PDA

Bekijk Volledige Versie : Shopping: Walmart / (Super)Target



Michael66
31-05-05, 20:42
Na het bericht op het andere forum dat er weer een nieuwe Walmart bij is (op de SR 535) ben ik weer helemaal in m'n nopjes. Lekker weer denken wat ik er allemaal ga kopen/halen, van nieuwe petten, t-shirts, speelgoed voor m'n zoon, telefoonkaart, gratis internetaansluiting, neusspray, spijkerbroek, veel water en frisdrank, een lekkere hamburger bij de ingebouwde McDonalds, baseballshirts, meer sokken, Hanes ondergoed, sokken, Disney-spulletjes, Yu-Gi-Yoh kaartjes, zonnebrillen, broodjes, batterijen voor m'n walkietalkies, shampoo, handdoeken, scrapbook-zooi, .......

En wat ga jij bij de Walmart kopen?

petra
31-05-05, 21:00
Nou, ik ga bij de buurman, Target, waar ik vandaag op de site was, boeken halen. Ik zag dat er een aantal van mijn favorieten in de aanbieding zijn: Janet Evanovich, Dan Brown, Nelson deMille en de nieuwe van Harry Potter natuurlijk!! Ja, en verder wat ik al geschreven heb op het topic "wat neem jij mee uit de U. S. of A", mijn sportvriendinnen willen allemaal sporttops........
Die extra koffer nemen we zeker mee!
http://i6.photobucket.com/albums/y241/Spotje/spelletje.gif
'K ga even een spelletje doen!

Ta2 Gerrit
31-05-05, 21:22
Om het even kort samen te vatten :
WAT NIET.....!!??

clafra92
31-05-05, 21:23
gba spelletjes

Petra/VS
01-06-05, 06:01
Ik ben net als Petra een Target fan. Walmart is te chaotisch (tenminste degene hier) en net iets te goedkoop in kwaliteit. Target verkoopt kwaliteit tegen lage prijzen. Ik heb er net weer een heel stel leuke zomerspullen voor in de tuin gekocht. En sportkleding, het merk Champion voor $15, wat wil je nog meer?

Michael66
01-06-05, 08:36
Daarom maar even de titel van dit onderwerp veranderd. Target is vergelijkbaar met Walmart qua assortiment, alleen is Walmart qua prijs en kwaliteit vaak wat minder, maar het assortiment is vele malen groter, vooral bij de Walmart Superstores. En inderdaad, ook de "netheid" van de winkel is bij Target beter. Zeker vorig jaar toen ik bij de Target achter de Florida Mall was, jeetje wat een schone, nette, opgeruimde winkel was dat zeg. De drukte was ook heel anders dan bij de Walmart: veel minder. Terwijl die drukte wat mij betreft ook wel sfeerbepalend is.

Toch vind ik altijd net datgene wat ik zoek wel bij de Walmart, en net niet bij de Target. Zoals die Fruit of the Loom Baseball-ondershirts (t-shirts met driekwartmouwen in een andere kleur) voor maar $ 5,96 per stuk, de DVD van "For love of the Game" voor $ 7,50, een Yankees-pet in kindermaat, een Mickey-handdoek voor $ 2,95, Goofy-kringelrietjes voor $ 0,79 per stuk, en m'n vrouw vond er duizend-en-één dingetjes voor haar scrapbookverslaving voor weinig $$, etc.

OK, bij de Target wel net die map gevonden waar m'n vrouw haar scrapbookspulletjes in kan opbergen, en het fantastische Spiderman T-shirt (wel $ 10) dat m'n zoon vandaag ook weer aanheeft .....

Eric
01-06-05, 11:37
Dit wordt een leuke discussie.
Ik denk dat het er helemaal aan ligt, van wat voor soort winkel je houd.
Ik ben beslist geen Walmart fan, het doet me altijd denken aan de markt.
Maar ja, de Albert Cuyp heeft nou eenmaal ook veel fans.
Zelfs van de Target ben ik niet onder de indruk, ik vind het vreselijk veel op een soort mega Hema lijken.
Aan de andere kant slaag ik weer meestal bij Macy's, weliswaar iets duurder, maar veel overzichtelijker. Ik houd niet van in bakken moeten graaien. Michael heeft gelijk met de constatering dat Fruit of the Loom, en trouwens ook Hanes veel goedkoper is bij de Walmart, maar de kwaliteit is ook minder dan in andere winkels. Ik heb zo het idee, dat bv. Hanes speciaal voor Walmart (tenslotte waarschijnlijk hun grootste afnemer) een produktielijn heeft, met net iets dunnere stof.
Haal maar een gewoon standaard Hanes T-shirt bij Walmart en bij een Nieman-Markus (? goed gespeld?) en vergelijk ze eens!!
Overigens doet Walmart het prima voor een grote groep mensen, maar aan mij is het niet besteed.
Moraal van dit verhaal: Kijk en vergelijk voor je wat koopt !
Eric

rvd4always
02-06-05, 02:33
Hanes ondergoed, sokken

Inderdaad heb ik ook in April gekocht in USA. Hanes is een goed merk, goede kwaliteit. In Nederland kocht ik merkloos ondergoed en sokken altijd op de markt of bij Piet Kerkhof maar ik was er nooit zo tevreden over.

Nadat ik Hanes bij Walmart zag heb ik een pakje geprobeerd en later meer ingeslagen!

Om exact te zijn gaat het om: Hanes, Bikini & Hanes, String Bikini.

4 stuks in een doosje, 10 dollar ex. btw.

www.hanes.com

Goh, wat een interessant verhaal?!

Verder kan je bij Walmart goedkoop een exemplaar van Rand mc Nally Road atlas kopen voor 5 dollar (ex) per stuk. In dit exemplaar van Walmart staan ook alle filialen van Walmart afgedruk, ruze handig als je een walmart-fan bent?!

O, ja weet je wat je er ook kan kopen?

Noxema, skin cleansing cream, www.noxema.com, een relaxte weelde voor je gezicht/huid.

Ik vergeet nog te melden dat ik 6 mini mag lites heb aangeschaft bij Walmart voor een bespottelijk lage prijs van 5 dollar (ex) per stuk.


Tja, Walmart is one-stop-shopping!

www.walmart.com

:wink:

mellie
02-06-05, 04:11
Ik vind er eerlijk gezegd niet zoveel aan. Inderdaad super grote winkel waar ja vanalles kunt krijgen. Je moet er ook zeker eens een kijkje gaan nemen. Maar ik vind het qua kleren en accessoires eerlijk gezegd nogal een zooitje. Niets voor mij in ieder geval

mickey
03-06-05, 11:45
leuk onderwerp Michael!Ik vind de target en de walmart allebei leuk maar koop veruit het meeste bij walmart,hier mijn lijstje:make-up,hanes sportsokken voor de kids,kinderkleding,gameboy sp.,waterbed reiniger,koelbox,parasol en ligbedden voor op het strand (wat ik bij vertrek altijd aan iemand weggeef)tel.kaart,rugtassen en lunchtassen voor school,beddensprei,speelgoed,haarassesoires en natuurlijk de dagelijkse boodschappen.De noxema creme heb ik genoteerd,ga ik proberen.Ik irriteer me alleen wel altijd aan dat geschreeuw door die microfoon.Waar je overigens ook leuk rond kunt struinen is Burlington vooral voor goedkope merkkleding ook voor kinderen en schoenen,jassen tassen enz.

rvd4always
03-06-05, 12:04
De noxema creme kan je overigens ook bij walgreens kopen.
Walgreens en Walmart verkopen de creme ook onder hun eigen merk.
De pot is dezelfde kleur (blauw) met dezelfde ingredienten voor minder geld!

http://www.walgreens.com/store/product.jhtml?id=prod7454&skuid=sku307454&CATID=100306&navAction=push&navCount=0

Overigens heb je 3 soorten noxema cleansing cream:

http://www.noxema.com/products/creams_original.shtml

Thea
03-06-05, 15:52
Kan je bij Walmart of Walgreens ook betere zonnebrand kopen als in Nederland?
Ik verbrand nl nogal snel. :oops: :oops:

groetjes Thea

erik64
03-06-05, 15:59
Geen Walmart gezien in Cape Coral. Wel een Target op Santa Barbara Blv en een Albertsons op Cape Coral Pkwy.

Ik vind het heerlijk om in zo'n enorme geacclimatiseerde omgeving rustig rond te kunnen lopen en op m'n dooie gemak de shoppingtrolley vol te pleuren met alles wat goed en slecht voor je is.

Mijn vrouw doet gelukkig net zo hard mee.

Copperfield (als ik de naam helemaal goed heb) is volgens mijn tante het beste merk zonnebrand.

Ta2 Gerrit
03-06-05, 18:34
Copperfield (als ik de naam helemaal goed heb) is volgens mijn tante het beste merk zonnebrand.

Die laat je zonnebrand als sneeuw voor de zon verdwijnen :wink:
Zelf op televisie gezien :lol: , maar dan met olifanten !

Petra/VS
04-06-05, 20:23
Ik vind er eerlijk gezegd niet zoveel aan. Inderdaad super grote winkel waar ja vanalles kunt krijgen. Je moet er ook zeker eens een kijkje gaan nemen. Maar ik vind het qua kleren en accessoires eerlijk gezegd nogal een zooitje. Niets voor mij in ieder geval

Dit ben ik helemaal met je eens, Mellie! Ik kom er ook zelden. Ik vind Target leuk voor zomerspulletjes, ze hebben nu bijvoorbeeld heel vrolijke plastic tuinserviezen en spulletjes om buiten te eten.
En soms hebben ze dus merk sportkleding. Met Kerst hebben ze leuke versieringen, maar daar doe je als toerist allemaal niets mee.

Verder koop ik er nauwelijks en bij Walmart hebben ze alleen een goed aanbod van schoolspullen in augustus/september, verder kom ik er nooit.

Trouwens, ik zag dat iemand zei, dat Walmart groter is, Target heeft "Greatland" winkels, waar je compleet in kunt verdwalen. Hoe K-Mart dit alles overleeft is me al jaren een raadsel.

Ta2 Gerrit
04-06-05, 21:06
Wij vinden de Walmart toch wel een beetje de goedkoopste winkel waar je terecht kunt voor zo´n beetje alles. Voor de kampeer en tourtrips altijd even een (Coleman) koelbox, vouwstoeltjes en een gasbrandertje voor de koffie. Allemaal spul wat je aan het eind van de vakantie toch weer moet lozen (lees : weggeven) dus zo goedkoop mogelijk is wel belangrijk.
Voor het kind in mij; even snuffelen op de toy-section voor de spotgoedkope motor en automodellen van gerenomeerde merken en in Kissimmee voor de badeendjes voor in de pool.
En verder voor zo´n beetje alles wat je tegenkomt en nodig denkt te zijn ; Exedrin painkillers, Stars&Stripes sleutels en de mooie magnetische ribbons.
Voor boodschappen gaan we wel naar de Publix en voor kleding naar de merkenwinkels, maar de Walmart blijft een touristische attractie ! Zelfs in Cancun (ook weer koelbox).
Bedankt voor de tip van Target Greatland, gaan we ook opzoeken :lol: .

Harm
05-06-05, 17:48
Mijn vrouw wil altijd “even”snuffelen bij ROSS. Ik heb er een gruwelijke
hekel aan, dus zit ik al gouw buiten op een bankje mensen te kijken. IK
vind het net een grote Zeeman. Tot mijn verbazing komt ze toch elke
keer weer met een goedkoop T H T shirt of iets anders aan. Het levert
dus wel wat op. Ik blijf het echter niks vinden. Een ongezellige winkel vol
met rekken kleding waarvan ik het meeste niet eens wil passen. Als je 1
Wal Markt ss hebt gezien dan ken je ze allemaal. Vanwege de grote
sortering loop ik nog al een via de sport afdeling. Verwonderd kijk ik dan
naar de geweren in de vitrine.

Harm

mickey
06-06-05, 09:44
Dat je bij de Ross buiten blijft,kan ik me wel voorstellen hoor Harm maar de Ross heeft wel hele goede koopjes en vooral de tassen en kinderkleding zijn favoriet bij mij.Maar het is inderdaad niet de gezeligste winkel en het is goed zoeken.

Ebelix
06-06-05, 09:52
Zo moet mijn vrouw altijd even snuffelen bij de TJ Maxx. Dat is ook zo'n winkel waar je niet vrolijk van wordt.

Petra/VS
07-06-05, 03:52
Ik weet niet of die in Florida ook is, maar Marshall's is er nog zo een. Ik ben wel een beetje een primadonna :oops: , want ik vind die winkels allemaal maar niets!

Eric
07-06-05, 08:24
Zitten ook in Florida, en ik ben het helemaal met je eens.
Zelfs de meeste outlet winkels vind ik maar ramsj verkopen, ik begon al aan mezelf te twijfelen, maar als ik alle reacties zo doorlees, ben ik niet de enige die er zo over denkt. Maar ik heb ook niks met markten en zo hier in Holland, maar mijn Bijenkorfkaart krijgt nauwlijks tijd om af te koelen tussen de verschillende aankopen.
Trouwens, als je in Amerika voor niet te dure, maar toch leuke kleding kijkt, ga dan eens naar Old Navy, daar zie ik altijd een hoop leuke dingen.
Eric

Ebelix
07-06-05, 11:28
Ik vind de kwaliteit in de outlet centres altijd wel in orde. Wij kopen altijd veel kleding in de outlet centers (GAP, Tommy, Ralph, etc) Ik heb zelf altijd veel moeite met de TJ Maxx, Bealls, etc. In Nederland heb ik ook dezelfde problemen met Zeeman, Hans Textiel, enz

Eric
07-06-05, 12:56
Ik was ook iets te algemeen met die outlet winkels.
Ik bedoelde eigenlijk meer van die zg. outletwinkels, waar ze allerlei merken door elkaar verkopen.
Ik ben vaak genoeg in een Nike Factory outlet geweest, en die zijn prima.
Eric

ekkie50
17-05-06, 13:25
Tot m'n niet geringe verbazing kwam ik Senseo pads tegen in de koffieschappen bij Walmart. Maar Senseo apparaten heb ik volgens mij niet gezien. Iemand zin in een bakkie? :wink:

Michael66
17-05-06, 15:50
Eric, hoeveel wilde je er hebben?

http://www.walmart.com/catalog/search-ng.gsp?search_constraint=0&search_query=senseo&ics=20&ico=0

http://img19.imageshack.us/img19/3390/wm4le.jpg

Net als de Bugaboo kinderwagen is dit een mooi staaltje Nederlands ontwerp dat de VS aan het veroveren is.

ststone
17-05-06, 17:03
Als je toch goede koffie wilt drinken kun je in de Publix dit in het
koffie vak vinden, deze zakjes "van houtte".
Nederlandse koffie net zo goed als DE.
Ongeveer $1 voor acht bakkies
http://www.vanhoutte.com/

Michael66
17-05-06, 17:10
Ook goed spul hoor, en zij hebben ook een "one-cup-at-a-time" machine ala senseo:

http://www.vanhoutte.com/images/logo.gif http://www.vanhoutte.com/images/img_b50_small.gif

Michael66
17-05-06, 17:13
ik was niet op zoek naar zo'n apparaat in mijn vakantie. Wel naar leuke petten!

Hiero:

http://tampabay.devilrays.mlb.com/tb/images/promo/y2006/youth_cap_200x115.jpg

Nirak
20-05-06, 00:06
Als ik in Florida ben neem ik altijd vanille- en hazelnootpads mee voor m'n senseootje.....vorig jaar hadden ze ook nog caramelsmaak, die heb ik niet meer kunnen vinden helaas...
Ze zijn van ' Folgers' en te koop bij Target en Walmart.


groet van nog een oud wijf..... :D

dizzymisslizzy
29-06-06, 18:52
Ik woon in Texas maar heb gewoon een Senseo apparaat hier staan hoor (en zo oud ben ik nog niet :lol: ). Wel vind ik de pads hier erg duur, dus die probeer ik altijd mee te nemen als ik weer naar Nederland ga. Ik heb inmiddels ook al vrienden hier verslaafd gekregen aan de Senseo koffie.

Ta2 Gerrit
27-12-07, 10:03
Als je dan toch op de 192 rijdt, kun je halverwege linksaf Apopka -Vineland Rd a.k.a. sr535 (net voor de Publix) op. Daar zit na een 250 mtr aan de linkerkant de nieuwste Wal*Mart van de buurt.
Heb je die ook maar gehad ;-)

calypso
27-12-07, 10:24
Als je een POI van Walmart zoekt kijk hier dan even http://www.tomtomforums.com/showthread.php?t=32

Misschien zit Florida ook al erbij!

Michael66
27-12-07, 18:37
Ja klopt als een bus, maar volgens ons is dat een 'klein' filiaal...

Nou dat vind ik nog wel meevallen. Ik kom regelmatig ;-) bij alledrie en die aan de 535 is wat anders opgezet, maar echt veel kleiner nu ook weer niet.En waar gaat het weer over .... wie er de grootste heeft.
Zullen we maar even meten dan?:p

Walmart aan de 192 (links) en 535 (rechts):

http://img180.imageshack.us/img180/1010/walmart192iw7.jpg http://img248.imageshack.us/img248/5877/walmart535km2.jpg

En dan ook nog maar het (op de foto) nog braak liggende terrein van de Walmart aan de 27, die er inmiddels toch echt al staat:

http://img183.imageshack.us/img183/8426/walmart27zx4.jpg

Ik zie weinig verschil .....

Goat
20-03-08, 19:59
Ik wil volgend jaar met mijn vriendin naar een disney hotel gaan. Nu hebben wij alleen geen rijbewijs en willen we toch goedkoop wat etenswaren binnen halen! Zit er dichtbij disney een walmart of een andere grote supermarkt, waar dit mogelijk is? Zou toch wel fijn zijn als we ons ontbijt en middageten niet in het hotel of in de parken hoeven kopen, we zijn ook maar arme studentjes!

Michael66
20-03-08, 20:26
Wat noem je "dicht bij Disney"?

Op loopafstand van de Disney-hotels zit in ieder geval geen Walmart. Disney is ook niet gek, ze staan natuurlijk niet toe dat al hun gasten lekker goedkoop inkopen doen bij Walmart in plaats van hun dure spulletjes te kopen.

Afhankelijk van in welk Disney-hotel je zit is de dichtsbijzijnde Walmart die aan de US 27 of aan de US 535.

De eerste keer in Florida maakte ik de fout om na een antwoord bij de receptie "five minutes from here" te vraag te stellen "five minutes walking?". Nee, natuurlijk niet, 5 minuten met de auto!

Faye
21-03-08, 13:20
Volgens mij is de dichtsbezijnde supermarkt Goodings, niet echt goedkoop, maar je kunt er wel kant en klare maaltijden e.d. halen.

petrajessy
21-03-08, 14:58
Ik vind de maaltijden wel meevallen qua prijs bij Disney. Disneyland Parijs is veel en veel duurder. Als je geen voorgerecht en toetje neemt kun je best voor weinig lekker eten en toch in een disney resort zitten!
Ik weet natuurlijk niet of jullie hele grote eters zijn. Er is in ieder geval een link hier op het forum...kan hem even niet vinden ....naar een site met de prijzen van een hamburger, patat, softdrinks etc.

Leentje
26-03-08, 15:14
Goodings is idd de dichtsbijzijnde supermarkt. Je neemt de Disney bus tot Downtown Disney, en van daar wandel je de Hotel Plaza Boulevard af, d.i. is lange baan met nog verschillende (niet-Disney) hotels zoals Hilton, Marriot, enz... Er ligt een mooi wandelpad langs deze baan. Na een kwartiertje wandelen (+/- 2km) kom je aan de SR535, die steek je over en dan kom je bij de supermarkt. Ik heb dit al enkele keren zo gedaan, trolley en rugzakken gevuld met etenswaren :-) Het is wel even wat sleuren, en Goodings is idd niet de goedkoopste winkel, hoewel dit met de lager dollarkoers nu best wel meevalt, en uiteindelijk kom je toch een stuk goedkoper uit dan alles bij Disney zelf te kopen. Ik ga er overigens wel helemaal mee akkoord dat je enkel bij Disney zelf de echt Disney-sfeer hebt... doen dus!

Goat
27-03-08, 00:10
Iedereen bedankt voor de reacties!

We proberen om volgend jaar in een disney hotel te gaan zitten, maar mocht het echt te duur worden, zullen we toch een hotel op de I-drive nemen en dan enkele jaren later in Disney zelf. Toch nog even eenv raag over Goodings, is dit een supermarkt met alleen eten of vergelijkbaar als Walmart, dat er bijna van alles te koop is?

Michael66
27-03-08, 00:13
Je kunt op hun website vinden of er ies van je gading is te vinden: http://www.goodings.com/

Ta2 Gerrit
27-03-08, 10:55
Helaas, Goodings is (evenals Publix) een "gewone" supermarkt, met vooral eten en zo hier en daar wat toeristendingetjes (T-shirts, Disney prullaria).
Voor de supermarkt met "meer" (veeeeeeeel meer) moet je toch echt naar de Wal*Mart (http://www.walmart.com) .

Goat
27-03-08, 15:21
Ja dat dacht ik al. Is wel heel erg jammer dat er geen walmart dicht bij Disney zit. Ik weet nog toen ik 8 jaar geleden ging en voor het eerst een voet in walmart zette dat ik mijn ogen uitkeek haha. Dus volgende keer dat ik naar Orlando ga wil ik zeker weten nog een keer naar een walmart.
Maar in ieder geval iedereen heel erg bedankt voor de reacties, ik ben een heel stuk wijzer geworden!

doortje
27-05-08, 21:10
Wie kan mij aan een aantal links helpen, waarmee je de "inhoud" van bijvoorbeeld Walmart of een andere grote winkel kunt bekijken?
Ik heb lang gezocht, maar vind alleen dingen met koopmogelijkheid via internet en dat is niet mijn bedoeling.
Alvast bedankt!:smile:

Ebelix
27-05-08, 23:57
www.target.com of www.wal-mart.com. Het meeste wat je op internet ziet wordt ook in de winkel verkocht.

Succes

Michael66
28-05-08, 05:58
Wat ze daar aanbieden lijkt misschien veel, maar als je al eens een Walmart Supercenter in bent geweest, dan weet je dat ze daar ook echt zoveel aanbieden. En meer ... \\:D/

Teleton
28-05-08, 11:45
"inhoud" van bijvoorbeeld Walmart bekijken

Bedoel je dat je gewoon een kijkje in een Walmart zou willen nemen? Op onderstaande site vind je bijvoorbeeld een filmpje van een nieuwe winkel in Texas.

http://walmartstores.com/FactsNews/NewsRoom/8314.aspx

Filmpjes zijn leuk, maar er gaat niets boven een "echt" bezoek. Have fun!

Michael66
28-05-08, 16:16
In mijn reisverslag van 2005 staan bij dag 5 (12juli) trouwens een 22-tal foto's van de binnenkant van de Walmart. http://www.chantalsweb.nl/verslag_2005.htm#2005-07-12

JKG
28-05-08, 18:52
MIchael, jammer dat ze klein zijn. Ik vond de Wal-Mart denk ik toch wel het meest bizarre aan mijn eerste trip naar Florida. Wat je daar allemaal wel niet kan kopen... en hoeveel verschillende merken van alles enz...

Eigenlijk zou je de foto's nog eens op groter formaat ergens moeten plaatsen, om de mensen die er nog nooit zijn geweest een indruk te geven ;)

Michael66
28-05-08, 19:15
Hier kun je vooralsnog ook groter bekijken, klikken op de kleine foto en je krijgt een grotere te zien: http://florida.chantalsweb.nl/20050712.htm

Minervi
28-05-08, 20:52
Die Wal-Mart ziet er zo'n beetje uit als de Carrefour of de Cora hier in België.

doortje
28-05-08, 21:13
Bedoel je dat je gewoon een kijkje in een Walmart zou willen nemen? Op onderstaande site vind je bijvoorbeeld een filmpje van een nieuwe winkel in Texas.

http://walmartstores.com/FactsNews/NewsRoom/8314.aspx

Filmpjes zijn leuk, maar er gaat niets boven een "echt" bezoek. Have fun!
bedankt. En ja, ik ga begin Juli naar Florida. En als ik me alvast kan verlekkeren met visueel winkelen, weet ik gelijk hoe groot mijn koffer(s) moet zijn.:lol::lol:

AlexFL
28-05-08, 22:58
Die Wal-Mart ziet er zo'n beetje uit als de Carrefour of de Cora hier in België.

Maar dan nog 10x groter :)

Michael66
28-05-08, 23:06
En er zit een McDonalds in.

En - belangrijker - hij staat niet in België maar in Florida!

JKG
29-05-08, 00:47
Die foto's zijn al ietsje beter te zien ja, Michael :)

Tja, waar is een Wal-Mart mee te vergelijken... het is gewoon een mix van winkels hier...

Drogisterij
Supermarkt
Kledingwinkel
Schoenenwinkel
Elektronicashop
Gameshop
Autobanden
Fitness apparatuur
Fietsen
Dierenvoer (grote zakken van 25kg ofzo)
Tuinspullen
Speelgoed

Ik zal vast nog genoeg vergeten....
En dan inderdaad nog eens een McDonalds in die aan de 192, verder vaak nog een kapper, opticien,nagelstyliste etc... echt ziekelijk groot. En dan de keuze in bijv. pindakaassoorten... of brood.. belachelijk veel.

Wel lekker.... de cinnamon rolls van de Walmart... vast niet zo goed als bij Cinnabon (moet ik nog testen), maar ik vond ze heel erg lekker smaken, voor de liefhebber van zoet, want zoet zijn ze!!!

Zelfs mannen winkelen graag in Wal-Mart volgens mij... ik vind het nooit zo leuk om met mn vriendin de stad in te gaan, maar in de Wal-Mart liep ik erg graag rond. Al was het alleen maar om her en der versteld te staan van artikelen... of mensen :D

Erg goedkoop is makeup, maar ook bijv. scheermesjes, dus hop de koffer in.

Michael66
29-05-08, 00:53
Ik zal vast nog genoeg vergeten.... Ja, heel veel vergeten. :-(
Ach, gewoon zelf gaan ervaren is het beste. =P~=P~

remco n.
10-06-08, 23:16
Welke wallmart is het grootst in Orlando ? of maakt dat weinig uit onderling ?
Ik heb de walmart store locator erbij gepakt maar dat geeft weinig uitsluitsel er zitten er geloof ik 21 \\:D/. Maar goed wellicht dat er hier op het forum mensen zijn met een bepaalde voorkeur. Ik vind het namelijk wel erg leuk om als ik Amerika ben dan gelijk de beste en grootste Walmart op te zoeken

Ta2 Gerrit
10-06-08, 23:25
Hoewel ze geen één van allen echt klein zijn, denk ik dat die aan de 27, hoek 192 het grootste lijkt.
Die zit ook het meest in de buurt waar veel forummers verblijven (Kissimmee, Davenport)

Disneyfan1970
10-06-08, 23:58
Wij zijn er afgelopen keer in 4 verschillende geweest, waaronder het meeste die aan de 27, hoek 192, maar in mijn beleving waren ze alle 4 min of meer even groot.
De andere wallmarts waren allemaal wel netter, en de andere op de 27 (andere kant op rijden, richting Southern Dunes) die vonden wij het best.

Ta2 Gerrit
11-06-08, 00:00
Staat niet op de kaart :-), maar wel op deze, nummer 2
http://www.walmart.com/storeLocator/ca_storefinder_results.do?sfsearch_city=&sfsearch_state=--&sfsearch_zip=34747&continue=&x=13&y=5

En nummer 1 is een van de nieuwere, en die van Disneyfan is no.7
En ze zijn allemaal groot (ervaringsdeskundige, dagelijks gebruiker ;-) )

JKG
11-06-08, 00:02
Ik heb er 2 gezien, bij de 535 in de buurt van de Publix en in een bocht aan de 192. De laatste was volgens mij wat groter. Maar ach, als het maar een Walmart is, interesseert mij niet of het de grootste is, groot zijn ze toch wel.

Die aan de 192 heeft wel een McDonalds, aan de 535 niet gezien.

Ook nog een K-Mart bezocht aan de 192, dat is toch heel wat minder dan een Walmart. Maar ook best aardig om even te kijken.

Ta2 Gerrit
11-06-08, 00:13
Dat zijn dus resp. de nummers 1 en 3 op de kaart.

JKG
11-06-08, 11:40
Dat klopt. En aangezien Fiesta Key (townhome-park) redelijk in de buurt van die bocht op de 192 ligt, zal ik regelmatig de Walmart bezoeken ;)

Enige nadeel is dat je er niet eventjes snel doorheen vliegt. Overal zie je wel weer wat leuks (of lekkers).

Sabine_1979
11-06-08, 22:10
Misschien niet helemaal de juiste vraag in dit topic maar... kan t nergens vinden :(

Ik verblijf in September in de Holiday Inn Express op International drive en vroeg me af of er een walmart (of andere supermarkt) op loopafstand van het hotel ligt. Wie heeft het antwoord? Hoor het graag!

groetjes
sabine

JKG
12-06-08, 01:21
Op loopafstand? Hoe wil je al die spulletjes die je koopt dan vervoeren? De winkelwagentjes hebben een beveiliging, die blokkeren buiten een bepaald bereik. Of ben jij een vrouw die geen gat in d'r hand heeft? :)

Michael66
12-06-08, 04:32
Op loopafstand ... Wat hebben wij Nederlanders toch met "op loopafstand".... ??? Da's een begrip dat je in de VS het beste helemaal kunt vergeten, want dat bestaat eigenlijk helemaal niet.](*,)

Vanaf Int. Drive zit de dichtstbijzijnde Walmart m.i. op de hoek van Sand Lake Road en John Young Parkway. Is dat te lopen? Ja hoor, je bent alleen wel een tijdje onderweg.:twisted:

Sabine_1979
12-06-08, 17:32
grinnikt om jkg. :D

Ben maar 1 x eerder in Orlando geweest en toen heb ik helaas alleen een minimarkt van binnen gezien. Weet inmiddels door alle verhalen hier dat een wallmart een attractie op zich is ;-) Helaas hebben we echter geen autohuur dus vandaar mijn vraag of er een supermarkt op loopafstand zit. Niet om grote inkopen te doen maar wel lekker om daar wat water in te slaan :D Vandaar.

Michael 66, dank voor je reactie. Heb op google-earth gezien dat je ook van i-drive naar Universal zou kunnen lopen. Volgens mij heeft geen enkele amerikaan dat ooit nog gedaan whahahaha. Is volgens mij ook wel een fikse wandeling (waar ik me zeker niet aan ga wagen ;-)) maar vond je opmerking of dat ik dan een tijdje onderweg zou zijn in ieder geval meesterlijk :D DANK! ;-)

groetjes

JKG
12-06-08, 20:31
Water inslaan in de Walmart? Niet doen. Als je eenmaal binnen bent heb je grote spijt als je alleen water wilt kopen want het is inderdaad een attractie op zich. Ik vond de Walmart misschien wel het leukste van heel Amerika ;) In elk geval het meest bizar. En lekker goedkoop.

senkermens
22-06-08, 19:05
Wat onze ervaring is met walmart: in verschillende walmarts hebben ze ook net een ander assortiment, het verschil is niet groot maar het is er wel. Afhankelijk van de omgeving waar de walmart ligt, kan het in de avond en nachtelijke uren wel wat gevaarlijk ogen (er staan dan wat groepen jongeren voor de ingang van de walmart) maar er rijdt wel beveiliging rond.

xYonas
01-07-08, 14:10
Hoi,

ik vertrek op 14 juli voor de eerste keer naar Amerika. Heb wel al redelijk veel gelezen maar het echte werk moet nog komen denk ik. :razz:

Ik ben van plan wel een aantal parken te doen, maar toch ook om eens te gaan winkelen.
Weet iemand in de omgeving van Kissimmee een plaats om eens flink te winkelen en waar mooie prijzen te zien zijn? (Merkkledij, elektronica,...)
bv: polo'tjes van Ralph Lauren...

Alvast bedankt!
Jonas

Njit
01-07-08, 14:16
Hallo en welkom op dit gezellige Forum. Hier kun je alvast wat info vinden: http://www.florida-vakantie.nl/shoppen-in-florida.html

Kleding vind je vooral in de Outlets. Zie bijvoorbeeld dit topic: Waar vind je Ralph Lauren? (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=5414&highlight=ralph+lauren)
Over electronica kun je hier lezen: Electronica kopen in Orlando (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=5682&highlight=electronica) ‎

Gebruik ook vooral de zoekfunctie bovenin de blauwe balk. Als je enkel in titels zoekt heb je vaak snel beet...

FloridaVerslaafde
01-07-08, 19:29
Hoi Jonas,

Ik vind de volgende outlet winkelcentra de beste/leukste op te winkelen.
Premium Outlet Stores (http://www.premiumoutlets.com/outlets/outlet.asp?id=17) en Prime1 Outlet (http://www.primeoutlets.com/).
Beide zijn goed te vinden/bereiken en beide hebben alle bekende merken die je zoekt voor zeer goedkope prijzen. Google ze of klik hier voor hun websites

Veel plezier,
Walter :cool:

xYonas
01-07-08, 23:12
bedankt voor de snelle reacties!

Groetjes!

senkermens
06-07-08, 15:06
Ook bij -Lake Buena Vista Factory Stores- zijn er leuke winkels. Tommy. Nike enz.

Gr senkermens

Volksie
06-07-08, 22:54
bij Macy's kan je een international discount pass krijgen aan de klantendienst, waardoor je op alle kledij 11% krijgt.
De grootste zit in de Florida Mall, wat op zich al een aanrader is.
Ik heb toch gemerkt dat de kwaliteit och ietsje beter is bij een department store dan in een outlet.
nog een tip: ga verschillende malen naar de malls, soms zijn er extra kortingen die niet zijn aangegeven (meestal tijdens de weekends)

groeten,

brutus
10-08-10, 19:51
ik wil graag wat bestellen en dan ophalen in de winkel.
dat was helemaal gelukt alleen bij het invullen van mijn billing adres gaat het fout, daar moet ik namelijk een staat invullen wat dus niet lukt.

als ik daar gewoon bv florida invul gaan ze dan mijn creditcard acepteren. als dat zo is gaat het natuurlijk ook met de zipcode nog fout.

corrus
10-08-10, 19:55
Meestal werkt dit niet...
Er wordt namelijk ook gekeken of de credit card ook een US adres heeft...

S@skia
10-08-10, 19:59
Hoi Brutus, we hebben dit verleden jaar en 2 dagen geleden ook gedaan en bij staat Florida ingevuld. Geen probleem mee gehad, net bericht gehad dat onze spullen vanaf maandag klaar liggen in de door ons gekozen winkel.
Succes!!

corrus
10-08-10, 20:01
Als ik mijn Nederlandse Credit Card gebruik en m'n US adres, wordt het gewoon geweigerd...

Dus misschien is het veranderd...

brutus
10-08-10, 20:58
Hoi Brutus, we hebben dit verleden jaar en 2 dagen geleden ook gedaan en bij staat Florida ingevuld. Geen probleem mee gehad, net bericht gehad dat onze spullen vanaf maandag klaar liggen in de door ons gekozen winkel.
Succes!!


en voor de rest gewoon het adres in nederland inclusief de post(zip) code?

S@skia
12-08-10, 07:55
@Brutus.
Ik heb naar de stukken van verleden jaar gezocht maar kon ze niet meer vinden, weet dus niet meer hoe we het adres hebben aangegeven. Dit jaar heeft mijn man betaals via PayPal, dat is een account aangemaakt op je credit card maar deze blijft dan afgeschermd voor de ontvangende partij.
Hoop dat je er iets aan hebt.

oscar
12-08-10, 11:17
Paypal wordt steeds meer als betalingmiddel gebruikt bij winkels en bedrijven die een verzendafdeling hebben, vooral in de USA.
Dit systeem is enkele jaren geleden door E-Bay opgericht en wordt nu veel
daarbuiten gebruikt, het systeem is zeer veilig, je hebt een garantie dat je je geld terugkrijgt als het artikel niet bij je aankomt en de ontvanger heeft binnen een minuut zijn geld.

Je hoeft een paypal account niet aan een creditcard te koppelen, je kan hem namelijk ook direkt aan je bankrekening koppelen.

En ook in dit geval betreffende walmart kan je met paypal betalen.

Groetjes,
Oscar

brutus
13-08-10, 19:15
vandaag een mail gehad dat het pakketje onderweg is en dat ik hem ongeveer 27 aug kan ophalen, mooi midden in de vankantie.

ik had gewoon florida en de zip code van het hotel ingegeven.

ook wilde ik bij advance autoparts onderdelen voor mijn auto bestellen maar dat werkte dus niet, ook bleek paypal niet te werken omdat die niet is aangesloten op een amerikaanse creditcard#-o

6foot6
13-08-10, 20:01
Dit systeem is enkele jaren geleden door E-Bay opgericht en wordt nu veel
daarbuiten gebruikt, het systeem is zeer veilig, je hebt een garantie dat je je geld terugkrijgt als het artikel niet bij je aankomt en de ontvanger heeft binnen een minuut zijn geld.


Niet opgericht maar overgenomen.

Het is niet alles goud wat er blinkt.

http://www.paypalsucks.com/

cloggie68
14-08-10, 13:37
En toch gebruik ik het al jaren... er zijn altijd voor en tegenstanders op internet. Ik vind het ideaal!

Nel van Ree
03-08-11, 14:50
Hallo allemaal,

Wie kan mij het adres voor de tomtom geven van de wallmart in kissimmee
wij gaan 30 augustus naar country creek
alvast bedank

nel

knaapje
03-08-11, 15:01
zie walmart.com store finder
Er zijn zo'n 20 walmart's rond Kissimmee

Knaapje

Njit
03-08-11, 15:01
Welke is DE Walmart in Kissimmee? Er zitten er veel: http://www.walmart.com/storeLocator/ca_storefinder_results.do?serviceName=&rx_title=com.wm.www.apps.storelocator.page.service Link.title.default&rx_dest=%2Findex.gsp&sfrecords=50&sfsearch_single_line_address=kissimmee

Je kan ook andersom zoeken via Google Maps: http://maps.google.nl/maps?q=walmart&sll=28.651974,-81.429023&sspn=0.79204,0.047194&near=620+Country+Creek+Parkway,+Altamonte+Spgs,+FL +32714,+United+States+(Country+Creek+Swim+%26+Racq uet)&geocode=CdNHzARz9mUgFcYxtQEd4X0l-yEusd54W0bdLA&dq=country+creek,+loc:+Kissimmee,+Osceola+County,+ Florida,+Verenigde+Staten&z=12

Ta2 Gerrit
03-08-11, 15:22
Volgens mij kun je dat lopend af, naar de Wal*Mart aan de 27 (#12 Clermont).
Of was dat nou een andere Creek ?

EDIT; dat is dus Silver Creek :oops:

sonja
03-08-11, 15:24
Als je op Country Creek zit dan de volgende route: uit het estate rechts af, een paar 100 meter links, je kunt het bijna lopen, maar in ieder geval fietsen.

Als je naar Country Creek gaat is de Wal*mart je grote herkenningspunt om vanaf de 192 N. Bass Road in te rijden.

Geen TomTom nodig!

Syllvia
03-08-11, 16:58
Wie kan mij het adres voor de tomtom geven van de wallmart in kissimmeeIk weet het adres zo niet, maar als je naar de wijk country Creek rijd, kom je er langs. Het is een Super walmart aan de 192

groetjes sylvia

Njit
03-08-11, 16:58
@Sonja: maar dat is volgens Google Maps wel een 'gewone' Walmart, geen SuperCenter. De 'grote' zit iets verder weg..

sonja
03-08-11, 19:18
Deze Wal*mart bedoel ik (hoek Bass road) en volgens Google maps is het een supercenter, dat staat ook op de gevel.

Walmart Supercenter (http://maps.google.nl/maps/place?cid=5932382975757508195&q=walmart+supercenter+kissimmee&hl=nl&gl=nl&ved=0CBkQ-gswAA&sa=X&ei=W3M5Tr7qG4PIOM-8vOMF) http://maps.gstatic.com/intl/nl_nl/mapfiles/transparent.png
http://maps.gstatic.com/mapfiles/thumbnail.png http://lh3.googleusercontent.com/public/JpWgXTa5uNvRJYDTAFkmE6DuBPgJyQzjFsC56ArFNNIuBz_gnu wXYsohkZEalNssrU86lRmZf-G-_uQDfodAX71w3bNwS16rM-CJ0Kzmh9NgRMF4
(http://maps.google.nl/maps/place?cid=5932382975757508195&q=walmart+supercenter+kissimmee&hl=nl&gl=nl&ved=0CBsQhgUwAA&sa=X&ei=W3M5Tr7qG4PIOM-8vOMF)
4444 W Vine St, Kissimmee, FL, Verenigde Staten +1 407-397-7000 () ‎ · walmart.com (http://maps.google.nl/local_url?q=http://www.walmart.com/&dq=walmart+supercenter+kissimmee&hl=nl&ie=UTF8&fb=1&gl=nl&hq=walmart+supercenter&hnear=Kissimmee,+Osceola+County,+Florida,+Verenigd e+Staten&fll=28.293271,-81.443453&fspn=0.033178,0.076818&st=115968771510351694523&rq=1&ev=zi&split=1&sll=28.243144,-81.435507&sspn=0.240346,0.122015&z=14&jsv=358a&mpnum=1000&vps=6&output=js&ved=0CBwQ5AQ&sa=X&ei=W3M5Tr7qG4PIOM-8vOMF&s=ANYYN7n-_uZJmoRSwfXbCNvwzR1Ebcit7Q)

Nel van Ree
03-08-11, 20:36
bedank ik ben wel blij met jullie voor al die antwoorden die ik krijg.

nel

PENPE
03-08-11, 22:16
..Afhankelijk van de omgeving waar de walmart ligt, kan het in de avond en nachtelijke uren wel wat gevaarlijk ogen (er staan dan wat groepen jongeren voor de ingang van de walmart) maar er rijdt wel beveiliging rond. Wij hebben dit bij de Wal*Mart aan de 192 en de 27 nog nooit gezien, op welk tijdstip van de avond/nacht wij daar ook waren, dus dat is daar wel in orde =D>

Overigens is de Wal*Mart op 4444 W Vine Street onze favoriet :-D

corrus
03-08-11, 22:26
Die zie je steeds vaker... ze hebben niets beters te doen... Normaal kom ik nooit in filiaal Bass Road... maar de laatste keer hingen daar genoeg louchere figuren rond...

knaapje
03-08-11, 23:30
Deze Wal*mart bedoel ik (hoek Bass road) en volgens Google maps is het een supercenter, dat staat ook op de gevel.

Walmart Supercenter (http://maps.google.nl/maps/place?cid=5932382975757508195&q=walmart+supercenter+kissimmee&hl=nl&gl=nl&ved=0CBkQ-gswAA&sa=X&ei=W3M5Tr7qG4PIOM-8vOMF) http://maps.gstatic.com/intl/nl_nl/mapfiles/transparent.png
http://maps.gstatic.com/mapfiles/thumbnail.png http://lh3.googleusercontent.com/public/JpWgXTa5uNvRJYDTAFkmE6DuBPgJyQzjFsC56ArFNNIuBz_gnu wXYsohkZEalNssrU86lRmZf-G-_uQDfodAX71w3bNwS16rM-CJ0Kzmh9NgRMF4
(http://maps.google.nl/maps/place?cid=5932382975757508195&q=walmart+supercenter+kissimmee&hl=nl&gl=nl&ved=0CBsQhgUwAA&sa=X&ei=W3M5Tr7qG4PIOM-8vOMF)
4444 W Vine St, Kissimmee, FL, Verenigde Staten +1 407-397-7000 () ‎ · walmart.com (http://maps.google.nl/local_url?q=http://www.walmart.com/&dq=walmart+supercenter+kissimmee&hl=nl&ie=UTF8&fb=1&gl=nl&hq=walmart+supercenter&hnear=Kissimmee,+Osceola+County,+Florida,+Verenigd e+Staten&fll=28.293271,-81.443453&fspn=0.033178,0.076818&st=115968771510351694523&rq=1&ev=zi&split=1&sll=28.243144,-81.435507&sspn=0.240346,0.122015&z=14&jsv=358a&mpnum=1000&vps=6&output=js&ved=0CBwQ5AQ&sa=X&ei=W3M5Tr7qG4PIOM-8vOMF&s=ANYYN7n-_uZJmoRSwfXbCNvwzR1Ebcit7Q)


Ik ben vorig jaar diverse keren in deze Walmart geweest.
Het is een gigacenter.
Zeer uitgebreid met bijv. o.a. automotive, office en luggage naast alle gebruikelijke afdelingen.

Knaapje

Hans uit Koekelare
04-08-11, 13:39
Alle Walmart Supercenter's zijn altijd een plezier om in te winkelen, en vriendelijk personeel ook die je tot in het uiterste willen helpen zodat je winkelervaring altijd top is.
Kunnen ze in Europa nog een puntje aan zuigen.

weimar
04-08-11, 14:13
Nou, tot het uiterste... Vriendelijk zijn ze zeker, dat is overal. Alleen als het voorbij de kennis gaat...
Ik wilde bij de Walmart een hoesje voor de ipad, zag er maar één. Toen ik het aan een employee vroeg of dat de enige was, keek hij ongelukkig om zich heen en zei aarzelend: "ehh, I think so..".
In andere winkels in outlets zelfde ervaring. Zodra het over iets gaat wat ze niet hebben of weten, dan zeggen ze maar wat. Zo zijn we voor niets van de ene Premium in Orlando naar de andere gestuurd om er daar achter te komen dat de collectie (bij Converse in dit geval) hetzelfde was.

Wat wel fantastisch is, als je de weg vraagt naar een soort artikelen. Ze lopen desnoods mee de halve winkel door. En dat is in NL wel anders, hier staat de suiker meestal naast de theezakjes en de theezakjes naast de suiker.

Maar wat een winkel, ik zou er wel kunnen wonen! Wij willen er ook één hier. Van alles gezien wat niet meer mee kon in de koffer(s): bakwaren, sauzen, XXL verse pizzas voor 6,99....

Hans uit Koekelare
05-08-11, 14:37
Ik had 's nachts een tijdelijke frigobox gekocht en nog wat andere spullen, maar aangezien er geen streepjescode op die frigobox stond heb ik hem niet moeten betalen, ze keek even rond en zette hem gewoon op de kop waar de zakjes stonden en vroeg of de rest in de frigobox kon, bij het afrekenen zag ik dan op het recuutje dat die frigobox niet aangerekend was, wanneer ik er om vroeg zei ze me dat er geen streepjescode op stond, zodat ze niet kon zien hoeveel het was, zo dus ze me zeker niet wilde teveel laten betalen.

1972Marjolein
25-10-11, 22:10
Alle Walmart Supercenter's zijn altijd een plezier om in te winkelen, en vriendelijk personeel ook die je tot in het uiterste willen helpen zodat je winkelervaring altijd top is.
Kunnen ze in Europa nog een puntje aan zuigen.

Behoudens de Walmart in Bradenton aan de Cortez road dan.... wat een sloom personeel en zo weinig kassa's open.... pfff, mijn liefde voor de Walmart liep daar een klein deukje op..

stephie
02-11-11, 11:55
Wow geweldig Walmart...Macy's!!
Ben helemaal verslaafd.

Wij hadden trouwens geen problemen met de Walmart aan Cortez Road. Wij zijn er eind mei geweest (begin juni).

moonlight91
02-11-11, 16:29
wij zijn afgelopen florida vakantie oa in de walmart geweest
aan de 5991 New Goldenrod Road,orlando
een hele fijne winkel vonden wij zelf,lekkere sfeer en vriendelijk en behulpzaam personeel
de volgende keer in orlando gaan we zeker terug naar die winkel
andere keren gingen we naar die aan de S John Young Pkwy

dat de walmart wel eens tegen kan vallen qua personeel dat hebben we ook mee gemaakt, wel in Pigeon forge, Tn
daar wil je gewoon na 1 keer niet meer komen
in florida hebben we dat in andere plaatsen buitenom orlando nog niet gehad

kobe_08be
22-05-12, 00:09
is er bij target ook voetsel te verkrijgen? en welke van de 2 is het beste qua eten?

Ta2 Gerrit
22-05-12, 00:22
is er bij target ook voetsel te verkrijgen? en welke van de 2 is het beste qua eten?

Ja, en als je met de 2 Walmart en Target bedoelt maakt het weinig verschil, ze hebben beide zowel alle grote merken als huismerken.
Walmart is in mijn opinie wel wat goedkoper, maar (waarschijnlijk daardoor) wel soberder ingericht.

Ebelix
22-05-12, 08:02
Het assortiment levensmiddelen van de Super Target is iets groter dan dat van de Walmart

Dennan
22-05-12, 14:03
Walmart is in mijn opinie wel wat goedkoper, maar (waarschijnlijk daardoor) wel soberder ingericht.

Wij kwamen er achter dat juist Target met bepaalde producten weer goedkoper was (koffie, broodbeleg). Dit was de "nieuwe" super Target aan de 192 in vergelijking met de Walmart aan de US27.

Net als in Nederland, de ene supermarkt heeft product X goedkoper en de ander product Y.

Lindaa
23-09-12, 20:25
Heeft iemand wel eens iets besteld bij Walmart?
Ik wil met CC bestellen, maar kan geen NL adres invullen?!
Het is voor instore pick-up..

Ebelix
23-09-12, 21:03
Dat lukt je niet met je credit card. Voorheen heb ik dat altijd met Paypal gedaan omdat je geen adres hoeft in te vullen. Dan kan je het verblijf adres in Amerika gebruiken.

Lindaa
23-09-12, 21:06
Dan doe ik het met paypal.. bedankt Ebelix!

knaapje
25-09-12, 14:33
Is dit bij jullie gelukt?
Ik probeer n.l. een top-up card voor Virgin data te bestellen, die wordt als e-mail opgezonden. Ze hebben dus eigenlijk geen aflever(post)adres nodig.
Ik heb via Paypal mijn hoteladres als afleveradres (geschenk) ingevuld , maar na een paar minuten krijg ik een bericht dat de order door Walmart gecancelled is en het bedrag teruggeboekt.

Het loopt waarschijnlijk toch wat anders dan met "in store pick up", maar wellicht hebben jullie recente ervaring.

Ebelix
25-09-12, 15:37
Heb je op de Virgin site al geprobeerd om een top up voor je Virgin data te kopen? Je hebt tenslotte al een telefoon/klant nummer die bij je dongle hoort. Heb je ook al op ebay gekeken of ze daar niet worden aangeboden?

Wal Mart probeert wel steeds meer de "buitenlanders" buiten te sluiten. Je kan de Wal Mart bellen/mailen en vragen waarom ze de aankoop gestorneerd hebben.

knaapje
25-09-12, 17:51
De dongle moet dan eerst nog geactiveerd worden, dat kan alleen binnen de USA en dan moet er tegoed op. Dat wou ik dus op deze manier gelijk kunnen doen.

Walmart inmiddels gemaild, wacht op antwoord.

Lindaa
25-09-12, 22:39
Ik heb nog niet besteld... maar ik doe in ieder geval een "in store pick-up".
Wat gaf Walmart aan als reden van de cancel?

knaapje
26-09-12, 15:05
Ik heb het geprobeerd via Mastercard, Visa en Paypal. Zowel met account als "as guest".
Helaas niet gelukt. PP en Visa geeft aan, dat wat hun betreft er geen probleem is, maar dat Walmart de zaak canceled.

Gemaild met Walmart maar ook hun oplossing werkt niet. Bij deze wat zij aangeven:
...............................Thank you for contacting Walmart.com regarding your canceled order. We apologize for any inconvenience this situation may have caused you. We are glad to review this matter for you.

We checked our records and it seems the payment information included in this order did not pass some or all of our security checks during processing. These checks are intended to ensure the safety and security of your financial information and prevent unauthorized use of your credit or debit card. Please note for the security and privacy of all of our customers, we are unable to provide the exact reason for this cancellation. If you have an international credit card we would suggest you to try your purchase using this as the payment option. If you wish to try to place an order using an international credit card follow these steps.

1. You can enter your full International address in the two address lines.
2. Next you can pick any US city, state and Zip Code. Please note if this fails to process, putting the street address in the first line and then entering a US city, state and Zip Code may allow the payment to process.
3. You can enter your base International phone # (without the 001 or 011 prefix) to be contacted by the Billing department for any additional information.

Please note some international banks may not accept an IP address from the United States, or your bank may decline your transactions for other reasons. Notification of cancellation or shipment will be sent via email. If orders are cancelled, you will have to inquire with your card provider on when the funds will again be available as this will depend on the policies of your institution and Walmart.com cannot submit authorization removal requests.
............................

Probeer het ook eens en als het lukt laat het even hier weten en hoe je het exact voor elkaar gekregen hebt.

Livia_
13-12-12, 23:09
Iemand een tip hoe ik (voor vertrek) iets in een Walmart kan laten klaar leggen? Je moet dan van te voren betalen, maar cc en paypal werken niet :(

Ta2 Gerrit
14-12-12, 11:01
Iemand een tip hoe ik (voor vertrek) iets in een Walmart kan laten klaar leggen? Je moet dan van te voren betalen, maar cc en paypal werken niet :(

Dat zal, helaas, niet gaan lukken op dit moment. Tot dit voorjaar was het geen probleem, maar er is iets veranderd bij Walmart. Waren het in het voorjaar alleen nog de problemen met pinpas en cashback (wat min of meer weer opgelost is), nu is het "site to store" wat totaal niet meer werkt voor buitenlanders, die wij zijn.

Ik heb daar ongeveer een boekwerk aan correspondentie met Walmart over, met tientallen tegenstrijdige berichten waarbij alle afdelingen (sales/shipping/billing en customer service) elkaar over en weer de schuld geven, maar als eindconclusie heeft dat het nieuwe systeem uit veiligheidsoverwegingen geen buitenlandse betalingen accepteerd. Er zal aan gewerkt worden, zegt men, maar dit heeft geen prioriteit (vrij vertaald; bekijk het maar).

Maar we blijven gewoon proberen, dus doen we in Februari maar weer een poging, al was het alleen maar om de boel warm te houden :D

Ta2 Gerrit
14-12-12, 11:10
Naar aanleiding van een vraag in een ander topic, plaats ik hier ook maar het antwoord daarop, omdat het aansluit bij de laatste berichten hierin.



Iemand een tip hoe ik (voor vertrek) iets in een Walmart kan laten klaar leggen? Je moet dan van te voren betalen, maar cc en paypal werken niet :(

Dat zal, helaas, niet gaan lukken op dit moment. Tot dit voorjaar was het geen probleem, maar er is iets veranderd bij Walmart. Waren het in het voorjaar alleen nog de problemen met pinpas en cashback (wat min of meer weer opgelost is), nu is het "site to store" wat totaal niet meer werkt voor buitenlanders, die wij zijn.

Ik heb daar ongeveer een boekwerk aan correspondentie met Walmart over, met tientallen tegenstrijdige berichten waarbij alle afdelingen (sales/shipping/billing en customer service) elkaar over en weer de schuld geven, maar als eindconclusie heeft dat het nieuwe systeem uit veiligheidsoverwegingen geen buitenlandse betalingen accepteerd. Er zal aan gewerkt worden, zegt men, maar dit heeft geen prioriteit (vrij vertaald; bekijk het maar).

Maar we blijven gewoon proberen, dus doen we in Februari maar weer een poging, al was het alleen maar om de boel warm te houden :D

Livia_
14-12-12, 16:36
Ta2 Gerrit: bedankt voor je uitgebreide antwoord! Jammer maar helaas, dus :(

Lindaa
19-12-12, 18:06
Met paypal lukt het toch wel?!

PENPE
19-12-12, 18:25
Met paypal lukt het toch wel?! Als ze die betaalwijze aanbieden misschien wel, maar volgens mij doet Walmart dat/dit niet....

Ebelix
19-12-12, 18:57
De Walmart accepteerd Paypal maar ook dan wordt de bestelling geweigerd.

Ta2 Gerrit
19-12-12, 20:11
Correct, zelfs al heb je een USA delivery adres. Het billing adres is de grote boosdoener, en bij Paypal is dat ook Nederlands, gekoppeld aan je CC of Nederlandse bankrekening.
Hopenlijk komt het ooit nog goed :o

denny
19-12-12, 23:53
Niet alleen Walmart, Nordstrom verstuurd ook niets meer.
Vorig jaar veel besteld dit werd dan verstuurd naar Nederland .Dit najaar wilde ik een bestelling plaatsen voor de kerst en dit lukte helaas ook niet!
Van de week nog en x geprobeerd maar kreeg een No.

PENPE
20-12-12, 00:07
Misschien is het een optie om gebruik te maken van zo'n 'boodschappendienst' ?
Als voorbeeld een aantal willekeurige sites die ik van Google heb geplukt :

http://www.borderlinx.com/
http://www.winkeleninamerika.nl/
http://www.usamail1.com/
http://www.usglobalmail.com/

Wel even rekening mee houden dat sommige 'boodschappendiensten' een maandelijkse fee hanteren...

Frans45
20-12-12, 15:36
Het blijft maar een vreemde zaak.
Afgelopen september (15de) een tablet en docking station (totaal $ 680 ) besteld bij de Walmart.
De 22ste opgehaald en had op voorhand betaald met prepaid creditcard van (monney bookers) die hangt dus niet aan een nederlandse bankrekening.
A.s maand mei heb ik weer het e.e.a. op mijn lijstje staan dus wacht in spanning af.

Ta2 Gerrit
20-12-12, 18:27
Die ken ik ook, Moneybookers, en zo zijn er nog vele. We hebben ze zelf ook wel gehad en gebruikt van Visa, maar dan met een vast bedrag (tot $100,-), en zijn ook al bezig geweest met Suntrust, waar je onder voorwaarden een bank(spaar)rekening kunt openen en dan een debitcard (geen CC) kunt krijgen.

Maar dat vonden we toch allemaal weer te veel rompslomp voor die enkele dingen die we zouden willen en je alleen op de Walmart website (to store) kunt vinden. Dan zoeken we wel even verder, of bestellen het in de winkel. En als het helemaal moeilijk wordt, laten we het bestellen door een vriend in de US, en dan naar de store (of huis) laten sturen.

Maar het was altijd zo makkelijk, vanuit Nederland bestellen, en afhalen (of op adres laten bezorgen) als je daar aankomt. We wachten maar af.

emma82
13-01-13, 20:27
Hallo allemaal,

In mei gaan mijn man, zoontje en ik voor het eerst naar Kissimmee toe.
Dit is voor ons voor het eerst dat wij twee weken op een plek zitten, en het lijkt ons heerlijk!

Ik heb begrepen dat er een grote walmart zit in Kissimmee, en als ik op googlemaps kijk, dan kom ik er meerdere tegen.
Kan iemand mij vertellen welke ik moet hebben. Het lijk ons heerlijk om door z'n grote Walmart rond te neuzen,

Is er ook in de buurt ook een grote Target. Want als ik op de webiste van target kijk, dan zie ik ook dat ze ook kleine pharmacy's hebben.
Maar ik wil graag naar een grote Target toe, waar je van alles en nog wat kan kopen. Weet iemand er een?

Alvast bedankt!

trails
13-01-13, 21:36
Ligt er natuurlijk ook aan waar je verblijft in Kissimmee.
Wij verblijven ook in Kissimmee maar gaan meestal naar de Walmart in Clermont of die aan de Turkey Lake Road.

Walmart:
rechts van de I-4:
3250 Vineland Road, Kissimmee, FL, United States
4444 West Vine Street, Kissimmee, FL, United States
links van de I-4:
550 U.S. 27, Clermont, FL, United States
8990 Turkey Lake Road, Orlando, FL, United States

Target:
links van de I-4:
3200 Rolling Oaks Boulevard, Kissimmee, FL, United States
rechts van de I-4:
5000 Grandview Parkway, Davenport, FL, United States
4795 West Irlo Bronson Memorial Highway, Kissimmee, FL, United States
3003 West Vine Street, Kissimmee, FL, United States

knaapje
13-01-13, 23:26
De Walmart op 4444 West Vine Street is een supergrote en 24 uur per dag open. Gemakkelijk te vinden langs een grote doorgaande weg.
Ik ben een paar keer in een apartement vlakbij geweest en kwam er regelmatig. Ook 's avonds laat kan je er veilig komen.

chippie
14-01-13, 11:55
De Walmart op West Vine Street hebben wij afgelopen jaar ook meerder malen bezocht. Zat om de hoek van onze accommodatie. In Nederland zou je zo'n stukje lopen of fietsen hier pak je gewoon de auto. :)
Maar hij is groot met heel veel kassa's die wij echter nooit allemaal tegelijk in bedrijf hebben gezien. Het kan hier druk zijn, maar ach het is vakantie.

JKG
14-01-13, 18:06
Die bij West Vine Street pak ik denk ik ook het meeste, maar die zit ook dicht bij de villa's.
Ik noem het altijd 'De Wal-Mart in de bocht van de US192', dan weten ze hier altijd waar ik het over heb. ;)

De Super Target op 4795 West Irlo Bronson Memorial Highway, Kissimmee, FL, United States, staat bij Google Maps er wel erg slecht op aangegeven zeg.
Die zit zeg maar waar je Jo-Ann's ziet staan en is erg groot, ook wel een fijne winkel.

Je kan ook wel eens naar een K-Mart gaan, bijv op:
2211 West Irlo Bronson Memorial Highway
Kissimmee, FL 34741, United States


Komen wat minder toeristen, meer Spaans-talige locals en het is daar helemaal goedkoop. Ik heb daar wel eens korte broeken voor 4 dollar gekocht van prima kwaliteit!
Is ook electronica, parfum en etenswaren te koop, alleen denk ik dat je voor etenswaar niet veel goedkoper kan gaan dan bij een Wal-Mart.

Daarna kan je als excuus nog even een hapje eten bij de Outback, dat ligt er vlak bij.

Ebelix
14-01-13, 18:32
Het nadeel van de K-mart is dat het er nog rommeliger is dan in een Wal-mart. Onze voorkeur gaat uit naar de Super Target en dan maakt het niet uit of dat degene is ten oosten van de I4, iets ouder of ten westen van I4 (nieuwer en binnenkort ook een Panera en Ross in de buurt)

JKG
14-01-13, 20:47
K-Mart moet je ook zien als een soort Aldi/Lidl vergeleken met een AH, C1000, Jumbo.
Over Aldi gesproken, die heb je uiteraard ook in Kissimmee / Orlando. ;)

Yowannes
14-01-13, 23:49
Ook 's avonds laat kan je er veilig komen.
Na 1u 's nachts riskeer je wel een half uur aan de kassa's te moeten wachten, omdat er maar 3 of 4 open zijn en iedereen in zijn pyama staat aan te schuiven :-)

JKG
15-01-13, 21:16
En je staat je nog versteld hoeveel kinderen er dan nog in de winkel rondlopen.

Ta2 Gerrit
15-01-13, 22:47
In die winkel (192 Medievel) wel, dat is ook een echte buurtwinkel, het dichtst bij Kissimmee/OBT, de volkswijken, zeg maar.
Het was ook altijd onze favoriet toen we aan die kant van de I4 zaten, maar nu zitten we dichter bij de Clermont store en daar is het savonds/snachts een stuk minder kinderrijk.

De 192 winkel was wel de enige waar we (ooit, nu ook niet meer) speklappen hebben kunnen kopen :p

Lindaa
07-10-13, 18:09
Weet iemand of de pick up in store voor de Walmart al werkt voor niet-Amerikanen?

Ritchie
07-10-13, 18:50
Geen idee, Publix wel weet ik.

PENPE
07-10-13, 19:41
Weet iemand of de pick up in store voor de Walmart al werkt voor niet-Amerikanen?Jazeker, want dat gaf ik eerder al aan ;-) en het werkt prima !

r.teeuwsen
07-10-13, 19:59
Ja hoor werkt prima, mijn bestelling is al onderweg naar de Walmart. Als ik aankom kan ik de volgende dag meteen mijn spullen ophalen ;-)

Ritchie
07-10-13, 20:51
Kost dit extra ? zo'n bestelling ?

knaapje
07-10-13, 23:40
Dan hebben ze hun leven gebeterd.
Ongeveer een jaar geleden werden bestellingen categorisch geweigerd.

Mail hierover werden kort afgedaan.
Men stond geen buitenlandse cc's meer toe. Ook voor mensen die al eerder besteld en al jaren een account hadden.

Lindaa
08-10-13, 09:18
Als ik probeer te bestelling zie ik bij "billing address" geen mogelijkheid anders dan Amerika?!
Je kunt gewoon geen land invullen dus ook geen internationaal billingaddress.

Ta2 Gerrit
08-10-13, 12:02
Jazeker, want dat gaf ik eerder al aan ;-) en het werkt prima !

Lekker makkelijk ,:mad: maar je moet wel eerst ter plaatse een prepaid CC (giftcard) aanschaffen omdat je eigen CC de bestelling niet pakte.


Ja hoor werkt prima, mijn bestelling is al onderweg naar de Walmart. Als ik aankom kan ik de volgende dag meteen mijn spullen ophalen ;-)

Dus als ik het goed begrepen heb, dan heb je met je NL CC, met Nederlands billing address (+bank) een bestelling kunnen plaatsen ? Dan ben ik wel benieuwd welk loophole je gevonden hebt want dat is ons (en anderen) met 3 pagina's correspondentie en in telefonische samenwerking met Walmart's Customer Service al een tijdje (sinds vorig voorjaar)niet meer gelukt. De laatste tijd niet meer geprobeerd (en afgaande op Penpe's verhaal is er niks veranderd), maar misschien is er een nieuw truukje, dus ik ben benieuwd hoe je dat gedaan hebt.

FloridaBE
25-06-14, 23:18
Ik weet niet of Walmart vragen hier ook echt thuis horen, maar welke van de Walmart Supercenters is de beste/leukste om een keer te bezoeken. We zouden daar dan wel met de taxi of openbaar vervoer naar toe willen, aangezien wij waarschijnlijk geen auto huren. Ik zag er 1 aan de Vineland Road in Kissimmee of Turkey Lake Road Orlando. Alvast bedankt voor de tips!

Ta2 Gerrit
26-06-14, 10:55
Niet dat er erg veel verschil is in de diverse Supercenters, en het ligt er aan waar je verblijft, maar die aan Turkey Lake Road oogt wat ruimer en netter. Althans dat was ons gevoel. Maar dat is dan ook het enigste, verder is het "één pot nat" ;)

mineke
26-06-14, 15:54
Ben het helemaal met Ta2 Gerrit eens, die aan de Turkey Lake Road oogt zeker wat ruimer en netter, ik weet het niet helemaal zeker, maar dacht dat er ook een bus kwam
grtjes Mineke

Marik
28-06-14, 22:11
Wij hadden een "oude" gevonden aan de Apopka vlakbij Buena Vista Outlet, dit was de grootste die wij gevonden hadden. Ze voeren nog het oude rode logo en de winkel zelf ziet er wat rommelig en trubbelig er uit. Maar dit heeft wel weer iets.

Ta2 Gerrit
29-06-14, 02:05
Dat was echt geen oude Walmart, hoor. Zelfs één van de nieuwste in de omgeving, geopend in 2005. De gevelbelettering is idd rood, maar dat zie je veel vaker. Het logo is al meer dan 20 jaar blauw.

Marik
29-06-14, 19:40
Oh ik dacht dat het rode logo een oud logo was. Het zag er ook allemaal wat "stoffiger" uit!