PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Aileen



avg
09-01-09, 11:54
Hoihoi.

Ik zal als eerste even mijn situatie uitleggen:
Ik ben van plan om van de zomer richting amerika te gaan voor een stage.
Momenteel wacht ik op een antwoord van de atletiekbond USATF. In februari krijg ik te horen of dat ik eventueel daar stage kan lopen.
Wanneer deze niet doorgaat wil ik een andere stageplek hebben waar ik op terug kan vallen zodat ik in ieder geval wel richting amerika kan gaan.
Het lijkt me super om in florida een stageplek te hebben.

De stage hoeft vanuit mijn school maar 8 weken te zijn. Dit is wel erg kort en heb daarom besloten wanneer het langer zal moeten dit ook wel kan. Maar het liefste niet langer als 3 maanden.

Ik hoop via hier eigenlijk een klein beetje hulp/tips/etc.. te kunnen verkrijgen van andere florida gangers die er al eerder geweest zijn. Of eventueel connecties daar hebben.

Ik zit nu in het 2e jaar van de opleiding HBO Sportmanagement en hoop dan ook iets richting de sport te kunnen uitvoeren.

Wanneer iemand tips of toevallig een leuke stageplek weet, please let me know!

liefs Aileen

Njit
09-01-09, 11:59
Welkom op dit gezellige en bovenal informatieve Forum.
Het Forum is vooral een Vakantie-Forum. Maar misschien zijn er gebruikers die een tip hebben.

Je kan het ook nog op dit Forum proberen: Tijdelijke visa voor Amerika (http://www.allesamerika.nl/forum/viewforum.php?f=13)

Michael66
09-01-09, 12:06
Heb je al iets geprobeerd richting de universiteiten? Die hebben allemaal een uitgebreid sportprogramma, en misschien kunnen die je wel een stageplek bieden. Dat wordt alleen erg lastig als je die stage in de zomer wilt doen, aangezien de scholen dan gesloten zijn.

Mogelijk kun je ook eens contact opnemen met bijv. de Tampa Bay Buccaneers, het NFL american footballteam. Die houden in de zomer (vanaf zo'n beetje half augustus) hun seizoensvoorbereiding in Orlando, op het terrein van Disney's Wide World of Sports. De voorbereidingen voor dit trainingskamp beginnen uiteraard al lang daarvoor, misschien leuk als je daar mee zou kunnen lopen.

Het zijn maar een paar hersenspinseltjes van mij. :razz: Ik heb er zelf helemaal geen ervaring mee. Maar niet geschoten is altijd mis!

avg
09-01-09, 15:28
Heyy,

dankje voor je reactie.
Aan een universiteit heb ik ook al zitten denken inderdaad, maar dan zit ik net weer met die zomervakantie.
Maar ik heb nog genoeg stages te lopen, dus wie weet next year!

ik ga wel eens even op zoek naar die andere tip van je. van het american footballteam. eens kijken wat die eventueel te bieden hebben! :)

iemand anders nog tips toevallig?
ik weet niet hoe het in amerika zit met sportevenementen of daar ook echt een bureau of iets door voor zijn? iemand enig idee?

liefs x

Michael66
09-01-09, 17:09
Over stages (internships) bij de Buccaneers kun je hier wat vinden: http://www.buccaneers.com/customer/internship.aspx

avg
11-01-09, 23:08
Heej.

dankjewel.
ben meteen gaan kijken.
Heb zelf ook nog wel wat andere leuke dingen gevonden in florida.
morgen dus even wat berichtjes naar buiten sturen!
hopelijk gaat het allemaal lukken!