PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: lien61



lien61
16-01-09, 17:42
hoi

mijn naam is jacqueline .
Deze zomervakantie hebben we voor de eerste keer een verre reis geboekt naar Florida
we gaan 2 weken.
Door de vele reisverslagen die ik gelezen heb, heb ik al veel informatie bij elkaar verzameld
De Disney parken gaan we zeker bezoeken.
groetjes Jacqueline

Teleton
17-01-09, 09:46
Hi Jacqueline,

Welkom op dit fijne vakantieforum vol van verfente Floridafans. Voor de very first time naar het verre Florida, dat lijkt me een hele belevenis voor jullie. Een uitstekende keuze, lijkt mij, hoewel een gemeende waarschuwing op zijn plaats is:

Pas op want het blijft meestal niet bij één bezoek. Een Floridaverslaving heb je al snel opgelopen en als je eenmaal besmet bent met dat virus, blijf je levenslang kwetsbaar voor lage ticketprijzen, de goedkope dollar, witte stranden, heerlijke temperaturen, enerverende achtbanen en lokkende koopjes in de outletcentra. Geen hittegolf, hurricane, lovebug of zeurende Alamomedewerkert die dat virus onschadelijk maakt. Je bent gewaarschuwd.........\\:D/.

pascalbrouwers
17-01-09, 11:11
Pas op want het blijft meestal niet bij één bezoek. Een Floridaverslaving heb je al snel opgelopen en als je eenmaal besmet bent met dat virus, blijf je levenslang kwetsbaar voor lage ticketprijzen, de goedkope dollar, witte stranden, heerlijke temperaturen, enerverende achtbanen en lokkende koopjes in de outletcentra. Geen hittegolf, hurricane, lovebug of zeurende Alamomedewerkert die dat virus onschadelijk maakt. Je bent gewaarschuwd.........\\:D/.


Welkom Jacqueline,
Wees gewaarschuwd, Mafo heeft gelijk.
Veel plezier op dit forum.

groet,
Pascal

mafo
17-01-09, 11:21
Ben ik even blij dat ik gelijk heb :) , vraag me nu toch wel af waarmee ik gelijk heb dan kan ik dat aan anderen vertellen :o zo vaak heb ik niet gelijk.

Teleton
17-01-09, 11:46
Van mij krijg je ook gelijk, Mafo......:wink: