PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Liesje1967



liesje1967
27-12-08, 12:03
Hallo Floridafans.....

Ik ben Liesje uit 1967 dus en eindelijk gaan we weer es naar Florida..met man en dochter.Keigeweldig!!!Word weer eens tijd om de grote plas over te steken.....
We gaan volgend jaar augustus 2 weken naar Orlanda...in hetzelfde hotel in DisneyWorld.
Ik heb al heel veel gelezen hier en super al die informatie....
Maar we hebben nu nog geen auto bij ons verblijf geboekt daar we op dus een disneyhotel hebben....we willen ook naar seaworld en universal weet iemand of dit te doen is met de bus(volgens mij kun je deze ook boeken bij het hotel???)ook willen we natuurlijk gaan shoppen....vooral scrapspullen...is dit ook te doen per bus of is het beter om toch een auto te huren voor een paar dagen???? liggen de shoppingmalls in de buurt van disney????vast bedankt..groetjes Liesje.;)

Teleton
27-12-08, 12:14
.is dit ook te doen per bus of is het beter om toch een auto te huren voor een paar dagen????

Hi Liesje,

Van harte welkom op dit leuke forum en veel leesplezier bij de voorbereidingen gewenst. Over het openbaar vervoer en de keuze voor een auto als je in een Disneyhotel logeert, is hier al veel van gedachten gewisseld. Kijk maar eens hier http://floridaforum.nl/showthread.php?t=6569&highlight=openbaar+vervoer. Een echte oplossing kan ik je helaas niet bieden, het is zo afhankelijk van je instelling en houding ten opzicht e van het openbaar vervoer. Er zijn op het Forum leden die zonder mopperen gebruik maken van de hotelshuttles, lynxbussen en I-ride trolleys, maar zelf moet ik er niet aan denken........Mocht je voor een auto kiezen, bedenk dan dat een week vaak het zelfde kost als een 'paar' dagen.

liesje1967
27-12-08, 12:22
Thanks Teleton.....och we gaan naar Disneyworld...dus das al geweldig..de rest zal ook wel goed komen....

liesje1967
31-12-08, 16:05
Hoi allemaal,

Na hier es goed gelezen te hebben en een en ander tegen mekaar afgewogen, toch maar een auto bij gaan boeken voor 3 dagen.........toch keileuk, vooral om wat scrapwinkels leeg te kopen.....

Njit
31-12-08, 16:18
3 dagen is net zo'n grensgeval :)

Week autohuur kost 125 euro (voor een Economy 4drs)
3 dagen kost 82.96
4 dagen kost 109.28
5 dagen kost 136.6

Die andere dagen heb je geen auto nodig?

liesje1967
31-12-08, 16:22
Hoi Njit,
Thanks voor je bericht, die andere dagen hebben we een disney hotel dus dan maken we gebruik van het vervoer van disney...we hebben tenslotte niet meer dagen....maar wil natuurlijk wel wat gaan shoppen en zo hebben we ook mee het vervoer naar seaworld en universal.Super toch....en geweldig dit forum!!!