PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: luky



luky
11-01-09, 12:46
Ik ben Ronald en ik ga samen met mijn vrouw Patricia 22 januari voor een cruise en een rondtrip naar Miami.
We hebben een rechtstreekse vlucht geboekt met MAC, en 25 jan gaan we door de caribbian.
Daarn gaan we begin februari met de camper door Florida toeren.
Ik heb een paar vragen, we nemen onze laptop mee voor de communicatie, hoe gaat het in florida met draadloos internet en stroom.
Ik heb al iets gehoord over z.g. Freepoints, kan iemand mij daar meer over vertellen. Of heeft er iemand goede tips? Ik hoor het natuurlijk graag.

Teleton
11-01-09, 12:55
Of heeft er iemand goede tips? Ik hoor het natuurlijk graag.

Hi Ronald,

van harte welkom op dit Forum vol goede tips voor Floridaliefhebbers. Prettige vooruitzichten zijn dat, om de kou hier te ontvluchten en voor het warme Florida te kiezen.

Over het gebruik van de laptop is al een topic geopend, misschien vind je daar de antwoorden op je vragen. Kijk maar hier http://floridaforum.nl/showthread.php?t=1642&highlight=gebruik+internet.

In zijn algemeenheid kan je zeggen dat er allerlei oplossingen zijn, legaal en illegaal. Wat bedoel je met "stroom"? In de VS komt er 110 volt uit het doosje, hier 220-240. De meeste laptops kan je zo gebruiken, check jouw eigen apparaat. Vergeet niet een verloopstekkertje mee te nemen, dan kan je direct aan de slag!