PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: fati



fati
02-01-09, 17:40
Hallo,

wij willen graag eens naar florida gaan, wie kan er mij meer info geven over goedkope vluchten, hotels en plaatsen waar wenaar toe kunnen gaan.


thankxxx

Teleton
02-01-09, 18:01
wij willen graag eens naar florida gaan,


Welkom op dit vrolijke Forum vol info voor voordelige vakantiereizen. Je bent hier precies aan het goede adres. Veel info is al beschikbaar hoor, misschien is het even lastig om het te vinden. Kijk eens even in "Forumnavigatie" hoe de rubricering hier is opgebouwd, dan vind je vast veel info die je kunt gebruiken. Verder is er een handige zoekfunctie; klik maar eens op "zoeken" in de blauwe balk boven aan de pagina en geef een zoekopdracht, bijvoorbeeld "reisverslagen" of "hotel".

Om je een beetje op weg te helpen, kijk hier voor voordelige ticketprijzen http://floridaforum.nl/showthread.php?t=6670 . Voor plaatsen die je kunt bezoeken zou ik wat reisverslagen aanbevelen. Of geef wat meer info over jezelf, wat vind je leuk? Mocht je nog vragen hebben, haak dan aan bij het bestaande topic over dat onderwerp. Veel leesplezier hier!

Ta2 Gerrit
03-01-09, 00:11
wie kan er mij meer info geven over goedkope vluchten, hotels en plaatsen waar we naar toe kunnen gaan.

Een reisbureau ??? :twisted: