PDA

Bekijk Volledige Versie : Binnenlandse vlucht



popbizzart
12-02-05, 19:18
Hallo.
Wie kan mij het zoeken besparen en weet waar ik prijzen kan vinden van vluchten van Orlando naar Dallas ??

Alvast bedankt

Marcel

Ebelix
12-02-05, 23:04
Marcel,

Ik neem aan dat je vanuit Nederland naar Orlando vliegt. Als je met 1 van de Amerikaanse maatschappijen vliegt kan je bij het boeken van je ticket aangegeven dat je een stopover wilt maken. Bij bv. Delta en United mag je 2 stopovers inbouwen in je ticket. Hier betaal je nagenoeg niks extra voor. Dit is een goedkopere optie als een los ticket te kopen in Amerika.

Als je van deze optie geen gebruik wil maken moet je maar eens gaan kijken op www.southwest.com. Dit is de grootste lowcost maatschappij ter wereld en vliegt met grote regelmaat tussen Orlando en Dalles. Verdr kan je eens kijken op www.expedia.com (http://clk.tradedoubler.com/click?p=18146&a=1026813&g=800957).

Succes

Carlo
15-05-05, 22:54
Op 10 juni mogen we weer een maandje naar Florida :D . Nou willen we graag een paar dagen familie gaan bezoeken in Canada en een binnenlandse vlucht naar Bangor of Boston boeken (we vliegen met Martinair dus geen gratis binnenlandse vlucht voor ons....). Heeft iemand ervaring met het boeken van zo'n vlucht op de luchthaven van Tampa of Orlando, bijv. als standby passagier of zo?

Ebelix
18-05-05, 01:50
Je moet maar eens kijken bij de volgende maatschappijen:

Southwest airlines
JetBlue
Song
Airtrain

Dit zijn allemaat low cost maatschappijen waar je online tickets kan kopen. Vanuit Tampa gaat Song rechtstreeks naar Boston.

Succes.

troyka16
07-01-09, 21:09
hallo allemaal,
kan iemand mij vertellen of binnenlandse vluchten goedkoper zijn als ze in amerika zelf geboekt worden, of alvast vanaf nederland?
en wat zijn de prijzen om ze evt in amerika zelf te boeken?
bv. van miami naar las vegas?

tamaralemmens
07-01-09, 21:27
Ik weet niet waar je het ticket boekt of hebt geboekt, maar bij Delta kun je gratis een (zelfs 2) stopover maken bv in florida (hier kun je gerust ook langer blijven)en daarna doorvliegen naar Las Vegas. Voor deze zomer hebben wij bij united geboekt, en gaan wij na onze rondreis door florida ook naar Las Vegas. De kosten zijn dan retour miami en retour las vegas bij elkaar optellen en dan delen door 2. Misschien kan dit ook bij andere maatschappijen, maar met deze 2 hebben wij ervaring op deze manier

Ta2 Gerrit
07-01-09, 21:46
Behalve het bovenstaande, met de stopovers, zou je eens kunnen kijken op de websites van de prijsvechters aldaar, Southwest, Frontier e.v.a., of anders bij www.kayak.com (http://www.kayak.com)

Wij wilden bijv. van Rapid City SD naar Las Vegas, maar dit is met de grote US airlines bijna ondoenlijk (minimaal 1 of 2 layovers) en dus hebben we het flight schedule van RC airport er maar eens op nagekeken.
Daar vonden we Allegiant Air die ons vanaf $29,- p/p (is vanaf, reguliere prijs $99,-) wel naar LV wilde brengen. De grote mannen (UA, NW en DL) die daar vlogen rekenden allemaal minimaal $200,-

De moeite waard om even te shoppen, dus.

Marcelg
08-01-09, 03:56
Goed zoeken, vaak kom je het beste uit bij de vliegmaatschappijen zelf, bijv naar Las Vegas vlieg je meestal het goedkoopst met US-airways en dan vanaf Fort Lauderdale ipv Miami.
Kijk ook altijd naar southwest airlines, zij vliegen vaak goedkoop maar je zult ze niet tegenkomen op Expedia en dat soort ondernemingen.