PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema karin1978: Miami - Miami



karin1978
10-01-09, 19:47
19 februari gaan we voor het eerst afreizen naar Florida. Ander half jaar geleden hadden we ook die plannen, toen kwamen we onverwachts een heel mooi huis tegen (waar we nu lekker wonen\\:D/). Helaas zat Florida er toen niet meer in. Gelukkig dit jaar wel!:razz:

We hebben tickets geboekt, de auto gehuurd en alvast dollars besteld, dus dat is alvast rond. Dus de voorbereidingen volop in gang!

Het reisschema staat niet vast, we hebben geen hotels geboekt.
We willen alleen het eerste hotel boeken en de rest zien we terplaatste wel. Het lijkt ons erg fijn om zelf te bepalen hoe lang je ergens blijft. Is het leuk blijf je langer en niet leuk auto in en wegwezen.

Het schema:
19-2 Dusseldorf - Miami -> de planning is om naar fort Lauderdale te rijden
20-2 Fort Lauderdale te verkennen, Butterfly world en misschien outletshoppen.
21-2 Van Fort Lauderdale via Palm beach naar Cocoa Beach of omgeving te rijden.
22-2 John F. Kennedy space centre te bezoeken.
23-2 Bezoek Sea World, Orlando
24-2 Bezoek Bush Gardens.
25-2 Naar Clearwater, daarna via St. Peterburg naar Fort Myers, daar overnachten.
26-2 Verkennen Fort Myers, relax dag
27-2 Sanibel en Captiva Island verkennen.
28-2 Van Fort Myers naar Napels rijden, corkscrew bezoeken
1-3 Relax dag napels
2-3 Vanuit Napels dag tocht door de Everglades met Airboatride :D
3-3 Van Napel naar Key West rijden, Key West verkennen en overnachten
4-3 Misschien nog een overnachting Key west of een overnachting Key Largo om te snorkelen of duiken.
5-3 Overnachting Miami, Miami ontdekken
6-3 Miami relaxen, 18.00 terug vlucht vanaf Miami

Eerst wilden we de rondreis andersom doen, maar door de hoge prijzen die miami en Key west hanteren in het weekend is het niet zo leuk meer, of hebben jullie daar andere ervaringen mee? Ik kan voor een simpele kamer in Key West niet onder de 125 dollar ex. tax komen en Miami ook zo iets en daar komen meer kosten bij bijv. ontbijt en parkeerkosten. Dus dachten we draaien het om, dan komen we buiten het weekend om in die plaatsen. Of is dit niet handig?

Wat is een handig plaats om als uitvalbasis te gebruiken voor het bezoeken van John F. Kennedy space centre, Sea World en eventueel Bush gardens te bezoeken. Maar gewoon door reizen is ook niet het probleem.

Misschien hebben jullie nog leuke tips om te doen of denken jullie dat iets beter of handiger kan in de reis, dan hou ik me graag aanbevolen. Niet staat vast, alleen het ticket miami -miami en verders nog niets. Dus ik hou me aanbevolen!

Susie One
10-01-09, 20:03
Hoi,

Ik zou zelf kiezen voor Orlando of Kissimmee om naar Seaworld, kennedy space center te gaan. Wij zelf zaten in een Hotel Quality inn maingate west in Kissimmee, 30 min rijden naar Seaworld en ruim een 1uur via de tolweg naar Kennedy Space Center.

Susie One

karin1978
11-01-09, 10:23
Bedankt voor je reactie, en als je bij Kissimmee of Orlando een hotel zou boeken voor Sea World en Bush Gardens? Of ligt dat te ver uit elkaar?

Susie One
11-01-09, 12:59
Je kan overwegen om Busch Garden onderweg naar Clearwater Beach te gaan bezoeken en heb je een dag over om wat anders te gaan doen of te relaxen.

Susie One