PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: irma



irmaatje123
13-01-09, 14:28
Hallo allemaal.Alles op dit forum nog wel wat onwennig,maar goed,Ik ben irma,52 jaar getrouwd en we hebben 3 dochters.Wij gaan over 5 weken 12 dagen naar florida,nu voor de derde keer.Ik heb al veel verhalen,tips enz.gelezen,en ik hoop straks na onze reis ook mijn wetenswaardigheden met een ieder te delen.Voorlopig lees en google ik me suf om zoveel mogelijk te weten over florida.Dit keer geen parken maar we willen wat gan zien,en shoppen natuurlijk.Tot horens allemaal.

Ta2 Gerrit
13-01-09, 15:44
Hallo Irma, en welkom op dit prachtige forum.
Je leest je al suf, dus daar ligt het niet aan. Maar als je wat specifiek weten wilt; de vraag gewoon stellen, of eventueel via de zoekfunctie in de blauwe balk boven aan de pagina (die had je vast al gevonden) het antwoord opzoeken.

Vraagje mijnerzijds; ben je al 52 jaar getrouwd of mist er een komma ? :-)

Njit
13-01-09, 15:49
Welkom irma,

veel plezier met inlezen op het Forum. En het went zo hoor :)

ps, even een kleine tip. Een spatie na een punt leest prettiger...

irmaatje123
13-01-09, 16:05
Hallo Irma,
Vraagje mijnerzijds; ben je al 52 jaar getrouwd of mist er een komma ? :-)
Ha ha nee hoor,ik ben 25 jaar getrouwd,en 52 jaar oud.Bedankt voor je berichtje,en ik zal zeker nog veel te vragen hebben.Ik vind het echt super dit forum,en vergeet alles om mij heen als ik hier aan het lezen ben.<zelfs mijn kinderen>

irmaatje123
13-01-09, 16:37
Welkom irma,

veel plezier met inlezen op het Forum. En het went zo hoor :)

ps, even een kleine tip. Een spatie na een punt leest prettiger...
Bedankt voor de tip. Ik zal er aan denken.

Mickey99
13-01-09, 18:49
Welkom op dit leuke forum http://img408.imageshack.us/img408/7759/wave2yr3.gif (http://imageshack.us)

Je gaat al voor de 3e keer dus je hebt het beruchte virus ook al te pakken he? Dat gaat noooooooit meer over ;)

irmaatje123
13-01-09, 21:23
Wat is dat toch,dat steeds weer terug willen??Ik ben ook eens in NewYork geweest,vond ik geweldig voor een keer.Ik heb het gezien,doet me verder niets,maar florida blijft kriebelen.Jij bent al heel vaak geweest zie ik.Wij gaan nu echt om wat te zien hoor.We gaan naar clearwater om te varen en dolfijnen te spotten,we willen naar Kellypark tube glijden,we gaan naar st augustine,en ga zo maar door.Heb jij evt. iets waarvan je zegt,dat is een must to do??Ik hoor het graag. Groetjes irma

liesje1967
13-01-09, 22:27
Wat is dat toch,dat steeds weer terug willen??Ik ben ook eens in NewYork geweest,vond ik geweldig voor een keer.Ik heb het gezien,doet me verder niets,maar florida blijft kriebelen.Ja want daar woont Mickey Mouse..........
greetz Liesje