PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: elis!



elis!
03-01-09, 18:07
Hallo!

Vandaag heb ik de vlucht geboekt! We gaan de eerste 3 weken van maart een rondreis door Florida maken. We beginnen (en eindigen ) in Orlando, maar verder staat nog niets vast. De route gaan we de komende weken bepalen, maar ivm de te verwachten spring break drukte vanaf de tweede week van maart blijven we de eerste week ws in Orlando.

Het is mijn eerste trip naar Florida, en tweede naar de USA. Vorig jaar september hebben we een mooie route door California (en Nevada en Arizona) gereden van ruim 4500km.

En iets over mijzelf is mss ook wel handig in een post als deze: ik ben 29 jaar, alweer 8 jaar getrouwd :-$. Ik woon en werk in Limburg, maar ben van origine een Haarlemmer. Reizen is een favoriete bezigheid... ik ben de afgelopen 10 jaar heel wat reiservaringen rijker geworden en hoop deze trend zo te kunnen voortzetten :razz:

Voor meer info geef je maar en gil ;)

groet,
Elis

Njit
04-01-09, 23:31
Welkom op het Florida Forum. Reislustig typ zo te zien. Houd je ook reisverslagen bij?
Toevallig ook in Hong Kong Disney geweest?

elis!
06-01-09, 15:39
Hi,

Disneyland HK ben ik 3 keer geweest nu. Erg leuk (en klein en heel goedkoop :D).

Reisverslagen houd ik niet online bij, heb wel hier en daar wat foto's staan, dus als je iets wil weten... ;)

groet,
Elis

Njit
06-01-09, 15:42
Leuk! Hoop ooit nog een keer in Disney HK te komen. Maar dit jaar eerst maar naar Tokyo Disney/DisneySea. Dan heb ik bijna alle Disney parken bezocht....

Mickey99
06-01-09, 17:14
Welkom op dit leuke forum http://img408.imageshack.us/img408/7759/wave2yr3.gif (http://imageshack.us)

Leuk dat je in Disneyland HK bent geweest, lijkt me erg leuk om eens te doen. Ik ben benieuwd hoe je Walt Disneyworld gaat vinden, ik neem tenminste aan dat je daar wel een bezoekje aan gaat brengen in maart? ;)

elis!
09-01-09, 16:24
@ Njit Tokyo Disney staat ook op mijn lijst :D in 2008 heb ik 3 Disney parken bezocht: HK, Anaheim en Parijs.

@Mickey99 Dat ben ik zeker van plan :D