PDA

Bekijk Volledige Versie : Englewood en omgeving



Nicole van der Niet
08-01-09, 20:09
Hallo allemaal,

We gaan in april voor de 2e keer naar FLorida en gaan dan de 1e week de parken bezoeken en daarna gaan we een huis huren in Englewood. Heeft er iemand ervaring in dit stuk van Florida en zijn er nog leuke dingen te doen?

Hoor graag van jullie
Nicole

Jeny
10-01-09, 23:34
Hoi Nicole,

Ik ben net (helaas) terug uit Florida. Ook wij zijn eerst een week naar Kissimmee geweest en daarna een week naar Rotonda west (Engelwood).
Wij hebben daar vooral geshopt, er zijn een paar leuke malls en naar de mooie stranden geweest, dus eigenlijk was de eerste week van de vakantie een doe week, met de paarken etc. en de tweede week lekker relax. Ik persoonlijk vond de natuur etc. mooier in de omgeving van Engelwood. Mocht je nog vragen hebben hoor ik ze wel.

groetjes Jeny

PENPE
11-01-09, 00:11
Hoi Jeny,

Wij zijn erg benieuwd wat er daar te beleven valt, dan kunnen we in juni even een tripje plannen naar Englewood.

Dus als je wat foto's kunt plaatsen, of als je een weblog hebt, graag [-o<

Groetjes,
Petra & Pieter

\\:D/ gisteren weer geboekt !!!!

Jeny
11-01-09, 14:18
Hoi Petra,

Ik heb geen weblog ofzo, ik ben niet z'on held met dat zoort dingen:cry:.
Wij zijn vooral naar het strand geweest, en volgens mij maakt het aan de west kust niet echt veel uit waar je bent, ze zijn allemaal prachtig... Ook hebben we veel geshopt. het Miromar outletcenter vonden wij een van de betere.
Toen ik de Villa in Rotonda heb gehuurd kregen wij een heel betand met alle mooie stranden, musea winkelcentrums etc. te veel om hier neer te zetten. Maar als je mij je mail even doorgeeft in een pb-tje dan mail ik je het hele bestand, kun je zelf even kijken wat jullie voorkeur heeft.
groetjes Jeny

petrajessy
11-01-09, 15:18
Ik heb wel een weblog. Wij zijn vorig jaar in mei een week naar Rotonda geweest. Op 5 minuten rijden van Englewood. Er staan veel foto's op mijn weblog. We zijn naar prachtige stranden geweest. De omgeving daar is veel mooier dan Orlando! Toch heeft orlando ook zijn charmes en zijn mooie plekjes (denk maar aan Kelly Park....uurtje rijden)
Op mijn link hieronder kun je klikken om naar mijn weblog te gaan.
Bekijk ook de video's rechts op mijn weblog over Englewood en omgeving!

Esther2013
16-10-15, 20:20
Wij hebben misschien een leuke villa gevonden in Rotonda. Iemand nog recente ervaringen en/tips in deze omgeving. Het is nl niet zo heel bekend.
zijn er voldoende bekende restaurant ketens, Malls en dichtbij mooie stranden?

elstars
17-10-15, 09:41
Rotonda ligt wat afgelegen en er is niet veel te doen. Wij zijn er een paar keer gaan kijken, hebben leuke huizen gezien, maar hebben steeds besloten hier toch niet naar toe te gaan. Wij houden wel van rust, maar hier vinden we het te rustig. Als je ergens heen wilt, is het altijd wat verder weg, ook het strand. Overigens, wij kiezen meestal voor 1 vaste plek voor enkele weken en vinden daarom Rotonda ook minder geschikt. Als je hier 4 dagen wilt zitten, wordt het misschien een ander verhaal.
1 mall op zo'n 25 minuten rijden: Port Charlotte Town Center. Is een leuke mall, met diverse bekende winkels. TGI Fridays, Outback en Olive Garden zitten in de buurt van deze mall.

Esther2013
17-10-15, 10:51
Daar was ik al een beetje bang voor Elstars. Dan toch maar weer verder neuzen.
weet jij nog leuke villa's /plaatsen tussen Bradenton en Cape Coral zoals Venice of is het beter qua drukte en afstanden in de buurt van cape Coral te zitten?

elstars
17-10-15, 11:16
Tussen Bradenton en Cape Coral heb je Sarasota, Siesta Key en Venice en dan houdt het wel op. In Sarasotta zijn waarschijnlijk meer condo's dan villa's en net als in Siesta Key is het daar ook vrij duur. In Venice is weinig aanbod. Daarna weer de Cape Coral/ Fort Meyers regio. Het is inderdaad wat lastig om plaatsen te vinden daartussen in (behalve Rotonda en Engelwood dan). Cape Coral/Fort Meyers is ook erg leuk, zou een goede keuze zijn als je niet meer in de Bradentonregio wilt zitten.

Esther2013
17-10-15, 12:21
Vorig jaar 3 weken Bradenton, dit jaar niet en volgend jaar weer een ander stukje bekijken. We vliegen op Tampa, dus dan denk ik eerst 3/4 dgn strand in de buurt van Clearwater/St Pete, even onthaasten en dan richting Cape Coral/Ft Myers, 2 1/2 week in een mooie villa, lijkt me erg leuk. Bedankt voor de tips!