PDA

Bekijk Volledige Versie : Special-t-travel



Marja Okken
31-05-05, 12:46
Hallo Forumleden,

Graag zou ik willen weten wie er gehoord heeft/ervaring heeft met vakantieaanbiedingen van Special-t-travel. Ik heb geruime tijd geleden een aanbieding gekocht en wilde nu een reis naar Florida gaan plannen. Tot mijn grote schrik zag ik toevallig de site internetoplichting.nl. Ik heb daar gelezen, dat het een oplichtersbende is die timesharing wil verkopen. Wie o Wie kan mij verder informeren? Ik hoop niet dat mijn investering tot nu toe weggegooid geld is.

Groet,

Marja

ekkie50
31-05-05, 14:36
Marja,
de eerste de beste link die ik via Google tegenkwam deed me huiveren.
Lees zelf maar: http://internetoplichting.nl/cgi-bin/yabb/YaBB.cgi?board=buitenland;action=display;num=10798 27087
in ieder geval veel succes.

Daniel
31-05-05, 15:05
Als ik Special T Traffic intik in Google, krijg ik ook niet veel anders dan verhalen over oplichting; niet alleen in Nederland, maar ook in Engeland. Als ze je Timesharing proberen te verkopen, gewoon "Nee" blijven zeggen (tenzij je echt geinteresseerd bent natuurlijk). Ik hoop voor je dat alles goed komt!

Succes,

Daniel

Njit
31-05-05, 15:36
Graag zou ik willen weten wie er gehoord heeft/ervaring heeft met vakantieaanbiedingen van Special-t-travel. Ik heb geruime tijd geleden een aanbieding gekocht.

Over wat bedrag gaat het hier? Heb je het met Credit Card betaald? Dan kun je namelijk contact opnemen met je Credit Card maatschappij en hun vertellen dat het om fraude gaat en dat je het geld teruggestort wilt hebben.

De meeste maatschappijen doen hier niet moeilijk over. Zie bijvoorbeeld ook de genoemde site http://internetoplichting.nl.
Contact opnemen met Special-T zelf heeft weinig zin. Zij zullen zoveel mogelijk proberen te vertragen...


Een goede kennis van mij was er ook ingetrapt, maar hij heeft gewoon de credicardmaatschappij opgebeld en gezegd dat het een fraude was en hij de betaling terug wil draaien. Mastercard vond dit geen probleem en was zo gebeurd, de chargeback kosten komen voor hun (dus die oplichters).


Ik was bijna een gedupeerde van een ander bedrijf met hetzelfde verhaal: Sunkissed travel. Gelukkig kwam ik op deze site terecht en heb na het lezen meteen mijn creditcard bedrijf gebeld (ING mastercard) Het bleek dat sunkissed travel het bedrag nog niet had afgeschreven maar wel een autorisatie hadden aangevraagd van 640 euro. In de eerste instantie zou ING een formulier sturen waar ik bezwaar tegen de transactie kon aantekenen. Maar ja, als het nog niet afgeschreven was, is het dan niet beter om de kaart te blokkeren?
Na een aantal keer doorverbonden te worden met steeds iemand hoger in de hierarchie bleek dit geen probleem te zijn. (Moest wel even uitleggen waarom)dus kaart geblokkeerd en de pot op met sunkissed travel!