PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Scrooge 77



Scrooge 77
01-01-09, 19:24
Na lange tijd mee te hebben gelezen en vooral genoten van de vele verhalen leek het mij dan ook eens tijd om mij voor te stellen.

Ik ben al jaren USA fan vooral vanwege de sport Baseball !! en ook de uitgestrekte ruimtes, de mooie boekwinkels teveel om op te noemen.

Ik heb al een aantal reizen naar de States gemaakt, waaronder, New York, (OLD YANKEE STADIUM,) Oregon, Seattle, Houston, Boston, Washington DC. (allen voordat ik mijn vrouw kende)

Vorig jaar ben ik voor het eerst met mijn vrouw naar de states gegaan en zijn we naar WDW in Florida geweest en hebben genoten, inmiddels hebben we een kleine en willen wij ergens in maart weer naar Florida reizen, redenen zijn vooral het klimaat en gewoon even lekker weg...

Ik ben op zoek naar een condo of villa want met ons kleine meisje van dan 10 maanden lijkt het ons beter om een huis te hebben dan in een disney hotel te zitten, advies is meer dan welkom!!!

liesje1967
02-01-09, 10:29
Hoi Scooge,

Toen onze dochter 11 maanden was, hebben we door canada rondgereisd...we hadden toen een rustig reisschema....met hotels...ik dacht toen, mocht ze plots ziek worden..heb ik via de receptie meteen een arts, mocht het nodig zijn....gelukkig toen niet nodig gehad....ging geweldig goed.....zodat we het jaar erop weer gingen....