PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: sandy en jos



sandy&jos
16-01-09, 15:03
Hallo iedereen,

We zijn al eerder in het westen van Amerika ( Utah, Arizona,Californie en Hawaii) geweest en zelfs getrouwd in Las Vegas, maar Florida is helemaal nieuw voor ons. We gaan eind oktober weg (leuk om een keer halloween mee te maken) en komen in november weer terug.
We gaan voor de natuur en trekken met onze tent door de nationale en state parks. Dry torguas en cayo costa staan al op onze verlanglijst.:D

tot schrijvens!

Teleton
17-01-09, 12:29
(leuk om een keer halloween mee te maken)

Hi Jos en Sandy,

Welkom op dit voor velen zo verslavende en vooral verschrikkelijk informatieve Floridaforum voor verwende vakantiegangers. En verwend zijn jullie vast, met jullie ervaring in het westen! Florida is qua landschap en natuurschoon van een heel andere orde dan jullie vorige reizen, maar daarom niet minder mooi of interessant.

Oktober lijkt mij wel een geschikte maand om er met de tent op uit te trekken, hoewel ik het zelf wel uit mijn hoofd zou laten......Leve de hotles, villa's en condo's! Maar ieder zijn meug! Ben overigens wel benieuwd wat je je voorstelt van Halloween, misschien rond die tijd toch eens naar een themapark?