PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema albel27: Miami - Miami



albel27
15-01-09, 22:59
Hallo

Wij gaan van 21 april t/m 22 mei op vakantie naar florida. We maken gebruik van een huurauto via hertz en hebben in alle plaatsen hieronder een hotel geboekt
Ons schema ziet er als volgt uit:
aankomst miami 1 overnachting op het airport hotel ( hotel C.I. miami airport)
volgende dag naar orlando 14 nachten daar. ( hotel radisson resort celebration)

Het schema van orlando qua de bezoeken van de parken ziet er als volgt uit:
22 april: aankomst orlando en shoppen en de buurt verkennen
23 april: universal studio's
24 april: island of adventure
25 april; rust dag en shoppen
26 april: discovery cove
27 april: seaworld
28 apri :rustdag en shoppen
29 april: busch gardens
30 april: rustdag en shoppen
1 mei: epcot
2 mei: aquatica
3 mei: rustdag en shoppen
4 mei: animel kingdom/MGM studio's hoppen
5 mei:magic kindom/ MGM studio's/ animel kingdom hoppen
6 mei:rustdag en langzaam aan vertrekken naar tampa

Daarna naar tampa 1 overnachting ( clarion hotel en conference)
Naar fort meyers 1 overnachting ( hotel outrigger beach)
Naar napels 2 overnachtingen ( Hotel The inn on fifth) hier willen we ook een bezoek doen aan de everglades

Dan naar key west 3 overnachtingen ( hotel The reach resort)
en dan als laatste naar miami 7 overnachtingen ( The mimosa hotel)

We hebben er echt super veel zin in.
Heeft iemand nog leuke tips voor ons om te doen of belangerijke andere tips wat we moeten weten of op moeten letten.
en heeft iemand ervaring met 1 van de hotels?

Susie One
16-01-09, 20:03
Hoi,

Leuk reisschema.
tip, ik weet niet of de vliegtickets zijn geboekt maar je kan een reisdag winnen door naar Orlando te vliegen. Daar heb een extra dag over om vakantie te vieren.

Susie One

albel27
17-01-09, 11:57
hoi

ja de vliegtickets waren al in oktober geboekt en we zouden duurder uit zijn als we naar orlando gingen en dan weer terug vanuit miami dus vandaar dat we het nu zo gedaan hebben

Teleton
17-01-09, 13:08
.....of op moeten letten?

Mooie reis hoor en een hele maand, heerlijk. Er vallen een aantal zaken op:


Je clustert alle Disneyparken, Universalparken en Seaworldparken. Misschien heb je er een hele goede reden voor maar waarom spreid je deze dagen niet over de twee weken?
Je hopt Magic Kingdom/Animal Kingdom en Hollywood Studio's op één dag. Is daar een speciale reden voor? Wat denk je in zo'n korte tijd in een park te kunnen zien/doen?
Je plant op één dag Hollywood Studio's en AK. Weet je dat AK al vrij vroeg sluit? Waarom zou je overigens hoppen? Je verliest zo best wel wat tijd. Zeker bij een eerste bezoek kan je het best gewoon een dag aan een park besteden. Maak gebruik van de fastpass, plan de dag voor je begint te rennen.
Je rijdt vanuit Orlando naar Tampa voor Buschgardens. Je zou dit park ook aan je overnachting in Tanpa kunnen koppelen. Met een beetje schuiven, wordt je schema wel gevarieerder en zijn de rustdagen logischer verdeeld, lijkt mij.
Voorbeeld:

22 april: aankomst orlando en shoppen en de buurt verkennen
23 april: universal studio's
24 april: rust dag en shoppen
25 april; epcot
26 april: discovery cove
27 april: rustdag en shoppen
28 apri :seaworld
29 april: magic kindom
30 april: rustdag en shoppen
1 mei: island of adventure
2 mei: aquatica
3 mei: MGM studio's/ animel kingdom hoppen
4 mei: :/rustdag en shoppen
5 mei: animel kingdom/MGM studio's hoppen
6 mei: vertrekken naar tampa; busch gardens

albel27
17-01-09, 17:30
Super dat je met me meedenkt in het schema.
We hadden onze reis al geboekt toen we er 2 weken geleden achter kwamen dat busch gardens op 4,5,6,7 en 8 mei gesloten is voor onderhoudt. We wilde zelf namelijk inderdaad op 6 mei de busch gardens doen, maar dat kan dus niet, vandaar de aanpassing. Ivm met het hoppen hebben we ervoor gekozen omdat we niet precies wisten hoeveel je in 1 dag kan zien. Vandaar dat ik de dagen waarbij ik hoppen heb ingevuld nog in te vullen is voor welk park en hoe lang, snap je?