Bekijk Volledige Versie : Vliegen van/naar/via Brussel-Zaventem
United Airlines heeft vandaag aangepast tot 30/4 omboeken naar een andere airport zonder fee.
Ik denk dat hun de bui ook zien hangen, ik ben benieuwd waar ze deze passagiers allemaal gaan laten.
Op onze vlucht is economy helemaal vol en economy+ al meer dan de helft. We kunnen pas bij het inchecken de dan nog vrije stoelen gratis vastleggen. Of nu alvast en dan bij betalen. Ze zullen ons toch niet in business class gaan plaatsen;).
Dat zou te veel geluk zijn, maar geluk is met de domme.
b767-300er
02-04-16, 09:19
United voert de hele week al 1 extra vlucht per dag uit vanaf Amsterdam sinds Brussel dicht is.
Die passagiers worden dus daarin geplaatst. Verder kan er makkelijk groter/meer materieel ingezet worden.
KLM bekijkt de situatie per dag en zal inderdaad nog niet zover van te voren kosteloos omboeken.
petrajessy
02-04-16, 10:05
Dank voor deze info! Ik bekijk iedere dag de klm site voor nieuwe info.
Ik weet niet of je op twitter zit, hier werden wij het snelst geholpen.
En niet alleen UA, ook Interparking enz. Binnen een uur antwoord.
petrajessy
02-04-16, 14:58
Ik zie dat Klm nu ook gratis omboekt tot 30 april. Aan iedereen die dus via Brussel vliegt: boek snel om want het gaat natuurlijk snel met de plaatsen en als je voorkeur hebt voor dag en tijdstip.
b767-300er
03-04-16, 11:24
Welke plaatsen.
Als je met KLM vliegt BRU-AMS-JFK (ik noem maar iets) dan veranderd toch weinig aan het stuk AMS-JFK? De hoveelheid plaatsen veranderd dus niet. De vraag naar plaatsen ook niet.
petrajessy
03-04-16, 18:56
Brussel-Atlanta-Miami is nu
Amsterdam-Parijs-Miami
Ik ben blij maar ik denk dat als ik nog een week had gewacht dat er dan minder keus was. Nu hebben we dezelfde tijden qua vertrek en aankomst.
b767-300er
03-04-16, 19:51
Ah zo. Das niet met KLM maar met Delta dan...
petrajessy
03-04-16, 20:30
Geboekt bij klm uitgevoerd door Air France (code share met Delta inderdaad).
Ta2 Gerrit
04-04-16, 11:50
Delta (https://www.facebook.com/delta/) Air Lines has suspended its service between Atlanta and Brussels until March 2017 in wake of the bombings.
Zie artikel, Bron WFTV (http://www.wftv.com/news/delta-suspends-brussels-flights-at-busiest-american-airport-until-2017_/195188577)
Hallo, zijn er reizigers die ervaring hebben met lang parkeren op Zaventem? Het gaat me vooral om Discount parkeerplaatsen waar je na het parkeren of bij het ophalen van de auto met een bus wordt gebracht of opgehaald.
Wij hebben afgelopen mei vakantie hier geparkeerd.
http://www.interparking.be/brusselsairport/Home.aspx
Wij hebben zonder shuttle genomen en dan loop je zo het vliegveld in maar je kan ook kiezen voor iets verder weg en dan inderdaad met een shuttlebus. Dan is het goedkoper.
Jackie
Patrickwijk
13-06-16, 20:26
Wij hebben nu 2 keer met bus genomen. Ging super. Binnen paar minuten weer bij de auto
Wij hebben 2x van interparking de reservationzone gereserveerd. Ik vond deze in prijs erg meevallen. Bovendien was ik de laatste keer bang dat het inchecken e.d. lang zou gaan duren, gezien de aanslag een paar maanden geleden,parkeergarage is tegenover vertrek- en aankomsthal. Dit viel echter erg mee, we konden zo doorlopen, moesten door een soort tent voordat we in de aankomsthal kwamen. Overal wel,begrijpelijk, veel bewaking maar zeker geen oponthoud.
Wij hebben ook via de site die Mickmak aangeeft een plaats gereserveerd met gratis shuttle, nu hebben we een hotel vlakbij Zavetem, geboekt dus we zijn er een dag van tevoren al om wat rustiger "van start" te gaan. We hebben er zelf nog geen ervaring mee maar op zich is het goedkoop parkeren als je het vergelijkt met Nederland.
moonlight91
28-07-16, 19:52
Ik heb zojuist een vlucht gezien voor aan aantrekkelijke prijs, Brussel - Amsterdam- Atlanta naar Orlando
wat ik me nu afvraag is het volgende hoe gaat het met de koffers
ga je in op brussel airport al volledig door de mangel en worden je koffers doorgelabelt naar Atlanta
of moet je de procedure pas in Amsterdam doorlopen
de overstap is een uurtje dus vandaar dat ik het navraag..
b767-300er
29-07-16, 20:27
In Brussel gebeurt alles. Bagage wordt doorgelabeld. In Amsterdam alleen nog het intervieuw.
moonlight91
29-07-16, 21:03
Dank je..is duidelijk