PDA

Bekijk Volledige Versie : Disney tickets: Alles over bestellen/kopen en gebruiken



Pagina's : 1 2 3 4 [5]

parrot
21-09-09, 11:08
Amerikanen kijken gewoon naar de Marketing.

Florida Residents betalen voor alles het minst want zij wonen daar en gaan niet speciaal naar de parken reizen. Heb je ze eenmaal in je park dan kun je pas echt gaan verdienen. Immers park is open en draait. Meer mensen is meer eten & drinken verkopen en daar wordt echt op verdient. Kwestie van meer omzet bij gelijk blijvende kosten.

Dan de Engelsen: groot verschil met hen & ons is dat zij:

a) Florida beschouwen als ons "Turkije" cq "Costa del Sol" het is massa familie toerisme terwijl bij ons toch behoorlijk gespaard moet worden en het nog wel bijzonder is als je hier op vakantie gaat. Als ze eenmaal in je park zijn dan gaan ze helemaal los met eten, drinken & souvenirs. Kortom big business voor de parken. De overige Europeanen zijn meestal iets behoudender.

b) veel Engelsen hebben er een second home (zie punt a) Ook hiervoor geldt je wilt ze elk jaar weer in je park hebben en "uitschudden"

Voor wat betreft time share is het simpel: time share is "besmet" in onze landen en in Engeland & Amerika een normale manier van vakantie vieren (wij hebben de "leesmap" en delen zo onze tijdschriften.........)

Het zal de verkopers een zorg zijn of je goed Engels spreekt of niet maar of je Engels bent of niet en hoe de markt er tegenover staat. Je hebt dikke kans dat Spanjaarden weer wel interessant zijn omdat ook daar time share een goede optie kan zijn.

Deze zomer spraken we zelfs met een Nigeriaans stel dat op Time Share was......

En geloof het of niet, naast de time share oplichters bestaan er ook bedrijven die dit als serieus produkt verkopen. Kijk bij ons gaat dat eigenlijk via bijv. Landal Greenparks waar je een vakantiebungalow koopt met gegarandeerde verhuuropbrengst. Is jouw huis maar je mag er alleen na overleg met Landal in.....

Kwestie van ieders voorkeur & fiscaal systeem.

1 Ding geldt wel in Amerika ze zijn altijd bezig met de "oppertunity" zoveel mogelijk geld aan je te verdienen! Dus als je groots "FREE" ziet dan weet je dat het (bijna) nooit gratis is!

kathy
21-09-09, 16:32
Volgens mij vertelde een van die "representatives" ons dat het voor UK residents mogelijk is om in eigen land alsnog te besluiten akkoord te gaan met de time share. Wij, als Nederlanders of Vlamingen, mogen niet in eigen land het time share contract tekenen. Vandaar dat ze natuurlijk liever voor UK-ers gaan zodat ze twee keer kans op scoren hebben.

oma van tijn
21-09-09, 22:10
dank jullie wel.
Er is mij een heleboel duidelijk geworden.... inderdaad gaan de Engelse helemaal los met kopen... ze hebben letterlijk alles van Disney aan.

Voor wat betreft mijn opmerking over 2 dagen Disney 100 Dollar. Dit was gewoon bij een verkoopkantoortje aan de 192!.

Volgens jaar Disney maar dan gewoon de tickets in Nederland kopen.

Disneyfan1970
22-09-09, 12:43
Je kunt er tegenwoordig ook je voordeel mee doen. Omdat er juist voor de engelsen soms aparte tickets / pakketten e.d. samengesteld zijn, waren die door de sterke pond nooit intressant voor ons.

Maar tegenwoordig wel, en kun je sommige dingen beter via Engeland boeken / bestellen.

Jeroen

reneefrankrijk
22-09-09, 14:41
Nou, zo vragen wij ons af waarom vluchten vanaf Parijs veel duurder zijn dan vanaf Amsterdam of Brussel.....

Chanti
22-09-09, 17:24
Tja... maar je kan als dutchie best je kaartjes uit Engeland bestellen ;)

Goede tip trouwens over het engels spreken. Ik ben zelf tweetalig (heb ook in de UK gewoond) maar ik ga dus ook met een krakkemikkig accent communiceren rond dat soort nare standjes... ;)

kay
25-09-09, 23:45
Ja ze sturen naar NL dat heb ik ook gezien op de webpagina. Waar ik me meer zorgen om maak bij het 14 dagen ultimate ticket is dat er UK & Ireland only boven staat. Iemand ervaringen met dit ticket voor nederlanders?

rob gertsen
30-09-09, 19:41
Er is hierover al veel geschreven. Ja ze sturen ze op naar Nederland en nee het maakt niet uit dat er UK only opstaat. Gewoon bestellen dus.

Dat kan trouwens ook prima bij Orlando Ticket Deals.

flowerscaper
02-10-09, 12:20
Ik vertrek aanstaande zaterdag,, dan lijkt het me een redelijke gok om de kaartjes nu nog te bestellen. Is er ook de mogelijkheid ze te printen? Zou het mogelijk zijn ze naar mijn hotel te sturen?

corrus
02-10-09, 12:25
Dan kijk je toch gewoon even op de website??
Als her dáár staat dan kan het, anders niet...

Anders even bellen, want een beller is sneller...

Nel van Ree
14-10-09, 13:49
Hallo

Kan iemand mij vertellen of je beter tickets kan bestellen daar bij de pretpark zelf of bij je reisorganisatie. Want wij gaan zaterdag naar teo toe om te bestellen.
Maar het gaat om niet zoveel parken dus wat is voordeliger.
Wij gaan wel weer met hele gezin 8 man.
alvast bedank

groetjes nel

Teleton
14-10-09, 14:47
Maar het gaat om niet zoveel parken dus wat is voordeliger.

Tsja, da's nou de vraag, waar gaat het precies om? Wanneer jullie slechts één park bezoeken, koop je de tickets het best aan de poort. Voor een goede prijsindicatie kijk je bijvoorbeeld in het schema van Michael 66 (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=3112). Op de site van Disney (http://disneyworld.disney.go.com/tickets-passes/)vind je het overzicht van de mogelijkheden, kan je gemakkelijk je berekening maken.

http://img26.imageshack.us/img26/2474/disneytickets.jpg (http://img26.imageshack.us/i/disneytickets.jpg/)

Njit
14-10-09, 15:00
Wij gaan wel weer met hele gezin 8 man.


Disney heeft geen groeps-korting. Enkel voor bepaalde soorten groepen kinderen (bijvoorbeeld scouting, muziek etc)

Peter en Cindy
29-10-09, 23:57
Zoals ik hier al eerder op het forum geschreven heb gaan wij in 2010 en 2011 in totaal zoals het er nu uitziet drie keer naar florida nu weet ik nog niet precies wat voor disney tickets we zullen kopen ik heb zoiets van 6 dagen verspreidt over drie vakanties vindt ik genoeg.

Nu zie ik iedere keer de hopper never expire voorbij komen,
houdt dit nu in dat ik met die hopper smorgens bij magic begin en bij animal kingdom op de zelfde dag kan eindigen dat er dan maar 1 dag van me kaart wordt afgeschreven ?

ik kan het me ook niet herrineren van vorige vakanties niet herineren,
alvast mijn excuses als deze vraag eerder is gesteld.

Groetjes Peter

Michael66
30-10-09, 06:16
Peter,
Alles wat je wilt weten staat beschreven in dit topic (http://floridaforum.nl/showthread.php?t=3112).

Als je dat gelezen hebt en je hebt nog vragen: laat het maar weten!

Nel van Ree
07-11-09, 14:04
hallo michael,

Ik heb even een vraag aan jou hoe heten de tickets van de pretparken
waar je dan niet zo lang hoef te wachten. Want wij gaan met de zomervakantie dus lekker druk.

groetjes nel

Njit
07-11-09, 16:01
Fastpass tickets. Maar die kun je niet kopen. Lees er hier meer over: Link (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?p=66193&postcount=9)

patgooss
27-11-09, 13:37
Hi ha! Weer een stapje dichter bij een vakantie om nooit te vergeten!
vandaag de Disney tickets besteld. 10 dagen met waterpark voor 4 volwassenen en 2 kinderen 1163 euro.
Laat de pret maar snel beginnen!

Tickets gekocht bij American Estates. We gaan alle parken van Disney doen en daarnaast pakken we nog een paar waterparken. Deze moeten we nog wat beter uitzoeken.

cady
04-12-09, 12:35
hallo, weet iemand of je in het Fiarfield Inn Marriot tickets voor de parken kunt kopen?:?:

Njit
04-12-09, 13:14
Ik weet niet precies welk hotel je bedoeld. Maar als het deze (http://www.marriott.com/hotels/travel/mcolz-fairfield-inn-and-suites-orlando-lake-buena-vista-in-the-marriott-village/) is dan hebben ze tickets volgens hun eigen website:


Awarded with the 2009 Trip Advisor's Travelers' Choice Award as a Top 10 Family Hotel in the United States, this Orlando area family hotel is playful and accommodating. As an Official Walt Disney World Good Neighbor® Hotel, the Fairfield Inn boasts charming hospitality at a great value. Situated by top attractions, this Lake Buena Vista, Orlando hotel is near Walt Disney World® Resort, Universal Studios, SeaWorld®, and Orlando Premium Outlets offering upscale shopping. Start your day with complimentary continental breakfast, then purchase your attraction tickets in the lobby and take advantage of convenient hotel shuttle to transport you to the destination of your choice. Featuring an array of dining options, the Food Court at this Walt Disney World Good Neighbor® Hotel includes pizza, deli sandwiches, ice cream, & Starbucks Coffee. Refreshing swimming pools and a children's splash zone create the perfect family environment at this extraordinary Orlando area hotel, the Fairfield Inn Lake Buena Vista Hotel.

breaker9240
08-12-09, 12:31
Hoy,


als je de fairfield bedoelt in de marriot village dan kan ik je wel wat vertellen :).

Ja je kan ze hier kopen.

We hebben hier al 2x verbleven en heb er nog nooit men tickets gekocht gewoon omdat ze duurder zijn dan dat ik ze via het internet koop :).
Niet doen!

trouwens boek er ook niet te snel een taxi naar seaworld of dergelijke een gewone taxi rit komt je goedkoper uit ;)

En als je een taxi rit boekt bij hun is dit in een shuttle samen met nog andere mensen dan heb je 2 grote nadelen.
Namelijk: - je betaalt meer
- je zit samen met andere mensen die ook aan hun hotel afgezet moeten worden.

Koop je tickets lekker via het net ;)

belgske
08-12-09, 19:33
Wij zijn in okt '08 10d. in Fairfield Inn Marriott Village verbleven.
Er is een winkeltje voor ticketverkoop en busreservatie (gratis!) naar de Disneyparken.
Als je hoopt dat de tickets hier goedkoper zijn, moet ik je teleurstellen, het antwoord is nee.
Toen wij er waren hanteerden ze de prijzen aan de kassa vd parken.
Er is enkele meters vd receptie een balie'tje waar men soms met aanbiedingen komt.
Bij ons was dit oa $28 voor 2 Disneyparken. Addertje onder het gras... het time sharing probleem.
Als je meerdere Disney parken wilt bezoeken, kun je best van thuis uit 'Magic Your Way'-tickets aanschaffen.
Voor Universal parken zou ik zowieso via hun site kopen, hetzelfde voor Sea World.

thefreeze
24-12-09, 23:50
Ik ben me aan het orienteren op de aanschaf van Disney passen en heb een vraag.

Je kan passen kopen met parktoegang, parktoegang en zwembaden, en dan nog de hopperfunctie.

Als ik 's ochtends naar een zwempark wil en 's middags naar een park, moet ik dan de hopper optie nemen?

Wat ik namelijk niet begrijp is dat een base pakket goedkoper is dan een Waterpark Fun and more pakket.

Je zou denken dat de toegang tot de zwemparken goedkoper is en de combinatie van parken en zwembaden goedkoper zou zijn.

pascalbrouwers
25-12-09, 00:40
Ik ben me aan het orienteren op de aanschaf van Disney passen en heb een vraag.

Je kan passen kopen met parktoegang, parktoegang en zwembaden, en dan nog de hopperfunctie.

Als ik 's ochtends naar een zwempark wil en 's middags naar een park, moet ik dan de hopper optie nemen?
Nee een hopper neem je als je van het ene naar het andere pretpark wilt wisselen op 1 dag. bv van Magic Kingdom naar epcot, maar niet van een zwembad naar een Park
Wat ik namelijk niet begrijp is dat een base pakket goedkoper is dan een Waterpark Fun and more pakket.
Nou dat is heel simpel.
Een base is alleen voor de parken zonder alle opties dus ook goedkoper. M.a.w. met base kun je 1 park per dag doen.

Met Hopper kun je zoveel je wilt wisselen van park per dag. let wel effe wisselen van het ene naar het andere ben je minimaal een half uurtje kwijt..

Met een Waterpark Fun en more kun je ook naar de waterparken en pretparken ( zoals Magic kindom) tevens kun je naar bv Disney Quest, maar niet hoppen, dan moet je weer een waterpark fun and more inclusief hoppen nemen..
haha lekker ingewikkeld.
Nee hoor het is heel simpel

Je zou denken dat de toegang tot de zwemparken goedkoper is en de combinatie van parken en zwembaden goedkoper zou zijn.
De tickets worden goedkoper hoe langer je blijft.

Kijk eens op de site van american estates of american vacation om er maar eens 2 te noemen.
Bij beide reisbureau's wordt alles m.b.t. tickets zeer goed uitgelegd.
Er zijn natuurlijk veel meer reisbureau's.
Maar met deze 2 heb ik goede ervaringen.

Groet,
Pascal

Michael66
25-12-09, 06:22
Als moderator heb ik de mogelijkheid om je bericht / vraag samen te voegen met een bestaand onderwerp waar dezelfde vraag eerder is gesteld (en vaak ook al is beantwoord).

Zo ook met deze vraag.

Lees de eerdere berichten hier eens door, en kijk ook eens naar de uitgebreide uitleg in dit onderwerp (http://floridaforum.nl/showthread.php?t=3112). M.i. wordt daar het meeste uitgelegd wat je wilt weten.

Mocht het je nog niet duidelijk zijn: laat het weten, en we zullen er hier alles aan doen om je te helpen.

Succes.

tamaar
26-12-09, 12:19
Hallo,

Wij gaan in aug 2010 voor 16 dagen naar orlando met ons zoontje van dan 22 maanden.
Nu willen we natuurlijk heel veel parken bezoeken!!

universal studios
Seaworld
2xdisney magic kingdom
kennedy space center
Blizzard Beach
mgm studio's
animal kingdom

Nu wil ik graag 1 kaart waar ik alle parken mee kan bezoeken.
Ik wil niet aan tijd en dag verbonden zijn, dit omdat we een klein kindje bij ons hebben.
Weet iemand of dit bestaat en waar ik dit kan bestellen?
ik heb er al veel over gelezen maar weet nou echt niet wat het beste is, en wat ik precies moet bestellen.

groetjes Tamara

Teleton
26-12-09, 12:45
Nu willen we natuurlijk heel veel parken bezoeken!!

Nu wil ik graag 1 kaart waar ik alle parken mee kan bezoeken.



Tsja, helaas bestaat zo'n kaart niet. Voor de Disneyparken kan je een 4 daagse Magic Your Way ticket met Waterparks, Fun & More optie (http://tickets.disney.go.com/buy/TicketTrans?storeID=DRD&tktFitterDefaultQty=ADULT=1|CHILD=0|ALL=1&lengthOfStay=7&tokens=UjZ9jpvdWQC7KfYEqNirmxTLMQoROfhBBxEQk6T87N5 YBTP9NewrjZqLB%2FkQSSUgst7ndyzcAbAuchhjJogRzgHO3IX 3qmXy97Fb%2BbENCrPG69wDATJZgsk%2FxoYKeFQfhMl4XhtHM ZXSUJWUB7tbYvHB%2B1zz3s7h65xXOBpAc%2B%2FVRnmlv67B1 XT20T392vFhYUI%2FqhjKxkMGBi4QkoKFQAVY7CiN01WC1c4Yb CEUZOu2DVCto85j1H6QQrLKAwkIWuZoj%2BQLBd7cUqvbpZzKC pGCv0qBbNzjgec9Y8mf9UAz8bld9clw032EmuakXsl5hGP%2BC z9G%2FFamHtpBS%2BKK51rIViepGVtZfMv0nuXbWCTYxxAo%2F sN1crbqtRYxxc93HaBTreon0TnoV9X9Zn5N0TjkY21QYUcPHaB Treon0TlPTbeN%2FaYMJVspk%2B%2FWk%2BRmUU0fmGmC3Wasi CaNNoH5N2d6ItmHAR25n4sL9PHn5YRNMYXXOy1YUyLn2eihPLy aHyR5LdXqoYPfpx5jfinkJE583l0BFcr%2FwozFOKwhvo6HGNY isLiHXw9OqkWnkVmRxyc4UUeNGzHYic%2BbfSW1HccnOFFHjRs x3xYXzoM2byc0F%2BFaQOWFZyNqKNzo7MLyE7VllRRmOrDnR%2 FLRS1%2FlRM2rNpDLKx%2F7wxwglGN8H0NHgtZuPic2qvRGHj% 2BESuoDOJzO2Xwu%2BGANlQfRBdTGEeU0I99daNEFuPAxwRgZE JA%3D&drnid=8185799)overwegen. Universalkaarten koop je apart op hun site (http://www.universalorlando.com/Tickets/tickets_2.aspx#), Seaworldkaarten op de site van Seaworld (http://www.seaworld.com/Tickets/Visitors.aspx)en KSC ook weer apaprt op hun site (http://www.kennedyspacecenter.com/buy-tickets.aspx).

Je kunt zelf het best even een schema maken van wat je precies wilt en wat de alternatieven zijn. Er zijn voordeliger oplossingen, maar dan moet je je planning aanpassen. Een combikaart Seaworld, Busch Gardens en Aquatica biedt bijvoorbeeld veel voordeel en dit kan een leuk alternatief voor Universal en de Disney waterparken zijn.

Alle info over Disneytickets kopen lees je overigens hier (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=3112). Met de MYW tickets mag je één park per dag bezoeken, hoppen tussen verschillende parken kan ook, maar dan moet je die optie kiezen en die is behoorlijk duur.

tamaar
26-12-09, 16:31
Hoi Teleton,

Bedankt voor je reactie.
Ik ga nog even verder snuffelen op jou site's en dan lekker kaartjes bestellen.
jammer dat ze nou niet zo'n kaart hebben.

Groetjes tamara

yabbadabbadoo
27-12-09, 22:32
Hallo, ik ben nieuw op het forum. Ga in mei 2 weken met de kids naar Orlando. Het is me wel duidelijk dat kaarten vooraf kopen voor de parken goedkoper is, zeker als je er veel gaat bezoeken. Maar krijg je de kaarten echt per post thuis gestuurd ? Lijkt me link als je honderden euros vooruit betaalt, of moet je gewoon je internet bevestiging meenemen naar de parken ? Staat er een barcode op of zo ?

jurgen&stefan
28-12-09, 01:14
Via undercovertourist heb ik 2x kaarten besteld. De eerste keer heb ik ze in Orlando opgehaald bij UPS kantoor, de 2e keer thuis laten sturen. Beide keren geen problemen gehad, was snel en prima in orde.

Njit
28-12-09, 06:44
En anders bestel je ze in Nederland. Vergelijkbare prijzen met UCT.

Michael66
01-03-10, 02:52
Topic heeft meer dan 1000 berichten, dus tijd om een nieuw topic te openen.

Alle berichten vanaf 01-01-2010 staan in het volgende topic:

http://floridaforum.nl/showthread.php?t=10993

Deze gaat nu op slot.