PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Martinus



Martinus
16-01-09, 10:48
Hallo,

Ik ben Martin en ik ben getrouwd met Dorien. Wij zijn beide achter in de vijftig jaar oud en zijn, nadat de kinderen het huis zijn uitgegaan, weer samen met ons twee. Wij wonen in de mooie Achterhoek, in het buitengebied van een leuk stadje. Wij zijn werkzaam in het onderwijs, waardoor wij nog steeds gebonden zijn aan de schoolvakanties om er een tijdje tussenuit te gaan. Verder zijn wij sportief aangelegd en doen aan diverse sporten. Zelf ben ik zowel tennisleraar als zeilinstructeur.

Wij willen deze zomer 3 weken naar Florida op vakantie, met als hoofddoel een kort familiebezoek in Hernando. Hiernaast orienteren wij ons op andere activiteiten, waarbij wij graag ook willen gaan zeilen. Met een jacht langs de kust of zeilen op een van de talrijke meren in de staat Florida.

Wij kennen de USA slechts van een dixietoer, in combinatie met een bezoek aan de Olympische Spelen in Atlanta, in 1996.

Op het forum hoop ik meer informatie te vinden in de vorm van reisverhalen, zeilmogelijkheden, sportieve uitstapjes, etc.

Ta2 Gerrit
16-01-09, 11:38
Kijk, dat is nou eens voorstellen.....

Martinus, welkom op dit fraaie forum, maar pas op, je bent zo verslaafd aan het Floridavirus.

Wij gaan er van uit dat jullie vele wetenswaardigheden zullen vinden op dit forum, maar mochten er dingen zijn die tijdens de leestochten, of na het zoeken via de knop in de blauwe balk boven aan de pagina, niet naar boven komen, schroom dan niet om ze gewoon (via een nieuw topic bijv.) te vragen.

Veel plezier met de voorbereiding van jullie vakantie.