centrum dat regelmatig op en neer rijdt. Ideaal. Goede keuze dus.

Groetjes Monique

Donny
27-01-09, 20:00
dat is leuk om te horen we hebben er ok super veel zin in groetjes donny

we twijvelen heel erg over st.augustine of dat wel leuk is voor de kinderen of kunnen we beter een dag orlando extra van maken dan hebben we minder hotel verplaatsingen dat geeft meer rust voor de kids gr.donny

Teleton
04-02-09, 18:25
beter een dag orlando extra van maken

'k Zou het wel weten. Kijk eens goed wat er in St Augustine nu precies voor jullie te zien en te doen is en vraag je af of je daar wel een hele dag voor moet uittrekken. Is dat nu leuk voor kleine kinderen?

Eigenlijk geldt hetzelfde voor Daytona, wat ga je er met ze bekijken/doen?

Waarom rijden jullie eigenlijk niet vanuit Miami via Daytona naar Orlando? Als je op tijd vertrekt, lukt dat gemakkelijk. Verder valt op dat jullie voor een verblijf in hotels kiezen. Heb je de voordelen van een villa met zwembad tijdens jullie verblijf in Orlando al eens op een rijtje gezet?

Donny
04-02-09, 19:06
hoe veel kilometer is dat ongeveer en hoe lang doe je daar over heb je dan nog tijd om af en toe even in een plaats te kijken onderweg . over de villa hebben we na gedagt maar het disneyhotel lijkt mij leuker voor de kinderen ze maken nog al makkelijk vriendjes en bij zo villa hebben ze allen ons maar. Is het goed te doen om uit Orlando naar het space center te gaan .gr donny

Teleton
05-02-09, 08:49
hoe veel kilometer is dat ongeveer en hoe lang doe je daar over heb je dan nog tijd om af en toe even in een plaats te kijken onderweg

Hi Donny,

Om de afstanden te berekenen kan je misschien gebruik maken van de site Google Earth of Rand McNelly. Een dagtocht van Miami naar Orlando met stops in kustplaatsen schat ik op een rit van vijf tot zes uur. Van Miami naar Daytona is 4 uur rijden over de snelweg (95) maar neem je stukjes over de 1A dan doe je er al snel een uur of twee langer over. Van Daytona naar St Augustine schat ik op een dik uur en van St Augustine naar Orlando kost je een uur of twee. Zoek eens uit wat je precies van een bezoek aan een van de badplaatsen verwacht. Ft Lauderdale en Daytona op de route zijn bijvoorbeeld misschien wel de moeite waard voor volwassenen, maar wat de kids er zouden moeten, kan ik niet zo goed bedenken.

Je kunt i.p.v een villa met een eigen zwembad ook voor een community pool kiezen. En bedenk ook dat juist kinderen in deze leeftijd ook even tijd voor zichzelf nodig hebben om alle nieuwe indrukken, de warmte en het tijdverschil te verwerken. Het is dan heerlijk om een plekje voor jezelf te hebben. Met de wachtrijen in een dagje Disney of een bezoek aan één van de zwembaden, leggen ze ook al snel (vluchtige) contacten met andere kinderen. Lees bijvoorbeeld ook het reisverslag van Michael66 maar eens.

Een bezoek aan KSC vanuiit Orlando is goed te doen, reken op één uur rijden. Maar warom combineer je dat dan niet met een overnachting in Daytona, Cocoa of Titusville. Je hebt wel 22 dagen de tijd , maar waarom zou je steeds op en neer rijden als je een bezoek op de route kunt meenemen? Tot slot nog even dit; de kids zijn toch 6 en 3? Vraag me echt af of een dagje Disney Zwembad niet veel leuker voor ze is dan een high tech themapark.....

Donny
05-02-09, 13:59
bedankt voor de ifo we gaan de 2 dagen in st.augustine en Daytona er uit hallen geeft een hoop rust voor de kids denk ik heb net het reisburo gebeld ze kunnen het nog omboeken ik zit te denke aan 5 dagen een villa en 4 dagen een disney hotel dan heb je het allebij mee gemaakt lijkt dat je wat of zeg je beter 9 dagen een villa gr donny

Teleton
05-02-09, 16:46
zit te denken aan 5 dagen een villa en

Weet je, het is voordeliger om de villa voor minimaal 7 dagen te huren, in veel gevallen worden anders schoonmaakkosten in rekening gebracht. Als je de moeite van de extra verplaatsing er voor over hebt, blijven er dan nog 2 nachten in een Disneyhotel over. Leuk om me te maken, maar stel je er, zeker in deze categorie, niet al te veel van voor.

Verstandige beslissing overigens om het aantal verplaatsingen een beetje terug te brengen voor de kids. Er blijft nu een mooie reis over, zodat je veel van de staat Florida kunt zien.

Donny
05-02-09, 20:00
ok bedankt we zijn druk bezig alls op een rijtje te zetten het hotel in miami moeten we om boeken daar zijn ze aanhet verbouwen dus het komt er heel anders uit te zien gr donny

Donny
08-02-09, 09:08
10.07.2009 Miami Beach (FL) Holiday Inn Miami Beach quad(2 volw, 0 junior, 2 kind)
11.07.2009 Miami Beach (FL) Holiday Inn Miami Beach quad(2 volw, 0 junior, 2 kind)
12.07.2009 Miami Beach (FL) Holiday Inn Miami Beach quad(2 volw, 0 junior, 2 kind)
13.07.2009 Orlando (FL) America Vacation Homes quad(2 volw, 0 junior, 2 kind)
14.07.2009 Orlando (FL) America Vacation Homes quad(2 volw, 0 junior, 2 kind)
15.07.2009 Orlando (FL) America Vacation Homes quad(2 volw, 0 junior, 2 kind)
16.07.2009 Orlando (FL) America Vacation Homes quad(2 volw, 0 junior, 2 kind)
17.07.2009 Orlando (FL) America Vacation Homes quad(2 volw, 0 junior, 2 kind)
18.07.2009 Orlando (FL) America Vacation Homes quad(2 volw, 0 junior, 2 kind)
19.07.2009 Orlando (FL) America Vacation Homes quad(2 volw, 0 junior, 2 kind)
20.07.2009 orlando (FL) disney all star movies resort (2 volw, 0 junior, 2 kind)
21.07.2009 orlando (FL) disney all star movies resort (2 volw, 0 junior, 2 kind)
22.07.2009 Clearwater (FL) Holiday Inn Clearwater Beach quad(2 volw, 0 junior, 2 kind)
23.07.2009 Clearwater (FL) Holiday Inn Clearwater Beach quad(2 volw, 0 junior, 2 kind)
24.07.2009 Clearwater (FL) Holiday Inn Clearwater Beach quad(2 volw, 0 junior, 2 kind)
25.07.2009 Naples (FL) Gulfcoast Inn Naples quad(2 volw, 0 junior, 2 kind)
26.07.2009 Naples (FL) Gulfcoast Inn Naples quad(2 volw, 0 junior, 2 kind)
27.07.2009 Key Largo (FL) Holiday Inn Key Largo Resort quad(2 volw, 0 junior, 2 kind)
28.07.2009 Key West (FL) Doubletree Grand Key Resort quad(2 volw, 0 junior, 2 kind)
29.07.2009 Key West (FL) Doubletree Grand Key Resort quad(2 volw, 0 junior, 2 kind)
30.07.2009 Miami (FL) Red Roof Inn Miami Airport quad(2 volw, 0 junior, 2 kind)

we hebben ons Reisschema aan gepast ik denk nu dat het een stuk beter is voor de kindern bedankt voor julli tips gr donny en anna

Teleton
08-02-09, 09:39
Het is een mooi schema geworden (leuk, toch nog 2 dagen disneyresort) en met de 10 daagse tickets met de waterparken, wordt het vast een onvergetelijke vakantie!

Natasja L.
12-02-09, 17:02
Gericht aan Donny en even off topic!!

Hallo Donny,

Omdat je geen privéberichten wilt ontvangen doe ik het maar op deze manier...

Bedankt dat je mijn foto hebt verwijderd, alleen....Nu heb je er weer één te pakken. Waar haal jij de afbeeldingen vandaan? Ik hoop voor je dat je snel zult gaan, zodat je een eigen foto kunt gebruiken!

Zie mijn, de orginele, foto hieronder:

http://farm4.static.flickr.com/3075/2595209494_f02af6f516.jpg?v=0

Nogmaals zou ik het prettig vinden als je geen foto's van mij gebruikt.

Met vriendelijke groeten,
Natasja