PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema Pettersson: 4-14 april



Pettersson
01-01-09, 19:00
All,

Ik heb net in het "voorsteltopic" al het een en ander beschreven, maar ik zie nu dat dit gedeelte van het forum beter bestemd is voor mijn vragen. Laat ik op voorhand zeggen dat ik enigszins ben geschrokken van de precieze tijdlijnen die men hanteert bij de rondreis. Men is erg goed voorbereid! Dat ben ik vooralsnog niet. Enige wat gepland is tot nu toe is het volgende.

- We vliegen 4 april van Paramaribo (woonplaats vriendin) naar Miami
- Een auto huur ik via Alamo
- Ik wil graag meer zien dan Miami en bijvoorbeeld ook graag naar Seaworld en Orlando.
- M'n vriendin wil graag winkelen in een grote mall...(tja, het blijft een vrouw he...).
- 14 april vliegen we vanuit Miami terug naar Paramaribo.

Mijn vragen:
- Zijn er tips wat betreft een rondreis van 9 dagen Miami-Miami. Wat moet ik zeker wel doen en wat zeker niet?!
- Is het handig hotels vooruit te boeken of juist ter plekke? Persoonlijk ben ik altijd voorstander van zekerheid (op voorhand boeken), maar aan de andere kant weet ik veel te weinig van Florida af om afstanden en dergelijke goed in te schatten.
- Wat is de beste/leukste mall? (subjectief, ik weet het)
- Is het aan te raden om een wedstrijd van de Heat of de Magic te bezoeken?

Ben erg benieuwd naar de reacties van de "kenners" hier. Een groep waar ik duidelijk nog niet bijhoor, maar waar ik in april wel bij wil horen...

Bedankt alvast!

Gr,
Joep