PDA

Bekijk Volledige Versie : Disney tickets: Alles over bestellen/kopen en gebruiken



Pagina's : [1] 2 3 4 5

Fan
13-12-04, 12:53
Moderator Michael66:
In dit topic kun je al je vragen en opmerkingen kwijt over het bestellen/kopen van Disney-tickets, en over het gebruik van die tickets.
Een vergelijking van de prijzen van een aantal aanbieders kun je hier (http://floridaforum.nl/showthread.php?t=3112) vinden.


hoi allemaal,
Nou hier zal vast weer een domme vraag komen maar ik probeer het toch maar.
Wij hebben een 3 daagse hopper pas voor Disney, nu is de vraag kan ik dan op 1 dag 2 verschillende parken bezoeken, of kost me dat gelijk 2 tickets? Kon dit via de zoekfunctie niet vinden namelijk.
Alvast bedankt.

Antonie
13-12-04, 13:57
Geeft niks. Kleine moeite om zo'n vraag te beantwoorden.

De naam 'hopper' zegt het al (Afgeleid van 'hopping' = springen). Je kunt dus op één dag tussen meerdere parken hoppen/springen, zonder dat dit een extra dag kost of iets dergelijks. Je kunt dus gewoon drie dagen lol maken!

Dit zal in de toekomst echter wel verdwijnen. Dan moet je voor de hop mogelijkheid extra bijbetalen.

rvd4always
19-12-04, 19:16
Dat kan inderdaad! Wij hebben het namelijk zelf ook gedaan met een 5 daagse hopper plus pas. 'S morgens zwemmen bij Typhoon Lagoon en 's middags naar Animal Kingdom. Overigens schijnt je parkeerkaart van het ene Disney park ook geldig te zijn voor het andere disney park (voor die dag natuurlijk).

Suc6, René

PS: stomme en domme vragen bestaan niet, als je niets vraagt da's pas dom!

popbizzart
21-12-04, 18:17
De aanbieding van Americanestates is die voordelig of toch niet ??

Volwassenen 3 dagen park hopper plus 145 euro
kinderen zelfde voor 119 euro

Alvast bedankt voor de hulp

Marcel

Danny
24-12-04, 12:43
Kijk anders even onder het kopje (Meerdaagse pas) http://www.floridaforum.nl/about181.html

Volgens mij kun je daar alle informatie vinden die je zoekt. Je zult daar ook tegenkomen dat de prijzen van American Estates over het algemeen niet slecht zijn. Maar gezien de lage dollar van het moment (schommelt tussen de 1,30 en 1,38 ) zou het wel eens voordeliger uit kunnen pakken om ter plaatse kaartjes te kopen.

Succes :lol:

rvd4always
24-12-04, 20:37
Kijk op http://www.americanestates.nl/ voor de nieuwe prijzen van entree tickets van Disney world die per 02-01-2005 ingaan.

Suc6,

René :idea:

hannie
31-12-04, 12:14
de 3 daagse tickets zijn niet aan de gate van disney te koop.
American estates heeft de oude tickets nog te koop,deze blijven onbeperkt geldig.
De nieuwe disneytickets niet

lotte
05-01-05, 00:28
Als ik een 4 daagse pas koop voor Disney, kan ik dan ook 2 dagen naar bijvoorbeeld Magic Kingdom, 1 dag naar MGM en 1 dag naar Epcot.
Ik kom er niet uit.

Geldt dit ook voor de tickets van Universal Studio's

Danny
05-01-05, 10:17
Voor de tickets van Disney werkt dat idd zo.....je kunt meerdere malen naar 1 park toe gaan. Al ga je 4x naar Magic Kingdom, dat maakt niet uit.

Over Universal durf ik het je niet te zeggen.

Groetjes,
Danny

Njit
05-01-05, 12:14
Geldt dit ook voor de tickets van Universal Studio's

Voor Universal kun je ook de Flex Tickets kopen. Deze is voor:

Universal Studios Florida®, Islands of Adventure®, Sea World of Florida® en Wet 'n Wild®

Als je Seaworld ook wilt bezoeken dan kan het goedkoper om een FlexTicket te kopen.

RMB
05-01-05, 22:32
Als je alleen intresse hebt in Universal studio's en Island of adventure kun je het beste een Anual power pass kopen. Je betaald dan $119,- en je kunt een jaar lang zoveel de parken in als je wil. Voor een 2 dagen 2 parken pas betaal je ook al $99,- en ben je in verhouding dus goedkoper uit. Wij hebben dit al 2 jaar gedaan en het bevalt goed, dan kun je 's avonds na het eten nog een uurtje naar een park gaan als het al lekker rustig aan het worden is

pietnoeck
07-01-05, 10:32
Hi,

Via de site van Universal kon je ook een 5 dagen pas voor beide parken krijgen voor slechts 89 $ !
Even de boards in het oog houden en er zal wel opnieuw een dergelijk aanbod komen.

Ben Z
07-01-05, 19:13
Kijk voor een perfecte uitleg over het nieuwe Disney-ticketsysteem op www.brochureworld.org en klik op Orlando Tips. Onder het hoofdstuk Walt Disney World staat een uitleg, die IK zelfs snap ......

Ben

Ebelix
08-01-05, 06:26
Je hebt hem zelf geschreven :wink: Welkom terug Ben.

Njit
08-01-05, 10:59
Je hebt hem zelf geschreven :wink: Welkom terug Ben.

niet helemaal waar. Deze uitleg is geschreven door de Ticket guru van het Orlando Forum, Marcel ..

Ben Z
08-01-05, 11:31
Inderdaad, ere wie ere toekomt, Marcel Slangen, hetgeen op de site ook duidelijk vermeld staat. Sterker, ik heb Marcel zelfs gevraagd de uitleg te maken ......

Ben

Yvet
25-01-05, 23:05
Hallo,

Ik vraag me af, of de kaartjes die ik in '99 heb gekocht nog geldig zijn.
Toen hadden wij een 4-daagse hopperpas maar er maar 3 dagen van gebruikt.

Nu gaan we in mei weer en ik vraag me dus af, met al die nieuwe toegangkaartjes of de onze dan nog wel geldig is.

Alvast bedankt.

mattrob
26-01-05, 13:04
Absoluut ! Levenslang :lol:

Daniel
26-01-05, 13:25
Kijk zo zien we het graag! :) Niet van die idote regeltjes dat het nog een half jaar geldig is of zo, maar gewoon forever! Is eigenlijk ook logisch: je hebt er immers voor betaald en je hebt er niet om gevraagd dat zij andere kaartjes gaan maken... :roll:

Neilz
01-02-05, 17:16
Hoi,

Ik vroeg me af of er ook ticket combi's zijn voor 2 parken/dagen in Orlando, 1 dag Bush Gardens en 1 dag Kennedy Space Center?

Als er combi's zijn die hier iets op lijken is het ook welkom... Ik zit maar 2 dagen in Orlando maar wil ook de Bush Gardens en Space Center bezoeken namelijk...

De toegangs prijzen op de sites zelf lijken me vrij hoog met 50+ USD...

Gegroet,
Niels

clafra92
25-02-05, 15:07
Ik ben geen nieuwkomer in de US maar ik geloof dat je voor het kopen van hopperpassen van Disney toch een soort van gestudeerd moet hebben.

Ik zit ook wat postings over dit onderwerp te lezen maar zie door de bomen het bos niet meer.

Wie kan mij voor eens en altijd melden wat de meest uitgebreide pas kost en waar kan ik zo'n apparaat bestellen?

Alvast bedankt
Frank

Njit
25-02-05, 15:40
Ik ben geen nieuwkomer in de US maar ik geloof dat je voor het kopen van hopperpassen van Disney toch een soort van gestudeerd moet hebben.

Is inderdaad een stuk ingewikkelder geworden met Magic Your Way.. 'Wilt u er ook zegeltjes bij??'

Zie dit stuk op BrochureWorld (http://www.brochureworld.org/orlandotips/overview.php?ID=29) . Hier staat een erg uitgebreide uitleg over dit onderwerp.
Je kan ook bij American Estates (http://www.vliegusa.nl/magicyourway6.asp#uitleg) uitleg opvragen..

Johandiana
25-02-05, 17:54
kijk maar eens effe bij (Voor de 1ste keer naar Disney Florida) heb er net de prijzen en uitleg bij gezet. de meest uitgebreide pas is de PREMIUM PASS maar bedenk wel dat je een soort gratis dagen er bij krijgt heb ik ook ik heb een 5 dagen premium pass dat betekent dus 5 dagen echt de disney parken onbeperkt+hoppen van park naar park op 1 dag + je mag een paar parken uit zoeken zoals de zwemparken blizzard beach of tyfhoon lagoon maar die hoefen niet op de park dagen te vallen dus je doet dan bijvoorbeeld 5 dagen park 2 dagen zwemmen en 1 dag pleasure eiland dus je betaalt 5 dagen maar krijgt er dan dus ongeveer 8 maar voor verdere details kijk bij VOOR DE 1STE KEER DISNEY FLORIDA

Njit
25-02-05, 18:09
kijk maar eens effe bij (Voor de 1ste keer naar Disney

Niet om het een of ander maar met hoodletters, punten en komma's leest je verhaal een stuk prettiger :). En je kan ook gelijk een linkje naar je topic plaatsen.


Voor de 1ste keer naar Disney Florida (http://www.floridaforum.nl/viewtopic.php?t=446&postdays=0&postorder=asc&start=43)

clafra92
28-02-05, 17:01
Zoals ik al dacht, de materie is dan nog niet eens zo ingewikkeld maar de hoeveelheid die je moet lezen is meer dan wat ik heb gelezen voor mijn mavodiploma. Anyway, dank je wel voor de info allen.

Frank

clafra92
28-02-05, 17:21
Geloof het of niet maar ik ben er geloof ik uit. Misschien wil iemand proberen mijn redenering te volgen?

Ik wil 5 dagen, parkhoppen vind ik niet nodig, ik wil wel dagen voor attracties erbij en ik wil dat de kaarten niet verlopen.

Dan kost mij dat:
basisprijs USD 205,55
magic plus USD 47,93
Unlimited USD 37,28
Bij elkaar USD 290,76

Terwijl als ik losse tickets koop voor 5 dagen en 3 x typhoon lagoon dan kost dat mij 5 x 63,63 = 3 x 34,08 = USD 420,39

Correct?? Of zit ik mezelf rijk te rekenen? :idea:

Johandiana
28-02-05, 17:36
het kost mij 219 euro pp.
dat wil zeggen ik heb een 5 dagen premium pass met 3 extra dingen voor het uitzoeken,zoal bijvoorbeeld de waterparken.ik weet alleen niet of de dagen onbeperkt geldig blijfen,en of ze deze prijzen alleen hanteren als je in een disney hotel verblijft,misschien weet er iemand anders nog meer
daar over.

Shiva
02-03-05, 12:23
Ik ga over 4 weken voor het eerst naar Florida (heerlijk!!)

Maar ik had een vraag over het 'parkhoppen'. Ik heb namelijk van kenissen gehoord, die ook in Florida waren geweest, dat je op straat 'hopperkaarten' van anderen kan kopen (die de kaart niet alle dagen gebruikt hebben). Die kaarten zouden dan veel goedkoper zijn dan de nieuwe.

Ik wil graag weten of dit waar is, want wanneer de kaarten persoongebonden zijn, kan dat niet kloppen.

Weet iemand hier iets van??

Njit
02-03-05, 12:58
Ik wil graag weten of dit waar is, want wanneer de kaarten persoongebonden zijn, kan dat niet kloppen.

De eerste keer dat je je Hopper pas gebruikt moet je een vinger-scan doen.. Deze wordt dan op de magneet-strip opgeslagen..
Zie ook de info op MouseSavers (http://www.mousesavers.com/wdwtixadvice.html)

Ik heb hier een stukje uit gekopieerd..



Where NOT to Buy Disney World Passes
There are lots of legitimate ways to get discounted Walt Disney World passes. Unfortunately, there are also several places where you can get ripped off.

You should never buy partially used passes from a stranger. For instance, perhaps someone bought a 7-day ticket and ended up using only 5 days of it, so he or she is reselling the remaining 2 days. (Unused days on the old Hopper tickets sold before 1/2/05 and on Magic Your Way tickets with the No Expiration Option sold on or after 1/2/05 will never expire.) Sounds good, right? The trouble is, there is absolutely no way to tell whether the pass does, in fact, have the number of days remaining that the seller claims, until you get to the gate and see if it works.

Disney tickets and passes are technically "nontransferable." That means that they are supposed to be used only by the original purchaser. Actually, with the new Magic Your Way tickets you can't get around this at all, because Disney is now using a biometric finger scan system that prevents you from selling or sharing a ticket. Only the original purchaser can use it. While the old Hopper tickets did not use the finger scans, be aware that in Florida it is illegal to resell partly-used multi-day admission tickets: click here to read about the arrest of some people who were doing just that.

I love buying things on eBay. However, Disney passes are a very bad thing to buy there. The passes being sold on eBay are almost all partially used Hopper passes. In addition, it's extremely common for the passes on eBay to sell for MORE than the gate price of an equivalent ticket. Strange but true! This is a source of amazement (and amusement) to many of us who are Disney "veterans."

Used ticket brokers are everywhere in the Orlando/Kissimmee area. They are generally fly-by-night operators with small storefronts or a desk in another business, such as a motel or restaurant. Buying a partially used pass from them is like playing Russian Roulette with a half-full cylinder. Maybe you'll get lucky and the passes will work. It's equally likely that you'll get to the gate and find out the passes are no good. Needless to say, Disney is not going to help you with this. It is a great way to ruin a holiday. Here's a link to a news story that describes one ticket fraud ring.

However, there are legitimate ticket brokers that sell NEW, UNUSED Disney passes at a discount. I list some below.

Many timeshare resorts will give you some sort of Disney World passes -- usually a couple of one-day passes -- if you will sit through a hard-sell "90-minute presentation" (which usually actually takes 2 hours or more). Some people don't mind spending part of their vacation doing this, but to me this is not worthwhile. I have not listed any ticket discounts that involve timeshares.

Shiva
02-03-05, 14:18
Bedankt voor het reageren!!

Het lijkt mij duidelijk, het wordt dus geen pas van een ander. Al weet ik natuurlijk niet hoe streng ze zullen controleren, maar ja. Als het niet lukt is het geld natuurlijk weggegooit..

Aan die kennissen van tegenwoordig heb je ook niets :D

Stephanie
05-03-05, 23:03
Hallo,
Ik zou graag de parken DisneyWorld, Sea World en Universal bezoeken. Is dit een goede keuze?
Het zou echter kunnen dat we wegens tijdsgebrek slechts 2 van de 3 kunnen doen, welk zou dan moeten afvallen?
Bovendien kunnen we aan elk park zeker niet meer dan één dag besteden, is dit genoeg?

Maar wat ik eigenlijk wou vragen: is het mogelijk een soort van hopper pass te kopen, maar die ook voor andere parken dan de Disney parken geldt? Een combinatieticket voor deze drie parken zou ideaal zijn.

Njit
05-03-05, 23:42
Ik zou graag de parken DisneyWorld, Sea World en Universal bezoeken. Is dit een goede keuze?


Dit kunnen we niet voor jou beslissen. Wat zoek je in een pretpark? Ga je voor de 'Thrills' of ben je meer iemand die voor de shows gaat. Zoek je een familie-pretpark of wil je een wat meer volwassen pretpark?



Het zou echter kunnen dat we wegens tijdsgebrek slechts 2 van de 3 kunnen doen, welk zou dan moeten afvallen?
Bovendien kunnen we aan elk park zeker niet meer dan één dag besteden, is dit genoeg?


Wil je alleen naar het Magic Kingdom of wil je de andere parken in Disneyworld ook bezoeken ? (Animal Kingdom, Epcot, MGM Studios). Per park kun je een dag uittrekken..

Seaworld kun je wel in 1 dag bezoeken.

Universal bestaat uit 2 parken. Universal Studios en Island of Adventures. Deze kun je wel op 1 dag bezoeken maar dan moet je wel keuzes maken.

Het hangt ook af van de periode waarin je gaat. Als je in het hoogseizoen gaat dan moet je rekening houden met wachttijden. Je bent dan veel meer tijd kwijt per park..



Maar wat ik eigenlijk wou vragen: is het mogelijk een soort van hopper pass te kopen, maar die ook voor andere parken dan de Disney parken geldt? Een combinatieticket voor deze drie parken zou ideaal zijn.

Er is een combinatie-ticket voor Universal, Seaworld en Wet-and-Wild maar als je weinig tijd hebt dan heb je waarschijnlijk geen tijd om al deze parken te bezoeken.. Dit is het Orlando Flex Ticket.

Stephanie
06-03-05, 00:02
Dit kunnen we niet voor jou beslissen. Wat zoek je in een pretpark? Ga je voor de 'Thrills' of ben je meer iemand die voor de shows gaat. Zoek je een familie-pretpark of wil je een wat meer volwassen pretpark?


Lol, daar heb je natuurlijk wel gelijk in :wink:
Ik hou wel heel veel van thrill rides, vooral rollercoasters, maar de show van seaworld wil ik ook heel graag zien!



Wil je alleen naar het Magic Kingdom of wil je de andere parken in Disneyworld ook bezoeken ? (Animal Kingdom, Epcot, MGM Studios). Per park kun je een dag uittrekken..

Oh ik wist niet dat Disney uit zoveel verschillende parken bestond!
Ik dacht dat het zoiets was als Disneyland Parijs, maar dan groter.
Ik zal nog een beetje research moeten doen :wink:



Er is een combinatie-ticket voor Universal, Seaworld en Wet-and-Wild maar als je weinig tijd hebt dan heb je waarschijnlijk geen tijd om al deze parken te bezoeken.. Dit is het Orlando Flex Ticket.
Bedankt voor de tip! Het is inderdaad zoiets dat ik zocht.

Eric
06-03-05, 00:21
De beste rides zijn in Universal !!

Eric
06-03-05, 00:23
Ik ben nog nooit in Bush Gardens geweest, maar heb gehoord dat het aantrekkelijk is, maar door je limiet van 8 dagen zou in andere prioriteiten stellen.
De Everglades is een ontzettend groot gebied, maar al die bezoekerscentra zijn ongeveer hetzelfde, en alleen als je echt een natuurliefhebber bent, zou ik meer dan een halve dag hiervoor uittrekken.
Kiezen tussen een xtra dag in de Everglades, of dag meer in Orlando is natuurlijk persoonlijk, maar ik zou het op Orlando houden, ik denk eigenlijk dat je niet beseft wat daar allemaal te doen is. Kijk maar eens op het Orlando forum van Ben Zwaan !!!
Denk er ook aan, dat een aantal tours in Kennedy Space Center misschien gecancelled zijn i.v.m. de eerste vlucht (na 2 jaar) van de shuttle.

Ik had niet gezien dat de vragen van dezelfde persoon waren.
als ik jou was, zou ik maar eens een dagje duiken in het Orlando Forum, zie http://www.brochureworld.org

Wat gaan jullie trouwens in Atlanta doen?
Vergeet daar niet de "World of Coca Cola"te doen, met gratis drinken na afloop, en de CNN toer, erg leuk, vooral als het een beetje druk is met nieuws, en de desk op volle toeren draait.
Mocht je tijd over hebben, de Smokey Mountains liggen op rijafstand.

Eric

Stephanie
13-03-05, 19:05
Bedankt voor alle tips!
Na enig opzoekwerk denk ik dat ik er ongeveer uit ben.
We zullen waarschijnlijk 4 dagen in Orlando verblijven, en ik zou op die dagen volgende parken bezoeken:

1. Seaworld
2. Kennedy Space Center
3. Universal (Islands of adventure of Universal studios, zie http://www.floridaforum.nl/viewtopic.php?t=590)
4. Disney (wellicht Magic Kingdom)

Goed idee of niet? Ik denk dat dit de meest logische keuze is als je maar vier dagen hebt.
Nog één vraagje: als je maar één disney park kan bezoeken, neem je dan best Magic Kingdom, of lijkt dit teveel op Disneyland Parijs? In dit geval is EPCOT ook wel een optie.

Eric
13-03-05, 19:34
Het Magic Kingdom lijkt inderdaad heel erg op Disneyland Parijs.
Waarom ga je niet naar Animal Kingdom? dat is echt iets aparts, zeker geen dierentuin als je dat mocht denken.
Het is meer een safaripark, met atracties.
Aangezien je hier redelijk vroeg moet zijn, omdat de dieren s'morgens actiever zijn, zou je kunnen overwegen dan s'middags naar Epcot te gaan, ook al omdat dit park sávonds de mooiste vuurwerkshow van allemaal heeft.
Vergeet ook niet bij Seaworld de avondshow in te plannen, zeer de moeite waard.
Succes, Eric

Stephanie
13-03-05, 20:38
Wanneer je zulke combinaties doet als
Islands of adventure én Universal Studios op één dag, of animal kingdom én EPCOT op één dag, maakt dat de boel niet enorm veel duurder?
Ik bedoel: moet je dan gewoon twee kaartjes kopen zoals wanneer je op twee verschillende dagen zou gaan, of is er een soort hopper pass voor één dag?
Wanneer je gewoon twee kaartjes moet kopen, waarbij je dan van elk kaartje eigenlijk maar een halve dag gebruik maakt, dan vind ik dat wel een beetje duur worden ...

Eric
13-03-05, 21:43
Wanneer je zulke combinaties doet als
Islands of adventure én Universal Studios op één dag, of animal kingdom én EPCOT op één dag, maakt dat de boel niet enorm veel duurder?
Ik bedoel: moet je dan gewoon twee kaartjes kopen zoals wanneer je op twee verschillende dagen zou gaan, of is er een soort hopper pass voor één dag?
Wanneer je gewoon twee kaartjes moet kopen, waarbij je dan van elk kaartje eigenlijk maar een halve dag gebruik maakt, dan vind ik dat wel een beetje duur worden ...
Kijk bij mijn antwoord voor Universal op het andere topic, voor WDW ja, ik weet dat het duur is, maar ik zou voor die ene keer toch voor een bezoek aan twee parken kiezen.... Volgens mij bestaat er geen 1-daags hopper ticket.
Maar ik neem aan, dat je niet iedere week in Orlando komt, en dat je toch veel wilt zien. ik zou lekker een keertje maar niet uit eten gaan of zo, en lekker genieten van alles wat Disney te bieden heeft.
Kunnen jullie echt niet langer in Orlando blijven? Er is hier zoveel meer te zien, dan waar ook in Florida, en meestal maken de mensen die voor het eerst komen de verkeerde keus, door bv. lang in Miami te blijven en kort in Orlando.
Al blijft dat voor iedereen een persoonl;ijke keus.
Eric

Stephanie
13-03-05, 22:22
Kunnen jullie echt niet langer in Orlando blijven?

Moeilijk .. de Keys en Everglades zijn toch ook interessant hé ...
Nu zie ik het zo dat we onze 8 dagen die we hebben als volgt besteden:
- 2 dagen keys (waarvan de eerste dag wel de aankomstdag is, dus eigenlijk is dat anderhalve dag)
- 1 dag everglades
- 1 dag miami / ft. lauderdale + tegen de avond aankomen in orlando
- 4 dagen orlando
Bovendien ben ik helaas de enige in het gezelschap die zo pretparkgek is, en alleen naar de pretparken gaan is ook maar niks hé :wink:

Eric
13-03-05, 22:34
Kunnen jullie echt niet langer in Orlando blijven?

Moeilijk .. de Keys en Everglades zijn toch ook interessant hé ...
Nu zie ik het zo dat we onze 8 dagen die we hebben als volgt besteden:
- 2 dagen keys (waarvan de eerste dag wel de aankomstdag is, dus eigenlijk is dat anderhalve dag)
- 1 dag everglades
- 1 dag miami / ft. lauderdale + tegen de avond aankomen in orlando
- 4 dagen orlando
Bovendien ben ik helaas de enige in het gezelschap die zo pretparkgek is, en alleen naar de pretparken gaan is ook maar niks hé :wink:

Dat wordt een moeilijke beslissing...de andere dingen zijn ook leuk, alleen voor de everglades is een halve dag voldoende, maar ja, je bent ook tijd kwijt met rijden.

Moeilijk...moeilijk.

Eric

Maartje
13-04-05, 11:55
We willen drie dagen in Orlando verblijven en dan deze drie parken doen. Met welk ticket kunnen we dat het slimste doen? Met welk park zullen we het minst lang zoet zijn, vermoeden jullie? We moeten tenslotte ook nog shopping time inplannen!

Bedankt alvast!

Bai,

Maartje

Harm
13-04-05, 12:58
Hallo Maartje
Met Sea World en Universal ben je wel elk een hele dag zoet. Kennedy Space Center kan wat korter. Afhankelijk van je belangstelleng. Je moet er echter vanuit Orlando wel heen rijden. Er blijft dus weinig ruimte over om te shoppen. Ik ben bang dat voor deze combinatie geen combie tickets verkrijgbaar zijn . Maar dat weet ik niet zeker.
Harm

Eric
13-04-05, 14:00
Met het Orlando Flexticket kun je naar de twee Universal parken, naar Seaworld, (en evt. ook nog naar Wet & Wild). Je kunt hem ook nog uitbreiden met Bush Gardens. Kennedy Space is een apart ticket.
Eric

Maartje
13-04-05, 14:19
Bedankt voor de tip! En kan ik zo'n flexticket beter hier of daar kopen?

Bai,

Maartje

Eric
13-04-05, 14:38
Weet het op het moment niet, dollar staat laag, maar ja en als je daar koopt, komt er 6% state tax overheen.
Je zou de prijzen moeten vergelijken, maar ik weet niet waar.....
Misschien dat iemand anders op dit forum daar uitsluitsel over kan geven.
Eric

Ik zie net wat prijzen op het internet: http://www.ticketmania.com/flextickets.shtml
http://orlando-flex-ticket.discount-tickets.us/orlando-flex-tickets.htm

Orlando Flex Ticket - 4 Attractions Adult $179.95
Age = 10+ Gate Price: $196.97, Our Price: $179.95
You Save $17.02!

Eric

knaapje
13-04-05, 14:46
Ik zie hier op dit forum regelmatig, dat mensen van tevoren allerlei tickets willen bestellen al of niet in allerlei combinaties waarvan het de vraag is of ze er als ze in Orlando zijn er wel aan toekomen.

Dat je er niet aan toekomt kan komen door: het weer, je ziet toch andere (leukere) dingen, je bent "versleten" na een paar dagen parken, je komt dagen tekort, enz.
(Ongetwijfeld zijn er waar dit allemaal niet voor op gaat.)

Je kunt met allerlei voorafgekochte tickets best wat voordeliger uitkomen, maar er is dus geen weg terug.
Daarom, verkijk je niet te veel op de (vermeende) voordelen. Ook in Orlando kan je overal coupons vinden voor kortingen op parken.
Loop de lobby in van een hotel of een MacDo, Burgerking of Denny's, op straat en je vindt stapel boekjes met kortingscoupons. Veelal met 10 to 20 % korting.
Of print de Orlando kortingspas reeds thuis.

De eerlijkheid gebiedt mij te zeggen, dat je meestal voor Disney weinig tot geen korting vindt.

Groeten
Knaapje

Eric
13-04-05, 15:17
Knaapje heeft inderdaad gelijk, als hij zegt, dat je met een hier aangeschafte ticket een risico loopt dat je het door omstandigheden niet gebruikt.
Het hangt er volgens mij een beetje vanaf, hoe zeker je van je planning bent.
Ikzelf koop inderdaad ter plaatse de tickets, om wat flexibeler te zijn.
Disney tickets zijn inderdaad daar bijna nooit voordeliger maar....ik heb wel een paar keer een ticket gekocht met extra's, bv. 2 dagen extra waterparken of bezoek aan disney quest.
Vorig jaar zomer nog 4 daags hopperpas met 4 x bezoek aan waterpark of quest.

Ik heb echter nog nooit 10 of 20 % korting kunnen vinden op een flexticket daar ter plaatse.

het is dus een beetje afwegen, wat je wilt, en er is geen eenduidig advies te geven.
Eric

knaapje
13-04-05, 15:54
Eric,

Even voor de goede orde. Ik doel niet op de Flextickets, maar op individuele tickets van allerlei parken zoals Gatorland, KSC, Bush Gardens etc. en als je daar korting op krijgt wordt het verschil met allerlei combitickets duidelijk minder.
Wat jaren terug kon ik met de Orlando pass ergens op I_Drive ook meerdaagse Disneytickets met wat korting kopen.
Daarna heb ik alleen maar losse tickets voor allerlei parken gekocht, omdat we flexibeler wilden zijn. Interesses veranderen nu eenmaal.

Groeten
Knaapje

Daniel
13-04-05, 16:07
Volgens mij heb je alleen al door je tickets daar te kopen zo'n 20-25% korting ivm met de lage dollar. Ik zag hierboven de prijs staan van $180: daar komt 6% sales tax bij, dus dat wordt ~$191 en dat is weer ~ 133 Euro.

Dus als je je tickets hier wil kopen zul je onder de 133 Euro moeten uitkomen om goedkoper uit te zijn... Ik heb overigens geen flauw idee wat tickets hier kosten dus het kan zijn (maar lijkt me onwaarschijnlijk) dat ze hier goedkoper zijn.

Eric
13-04-05, 16:49
ik denk dat met deze dollarkoers het alleen maar gunstig is om ze hier te kopen, als je ze in dollrs kan betalen. (dus via het internet) Hier bij een reisburo kopen is zeker veeeeel duurder.
Eric

Maartje
13-04-05, 18:41
Bedankt voor alle hulp en het meedenken. Ik was ook niet van plan om te informeren bij een reisbureau of zo, maar om inderdaad te kijken of het via internet goedkoper te regelen valt. Maar ik vind wel dat jullie gelijk hebben dat je daarmee ook een risico neemt, want dan moet je natuurlijk wel gaan. Alles op een rijtje zettend denk ik dat we gewoon daar de kaartjes kopen, hooguit letten op een roze schuur op een bepaalde kruising (was weer een andere tip van één van jullie) waar ze wellicht discount tickets hebben.

Bai,

Maartje

Michael66
13-04-05, 19:15
De tickets voor Seaworld en Universal kosten aan de ingang $ 60 per persoon, die voor KSC $ 30, totaal dus $ 150 pp voor de drie attracties. Da's minder dan de FLex-tickets die je rond de $ 180 (4 parken) tot $ 220(5 parken) kosten. Die tickets zijn eigenlijk alleen aan te raden bij een verblijf vanaf 5 dagen, als je die dagen ook alleen aan die betreffende parken besteedt.
Losse tickets kun je daar ter plaatse vaak okk nog iets goedkoper krijgen via de AAA of andere tichetverkopers. Scheelt echt maar 2-3 dollar, maar bij een groter gezelschap en/of meerdere tickets kun je toch nog wel een paar tientjes besparen. En voor die paar tientjes kun je een heleboel leuke dingen kopen bij de Walmart of zo (ben ik een Walmart fan? Welnee .... :wink: )

petra
13-04-05, 20:17
hooguit letten op een roze schuur op een bepaalde kruising (was weer een andere tip van één van jullie) waar ze wellicht discount tickets hebben.
Bai,
Maartje

Ja, Maartje, dat is Yeehaw junction!!! Nog steeds geen website :( , maar wel op de kaart, vlakbij Orlando, bij een afrit van de turnpike

Enne, ik ga naar je shop hoor.....kijk al uit naar de brownies :lol:

pyca
13-04-05, 22:40
Ben ook begonnen met aftellen ( we gaan in de meivakantie) , onze reis heb ik inmiddels uitgestippeld, ticket en hotels geboekt (via het net). Moet nog even een auto regelen en ik vraag me af of het nou handig is om vanuit NL via het internet disneytickets te kopen? Wie heeft daar ervaring mee, met mousesavers bijv., en wie weet waar je anders in MCO meerdaagse tickets kunt kopen (dus niet bij de ingang van WDW)

gr
Carin

hokke
19-04-05, 16:54
ik ga dit jaar voor het eerst naar florida, voor mijn vriend is het de tweede keer. de vorige keer kon je goedkoper kaartjes kopen voor pretparken op de parkeerplaats. Mensen die hun bv hopperpas zat waren ,en er stond nog een dag op, verkochten deze goedkoper aan mensen. is dat nog steeds zo.

Ik maak er wel een beetje onduidelijk bericht van, hopelijk begrijpen jullie het.

Eric
19-04-05, 17:37
Ja, hoor, we begrijpen je bericht wel.
Waar jij het over hebt, zal ongetwijfeld nog steeds gebeuren. Maar houd je er wel rekening mee, dat
A: De passen zijn strikt persoonlijk, dus officieel mag het niet eens
B: Je kan volgens mij aan de passen niet zien, hoeveel dagen er nog op staan.
Conclusie: Als je het doet, is het voor je eigen risico, ikzelf zou het nooit doen.
Eric

Daniel
19-04-05, 17:51
"Scalping" zoals dit officieel heet in Amerika is inderdaad niet toegestaan. Ik heb geen idee wat de straffen zijn, maar het strafrecht van Amerika kennende is het vast niet leuk!

Michael66
19-04-05, 18:42
Wil je wat spanning en risico's nemen op vakantie, dan moet je dat zeker doen. Wie weet doen de passen het nog, maar de kans is groter dat ze helemaal niet meer werken. Weg vakantiedollars. En ergernis is volgens mij niet zo gewenst tijdens de vakantie van je leven. En dan achteraf nog klagen dat je in Florida opgelicht wordt waar je bij staat. Dus: gewoon niet doen.

Zoek liever een betrouwbaar ticketcentre waar je een beetje korting krijgt en geniet van het plezier dat je hebt in de parken. Geniet, en vertel na je vakantie hoe je genoten hebt.

Ritchie
15-05-05, 11:49
Hoi,

Is het ook mogelijk om de Fun In The Sun kaarten in te ruilen voor echte kaarten in DownTown Disney, i.p.v. bij het Tranformation & Ticket Center dat bij het Magic Kingdom ligt ?

ducktown
16-05-05, 13:39
Hoi

als je bedoelt of je je vouchers kunt omwisselen dan kan inderdaad ook in downtown Disney en wel bij de Guest Services deze ligt in het marketplace gedeelte van downtown (dat is het gedeelte met alle Disney winkels).

Afgelopen jaar hebben wij hier onze vouchers ook omgewiselt en dat beviel goed we waren meteen aan de beurt er was niemand.
we wilde de eerste dag toch niet naar een park maar zijn alvast wat gaan winkelen in downTown en meteen ff naar DisneyQuest geweest.

FrankS
19-05-05, 17:34
Op het West-End gedeelte zit ook een Guest Services waar je je vouchers kunt omruilen voor tickets. Meestal sluit dit om 23.00 uur.

FrankS
19-05-05, 17:41
Daarbij komt dat de biometrische apparatuur nu voor vrijwel alle tickets is ingeschakeld. Voorheen was dit alleen voor jaarpassen en FITS, maar nu ook voor de Magic Your Way meerdaagse hopperpassen. Als jouw handstructuur dan niet "toevallig" 100% overheen komt met die van de eerste gebruiker, dan dien je je te legitimeren en alleen als de naam in je ID overeen komt met die op de pas dan mag je naar binnen.

a en m
25-07-05, 15:03
Ik heb ook een vraag over kaartjes.
Wat is verstandiger: kaarten bestellen via internet vanuit hier in NL of ter plekke daar kopen??

FrankS
26-07-05, 10:25
Dat ligt er aan welke kaart je wil bestellen. De FITS kun je in Florida niet kopen, dus dat moet je hier doen. Voor Magic Your Way passen kun je online een korting krijgen.

monique2331
26-07-05, 18:54
hallo

ik weet dat je nu met die vingers scan door de controle moet, dit heb ik zelf elke keer moeten doen.
maar een keer dus niet en dat was toen het zo hard regende dat we alleen de kaartjes door dat apparaat heen moesten halen en zo konden door lopen.
Ik heb trouwens ook gezien met kinderen dat die zo maar wat deden met de vingers of helemaal niets met de vingers en konden zo doorlopen.
dus zo nauwkeurig is het ook niet met de vingerscan.

Kenny
27-07-05, 00:17
Dan heb ik ook een vraag over kaartjes.

Wij zijn 4 dagen in orlando waarvan we er 1 naar epcot gaan, en 1 universal en 1 island of adventure, en 1 dag tussendoor ergens vrij.

Hoe zit het dan met de kaartjes?
is het dan zo dat je voor 1 disneypark (epcot in dit geval), dus de hoofdprijs moet betalen, omdat we maar 1 van de X parken bezoeken?

En de universal parken zullen we dan gespreid bezoeken over in iedergeval 2 dagen.
betekent dat dan 1 ticket per dag, of is er dan ook nog een soort combi mogelijk?
Ik kom er niet echt uit.
behalve dat het erop lijkt dat we de volle pond moeten betalen uiteindelijk aan de kassa's van die parken.
Of weet iemand hoe het werkelijk zit?

Njit
27-07-05, 00:30
Ik kom er niet echt uit.
behalve dat het erop lijkt dat we de volle pond moeten betalen uiteindelijk aan de kassa's van die parken.
Of weet iemand hoe het werkelijk zit?

Universal Combo's vind je hier: http://themeparks.universalstudios.com/orlando/website/ticket_landing.html?__dest=ticket_landing.OFFER_le ft_1
'2 Day 2 Parks' Combo dus.. Aan die 3 extra dagen zul je weinig hebben maar het scheelt toch weer $10

Voor Disney betaal je idd de hoofdprijs van een One Day Ticket ($60)

Michael66
05-08-05, 22:37
Ik was vorige week voor 2 volwassenen en 1 kind $ 178 kwijt voor eendaagse tickets voor Disney aan de ingang. Veel $$$$ maar goedkoper vind je ze nauwelijks, of je moet er vele miles voor omrijden en dan is de benzine duurder (zelfs in de VS).

Angelina
22-08-05, 12:49
Hoi,

Wij gaan in oktober naar Disneyworld florida en nu hoorden we bij het boeken dat de kaartjes veranderd zijn.

Ik dacht dat we nu de 7days Magic Your Way hopper ticket hadden.
(k zou het even precies moeten opzoeken)
Wij gaan 14 dagen en zitten in Animal Kingdom en in Yachtclub.

Zijn we er dan van verzekerd dat we en alle parken in kunnen en ondertijds kunnen switchen tussen parken en ook alle waterparken kunnen bezoeken?

K ben er nog niet helemaal wijs uit.
Heb al op de disneysite gekeken.
Groetjes,
Angelina

FrankS
22-08-05, 12:56
Als je 7 dagen MYW Hopper hebt, dan mag je gedurende die 7 dagen onbeperkt tussen de 4 themaparken "hoppen". Let op: als je NIET de optie "Water park & more" hebt genomen, dan mag je dus NIET in de waterparken Typhoon Lagoon & Blizzard Beach. Ook toegang tot de clubs van Pleasure Island, DisneyQuest en Disney's Wide World of Sports is dan niet inbegrepen. Heb je deze optie WEL genomen (dan heb je feitelijk een MYW Premium, i.p.v. een MYW Hopper), dan mag je naast de 7 dagen themapark ook 5 dagen in een waterpark of Pleasure Island Club, DisneyQuest of Wide World of Sports.

Aangezien je 14 dagen verblijft en "slechts" 7 dagen in de themaparken mag, lijkt het zinvol om ook de "Water Park & More" optie te nemen. Je mag dan 7 dagen themapark + 5 dagen waterpark combineren (=totaal 12 dagen dus). Let op: stel dat je overdag naar een waterpark gaat en 's avonds naar Epcot om het vuurwerk te bekijken, dan lever je zowel een "waterpark-dag" in als een "themapark-dag".

Eric
22-08-05, 13:56
Je kan de waterpark option gewoon daar ter plaatse aan de kassa bijkopen, en dat is met de huidige dollarkoers waarschijnlijk nog voordeliger ook.
Volgens de Disneysite, kun je zelfs gedurende je verblijf daar nog je tickets aanpassen.
Eric

Debbel
22-08-05, 14:36
Inderdaad kun je geen waterparken e.d. bezoeken met dit ticket maar op deze site http://www.wdwinfo.com/wdwinfo/tickets.htm kun je alle prijzen en info vinden over de tickets. Wij hebben zelf gekozen voor een MYW premium ticket voor 10 dagen, die bestaat zelfs ook, het verschil met een 7 daags ticket is heel weinig en je kunt ook nog eens een uurtje teruggaan naar een park om bijv. het vuurwerk te bekijken, zeker als je in een Disney resort verblijft is dat ideaal. Jullie zitten op loopafstand van Epcot als je in de Yachtclub verblijft!

En je kunt inderdaad je ticket upgraden maar....je moet dat wel direct doen als je je tickets afhaalt want als je ze eerst een paar dagen gebruikt en dan pas upgrade dan moet je veel meer bij betalen. Je ruilt nl. je oude tickets in en als je die al gebruikt hebt, dan krijg je er veel minder voor terug dan als je dat direct doet, dan hoef je nl. soms maar een paar dollar bij te betalen![/url]

Angelina
22-08-05, 14:37
Volgens mij hebben we zo'n pas waar je en de waterparken en de disney parken mee kunt bezoeken.
Wij rekenden inderdaad ook op 12 dagen dat je dan hebt, bovendien willen we ook nog naar Universal twee dagen en Seaworld trekt me ook wel erg (hadden we vorig jaar geen tijd voor)
Dus ik denk dat we dan zo wel aardig uitkomen.
En ja, tuurlijk heb je tijd te kort voor alles, maargoed, goeie reden om volgend jaar of jaar daarop weer terug te gaan, niet waar? :D
Maar het is inderdaad wel handig om goed te beseffen dat je ook twee dagen in 1keer kan verspillen.
Moeten we in de planning even goed rekening mee houden......

Nog een vraagje over die andere parken: DisneyQuest, Pleasure Island en zo.
Zijn die leuk om te doen, of is dat meer zo van leuk als extra optie?

FrankS
22-08-05, 15:09
DisneyQuest is leuk als je van videogames e.d. houdt. Je kunt er bijvoorbeeld ook je eigen virtuele rollercoaster ontwerpen en die vervolgens in een simulator ook daadwerkelijk berijden! Op de bovenste verdieping is nog een lounge waar je ook gratis kunt internetten.

Pleasure Island is het uitgaansgebied in WDW; je vindt er 8 clubs en een aantal winkels. De winkels mag je gratis binnen, maar voor entree tot de clubs moet je dus een optie gebruiken. Met kleine kinderen wat minder geschikt overigens, al zijn er ouders die (tot regelmatige afkeuring) er zich niets van aantrekken en toch hun kleine kinderen (ik ben zelfs baby's in kinderwagens tegen gekomen in de Adventurer's Club...) meeslepen. Als je kindloos wil uitgaan (er is ook een oppasservice in WDW), dan moet je Pleasure Island zeker niet overslaan. Ga je in de avond met de kinderen op pad in Downtown Disney, dan heb je meer aan Downtown Disney Marketplace of West-side. Dat is gratis toegankelijk, dus dat kost je ook geen "dag" van je MYW. Het geheel van Downtown Disney Marketplace, Pleasure Island en West-side is onderling op loopafstand en heeft een bus-service naar de resorts.

annemiek1001
23-08-05, 11:49
Nadat we ons flink verdiept hebben in de pretparken die Orlando rijk is, hebben we uiteindelijk besloten wat we willen gaan zien in de drie dagen die we in 2006 in Orlando zijn!

We willen twee dagen naar Disney en 1 dag naar Universal Studio's. Nu vraag ik me af of er ook een combinatieticket voor de parken bestaat. Ik zag dat er Florida tickets zijn waar je ook entree hebt voor Sea-World, Kennedy-Space Center en een tour op de Everglades. Aangezien we die bezieniswaardigheden ook gaan bekijken, is een combinatie met die attracties ook prima! Dan zijn we in 1 keer klaar!

Kan iemand me hierin adviseren?

Eric
23-08-05, 12:06
Daar ben je heel snel mee klaar: Er bestaan geen combi tickets waar Disney ook bij zit.
Je zult voor die 2 dagen Disney gewoon apart kaartjes moeten kopen.
het is jammer, maar het is niet anders.
Ik adviseer je trouwens ivm. de huidige dollarkoers de kaartjes ter plaatse te kopen, dan ben je flexibel tot het laatste moment, en voor die twee dagen is het prijsverschil, als dat er al is, minimaal.
Eric

annemiek1001
23-08-05, 12:13
Ik was er al een beetje bang voor, maar ik wilde voor alle zekerheid toch eventjes de experts hier raadplegen!

Losse disneykaarten kopen dus.

Njit
24-08-05, 10:19
Alle Disney Tickets kunnen ter plaatse gekocht worden (behalve dus de FITS pas, dat is een Europees iets). Vooraf bestellen zul je ook weinig mee besparen..

annemiek1001
24-08-05, 10:36
Ja dat begreep ik al, het voordeel is dan wel dat ik niet meer in de rij hoef te staan bij de kassa, of vallen de rijen daar wel mee?

Ik zag dat je in Nederland alleen 3-daagse hopperpassen kunt bestellen en wij hebben er maar twee nodig. Ben blij dat ik weet dat ik die ook aan de kassa kan krijgen. Was bang dat ze aan de kassa alleen kaarten verkochten voor één van de parken en dus zonder hopper optie!

Njit
24-08-05, 10:50
Tegenwoordig heet dit 'Magic Your Way'

Je koopt een basis-ticket voor een aantal dagen. Hier kun je dan weer een optie bij kopen om te Hoppen ($35 extra).
Zie hier de prijzen: http://disneyworld.disney.go.com/wdw/genPage?id=MagicYourWayStarterPassesPopUp (zonder TAX!). Voor de prijzen incl. TAX zie hier: http://www.mousesavers.com/wdwticketprices.html

FrankS
24-08-05, 10:51
Bij Disney kun je ook 1- of 2-daagse hoppertickets kopen. De prijs per dag is echter vrij hoog.

Normaal betaal je aan de kassa voor 1 volwassene voor 1 dag $59.75 (exclusief sales tax). Koop je een 2-dags ticket dan betaal je $59.50 per dag, ofwel een voordeel van slechts $0.25 per persoon per dag. Ter illustratie: als je eeen 10-dags ticket koopt dan betaal je slechts $20.80 per persoon per dag.

Let op: dit zijn "kale tickets", dus zonder hopper-optie. Je mag er dus maar 1 park mee in. Als je de hopper-optie wil toevoegen dan betaal je per persoon voor een 2-dags ticket $35 extra. Hier zie je overigens wel een voordeel van een 2-dags ticket t.o.v. een 1-dags ticket, want ook voor het 1-dags ticket betaal je $35 p.p. extra

Ergo: een 2-dags hopper-ticket kost je p.p. $154 ex sales tax. Een kinder-ticket (tot en met 9 jaar) kost $131.

Dit zijn de officiële Disney-tarieven. Meer info op http://www.disneyworld.com/

FrankS
24-08-05, 11:07
Hier het volledig prijsoverzicht:

Prijs van het "kale ticket":
http://img398.imageshack.us/img398/1489/baseprice4sj.jpg

Prijzen van de opties:
http://img383.imageshack.us/img383/8381/options4ls.jpg

Njit
24-08-05, 11:38
Hier het volledig prijsoverzicht:

Hier moet je dus nog 6.5% Sales Tax bijtellen..

Eric
24-08-05, 13:07
Ook in veel hotels kun je tickets kopen, veelal voor dezelfde prijs.
Ook zijn er een paar ticketbooth buiten Disney, waar je zelfs tickets voor alle parken (dus geen combi's) kunt kopen.
Je moet wel even de prijs in de gaten houden, maar soms hebben ze een voordelige aanbieding, zoals een waterparkoptie voor een klein bedrag !!
Eric

annemiek1001
25-08-05, 09:07
We gaan onze tickets toch maar gewoon in ter plekke halen! Waarschijnlijk halen we ze dan een avond of een aantal dagen van te voren, zodat we niet in de rij bij de kassa hoeven!

Barry1401
28-09-05, 00:20
Daarbij komt dat de biometrische apparatuur nu voor vrijwel alle tickets is ingeschakeld. Voorheen was dit alleen voor jaarpassen en FITS, maar nu ook voor de Magic Your Way meerdaagse hopperpassen. Als jouw handstructuur dan niet "toevallig" 100% overheen komt met die van de eerste gebruiker, dan dien je je te legitimeren en alleen als de naam in je ID overeen komt met die op de pas dan mag je naar binnen.Nou... Zó biometrisch is het nu ook weer niet hoor...
Bij binnenkomst word de eerste keer de afstand tussen beide vingers opgemeten evenals de LENGTE van beide vingers... dit gaat in de database...
Daarna bij ieder vervolgbezoek met bovenstaande vergeleken...

Kaar
22-11-05, 17:50
hallo,

vorig jaar (2004) ben ik naar disney geweest en heb bij het hotel een 3 of 4 daagse park hopper aangeschaft. omdat het veels te druk was zijn we maar 1 dag de parken ingegaan. in nederland heb ik de park hopper doorverkocht. nu zijn deze mensen naar disney ermee geweest en waren de tickets niet meer geldig en werd hun verteld dat de tickets maar 30 dagen geldig waren. ook de tickets werden ingenomen. en dat er nu wordt gewerkt met een 'vingerafdruksysteem'...
kan dit zomaar en kan het zijn dat de tickets inderdaad maar 30 dagen geldigheid hadden (waren park hopper passen dus geen fun in de sun passen) willen diegene die hier wat meer over kunnen vertellen gaarne reageren want ik vind dit heel vreemd.

groetjes
Karin

SpaceAce
22-11-05, 18:17
vorig jaar (2004) ben ik naar disney geweest en heb bij het hotel een 3 of 4 daagse park hopper aangeschaft. omdat het veels te druk was zijn we maar 1 dag de parken ingegaan. in nederland heb ik de park hopper doorverkocht. nu zijn deze mensen naar disney ermee geweest en waren de tickets niet meer geldig en werd hun verteld dat de tickets maar 30 dagen geldig waren.

Dit vind ik ook erg raar. Ik ken maar 1 soort ticket welke 30 dagen geldig zijn en dat zijn die fun-in-the-sun, maar dat betreft het juist hier niet.

En hopperpassen verliest z'n geldigheid nooit! Zelfs in 2010 zou je ermee naar binnen moeten kunnen.


ook de tickets werden ingenomen.

Dit vind ik wel heel raar, mag je ze niet eens mee naar huis nemen ter verzameling???


en dat er nu wordt gewerkt met een 'vingerafdruksysteem'...

Dat was volgens mij in 2004 ook al zo. Tenminste bij ons wel!

Njit
22-11-05, 18:20
kan dit zomaar en kan het zijn dat de tickets inderdaad maar 30 dagen geldigheid hadden (waren park hopper passen dus geen fun in de sun passen) willen diegene die hier wat meer over kunnen vertellen gaarne reageren want ik vind dit heel vreemd.

Hopper-passen gekocht voor januari 2005 verlopen nooit. Bij de nieuwe 'Magic Your Way' tickets is dit een optie die je erbij moet kopen..

FrankS
23-11-05, 10:04
Wellicht was het probleem dat deze passen niet doorverkocht mochten worden?

Kaar
23-11-05, 11:27
Wellicht was het probleem dat deze passen niet doorverkocht mochten worden?

hallo allemaal bedankt voor jullie reacties..

nee dat laatste van het doorverkopen moet natuurlijk niet kunnen want toen werkten ze nog niet met handafdrukken en hun zien natuurlijk niet wie die kaartjes toen gebruikt hebben en nu. het rare is wat ik heb gehoord van die mensen is dat hun specifiek zeiden dat de datum verlopen was terwijl dit van de hopper pas helemaal niet kan en het is 100% zeker dat ik een hopper pas had. weet iemand misschien waar je disney kan aanschrijven over dit soort dingen want dit moet niet mogen kunnen natuurlijk.

Trainspotters
23-11-05, 23:28
[quote="Kaarweet iemand misschien waar je disney kan aanschrijven over dit soort dingen want dit moet niet mogen kunnen natuurlijk.[/quote]

Deze link https://secure.disney.go.com/wdw/contact/contactUs?id=ContactUsPage zal je vast een stap in de goede richting brengen.[/url]

groet
Trainspotters

Fan
06-12-05, 17:32
Hoi allemaal,
Wij willen toch ook nog 2 dagen disney meepakken (leuk Kersttijd), maar wegens tijdgebrek 2 dagen en dan voor die 2 dagen een hopperpas. Deze zijn in nederland niet te krijgen. Nu ging ik naar de disneysite om te kijken wat ze kosten. Maar mijn vraag is: kun je deze passen gewoon aan de kassa kopen of moet dat via internet?
Bij voorbaat weer hartstikke bedankt.
Groetjes Fan

Eric
06-12-05, 23:08
Je kunt alle passen ook In Amerika kopen, en door de nog steeds goedkope dollar, zijn ze daar soms nog voordeliger ook.
Let ook op de speciale aanbiedingen die je soms hebt, al is dat meestal niet voor Disney.
Eric

Jasmino
06-12-05, 23:17
Ik heb mijn passen besteld via internet, heel gemakkelijk. Je krijgt een e-mail met de reserveringsnummers terug en dan kun je je tickets ophalen bij een will call window, bij elk park van Disney.

Als je in de toekomst van plan om nog eens terug te gaan naar Disney, kun je ook overwegen om een hopperpas te kopen met de "no expiration" optie, deze dagen verlopen nooit! Dat hebben wij ook gedaan. Wij hebben passen gekocht voor 3 dagen, omdat we niet precies wisten hoe vaak we konden en zouden gaan, hebben we ook gekozen voor de no expiration optie. We hebben uiteindelijk 2 dagen gebruikt, nog 1 dag staat dus open voor een toekomstig bezoek aan Orlando.

Groetjes
Jacqueline

Michael66
10-12-05, 10:31
Via http://www.undercovertourist.com/cart/tickets worden de 2-daagse Disney-your-Way tickets aangeboden voor $ 132 pp (kids $ 107,50), inclusief tax. Zij sturen je tickets per post op, zonder verzendkosten. Dat scheelt je weer in tijd,je hoeft niet in de rij te staan bij Disney.

M&M
11-12-05, 23:56
Via http://www.undercovertourist.com/cart/tickets worden de 2-daagse Disney-your-Way tickets aangeboden voor $ 132 pp (kids $ 107,50), inclusief tax. Zij sturen je tickets per post op, zonder verzendkosten. Dat scheelt je weer in tijd,je hoeft niet in de rij te staan bij Disney.

Wij hebben dit jaar hier ook alle pretpark kaartjes gekocht en dat is uitsteekbaar bevallen.

Alles wordt keurig opgestuurd binnen een paar dagen, heel goed geregeld.
Aanrader!!!!

M&M

marisca
19-01-06, 10:15
Ik hoor nu wat nieuws op deze site, wat ik nooit wist. Klopt het dat ik het goed lees? Ik heb dit jaar de MYW + waterpark option genomen, voor 10 dagen , kan ik dan nog extra 5 dagen opties pakken , buiten die 10 dagen? dus 15 dagen nemen?Als dat zo is , is dat geweldig. Ik heb alle voorgaande jaren alles in 1 zo'n dag gemetseld, om alles maar te kunnen zien. Groetjes marisca. :lol:

Disneyfan1970
19-01-06, 10:34
Tegenwoordig is het zelfs zo dat je bij die 10 dagen 6 dagen extra krijgt voor de waterparken, Disneyquest, Pleasure Island, en Disney wide world of sports.

Wil je recht hebben op deze optie's, dan heb je de volgende tickets:

Magic Base Ticket with waterpark fun and more options.

Of de bovenstaande maar dan ook nog met hopperfunctie.

Jeroen

Bubsel
22-01-06, 19:15
Hoi Nicole,

Als je de 10-daagse Disney Park hopper - Water Park Fun & More koopt (10 x de parken + hopper + 5 extra's) dan ben je op een paar centen na, even veel kwijt als de 14 dagen Ultimate ticket. Het verschil bij de Ultimate ticket zit hem dan in de onbeperkte extra's die je kunt doen + 4 dagen meer parken. Ik zou zelf met 'maar' 5 extra's bijv. niet naar Disney Wide World Sport gaan, maar bij de Ultimate tickets doe je dat veel gemakkelijker.

De 21 dagen Ultimate ticket kost per persoon € 22 meer.

Kijk zelf even bij www.undercovertourist.com voor de exacte prijzen.

Wij gaan zelf in juli 2007 voor 4 weken en ik denk te gaan voor de 21-dagen Ultimate tickets + 14 dagen Orlando flex tickets. Dit is dus theoretisch 5 weken toegang, maar ik betaal liever iets meer dan elke dag te moeten 'haasten'. Even binnenwippen wanneer je zin hebt, vind ik wel erg lekker. De kinderen zijn dan 7 en 9 jaar, maar in de hitte van de middag even naar het hotel / villa om te rusten of even naar Blizzard of iets dergelijks lijkt mij relaxt.

Groeten,

Richard

Van een ander forum misschien is dat ook voor jullie interessant?

Disneyfan1970
22-01-06, 20:01
Kijk hier : http://www.undercovertourist.com/united-states/florida/orlando/attractions/tickets/?curr=eur

Voor alle varianten, ook de "engelse" 14 en 21 day ultimate ticket staat erbij, die niet door nederlandse tour opperators gebruikt mag worden, maar wel door de nederlandse particulier besteld mag worden.

Met deze ticket kun je dus 14 of 21 dagen eindeloos hoppen, als voorbeeld :

Je begint met zwemmen in Blizzard Beach, wilt de parade zien in Magic Kingdom, het vuurwerk in Epcot, en 's avonds nog Pleasure Island.

Volgens velen is de boven genoemde firma erg betrouwbaar.

Jeroen
[/url]

Spocky
05-02-06, 23:00
Kijk hier : http://www.undercovertourist.com/united-states/florida/orlando/attractions/tickets/?curr=eur

Voor alle varianten, ook de "engelse" 14 en 21 day ultimate ticket staat erbij, die niet door nederlandse tour opperators gebruikt mag worden, maar wel door de nederlandse particulier besteld mag worden.

Met deze ticket kun je dus 14 of 21 dagen eindeloos hoppen, als voorbeeld :

Je begint met zwemmen in Blizzard Beach, wilt de parade zien in Magic Kingdom, het vuurwerk in Epcot, en 's avonds nog Pleasure Island.

Volgens velen is de boven genoemde firma erg betrouwbaar.

Jeroen
[/url]

Bedankt voor de link Jeroen, ik heb de tickets maar meteen besteld

Spocky
07-02-06, 18:06
Kijk hier : http://www.undercovertourist.com/united-states/florida/orlando/attractions/tickets/?curr=eur

Voor alle varianten, ook de "engelse" 14 en 21 day ultimate ticket staat erbij, die niet door nederlandse tour opperators gebruikt mag worden, maar wel door de nederlandse particulier besteld mag worden.

Met deze ticket kun je dus 14 of 21 dagen eindeloos hoppen, als voorbeeld :

Je begint met zwemmen in Blizzard Beach, wilt de parade zien in Magic Kingdom, het vuurwerk in Epcot, en 's avonds nog Pleasure Island.

Volgens velen is de boven genoemde firma erg betrouwbaar.

Jeroen
[/url]

Bedankt voor de link Jeroen, ik heb de tickets maar meteen besteld

Helaas lukt het niet om deze kaarten te bestellen. Ik heb vandaag bericht gekregen dat de 14 en 21 dagen tickets alleen te bestellen zijn als je een "UK of Ireland resident bent. We hebben intussen een mailwisseling op gang gebracht met "undercovertourist" om eens te kijken welke mogelijkheden er dan zijn.

Condor
01-03-06, 20:24
Helaas lukt het niet om deze kaarten te bestellen. Ik heb vandaag bericht gekregen dat de 14 en 21 dagen tickets alleen te bestellen zijn als je een "UK of Ireland resident bent. We hebben intussen een mailwisseling op gang gebracht met "undercovertourist" om eens te kijken welke mogelijkheden er dan zijn.

Je kunt de 14 en 21-day Ultimate tickets wel bestellen bij http://www.mercurytravel.net. Ze zijn hier zelfs iets goedkoper (met de huidige euro/pond/dollar koers), maar je betaalt wel verzendkosten.
Wij hebben hier onlangs 21-day tickets besteld en we kregen ze al na 4 dagen binnen.

pascalbrouwers
26-03-06, 15:28
Hallo alemaal,
Ik heb net op een ander forum gelezen dat de parken per 1 April duurder gaan worden.
Weet iemand hier meer van.
Anders moeten we snel gaan boeken.

Wie weet hier meer van :shock:


Tekst ander forum:
Bij de nieuwsbrief van americanvacations zag ik dat de entree tickets ongeveer 10 tot 40euro per persoon duurder gaan worden, per ingang van 1 april aanstaande. Dus wees er nog snel bij ,dit kan je veel schelen!
Groetjes Niccop

Njit
26-03-06, 15:38
Zelf maar even de informatie erbij gezocht :)

Prijzen Disneypassen

Per 1 april a.s. worden de passen van Disney tussen € 10 en € 40 per pas duurder. Indien u nog gebruik wilt maken van de huidige prijzen dan dient u de passen voor 29 maart as. bij ons te bestellen (en te betalen). Zolang u een pas niet voor de eerste keer heeft gebruik blijft deze geldig. Dus als u denkt om een pas in het jaar 2012 voor de eerste keer te gebruiken dan kunt u deze nu tegen de oude prijs kopen en dan gebruiken.

pascalbrouwers
26-03-06, 18:24
Zelf maar even de informatie erbij gezocht :)

Prijzen Disneypassen

Per 1 april a.s. worden de passen van Disney tussen € 10 en € 40 per pas duurder. Indien u nog gebruik wilt maken van de huidige prijzen dan dient u de passen voor 29 maart as. bij ons te bestellen (en te betalen). Zolang u een pas niet voor de eerste keer heeft gebruik blijft deze geldig. Dus als u denkt om een pas in het jaar 2012 voor de eerste keer te gebruiken dan kunt u deze nu tegen de oude prijs kopen en dan gebruiken.

Hallo Njit,
Vlg's mij heb je deze info van hetzelfde forum, ik kwam je daar ook ergens tegen :lol:


Als ik het goed begrijp ASAP bestellen :?:

Als je tickets online bestelt bij Disney, kun je deze thuis laten bezorgen of ter plaatse afhalen.
Wie heeft hier ervaring mee :?:

Njit
26-03-06, 19:13
Hallo Njit,
Vlg's mij heb je deze info van hetzelfde forum, ik kwam je daar ook ergens tegen :lol:


Als ik het goed begrijp ASAP bestellen :?:

Als je tickets online bestelt bij Disney, kun je deze thuis laten bezorgen of ter plaatse afhalen.
Wie heeft hier ervaring mee :?:

Nee hoor, even gekeken bij de Nieuwsbrief van American Vacations (http://www.americanvac.nl/index.php?option=content&task=view&id=143&Itemid=81). Het vreemde is alleen dat ik bij American Estates, Undercover Tourist, AllEars nergens iets kan vinden over een komende prijsstijging. ..

paula
26-03-06, 20:06
1april daar heb ik ook wel een iets over gehoord

Disneyfan1970
27-03-06, 09:07
Volgens AE, sowieso bij hun GEEN prijsstijging per 1 april !

Jeroen

Njit
27-03-06, 09:22
Volgens AE, sowieso bij hun GEEN prijsstijging per 1 april !

Je hebt er voor gebeld?

pascalbrouwers
27-03-06, 18:32
Volgens AE, sowieso bij hun GEEN prijsstijging per 1 april !

Je hebt er voor gebeld?

Hi Njit,
Ik heb gebeld met AV. (Reisbureau).
Zij verkopen entreekaartjes voor alle parken in de buurt van orlando.

Zij wisten mij te vertellen dat de kaartjes gekocht bij (ook online) disney niet duurder zullen worden.
Wat wel duurder wordt zijn de kaartjes die je via andere kanalen kunt kopen.
De tussenpersonen gaan de kaartjes verhogen m.i.v. April.
Of de prijsverhogingen alleen voor nederlandse touroperators geldt weet ik niet.

DUS kaartjes kopen via de officiele weg wordt niet duurder :D

Disneyfan1970
27-03-06, 20:24
Ja ik had gemaild, maar het antwoord heb je al !!



Volgens AE, sowieso bij hun GEEN prijsstijging per 1 april !

Je hebt er voor gebeld?

Barry1401
28-03-06, 17:05
Volgens AE, sowieso bij hun GEEN prijsstijging per 1 april !

JeroenNee, dat klopt, dit is weer 1 van die sprongen die AE maakt om de concurrentie weg te vagen... want ook ook bij hem gaan ze gewoon omhoog... écht AE...
Ze doen er alles aan om iemand weg te halen bij de concurrent...

Disneyfan1970
28-03-06, 17:37
Ik heb zelf geen aandelen, geen belangen, en ik meld alleen maar mijn antwoord op mijn mail.

Ik denk dat ie het niet kan maken naar zijn klanten toe, om dan in één keer toch de prijzen te verhogen.
Dat moet de toekomst uitwijzen.

Jeroen

chantal
28-03-06, 19:03
Hallo allemaal,

wij hebben vandaag gebeld naar av maar helaas alle tickets voor de oude prijs waren al op kregen ze alleen nog voor de nieuwe prijs.........

pascalbrouwers
28-03-06, 19:51
Hallo allemaal,

wij hebben vandaag gebeld naar av maar helaas alle tickets voor de oude prijs waren al op kregen ze alleen nog voor de nieuwe prijs.........

Ja Chantal dat klopt.
Ik heb de laatste 3 kaartjes gekocht voor de oude prijs :D :D :D .

Dat is tenminste wat mij verteld is door av reizen.

er is ook nog een ander bedrijf waar je tegen gunstige prijzen tickts kunt bestellen,echter daar zijn ze ook bijna door de voorraad heen
probeer deze eens www.americanestates.nl/indexdisney.html

Wellicht hebben deze nog kaarten voor en goede prijs.
wees er wel snel bij.

Groetjes,
Pascal

pascalbrouwers
28-03-06, 20:14
Ik heb zelf geen aandelen, geen belangen, en ik meld alleen maar mijn antwoord op mijn mail.

Ik denk dat ie het niet kan maken naar zijn klanten toe, om dan in één keer toch de prijzen te verhogen.
Dat moet de toekomst uitwijzen.

Jeroen

Jeroen,
De prijzen gaan gewoon omhoog :cry:
Heb gisteren gebeld met av
Ze hadden nog 3 tickets op voorraad vd 4 daagse hopperpas.
Ik heb liggen twijfelen tussen de hopper met waterfun en de gewone hopper.
De hopper met waterfun was niet meer in voorraad en moest besteld worden.
En ja hoor niet meer te krijgen voor de oude prijs.
De tickets zijn jammer genoeg per stuk 10 euro duurder geworden :?

groet,
Pascal

chantal
28-03-06, 21:20
Ja ja Pascal zie dat je in de buurt woont kom ik ze toch bij jou halen als jij die laatste drie had...........grapje.
We bestellen ze nu gewoon mee bij Jetair waar wij het hotel geboekt hebben die verkopen die 4-daagse hopperpas voor 198,30 euro dus is niet zoveel meer vooral niet als je je nog bedenkt dat er bij av nog 15 euro kosten bij kwamen....

Groetjes Chantal

Disneyfan1970
28-03-06, 22:48
Nogmaals bij AE zijn ze nog dezelfde prijs..




Ik heb zelf geen aandelen, geen belangen, en ik meld alleen maar mijn antwoord op mijn mail.

Ik denk dat ie het niet kan maken naar zijn klanten toe, om dan in één keer toch de prijzen te verhogen.
Dat moet de toekomst uitwijzen.

Jeroen

Jeroen,
De prijzen gaan gewoon omhoog :cry:
Heb gisteren gebeld met av
Ze hadden nog 3 tickets op voorraad vd 4 daagse hopperpas.
Ik heb liggen twijfelen tussen de hopper met waterfun en de gewone hopper.
De hopper met waterfun was niet meer in voorraad en moest besteld worden.
En ja hoor niet meer te krijgen voor de oude prijs.
De tickets zijn jammer genoeg per stuk 10 euro duurder geworden :?

groet,
Pascal

pascalbrouwers
29-03-06, 03:16
Nogmaals bij AE zijn ze nog dezelfde prijs..




Ik heb zelf geen aandelen, geen belangen, en ik meld alleen maar mijn antwoord op mijn mail.

Ik denk dat ie het niet kan maken naar zijn klanten toe, om dan in één keer toch de prijzen te verhogen.
Dat moet de toekomst uitwijzen.

Jeroen

Jeroen,
De prijzen gaan gewoon omhoog :cry:
Heb gisteren gebeld met av
Ze hadden nog 3 tickets op voorraad vd 4 daagse hopperpas.
Ik heb liggen twijfelen tussen de hopper met waterfun en de gewone hopper.
De hopper met waterfun was niet meer in voorraad en moest besteld worden.
En ja hoor niet meer te krijgen voor de oude prijs.
De tickets zijn jammer genoeg per stuk 10 euro duurder geworden :?

groet,
Pascal

Als we het over dezelfde AE hebben gaan jammer genoeg de prijzen omhoog.
Dat hebben ze tenminste tegen mij verteld, of dit een verkoop stunt is weet ik niet hier zou je natuurlijk gelijk in kunnen hebben :!:

Ik zelf heb nog de oude prijs betaald voor de kaarten, daar ze nog een klein voorraadje hadden.
Ik moet de tickets toch hebben.


Mocht de prijs dan alsnog niet omhoog gaan , dan is dit mooi meegenomen voor iedereen die nog tickets wil bestellen.

pascalbrouwers
29-03-06, 13:40
Ja ja Pascal zie dat je in de buurt woont kom ik ze toch bij jou halen als jij die laatste drie had...........grapje.
We bestellen ze nu gewoon mee bij Jetair waar wij het hotel geboekt hebben die verkopen die 4-daagse hopperpas voor 198,30 euro dus is niet zoveel meer vooral niet als je je nog bedenkt dat er bij av nog 15 euro kosten bij kwamen....

Groetjes Chantal

Hallo Chantal,
Ja sorry van de laatste tickets :wink:

Mocht je ook tickets nodig hebben van Seaworld, en deze op voorhand wilt bestellen kijk dan eens onder de topic seaworld bij overige parken.
hier krijg je 20% koring op een entree bewijs.

Wanneer gaan jullie naar florida.

de groete oet Mestreech :lol:

Pascal

chantal
29-03-06, 19:19
Hoi Pascal,

Seaworld is al geregeld, aangezien we ook naar Discovery Cove gaan krijgen we daarna ook gratis toegang tot Seaworld.
Wij gaan in juli dus we moeten nog eventjes wachten....

Groetjes

beppie
02-04-06, 16:24
Ik was her en der aan het kijkn voor Disneytickets en nu lijkt het alsfo ze bij Hotelplan de goedkoopste hebben.
Voor 4 dagen Base Ticket + Park Hopper ben ik daar pp eur 195,00 kwijt.
En volgens mij moet ik ze dan wel via een reisburo reserveren.
Of zouden daar nog extra kosten bij komen? Weet iemand dat?

Michael66
03-04-06, 07:00
Ik was her en der aan het kijkn voor Disneytickets en nu lijkt het alsfo ze bij Hotelplan de goedkoopste hebben.
Voor 4 dagen Base Ticket + Park Hopper ben ik daar pp eur 195,00 kwijt.


Ik heb zelf net mijn tickets cvoor deze zomer besteld bij UnderCoverTourist (http://www.undercovertourist.com/united-states/florida/orlando/attractions/tickets/?curr=eur), een online service waar je allerlei tickets kunt boeken. Dit bedrijf zit in Engeland en stuurt de kaartjes naar je op, zonder extra (verzend)kosten. Bij dit bedrijf betaal je voor een 4-daags MagicYourWay Base-ticket $ 204, wat ze zelf omrekenen naar € 178, maar volgens de huidige dollarkoers (http://www.xe.com/) (3 april 6.00u) € 169 is. En dan krijg je ook nog eens twee extra dagen gratis. Overigens kosten de 7- en 10-daagse tickets maar een paar dollar meer (resp. $207/€172 en $215/€178)

In Nederland geeft American Estates (http://www.vliegusa.nl/magicyourway7.asp) een laagste prijs garantie. Daar krijg je een 5-daags Base-ticket voor de prijs van een 4-daags ticket: € 163. Per bestelling komt daar wel € 5 bovenop voor verzendkosten.


En volgens mij moet ik ze dan wel via een reisburo reserveren. Of zouden daar nog extra kosten bij komen? Weet iemand dat?

Bij het reisbureau gaat voor niets de zon op, voor de rest betaal je eigenlijk altijd wel een bestel- of reserveringsopslag. Als je ondanks de aanzienlijke prijsverschillen met online-boekers toch via het reisbureau je kaartjes wilt bestellen, vraag dan van te voren gewoon even wat de totale kosten zijn.

marisca
03-04-06, 12:26
Michael66, Even een vraagje,
Wij waren bij het duitse reisbureau 693,00 euro kwijt voor 2 volwassenen en 1 kind voor 10 dagen ultimate plus option en waterparken inclusief. :)
Dat is wel goedkoper als in nederland bij een reisbureau, Maar weer veel duurder als jou berekening.
wat kost zo'n tickit voor kinderen onder de 9 jaar?
En lees ik het dan goed dat je dan in ons geval ongeveer 187 euro goedkoper zou uitkomen???
Wij zijn dan toch al te laat want wij hebben ze al betaald in januari helaas dan!

groucho
03-04-06, 17:57
Beppie had het wel over tickets incl. park hopper. Die kosten bij undercovertourist 207.96 Euro (en deze zijn ook zonder extra dagen).

Michael66
03-04-06, 20:14
Michael66, Even een vraagje,
Wij waren bij het duitse reisbureau 693,00 euro kwijt voor 2 volwassenen en 1 kind voor 10 dagen ultimate plus option en waterparken inclusief. :)
Dat is wel goedkoper als in nederland bij een reisbureau, Maar weer veel duurder als jou berekening.
wat kost zo'n tickit voor kinderen onder de 9 jaar?
En lees ik het dan goed dat je dan in ons geval ongeveer 187 euro goedkoper zou uitkomen???


Ik heb even geen idee welke tickets jij nu precies hebt. De enige "ultimate" tickets die ik kan vinden zijn voor 2 of 3 weken onbepert toegang tot alle parken en waterparken, inclusief hoppen.

De prijzen die ik noemde zijn voor de BASE-ticket, dat is een x-aantal dagen 1 park per dag en binnen 14 dagen alle dagen opmaken anders vervallen de resterende dagen. Het 10-daagse ticket kost $175/€144 voor kids, het 7-daagse ticket $166/€137.
Alls opties maken de kaartjes uiteraard duurder:
* 10 dagen met waterparken (6 "extra's"), zonder hoppen: Volwassenen $ 259/€214, kids $221/€182, totaal voor 2 volw+1kid: $739/€610.
* 10 dagen met waterparken (6 "extra's"), met hoppen: Volwassenen $ 296/€244, kids $256/€211, totaal voor 2volw+1kid: $848/€699. (Dit komt erg dicht in de buurt van wat jij hebt betaald)

Met de "no expiration"-optie worden de tickets meteen veeeeeel duurder, dus dat zal niet op jouw tickets van toepassing zijn.

Overigens heb ik gekozen voor de "kale" BASE-tickets, omdat wij toch geen gebruik gaan maken van de Disney-Waterparken (mijn zoon wil alleen nog maar naar Wet 'n Wild), DisneyQuest ons een beetje is tegengevallen, we niet uit willen gaan op Pleasure Island en Wide World of Sports midden in de zomer meestal toch maar verlaten is. Hoppen is ook niet (meer) aan ons besteed: we gaan liever niet al te lang naar de parken en "hoppen" 's middags liever nog even de koelte van een Mall of WalMart binnen.

Totaal ben ik nu voor 10 dagen park $605/€499 kwijt, en het verschil met de € 693 van jouw tickets maak ik waarschijnlijk wel op aan Wet 'n Wild.

Ieder zijn Disney, ieder zijn ticket. Magic Your Way.

dana72
11-04-06, 22:09
hallo ik zie dat er op ebay ook vaak disney tickets worden aangeboden, (uiteraard tegen gereduceerde prijzen.)

wie heeft daar ervaring mee?? ik durf niet zo goed, stel dat ze niets opsturen.

alvast bedankt.

Michael66
12-04-06, 04:26
Al vaker onderwerp van gesprek geweest. Doen als je van koopjes en risico houdt (werken de kaartjes wel of niet?), niet doen als je een onbezorgde vakantie wilt.

Er zijn online diverse mogelijkheden om vooraf goedkope kaartjes aan te schaffen, even zoeken tussen de onderwerpen.

Nicole
13-04-06, 11:06
Ik wil ook de 21 dagen pas bestellen. maar ik begreep van Teo - American Vacation dat hij niet zeker wist of je deze mocht gebruiken.
Maar jij weet dus zeker dat dit kan. Waar heb jij ze besteld??

Nicole

Eric
13-04-06, 12:05
Ik wil ook de 21 dagen pas bestellen. maar ik begreep van Teo - American Vacation dat hij niet zeker wist of je deze mocht gebruiken.
Maar jij weet dus zeker dat dit kan. Waar heb jij ze besteld??

Nicole
Ik heb mijn Disney Ultimate bij Undercover tourist besteld.
Binnen een week had ik ze in huis.
Eric

Njit
13-04-06, 12:12
Ik wil ook de 21 dagen pas bestellen. maar ik begreep van Teo - American Vacation dat hij niet zeker wist of je deze mocht gebruiken.
Maar jij weet dus zeker dat dit kan. Waar heb jij ze besteld??

Nicole
Ik heb mijn Disney Ultimate bij Undercover tourist besteld.
Binnen een week had ik ze in huis.
Eric

Wel grappig: op de site staat UK/Ireland only bij de Ultimate Tickets. Maar bij het verdere reserveren komen ze daar nergens meer op terug. En je wordt dus blijkbaar ook niet gecontroleerd bij Disney zelf of je wel uit de UK komt..

Eric
13-04-06, 13:43
En je wordt dus blijkbaar ook niet gecontroleerd bij Disney zelf of je wel uit de UK komt..
Maar je kunt op de kaartjes niets speciaals zien.
Ik heb ze naast een oud, daar ter plaatse gekocht ticket gelegd, en ik kan niets vinden van een code of zo.
Volgens mij zijn alle tickets gewoon exact hetzelfde.
Eric

Njit
13-04-06, 14:21
En je wordt dus blijkbaar ook niet gecontroleerd bij Disney zelf of je wel uit de UK komt..
Maar je kunt op de kaartjes niets speciaals zien.
Ik heb ze naast een oud, daar ter plaatse gekocht ticket gelegd, en ik kan niets vinden van een code of zo.
Volgens mij zijn alle tickets gewoon exact hetzelfde.
Eric

Ze worden ook gescanned en geactiveerd he.. En daarmee wordt dan bepaald wat je er allemaal mee mag. De kaartjes zijn inderdaad allemaal hetzelfde..

Disneyfan1970
13-04-06, 15:29
Buiten het feit, dat het inderdaad handig kan zijn, om via slimme manieren telkens $8 uit te sparen.
Denk ik zelf niet dat de tijd winst, en de makkelijkheid het wint van sommige constructie's.
En als om een paar keer $8 gaat, ik snap je wel, ben ook nederlander :D
Maar in dit geval vindt ik deze bezuiniging een beetje overdreven.
Maar ieder zijn ding.

Jeroen

Nicole
13-04-06, 16:02
Dan ga ik toch de gok wagen en ze bestellen.

Nicole

Michael66
14-04-06, 05:11
Totaal ben ik nu voor 10 dagen park $605/€499 kwijt
Vandaag de afrekening van Visa ontvangen, blijkt €505 te zijn.

corrus
08-05-06, 18:37
hallo ik zie dat er op ebay ook vaak disney tickets worden aangeboden, (uiteraard tegen gereduceerde prijzen.) wie heeft daar ervaring mee?? ik durf niet zo goed, stel dat ze niets opsturen.Het probleem is niet, het niet opsturen... dat gebeurd echt wel. Het probleem is, dat je niet kunt kijken of het kaartje nog geldig is, en/of hoeveel dagen er nog op zitten...

Ik zeg daarom ook... Niet doen!!!

marisca
08-05-06, 22:36
Ik zou het ook nooit durfen te wagen!
Liever zekerheid dan dit, Ik geloof dat mijn vakantie er door zou verpesten als het ongeldig zou zijn.
Liever meer betalen voor zekerheid.
Wat vragen ze er dan voor?
Gr marisca. :?

deh78
13-05-06, 23:01
Hallo
Voor mij is Amerika dus ook Florida nieuw
Ik ben in Totaal 3 dagen in Orlando en ik wil deze dagen ook benutten om naar Disney,Universal,Seaworld te gaan op dit moment zie ik tussen alle verhalen en verkoop site de "De bomen het bos niet meer"

Hoe is het om gewoon s'morgens voor Disney park mijn entree kaartje te kopen of ben ik dan zoveel extra tijd en geld kwijt dat jullie zeggen bestel maar via internet dit scheelt een hoop...

Michael66
13-05-06, 23:08
Als je "maar" drie dagen in Orlando bent en de drie door jou genoemde parken wilt doen, dan raad ik je aan losse tickets te kopen. Dat kan vooraf maar dat levert je geen $$-voordeel op (m.u.v. Seaworld, zie dat topic voor details), wel voordeel in wachttijd bij de kassa. Als je nergens aan vast wilt zitten en op het laatste moment eventueel je plannen wilt kunnen bijstellen, koop dan gewoon op de dag van bezoek je tickets aan de kassa.

Eric
14-05-06, 13:55
Als je maar drie dagen daar bet (dus minimaal 18 te weinig, maar ja) zou ik gewoon lekker niets van te voren regelen, maar daar ter plekke je kaartje kopen.
Je kan dan in je hotel rustig door de foldertjes bladeren, en in veel hotels verkopen ze de kaartjes.
Dan kun je er rustig over nadenken en de hotelmensen om advies vragen.
Je bent dan wel iets duurder uit, maar zoveel scheelt het voor die drie dagen nou ook weer niet, vooral niet als je dagje disney, dagje universal en dagje seaworld + iets anders doet.
Eric

deh78
14-05-06, 15:13
@ Eric: Aan deze info heb ik iets,ik zit ongeveer 1.5 mijl van de pretparken en er gaan s'morgens gratis shuttellbussen van hotel naar de pretparken dus welicht dat het hotel (Clarion Hotel) ook kaartjes verkoopt of aanbiedingen heeft ik ga ze hierover mailen.

marisca
14-05-06, 20:37
De meeste hotels verkopen entree kaarten voor alle parken en anders het hotel ernaast wel.
Je hebt ook van die wazige hokjes langs de wegen, Maar daar heb ik nooit een vertrouwd gevoel bij! ( waarom weet ik ook niet).
En bij de parken zelf kun je ze in jullie geval bij de ingang aanschaffen!
Ik denk ook dat je met drie dagen niet veel voordeel zult krijgen! :D
Groetjes marisca :D

kol
14-05-06, 21:10
Hallo allemaal,


Wie heeft er ervaring met American Estates betreffende de koop van Disney tickets. Is dit een betrouwbaar adres?? Tickets zijn hier inderdaad goedkoper dan op andere plaatsen. Kloppen de tickets die ze aanbieden ? Hoe gaat het met de bezorging van de tickets?? Worden de Tickets op naam gesteld?? (in verband met de vinger scan??)

Nicole :D

Eric
14-05-06, 21:13
American Estates is op dit en andere forums al een heel lang bekend adres, en staat als heel betrouwbaar bekend.
Eric

Michael66
15-05-06, 09:28
American Estates is een op dit forum zeer goed bekend staande reisorganisatie. Menigeen heeft zijn/haar reis, auto en hotels of villa via AE geboekt, ik val daar ook onder en heb alleen maar goed ervaringen.

Dus betrouwbaar: Ja!

Wat betreft de tickets heb ik geen ervaring met AE. Het lijkt mij echter niet dat ze op naam worden gesteld. Wel zal bij je eerste bezoek je vingerscan op het ticket worden vastgelegd. Hoe dat werkt heeft Njit een keer op dit forum uitelegd, gewoon even zoeken op "vingerscan" of zo.
Qua prijs zijn ze inderdaad één van de goedkoopste. Ze hebben zelfs een laagste prijs garantie voor verkoop van tickets in EURO's. Door de goede dollarkoers kan bestellen bij een buitenlands ticketcenter (zoals www.undercovertourist.com (http://www.undercovertourist.com)) nog wel eens gunstiger zijn. Maar dat is aan jou of je dat "buitenlandrisico" aan wilt gaan. Ik heb daar wel goede ervaringen mee.
Vragen over verzending en zo kun je ze het beste zelf stellen, je kunt ze gewoon bellen (nummer op de website).

Njit
15-05-06, 09:55
Wel zal bij je eerste bezoek je vingerscan op het ticket worden vastgelegd. Hoe dat werkt heeft Njit een keer op dit forum uitelegd, gewoon even zoeken op "vingerscan" of zo.

Deze: http://www.floridaforum.nl/viewtopic.php?t=1791

kol
15-05-06, 10:19
Bedankt voor jullie snelle reacties!!! Inderdaad een goeie van je Michael die dollarkoers. Ik zal eens bellen of ze de prijzen daar aan aanpassen. Je weet natuurlijk niet hoe vaak, hoeveel en tegen welke koers ze inkopen.

Nicole :lol:

pascalbrouwers
15-05-06, 12:56
Hoe is het om gewoon s'morgens voor Disney park mijn entree kaartje te kopen of ben ik dan zoveel extra tijd en geld kwijt dat jullie zeggen bestel maar via internet dit scheelt een hoop...Als je maar kort gaat zou ik geen tijd proberen te verliezen. Heb je de mogelijkheid om via internet te bestellen, zou ik dat zeker doen. Meestal krijg je ook nog een korting ( niet bij disney wel de overige parken).

Je kunt ook je tickets kopen bij nagenoeg alle hotels. Dit zou je meteen kunnen doen als je aankomt in het hotel.
Dit hebben we wij de eerste 2 keer gedaan toen we naar Orlando gingen. Dat is wel al de nodige jaren geleden.
We zijn pas terug van FL, en heb voor het eerst alles via internet geregeld. Gaat gewoon goed en snel.

Groet,
Pascal

deh78
27-05-06, 00:27
Eindelijk zijn mijn tickets voor de pretparken in Florida aangekomen 10 dagen hadden ze nodig om hier te komen maar alles is perfect gegaan.
Ik heb ze viawww.undercovertourist.com gekocht online.
Seaworld,Universal,Kennedy Space Center.
Wel mooi om het eerste tastbare stukje van de vakantie al in handen te hebben.

Dennis

Michael66
27-05-06, 00:33
Eindelijk? Tien dagen is toch niet zo lang voor internationale verzending?

En ze zittren wel mooi gesealed in plastic, he? De mijne heb ik al een tijdje binnen, liggen keurig te wachten tot ze kunnen worden gebruikt. :D

kol
30-05-06, 01:15
Zojuist hebben wij onze disneytickets besteld bij American Estates!!!!
10 dagen hoppen inclusief 6 extra's voor €230,- kids €204,-
Spannend, ben benieuwd wanneer ze komen!!!!! :D :lol: :wink: :P

Nicole

Michael66
30-05-06, 09:21
Da's op dit moment de gebruikelijke prijs bij AE, zie http://www.vliegusa.nl/magicyourway7.asp
Gelukje van de goede dollarkoers!

Michael66
30-05-06, 23:07
10 dagen hoppen inclusief 6 extra's voor €230,- kids €204,-

Is overigens (bijna) dezelfde prijs als bij UCT tegen de huidige dollarkoers van 1,28656): $296=€230 voor volw. en $256=€199 voor kids. En daar komen geen verzendkosten bij (bij AE €5 per zending).

Michael66
03-06-06, 09:41
Eventjes de vraag gesteld aan Disney:

Hoelang blijven gekochte kaartjes geldig, mits volledig ongebruikt?

Antwoord:
Dear Michael,

Thank you for contacting the Walt Disney World Resort.

Our BASE TICKET admits you to one of the four Disney theme parks for one full day: Magic Kingdom Park, Epcot, Disney-MGM Studios, or Disney's Animal Kingdom Theme Park. You may leave the park during the day, if you wish, but must return to the same park. (Should the theme park reach maximum capacity, readmission is not guaranteed). Each base ticket can be purchased for anywhere from one to ten days, and the ticket expires 14 days from the date of first usage.

As stated, all Magic Your Way tickets expire 14 days from the first use. However, if the tickets you purchased are never used even one time, they never expire. If you buy 6 days worth of tickets and only use 3 of those days, the remaining 3 days will expire unless the no expiration option is purchased.

Have a Magical Day!

Thank you!

Sincerely,

Suzanne Smith

WDW Online Communications

PLEASE NOTE: All information is subject to change without notice and should be confirmed just prior to your visit.

corrus
03-06-06, 10:58
Was dat voor jou onbekend dan?

Had hier maar even die vraag gesteld, had ik je zo kunnen vertellen...

Greetz! :D

kol
07-06-06, 22:57
Bij American Estates krijg je bij je bestelling (2 tickets) een bon van $25, om te besteden bij Disney. Toch leuk meegenomen!!

Nicole :lol:

paula
14-06-06, 20:09
Dat lef had ik dus niet, gisteren bij AE 4 Disneyhopperpassen met Waterparken voor 5 dagen besteld maar wel op één adres, ik zou niet weten naar welk ander adres ik het moest laten komen, en voor die $25 ga ik ook geen rare capriolen uithalen. Kon even 905 euro betalen, We zitten dan maar 6 dagen in Orlando maar misschien wel eens leuk om "even" een uurtje ergens heen te gaan, we hadden al besloten om Universal te laten vallen en de kaartjes voor Seaworld hebben we ook al in huis.
Het scheelde zo weinig of je het 4 of 5 dagen zou doen, dat we maar voor de 5 dagen gekozen hebben.
Zo te zien komt het nu echt wel een beetje dichterbij en als je de kaartjes eenmaal in huis hebt begint het denk ik echt te kriebelen. Morgen nog 5 weken.
gr. Paula

marij
14-06-06, 20:57
zo dachten wij er ook over paula. wij zijn maar 9 dagen in orlando.
ik heb ook al tickets voor seaworld in huis met dinning with shamu erbij.
en voor disney hebben we een 7 dagen Park Hopper Ticket met 6 Waterpark Fun and More OPTIES
maar wij dachten ook het scheelt zo weinig dan kunnen we smorgens een paar uurtjes gaan zwemmen en smiddags een park en op die manier kan je ook om 8 uur savonds nog even naar een park om vuurwerk te zien. of een leuke atractie te doen. en hoef je niet als het regent ( wat we niet hopen) in een park te blijven.
wat die 2 adressen betreft.
we gaan met zijn 4 en (ouders dochter en een neefje van de zelfde leeftijd als onze dochter van 18) op zijn adres heb ik de andere 2 aangevaagd. dus capriolen heb ik er ook niet voor uitgehaald en wij hebben ook onze reis geboekt bij estates en ik heb van te voren opgebeld dat ik het zo zou doen. en dat vond ie prima.
voor ons ook nog een 5 weken. :wink:
marij

Daan
14-06-06, 21:24
Ik denk ook dat ik maar alvast zulke tickets ga kopen. We gaan "maar" 10 dagen, en hebben eigenlijk geen zin om elke keer in de rij te gaan staan. En het is wel makkelijk om een hopperpas te hebben voor als je uitgekeken bent in 1 park. Waarschijnlijk gaan we ook bij AE 2 passen kopen. 1 disney hopper pas en 1 universal 5 parken pas.

nu maar hopen dat we nog kunnen lopen als we al die parken bezocht hebben :roll:

paula
14-06-06, 22:10
nu maar hopen dat we nog kunnen lopen als we al die parken bezocht hebben :roll:
Daar hoef je denk ik niet op te rekenen, maar je kan toch lekker uitrusten in het vliegtuig met de voetjes omhoog?

Ik denk ook dat ik maar alvast zulke tickets ga kopen
Dan ben je in ieder geval lekker op tijd, goed voor de voorpret :lol: maar ze hebben elke keer weer andere aanbiedingen, dus dat is een risico wat je misschien loopt, maar $25 om iets leuks of lekkers van te kopen is natuurlijk ook altijd leuk. :lol:

disney_cutie
15-06-06, 17:42
Zag net op een andere website een link naar Keith Prowse staan:
http://www.keithprowsetickets.com/cgi-bin/web_finder.buy?cpy.display_tab_item=%23florida
met de vraag
Wie heeft daar al eens entreetickets besteld?

Ben benieuwd of iemand van dit forum daar wel eens wat bestelde..? De vragen (zie boven) van Nicole zijn ook hier van toepassing, denk ik.

Nicole
15-06-06, 17:46
Bedoel je deze Nicole. Ik heb alle tickets al binnen !! Wij zijn al aan het aftellen. ooohh ik heb zo'n zin om te gaan. Ik wil alleen nog wat reserveren maar dat zie ik ter plaatsen wel, waar we zin in hebben. we gaan deze keer 4 weken, ik heb dan nog wel wat ruimte om te reserveren. Maar misschien bedoelde je mij wel helemaal niet, er is namelijk nog een nicole op het forum.
Ik kan niet wachten om het vliegtuig in te stappen of ik nou krap zit of niet als we maar goed aankomen en daar maar zijn.

Nicole

kol
15-06-06, 18:55
Hoi Nicole,

Nee hoor ze bedoelde mij. Wij hebben de tickets intussen ook binnen via AE. Keith Prowse was trouwens duurder dan American Estates. Verwarrend 2 Nicole's op het forum. Ik ben het trouwens wel gewend dat er meer mensen Nicole heten in mijn omgeving. Zo heb ik in een volleybalteam gezeten met 3 Nicole's (dit is dus de helft van het team) en ook eens met 5 Nicole's in de klas.

Nicole :lol:

Hopsi
26-06-06, 16:02
Hallo Beppie,
Vandaag de Disneytickets binnen gekregen. Besteld bij American Estates. Ze hebben nu een aanbieding t/m 30 juni. Een 4 dagen kaart wordt geupgrate naar 5 dagen voor € 202,--. Tevens krijg je als je twee of meer kaarten besteld een tegoed bon van $25,--, te besteden in Disney.
Verleden week donderdag besteld, vandaag in huis.
M.Vr.Gr.

Peter

Hopsi
26-06-06, 16:05
Hallo Kol,
Wij hebben de kaartjes bij American Estates besteld. Verleden week donderdag de bestelling gedaan en vandaag de tickets in huis inclusief een cadeaucheck van $ 25,--.

Groetjes en veel plezier in Florida,

Peter

kol
26-07-06, 21:35
Voor al diegene die de hopperpassen bij AE hebben gekocht. Even niet schrikken maar onze passen (10 daagse incl 6 extra's) werkten niet!!!! Er stond een verkeerde code op de passen. Wij hebben gelukkig via Disney nieuwe gekregen, maar ik kreeg wel bijna een appelflauwte toen ik het hoorde. De vrouw bij de ingang zei dat de passen verlopen waren (wij hadden ze net een maand vantevoren bij AE gekocht). Hoe het nu precies zit weet ik nog steeds niet, maar jullie zijn alvast gewaarschuwd voor het geval de passen het niet doen.

Nicole :shock: :shock: :shock: :shock:

Njit
27-07-06, 09:42
Hoe het nu precies zit weet ik nog steeds niet, maar jullie zijn alvast gewaarschuwd voor het geval de passen het niet doen.

Heb je hier al met American Estates contact over gehad?

kol
28-07-06, 18:15
Hoi,

Ja, AE belde mij op. Ze hadden het op het forum gelezen. Ze weten er dus vanaf. Ik neem aan dat zij Disney hierover opheldering vragen zodat dit niet meer bij andere mensen gebeurd.

Nicole

Njit
28-07-06, 18:51
Ja, AE belde mij op. Ze hadden het op het forum gelezen. Ze weten er dus vanaf. Ik neem aan dat zij Disney hierover opheldering vragen zodat dit niet meer bij andere mensen gebeurd.

Ik weet niet hoor maar volgens mij is het gebruikelijk dat je bij een klacht gewoon eerst contact op neemt met degene die het zou moeten oplossen. Klagen op het forum kan achteraf altijd nog...

Vind het zelf niet helemaal netjes tegenover AE. Ik hoop niet dat je met al je klachten zo omgaat..

kol
28-07-06, 19:12
Het was geen klagen hoor, het was meer een waarschuwing voor andere mensen die ook passen hebben die bij de ingang niet blijken te werken. Ik probeer ze alleen die appelflauwte van mij te besparen.
Het is toch onder andere de bedoeling van dit forum om andere mensen op dit Forum te helpen??

Nicole

disney_cutie
28-07-06, 19:31
Hallo Kol,
Hopelijk werd jullie vakantiepret niet helemaal verpest door dit voorval. Goed dat je de anderen op het forum er op heb gewezen! Vergissen is menselijk.
Ik denk dat wij ook het beltegoed zouden sparen en ook pas thuis contact opnemen als ons dat zou gebeuren.... :? Zeker nu ze bij Disney jullie al geholpen hebben met het probleem.

nog hiel veul plezeer veur euch allemaol :wink:

edit:ik dacht hier te lezen dat ze pas op 29-7 thuis komen, is dat zeker de andere nicole? :wink: http://www.floridaforum.nl/viewtopic.php?t=1711&highlight=

Njit
28-07-06, 19:45
Ik denk dat wij ook het beltegoed zouden sparen en ook pas thuis contact opnemen als ons dat zou gebeuren.... :?

Ze was al thuis hoor :) Als ik dure Disney Tickets had die verlopen waren dan ging ik wel verhaal halen. Doe ik ook met een pak melk die ik al over datum heb gekocht in de winkel.

kol
28-07-06, 20:19
Nogmaals, het is alleen een waarschuwing. Ik zeg niet dat AE bewust tickets heeft verkocht die niet in orde waren. Ik ben er van overtuigd dat zij deze hebben verkocht in de veronderstelling dat de tickets goed waren.
Als ik een pak melk koop in de supermarkt, kijk ik daar op het pak of de melk in orde is. Helaas kan ik dit niet doen met Disneypassen. Er staan code's op die ik helaas niet kan beoordelen. Bij AE kunnen ze dit ook niet. Alleen bij disney kunnen ze dit door een scanner halen en zo kijken wat er op de passen staat.

Ik heb begin deze week, voordat ik het op het Forum zette geprobeerd contact op te nemen met AE. Helaas kreeg ik ze telefonisch niet te pakken.

Helaas hebben wij waarschijnlijk gewoon pech gehad met de passen want bij AE hadden ze dit ook nog niet meegemaakt. Ik wilde alleen mensen waarschuwen die eventueel dezelfde passen bij AE had gekocht.

Nicole

Maria-Anna
29-07-06, 10:47
Ik dacht ook dat Kol nog in Florida zat, de kleur van haar naam hier Http://www.floridaforum.nl/viewtopic.php?t=1711&highlight=
geeft aan dat zij nog op vakantie zijn. Als je goed de datum bekijkt zie je dat ze eigelijk al terug is. :?
Maar goed, het gaat over de waarschuwing van Kol. Ik denk inderdaad dat het forum hiervoor is bedoeld, toch?
De mening van Njit: Vind het zelf niet helemaal netjes tegenover AE. Ik hoop niet dat je met al je klachten zo omgaat.. deel ik niet. Maar dat is mijn mening. Als ik zo'n kaarten had gekocht en ik moest nog gaan was ik blij met deze waarschuwing! Kan je vooraf de schrik en de verspilde tijd om e.e.a. daar te regelen voorkomen. Ik denk dat Kol en haar gezin toch onvrijwillig enkele vervelende minuten hadden beleefd vanwege het voorval.
groetjes, Maria-Anna

PS Hebben jullie ook een reisverslag met foto's, Kol? (ik ben niet nieuwsgierig, lijkt maar zo :wink: )

kol
29-07-06, 11:44
Hoi Maria-Anna,

Je hebt helemaal begrepen wat ik wilde zeggen!! Dank je. We hebben inderdaand zeker een half uur in de stress gezeten, en dit wilde ik andere mensen op het Forum besparen.

We hebben geen reisverslag gemaakt. Foto's en film natuurlijk wel. Zijn trouwens niet allemaal evengoed gelukt. Wij zijn niet zo'n keien in dat soort dingen :oops: . Maar goed we proberen het :shock: We kunnen altijd nog een fotomiddag houden!! We wonen in ieder geval bij elkaar in de buurt.

Nicole :lol:

EllenM
29-07-06, 19:26
hallo allemaal, kreeg vandaag op het werk deze fantastische aanbieding. kan er helaas zelf geen gebruik van maken, maar wilde hem jullie zeker niet onthouden:

Walt disney heeft in samenwerking met Keith Prowse een speciale aanbiding samengesteld voor reizigers die in de periode 1 juli t/m 30 september 2006 naar Florida gaan. klanten die in die periode vertrekken betalen slechts voor een 4-daags ticket, maar ze ontvangen een 10-daags ticket. dit aanbod is geldig voor het base ticket, park hopper ticket, water park fun & more ticket en het park hoppen & waterpark fun& more ticekt. het aanbod is NIET geldig voor de Magic your way No Experation tickets. dit aanbod is alleen geldig voor nieuwe reserveringen die voor vertrek bij Keith Prowse gereserveerd worden. Ga langs eventueel bij D-reizen (moet toch reclame maken) of bel keith prowse 020-2015242

groetjes Ellen

yohn
30-07-06, 23:05
Bij American Vacantions exact hetzelfde http://www.americanvac.nl tot 31 oktober zelfs

EllenM
03-08-06, 21:52
hallo,

ik heb gehoord dat er in orlando een bureau is wat kaartjes opkoopt waar nog dagen op staan. ik wil nl toch het 10 dagen ticket kopen, terwijl ik er hoogstens 6 dagen van gebruik. weet iemand welk bureau dit is en wat je ongeveer terugkrijgt, of dat je misschien kan ruilen tegen andere entreekaartjes?

christophe
15-08-06, 15:32
Ik heb eens op een site gelezen dat er ook 'geheime' kortingscodes bestaan voor de disney resorts, weet iemand hier meer van? (bespaart me weer een hoop online research ;-) )

Njit
15-08-06, 15:44
Hier kun je veel vinden over Discounts: http://www.mousesavers.com/wdw.html

Trainspotters
15-08-06, 21:09
En nu alleen nog jouw vakantie afstemmen op de geldigheidsperiode van de kortingscodes. :wink:

FrankS
16-08-06, 11:50
Wij gebruiken al vele jaren de kortingscodes die op Mousesavers (maar -meestal iets later- ook op andere sites) te vinden zijn. Ik geloof dat we de afgelopen 10 bezoeken NOOIT de standaardprijs hebben betaald. Aanvankelijk hebben we een "Fall Value Rate" gebruikt die eigenlijk voor Hispanics was, daarna de kortingen van de DisneyCLub (bestaat niet meer), General discounts (sinds kort weer beschikbaar), Annual pass discounts en meest recentelijk het Free Dining Plan. Daarmee hebben we altijd kortingen kunnen krijgen tussen de 20% en 45% van de rack-rate.

Het vraagt soms wat "monitoren" van de websites, maar zodra er een discount vrijgegeven wordt kun je je bestaande reservering "omboeken" naar een boeking met korting (al is de vraag of dat ook werkt met reserveringen die via Nederlandse agenten of reisbureau's worden geboekt). Het heeft ons gemiddeld toch honderden dollars per reis opgeleverd...

SandraD
16-08-06, 12:49
Hophophop!
Na aanschaf van de Disney Tickets via American Estates kwamen wij erachter dat de Hopperfunctie toch wel erg handig is.
Nu heb ik eens gelezen dat je ook ter plaatse de Hopper optie toe kan voegen. Weet iemand de kosten hiervan?

Zou het ook mogelijk zijn om voor 1 dag de hopper-optie toe te voegen? Of moet dit dan meteen voor alle 5 de dagen? We willen graag op de laatste dag de leukste attracties nog eens overdoen.

Njit
16-08-06, 14:19
Hophophop!
Na aanschaf van de Disney Tickets via American Estates kwamen wij erachter dat de Hopperfunctie toch wel erg handig is.
Nu heb ik eens gelezen dat je ook ter plaatse de Hopper optie toe kan voegen. Weet iemand de kosten hiervan?

Zou het ook mogelijk zijn om voor 1 dag de hopper-optie toe te voegen? Of moet dit dan meteen voor alle 5 de dagen? We willen graag op de laatste dag de leukste attracties nog eens overdoen.

Park Hopper is een Flat Fee. Voor 1 dag of voor 5 dagen betaal je dus hetzelfde.



Adding either Park Hopping or the Water Park Fun & More options is a flat fee. It doesn't matter what the length of the ticket is. Adding the No Expiration option is based on the total number of days that was originally on the ticket, not on the number of days remaining when you want to add it. Current prices for Magic Your Way addons (Park Hopping, Water Park Fun And More and No Expiration are as follows:

* Add Park Hopper - $45.00 plus tax per ticket
* Add Water Park Fun & More - $50.00 plus tax per ticket
* Adding No Expiration to tickets costs between $10 and $135 depending on the length of the ticket.

Link: http://www.allears.net/pl/ticket.htm

SandraD
16-08-06, 15:01
Wat een superhandige site!

Bedankt voor je antwoord. Hier kan ik wat mee :D

OswaldV
16-08-06, 15:31
Beste Floridalezers,

Wij willen een rondreis gaan doen waar zowiezo 2 Disneyparken in zitten.
Na deze rondreis willen we zeker nog 10dagen in Orlando blijven en
dan de andere 2 Disneyparken gaan doen.
Nu is de vraag welke pas kunnen we dan het beste nemen?
We weten wel dat als we in een park zijn dat we die eerst willen afmaken, dus proberen er van vroeg tot laat te blijven. En dat we niet zo gauw gaan hoppen.
We willen deze 2 parken wel kunnen verspreiden over deze 10 dagen en niet dat we vandaag de eerste doen en dan morgen meteen de ander.
Ooit bestond de FITSpas, maar helaas. Dat vond ik wel een geweldige optie incl ontbijt. De rest van de FITSpas actie's zitten ook al bijna in de rondreis.
Wie heeft voor mij een goede tip.
Vast bedankt.

Groetjes,
Oswald

rembrandt
16-08-06, 20:01
Im jullie geval zou ik voor een 4-daags magic your way base ticket nemen. Als je toch maar 4 dagen gaat is het ook niet echt nodig om te hoppen. Het bespaart je ruim 40 dollar per ticket. Het ticket is 14 dagen geldig. No experation (onbeperkt geldig) is erg duur vind ik.


Maar voor een paar dollar meer heb je een 5 of 6 daags ticket. En ik weet niet of jullie nog naar de waterparken willen. Voor ca 50 dollar extra per ticket meer kun je hier gebruik van maken en van Disneyquest natuurlijk.

pascalbrouwers
16-08-06, 20:31
Ik zou ook een Magic Your Way Base Ticket nemen
Deze kosten 159 eurootjes vor 4 dagen.
Het leuke is bij av krijg je i.p.v. 4 dagen 10 dagen.
Deze kun je dan tevens gebruiken als hopper.....
Let op je bent dan wel meteen een dag extra kwijt.

M.a.w. ga je bv eerst naar MK en dezelfde dag naar MGM kost je dat 2 dagen.
Maar dat maakt natuurlijk niets uit want je hebt dagen genoeg, en je bent flexibel.

Neem je er waterfun bij dan kun je nog 6 dagen extra naar de waterparken inclusief disney quest.
kost maar 36 euro extra.
Deze aanbieding is dus zeker de moeite waard.

richie
16-08-06, 21:21
Ik snap niet hoe dit werkt.
kan iemand mij dit uitleggen ??


Thanxxx

Trainspotters
16-08-06, 22:03
hoi richie,

redelijk simpel eigenlijk.
Kijk voor kortingsakties op eerder genoemde site.
Daar wordt een geldigheidsperiode vermeld (zelden tot nooit in het hoogseizoen).
Voor het reserveren van een hotel tegen een gereduceerd tarief moet je met Disney reservations bellen met vermelding van de koringscode.

AAA of Show your card (ANWB) leden kunnen tot 20% koring ontvangen.

groet,
Trainspotters

Bionicus
21-08-06, 17:20
Werkt die AAA korting dan ook in combinatie met een jaarpas?

FrankS
21-08-06, 17:42
Je kunt niet 2 kortingen combineren. Dus niet én de jaarpashouderskorting én de AAA-korting. Maar je mag wel zelf kiezen welke van de 2 de grootste korting oplevert. Meestal zal dat overigens je jaarpashouderskorting zijn.

Als je AAA-korting wil terwijl je jaarpashouder bent, dan moet die korting wél beschikbaar zijn voor "room-only", want je gaat immers niet nog een keer toegang betalen...

Wicked Florida
02-09-06, 21:27
Het was een week of twee geleden dat we besloten te zwemmen in Blizzard Beach. We parkeerden de auto lkker bij de ingang daar het al een uur of 2 in de middag was. Met de zwemtas op de rug en een goed humeur op de gezichten arriveerden we tot een meter of 10 voor de ingang poortjes. Ik was de drager van de multitickets die ik zoals altijd veilig had opgeborgen in m'n heuptasje.

Een minuut later was het goed humeur van m'n gezicht verdwenen, één van de vier tickets was verdwenen :( Hij zat niet in het mapje, niet achter een ritsje, kortom echt helemaal weg. We hadden de passen slechts één dag gebruikt in MK, en ze waren dus nog 13 dagen geldig.

En nu? Ik ging er vanuit dat we vast zaten aan een nieuwe pas tegen uitoefenprijs, maar er zat niets anders op.
Bij de klantenservice vertelde ik m'n verhaal. De mevrouw vroeg waar ik de passen had aangeschaft, en of ik daar ook een rekening van bij me had. Helaas had ik dat niet. Ze vroeg of ze de overige passen mocht zien, als dat ons kan helpen heb ik daar vanzelfsprekend geen probleem mee. Ze scande de passen en kon precies de tijden zien dat we MK binnenkwamen, ze kon ook zien dat er 4 opeen volgende kaart nummers gebruikt werden, waarvan er nu dus één ontbrak. Deze werd geblokkeerd, en met een druk op de knop werd een nieuwe uitgeprint. Gratis en voor niets :)

Wat een uitmuntende service van Disney, alhoewel het onze eigen schuld was hebben we zonder morren een nieuwe kaart gekregen.
Achteraf is het het meest waarschijnlijk dat de 'verloren' pas nog nabij een fast pas automaat ligt, wij hadden dankzij de service van Disney weer een goed humeur op onze gezichten.

bowie13
11-09-06, 13:19
Hoi,

Kan iemand mij vertellen waarom er prijverschillen zitten bij div. organisatie's in dezelfde soort disneytickets? Bijvoorbeeld bij Holland International kost de 4/10 dagen ticket 178 euro, bij Kuoni 176 euro, bij American Vacations 159 euro en bij American Estates 160 euro.
Hoe kan dat? Weet iemand ook of je alleen de disneyticket kan bestellen bij AV of AE?

Groetjes,
Bowie13

Wicked Florida
11-09-06, 14:46
Zo gek is het toch niet dat er prijsverschillen zijn? Dat heeft te maken met scherp inkopen en beoogde winstmarges van de ticketverkopers. Een zelfde kratje bier is bij de ene supermarkt ook duurder dan bij de andere.

Maar goed, volgens mij kan je iig bij AE ook alleen tickets kopen zonder gebruik te maken van andere diensten, wellicht bij AV ook wel :)

pascalbrouwers
11-09-06, 18:05
Volgens mij is American Vacations officieel Disney tickets dealer, waardoor ze andere prijzen kunnen bieden.
Ieder geval dat is mij verteld.

Groetjes,
Pascal

Nance
11-09-06, 21:10
Ik ben afgelopen weekend bij American Vacations geweest om mijn WDW tickets te halen. Wij hebben 10 dagen WDW met 6 dagen Water, Fun and more. Je kan de tickets daar gewoon los kopen. Enne omgerekend met de Dollar-koers was het toch wel erg gunstig :-\"

Jasmino
11-09-06, 21:18
Enne omgerekend met de Dollar-koers was het toch wel erg gunstig :-\"

Even voor de duidelijkheid, dat bedoelde ik er niet mee te zeggen.

De organisaties die in Nl de tickets verkopen, moeten ze natuurlijk ook gewoon inkopen in Amerika. De prijzen die zij vaststellen, worden natuurlijk aan het begin van het seizoen bepaald, omdat ze die moeten gebruiken in de brochures e.d. die het hele seizoen geldig zijn. De dollarkoers fluctueert natuurlijk gewoon door. Kiezen ze een "veilige" koers, of gebruiken ze de dan geldende koers? Elke organisatie kiest dan zijn eigen strategie daarin en dat maakt natuurlijk ook verschil in de prijs die wij hier betalen.

bowie13
13-09-06, 12:10
Ik wil in ieder geval iedereen bedanken voor jullie reactie's.
Ik kan begrijpen dan men wil concureren, maar dan niet met 2 euro verschil of 15 euro. Tuurlijk het is wel 15 euro, maar doe het dan met een behoorlijke prijs. En de koers heeft volgens mij hier niets mee te maken net wat Jasmino zegt. In de gidsen staat dat vast. Nogmaals bedankt en ik ga dan zeker tickets bestellen bij de goedkoopste aanbieder.;)

remcozoon
14-09-06, 01:16
Wij kregen na een 2 uur durende bezoek aan een resort complex zo'n 120 dolar korting ( met z'n tweetjes) .
in ons hotel ..Sheraton resort stond een balie hier van
We wisten niet dat het om huisjes melken ging( dachten een promotie van een hotel) ... maar na duidelijk uit leggen dat je toch niets ziet in time Sharing .. kregen we de kaartjes met 50% korting.
.

Iemand dit ook wel eens gedaan?

Nance
17-09-06, 12:05
Ik had op de site van WDW zelf gekeken. Voor 4 personen, tien dagen park en 6 opties Water Park, Fun and More zou ik op $ 1064,- komen. Omgerekend (ff de koers van € 1,25 per $ aangehouden) kwam ik op € 850,-. Bij Americanvac.nl hebben ze een Europese aanbieding (ff uitgevraagd) en daar kwamen dezelfde tickets op € 764,-. Scheelt toch weer bijna € 100,- ;)

FrankS
18-09-06, 10:29
Ik boek wel altijd bij WDW (weliswaar via een Amerikaanse agente, maar die hanteert dezelfde tarieven als WDW). Ik heb echter de afgelopen 10 boekingen NOOIT het standaardtarief betaald dat je op de WDW-site te zien krijgt. Er is (met enige planning) altijd wel een korting variërend van 20% tot 45% op de kamerprijzen te krijgen, of een gratis mealplan.

Trainspotters
18-09-06, 22:34
Frank,
Doe je deze moeite voor de toegangstickets?

FrankS
19-09-06, 11:03
Niet ALLEEN daarvoor. Ik heb bijvoorbeeld vorig jaar een jaarpas gehad, maar daar heb ik wel 4 bezoeken aan WDW mee gedaan. Alleen de eerste keer heb ik dus die passen erbij besteld, de andere 3 keer alleen kamers (met korting voor jaarpashouders dus). In de tijd van de Florida Fun in the Sun passen heb ik standaard room-only geboekt, want die pas was een te goede aanbieding. De room-only heb ik dan geboekt tegen Fall Value Rates of met een korting van de (toen nog bestaande) Disney Club. Voor ons komende bezoek heb ik de MYW-tickets wel besteld, samen met de kamers, omdat je bij dat package het meal-plan gratis kreeg. Er is dus niet 1 bepaalde strategie die ik altijd toepas, maar een beetje afhankelijk van de opportuniteit.

Gunner
19-09-06, 11:35
Ik heb het ook gedaan vorige maand. Via Marriott. Ik toonde interesse in die kaartjes maar toen kwam pas de aap uit de mouw. Je moest een presentatie bijwonen van 1,5 uur wat op Timesharing aankwam. Toen had ik er al gelijk geen zin meer in.

Volgens de hotel klerk gewoon aandacht tonen en aan het eind vriendelijk bedanken voor de tijd. Dat zou 90% doen.

Toen we daar waren zag ik toch wel heel veel mensen formulieren invullen terwijl ik toch niet echt van plan was ergens voor de tekenen.

Nu had ik al eens gelezen over timesharing en wist dus dat ik er niets voor zou voelen. Zeker omdat ik dat geld gewoon niet heb (of er voor over heb)


Uiteindelijk overleefd en de kaartjes ontvangen voor Universal.

RiannedeWit
20-09-06, 22:34
Wij willen met 5 personen naar WDW maar 2 dagen, weet iemand wat het goedkoopste is, misschien een site? Is een park hopper dan wel zo voordelig om erbij te nemen?

Alvast bedankt! groetjes!

Eric
20-09-06, 22:52
Als je maar zo kort gaat, is het prijsverschil te verwaarlozen, en zou ik de tickets ter plaatse kopen.
Een hopperpas heb je alleen nodig als je van plan bent meerdere parken op een dag te bezoeken, maar als je maat 2 dagen hebt, betwijfel ik of je daar tijd voor hebt.
Eric

RiannedeWit
20-09-06, 23:07
Sta je niet heel lang in de rij als je de tickets koopt bij WDW ter plaatse?

groetjes!

Michael66
21-09-06, 07:59
Nee, dat valt best wel mee. Alhoewel 5 minuten al erg lang kan zijn in de Floridiaanse warmte met allemaal kids om je heen die maar één ding willen: eindelijk naar binnen.

Eric
21-09-06, 10:31
Bij de meeste hotels verkopen ze trouwens ook tickets, en bij een paar WallMarts ook, maar dat zou ik in jullie geval zonde van de tijd vinden.
Kijk uit met kantoortjes langs de weg met heel speciale aanbiedingen, kan goed zijn, maar kan ook gebruikt kaartje zijn.
Eric

2lingmams
26-09-06, 18:01
Vrienden hebben wel zo'n presentatie bijgewoont en hebben gezegd dat ze het thuis financieel zouden bekijken. Kregen er wel mooi WDW tickets voor.
Snel verdient toch, hihi.

Ger
11-10-06, 14:06
Dag allemaal,

Hoewel ik nieuw ben op dit forum zit ik meteen met een prangende vraag.
In april wil ik naar Orlando. Ik wil nu de tickets gaan kopen (ivm actie 4 = 10) maar ik wil zeker weten dat ik wel op de hierboven beschreven manier kan hoppen.

Zou iemand die het hierboven vermelde heeft gedaan (2 parken op 1 dag met een base-ticket) dit kunnen bevestigen??

Dit omdat op verschillende ticketverkopende sites nadrukkelijk staat vermeld dat je met dit ticket per dag toegang tot 1 park hebt.

Alvast bedankt.

Ger

Njit
11-10-06, 14:14
Het leuke is bij av krijg je i.p.v. 4 dagen 10 dagen.
Deze kun je dan tevens gebruiken als hopper.....
Let op je bent dan wel meteen een dag extra kwijt.

M.a.w. ga je bv eerst naar MK en dezelfde dag naar MGM kost je dat 2 dagen.
Maar dat maakt natuurlijk niets uit want je hebt dagen genoeg, en je bent flexibel.


Ik wil nu de tickets gaan kopen (ivm actie 4 = 10) maar ik wil zeker weten dat ik wel op de hierboven beschreven manier kan hoppen.

Zou iemand die het hierboven vermelde heeft gedaan (2 parken op 1 dag met een base-ticket) dit kunnen bevestigen??

Dit omdat op verschillende ticketverkopende sites nadrukkelijk staat vermeld dat je met dit ticket per dag toegang tot 1 park hebt.

Lees het stukje van Pascal nog eens door. Wat hij bedoeld is dat je de dagen die je extra krijgt (4=10) kunt gebruiken om op 1 dag naar 2 verschillende parken te gaan. Je levert dan wel 2 dagen in maar als je maar een beperkt aantal dagen gaat dan heb je er toch genoeg.

Dit is dus niet hetzelfde als een Hopper pas (waarmee je met HETZELFDE ticket op 1 dag meerdere parken kunt bezoeken).

Dr. Phlox
11-10-06, 14:27
Wat hij bedoeld is dat je de dagen die je extra krijgt (4=10) kunt gebruiken om op 1 dag naar 2 verschillende parken te gaan. Je levert dan wel 2 dagen in maar als je maar een beperkt aantal dagen gaat dan heb je er toch genoeg

Begrijp ik het dan ook goed.
4=10
Dus je heb 10 dagen toegang, maar ga je naar 2 parken op 1 dag dan kost dat 2 dagen. Ga je per dag 1x dan kan je 10 dagen lang 1x ??
Grz
Dr. Phlox

Njit
11-10-06, 14:39
Klopt helemaal. Besluit je op 1 dag naar MK, AK, MGM en EPCOT te gaan dan mag je 4 dagen inleveren.

Met een Hopper heb je hier geen last van...

Dr. Phlox
11-10-06, 14:41
Klopt helemaal. Besluit je op 1 dag naar MK, AK, MGM en EPCOT te gaan dan mag je 4 dagen inleveren.

Met een Hopper heb je hier geen last van...

Bedankt Nijt voor je uitleg.
Zal dus een hopper worden :razz:

EllenM
11-10-06, 15:00
wij hebben ook zo'n 4=10 gekocht. ben benieuwd hoe dit gaat over 2,5 week. kan ik deze tickets eigenlijk dan ook gebruiken voor entree pleasure island en disney interactive?

Dr. Phlox
11-10-06, 15:03
ben benieuwd hoe dit gaat over 2,5 week.

Volgens je balkje aan de onderzijde ga je al over 11 dagen. Denk zal het maar zeggen voordat er al een week voorbij zou zijn zonder dat je in Florida moest zitten :lol:
Grz
Dr. Phlox

Njit
11-10-06, 15:19
Mocht je een ticket hebben zonder Hopper en je besluit dat je toch wilt gaan Hoppen dan kun je dit nog ter plaatse regelen.
Kost je $45 (Flat fee).



ADDING ON OPTIONS TO MYW TICKETS
Disney allows you to add on any of the available ticket options to an already purchased or even a used MYW ticket. The add ons available are the Park Hopper option allowing visiting multiple parks on the same day, the Water Park Fun & More option which gives a varying number of visits to the water parks, DQ, PI, or WWoS, and the no expiration option which will make all your unused admissions, both theme park and WPF&M options, never expire.
These add ons are done on a fixed cost basis. That means if you have a 7 day MYW Base ticket and you decide to add the park hopper add on for the last three admissions remaining on the ticket, you will pay the full $45.00 + tax to do it, not a prorated amount. This holds true for all of the add ons including no expiration. They are all a fixed price based on the original length of the MYW ticket, not what's left unused when you do the transaction. The price is never prorated.
The no expiration option must be added within 14 days of the first use of the ticket. You can even have used park admissions before doing the add on. The add ons can be done at any Guest Relations location at the theme parks or at DTD as well as at any Lobby Concierge location at a Disney resort. Note that Lobby Concierge cannot do any transactions involving AP/PAP/SP's. The Park Hopper and Water Parks Fun & More options can be added at any time.

http://allearsnet.com/pl/ticket.htm

Michael66
11-10-06, 15:25
kan ik deze tickets eigenlijk dan ook gebruiken voor entree pleasure island en disney interactive?
Nee, de base-tickets zijn alleen voor entree in de vier "grote" Disney-parken. Om ook bij Pleasure Island, Disney Quest, Typhoon Lagoon, Blizzard Beach en Wide World of Sports binnen te komen heb je de extra optie "Water Fun & more" nodig. Kost bij een 10-daags Base-Ticket maar €36 extra (bij AV) en dan krijg je 6 dagen entree.

pascalbrouwers
11-10-06, 15:31
wij hebben ook zo'n 4=10 gekocht. ben benieuwd hoe dit gaat over 2,5 week. kan ik deze tickets eigenlijk dan ook gebruiken voor entree pleasure island en disney interactive?

Beste Ellen,
Ik heb hetzelfde ticket gekocht als wat jij hebt.
Destijds is mij door Teo van AV mede gedeeld dat je kunt hoppen met deze passen.
Dit was ook zo, echter Disney heeft dit afgelopen maand terug gedraaid.

Met andere woorden!!!!
Je kunt niet hoppen met een basic ticket (10 dagen 4 betalen+waterfun).

op dezelfde dag mag je maar naar 1 pretpark.

Wil je dezelfde dag naar meerdere parken moet je een hopper toevoegen aan het ticket.

Bij mijn weten kun je deze tickets ook gebruiken om naar Pleasure island en Disney Quest te gaan.
Ik weet alleen niet of Pleasure Island nou zo geweldig is.
Afgelopen voorjaar stond een groot gedeelte in de stijgers.
Om er overheen te lopen en te combineren met Down Town is natuurlijk wel aan te bevelen

Mijn voorkeur gaat dan uit naar City walk bij Universal

Ik heb de tickets omgeruild met hopper functie, daar wij gek zijn van Epcot en daar meerdere keren heen willen.

Ga je naar een waterpark, kun je natuurlijk wel naar 1 vd pretparken.



Groet,
Pascal

Eric
11-10-06, 23:33
Gevonden op een site waar ze tickets verkopen:


Magic Your Way Base Ticket
One Park Per Day (No Hopping - No Plus Options)
Expires 14 Days From First Use
Note: You cannot use a second day's admission to visit a second park on the same day you visited another park.


Lijkt me duidelijk: één park per dag !!

Eric

Njit
11-10-06, 23:39
Eric, je hebt helemaal gelijk!

Van AllEars (http://www.allearsnet.com/pl/ticket.htm#8):


Am I allowed to use two days off of my MYW Base ticket (non-hopping) if I decide I want to go to a second park on the same day as the first? No you are not. The tickets are sold and the computer system is based on the number of days you have, not the number of park visits. Once you have used a non-park hopping ticket at any park, the computer system will not let you use it at another park on the same day.

Ger
12-10-06, 12:19
Ik ben erg blij met deze zeer duidelijke antwoorden en heb meteen mijn planning helemaal aangepast.

Ger

dickvanvoren
12-10-06, 15:13
Misschien een rare vraag hoor, maar wat is AV?

Njit
12-10-06, 15:24
Misschien een rare vraag hoor, maar wat is AV?

Helemaal geen gekke vraag hoor. Een aantal Florida gespecialiseerde reisburo's worden hier zo vaak genoemd dat ze vaak afgekort worden..

AV = American Vacations (http://www.americanvac.nl)
AE = American Estates (http://www.americanestates.nl)

2lingmams
20-10-06, 23:57
Hoi allemaal,

Ik heb de prijzen de afgelopen tijd vergeleken voor onze Disney tickets. Zoals ik het bekeken heb kwamen de aanbiedingen van AE en AV als beste uit de bus.
De tickets van AE waren een paar euro duurder maar daar krijg je wel een kadobon van € 25,- Helaas is deze maar geldig tot 31 dec 2006. Hier hebben we dus niets aan omdat we pas volgend jaar gaan. Als het goed is heb ik hier op het forum gelezen dat ze geen verzendkosten in rekening brengen.

Aangezien de tickets van AV zo wie zo al een paar euro goedkoper waren en je 2% korting krijgt als je het forum noemt was onze keus snel gemaakt. Ook via het forum hier vernomen dat ze € 5,- verzendkosten berekenen. Alleen toen ik vandaag de factuur kreeg zag dat er geen € 5,- in rekening is gebracht maar € 15,- Dit onder de noemer reserveringskosten.

Ik ben nu benieuwd of er mensen zijn die dit wisten of ben ik nou gewoon weer zo naïef:???:

Ik hoor het graag van jullie en groetjes Patries

2lingmams
21-10-06, 00:30
Hoi Pascal.

Heel apart. Ik heb je reactie gelezen in mijn outlook maar zie hem hier niet staan. Ik ben het helemaal met je eens. Het is geen geld, en wil het maar al te graag betalen voor de goede service die tot op heden al heb ontvangen.
Dat was voor mij ook geen discussie punt ik was alleen benieuwd of andere mensen wisten, dat ze alleen voor tickets ook € 15,- moesten betalen aan reserveringskosten.

Groetjes Patries

Njit
21-10-06, 01:00
Het zou alleen wel beter op de site vermeld moeten staan of in ieder geval op het moment dat je het online boekt.

Als je het pas ziet op het moment dat de rekening binnenkomt dan vind ik dat persoonlijk te laat...

2lingmams
21-10-06, 13:14
Dat is dus precies wat ik bedoel Njit.

Ik heb de tickets prijs van AV heel vaak hier voorbij zien komen.
Er werd wel vaak bij gezegd dat ze € 5,- verzendkosten rekenen maar, voor zover ik weet, heeft niemand ooit vermeld dat dit dus eigenlijk € 15,- reserveringskosten zijin.

Ondanks dit zijn ze nog steeds het goedkoopste.

Ik wilde het alleen vermelden zodat volgende aankopers wel deze kosten bij het ticketbedrag meerekenen.

Groetjes Patries

FrankS
22-10-06, 11:02
Begrijp ik goed dat je nu al je tickets gekocht hebt? Ik dacht dat je ook gebruik wilde maken van de "Free Dining", maar dat is (in ieder geval tot nu toe) alleen mogelijk als je ook de "Magic Your Way" tickets tegelijkertijd aanschaft. Dus als je nu al toegangstickets hebt, dan kun je "Free Dining" wel vergeten...

2lingmams
22-10-06, 17:04
Inderdaad:oops:
Ik vond het toch wel een mooie aanbieding.
Maar in ieder geval bedankt voor je berichtje.

En wat betreft de free dining het wordt nu dus gewoon Dining:-(

Vanaf het eerste moment dat we interesse voor WDW kregen vond ik het dining plan al interessant. Het is dus al in het budget opgenomen.
Free is altijd beter maar we gaan nu gewoon wat fanatieker sparen;)

Groetjes Patries

corrus
24-10-06, 21:56
Disney Dining Plan is uitsluitend mogelijk in combinatie met een Disney Hotel... (on site)

FrankS
25-10-06, 09:58
En alleen als je ook MYW-tickets bestelt. Het aantal overnachtingen in je reservering bepaalt het aantal dagen dining dat toegevoegd wordt. Het aantal dagen MYW-tickets mag minder zijn, zelfs een 1-dag ticket is voldoende.

Mejel
25-10-06, 11:36
Ik heb net mijn kaartjes besteld bij American estates. Omdat daar maar €5 bestelkosten bij zat kwam ik daar goedkoper uit.

Ik heb voor 2 personen een Magic Base met Fun and more option voor 5 dagen (je krijgt er 7) besteld voor €399 incl. bestelkosten. Pfff, eindelijk de knoop doorgehakt welke tickets, hoeveel dagen en welke prijs. Wel een boel geld hoor en het duurt nog zo lang. De voorpret neemt wel toe\\:D/

corrus
25-10-06, 21:54
En alleen als je ook MYW-tickets bestelt. Het aantal overnachtingen in je reservering bepaalt het aantal dagen dining dat toegevoegd wordt. Het aantal dagen MYW-tickets mag minder zijn, zelfs een 1-dag ticket is voldoende.
Inderdaad! (vergeten)... :D dat ook nog... en wat volgend jaar het DDP gaat brengen weet nog niemand...

Almereontour
26-10-06, 12:30
Ik heb kaartjes besteld bij AV. Kwamen wel de eerder genoemde 15 euro reserverings kosten bij.
Aanbieding 4 wordt 10 is nog tot eind deze maand geldig. Geldt ook voor aanbieding bij AE.

Yvet
27-10-06, 23:28
O.k. ik ben eruit wat het "probleem"is en waar de verwarring is ontstaan.

Ikzelf was ook aan het kijken voor deze tickets bij beide aanbieders.
Patries heeft haar tickets besteld bij AV.
Bij AV staat in de algemene voorwaarden vermeld dat er 15 euro aan reserveringskosten bijkomen.
Op de pagina waar de tickets met hun prijzen staan staat er niks vermeld.

Maar BIj AE wel, daar staat netjes vermeld dat het 5 euro aan verzend en administratiekosten extra gaat kosten.

Patries heeft dus duidelijk beide sites door elkaar gehaald bij het bekijken van de extra te verwachten kosten.
AV noemt de extra kosten van 15 euro dus netjes en spreekt niet over 5 euro zoals AE wel doet.

Kan gebeuren natuurlijk, zou namelijk iets typisch voor mij kunnen zijn......

2lingmams
27-10-06, 23:47
Hoi Yvet,

Ik moet eerlijk bekennen dat ik de algemene voorwaarden niet helemaal heb gelezen voor het bestellen van de tickets:oops:
Ik was er wel aan begonnen maar het begin gaat over vluchten, vluchtprijs, bagage enz. Ik dacht dat komt wel als ik mijn vliegtickets ga bestellen. Dus heb niet verder gelezen. Dat van die reserveringskosten staat pas op pag 5. Aangezien ik wel al weken op het forum aan het lezen was en nog niets had gelezen over deze € 15,- heb ik idd niet verder gekeken.

Ik wil wel nog een keer heel duidelijk zeggen dat ik niets op die € 15,- heb aan te merken. Ik heb nu al heel veel contact met AV gehad.
Theo is druk aan het bellen geweest met Amerika voor mijn wensen betreffende het Dining plan. En morgen bellen ze met de uitkomst. Dus de service is echt perfect:!: En al hun moeite is die € 15,- meer dan waard.
Het ging mij er alleen om dat de mensen hier op het forum ervan op de hoogte waren zodat ze de reserveringskosten wel mee kunnen nemen in het totaal bedrag.

Groetjes Patries

Ceetje
01-11-06, 20:50
ja, inderdaad ik ook; zat te twijfelen tussen AE en AV en het is dus AE geworden door die extra €15 bij AV. In eerste instantie dacht ik ook nog leuk een waardebon te krijgen, maar dat geldt niet voor een 3-daagse pas. Eigenlijk wilden we een 2-daagse hopper, maar dit was goedkoper. En ook wel het maximum aan disneypark hoor, als ik de verhalen lees van parkverslaafden hier .... :shock: Mij zou je dan kunnen opbergen :-D

cvr
06-11-06, 17:24
AV heeft nog een paar 4=10 kaarten over (aktie eindigde 31 okt).

Kopen of wachten op de volgende aktie?

Njit
06-11-06, 17:33
Veel goedkoper zullen ze niet worden. Ze zijn onbeperkt houdbaar dus als je ze nodig hebt...

Almereontour
09-11-06, 12:29
AV heeft nog een paar 4=10 kaarten over (aktie eindigde 31 okt).

Kopen of wachten op de volgende aktie?

Je bericht is van november. Dus de aktie is al afgelopen.

Ik heb mijn kaartjes van AV binnen (4=10)
Perfect geregeld dus.

cvr
09-11-06, 13:03
Zoals ik schrijf: de aktie eindigde maar ze hebben er nog een paar over dus....

Nom en San
15-11-06, 00:22
Hallo,

Wij zijn hier een beetje nieuw in. Wij willen zoizo naar de disney parken als we in mei in orlando zijn. maar hoe kan ik dit nu het beste aan pakken???

Ga ik dan nu al kaarten regelen zo ja waar??? of regel ik dat daar??? en wat bedoelen jullie met hoppen en die kaarten van 4=10??? en kan je daar dan mee hoppen zoals jullie zeggen maar dat je dan 2 dagen in 1 dag kwijt bent.

Sorry ik snap het allemaal niet helamaal meer. kan iemand mij even rustig en duidelijk uit leggen wat onze optie's zijn????

B.V. D...

Eric
15-11-06, 00:50
deze vraag is niet zo eenvoudig te beantwoorden, klik hier (http://www.mapleleaftickets.com/disneyworld_tickets.htm) voor alle verschillende prijzen.
Wil je er veel meer van weten, kijk dan eens op Ben's Site (http://www.brochureworld.org), bij de Orlandotips (onder menu, in het midden).
Succes, Eric