PDA

Bekijk Volledige Versie : Disney tickets: Alles over bestellen/kopen en gebruiken



Pagina's : 1 2 3 [4] 5

Heidi85
07-01-09, 22:28
Ik kwam uiteindelijk via de mousesavers link van Undercover tourist op een bedrag van €231,- p/p. Was net vergeten via die link naar de site van Undercover tourist te gaan.
Zo is Undercover tourist toch de goedkoopste i.v.m. de gratis verzending naar Nederland, heb dus meteen maar besteld.
In ieder geval bedankt Michael!

disney-golf
08-01-09, 00:04
Thx Corrus!
Nu weet ik dat ik niet verder moet zoeken.
Tenzij ik jou pas eens mag lenen... Grapje!:grin:

nicole-onno
09-01-09, 19:25
Ik dacht dat je voor de Extra Magic Hours geen vip pas nodig had. Op de website staat dat je alleen een geldige entree pas moet hebben....iemand hier ervaring mee?
Wij heben juist een schema uitgestippeld om op die dagen de parken te bezoeken

Michael66
09-01-09, 20:16
Die extra uren zijn alleen voor de gasten van de Disney-hotels. Dus als je niet in een Disney-hotel verblijft heb je geen enkele mogelijkheid om van die extra uren gebruik te maken.

nicole-onno
10-01-09, 12:35
Bedankt voor je antwoord! Kunnen we onze planning opnieuw doen!

Tinkerbell
10-01-09, 12:39
Bedankt voor je antwoord! Toch raar hoe krijgen ze dan met sluitingstijd alle "niet" disneygasten de deur uit #-oIk zal ze wel even een mail sturen..

Je moet voor elke attractie je hotelpas laten zien.

Doelloos door een van de parken lopen lijkt me ook niks.

fransje
10-01-09, 14:09
ja, dankzij michael9966 hebben wij ze ook lekker goedkoop bij mousesavers besteld, op 26 december. 29 december zijn ze verwerkt daar, en op 4 januari hadden we ze al thuis!!:-P:D
helemaal geweldig.=D>

Teleton
10-01-09, 17:07
Bedankt voor je antwoord! Kunnen we onze planning opnieuw doen!

Is een beter plan, want hierover mailen helpt echt niet.......

Angelina
11-01-09, 11:53
Corrus, je maakt me toch wel nieuwsgierig.
Waarom heb jij een pas met pasfoto?
Werk je in/voor Disney?

Njit
11-01-09, 12:35
Of een jaarkaart - daar zit ook een foto op..

FrankS
11-01-09, 14:57
Een jaarkaart (annual pass) heeft geen foto. Is zelfs niet van plastic, maar van goedkoop karton.

tamaralemmens
11-01-09, 16:06
Ik heb gehoord dat je de hopperfunctie ook later op de dag nog kunt toevoegen aan je disneyticket. Hierbij gaat het gewoon om een dag ticket! Wij willen naar Animal Kingdom en als we nog de puf hebben daarna tegen een uurtje of 5 naar de studio's. Is het mogelijk om dan de hopperfunctie pas bij de studio's er bij te kopen? Weet iemand dit? alvast bedankt.

corrus
11-01-09, 17:07
Wijzigen kan alleen maar zolang de pas nog niet is gebruikt...

FrankS
11-01-09, 19:41
Niet helemaal juist: je kunt élke pas nog aanpassen of upgraden, zolang deze nog een tegoed heeft. Maar een 1-dags pas heeft geen tegoed meer nadat je door het poortje bent gegaan, dus daarmee lukt het niet meer.

corrus
11-01-09, 19:46
Ze schreef namelijk dat het om een 1 dagskaart ging

Ik had het dus goed gelezen, daar op juist geantwoord, dat na aanbreken, van deze, dit niet meer mogelijk is. :lol:

Njit
12-01-09, 07:50
Da's dan wel cheap. Mijn Disneyland Parijs pas heeft wel een foto...

tamaralemmens
12-01-09, 17:02
Ok, dat is duidelijk, bedankt voor jullie vlugge reactie

WackyWeazle
13-01-09, 16:07
Hallo Luitjes,
Wij gaan in April/Mei weer eens iets meer als drie weken naar Florida en willen dit keer, bij gebrek aan de oude "Fun in the Sun"-tickets, gebruik maken van de Disney's 21-Day Ultimate Ticket.
Nu is onze vraag of ze daar niet moeilijk over gaan doen bij Disney omdat deze tickets eigenlijk voor de UK zijn. Heeft iemand al ervaring met deze tickets? Alvast bedankt!

addict
13-01-09, 20:09
\\:D/\\:D/\\:D/\\:D/

Nee hoor,geen enkel probleem. Wij hebben vorig jaar via undercover tourist deze 21daagse besteld! Je krijgt ze snel thuis geleverd in een doorzichtig plastic mapje, even checken of het de juiste zijn en je huppelt zo de poorten van Disney binnen.

wenniemetie
16-01-09, 18:09
ik heb even een vraagje

kwam via, via (door eerst op een link van een coupon te klikken en dan doorklikken) op een site terecht

http://www.greatorlandodiscounts.com/disney-vacations.htm

Nu is het misschien een hele domme vraag, maar ze bieden hier tickets voor 2 dagen disney + een dag waterpark voor $180.
Maar is dit nu voor 1 of 2 personen voor die prijs?
En heeft iemand ervaring met deze site?
Kan je alleen telefonisch bestellen? Mijn engels niet heel super en zeker niet aan de telefoon, dus boek liever online, maar ja, voor een leuke korting wil ik wel bellen...

Michael66
16-01-09, 18:12
Voor 2 personen. Wel met de voorwarde dat je een halve dag kwijt bent om een presentatie bij te wonen over het aanschaffen van een timeshare. En de dwingende verkooppraatjes krijg je er gratis bij.

Dit staat namelijk onderaan de pagina:
THIS ADVERTISING MATERIAL IS BEING USED FOR THE PURPOSE OF SOLICITING SALES OF A VACATION OWNERSHIP (TIMESHARE) PLAN.

wenniemetie
16-01-09, 18:22
wat moet ik me precies voorstellen bij die timeshare?
wanneer moeten we die halve dag opofferen? zijn we verplicht iets te kopen?

Michael66
16-01-09, 18:53
In dit topic staan een aantal links, bekijk die eens: http://floridaforum.nl/showthread.php?t=7751

cvr
19-01-09, 20:58
Tip(je): ik kwam via Mousesavers op de internationale site van Disney http://wdtc.disneyinternational.com Hier kost een een 14 daagse Ultimate Pass (de meest uitgebreide pas met ongelimiteerde toegang tot alles wat je kunt bedenken inclusief hopper) 221 GBP. Dat is met de koers van vandaag 243 Euro en dat is toch best een goede deal volgens mij...

breaker9240
20-01-09, 10:52
Ik denk dat het inderdaad beter is dat je de tickets nu koopt in ponden dan in dollars?

Disneyfan1970
20-01-09, 12:44
Hier zijn deze ticket's echt goedkoop, maar deze site ligt er al een tijdje uit: http://www.tickets4fun.com/ticketlist.asp?calDate=&mode=subcategory&dest=138&id=159

Virgin bied ze aan tegen dezelfde prijs, maar daar kun je ze alleen telefonisch bestellen, de mevrouw die ik aan de telefoon had, zei dat ze real ticket's zouden opsturen, en dat het opsturen gratis zou zijn. Ik twijfel nog om dit te doen via Virgin, vindt on-line boeken toch net iets vertrouwder overkomen, omdat ik dan echt zie wat ik koop / krijg. Iemand al eens wat telefonisch gekocht via Virgin?
De pond staat er weer wat slechter voor de laatste dagen, m.a.w. gunstiger voor ons. Dit is de site van Virgin : http://www.virginholidays.co.uk/extras/attraction_tickets/info/florida_attractions/walt_disney_world/tickets_prices.aspx#premium

Ik had trouwens gebeld over de 7 days premium tickets.
contacting our reservations team on +44 844 557 4000

Jeroen

marcelis10
20-01-09, 21:11
hoi,
Ik vond deze site nog als link vanaf de site waar ik mijn villa heb geboekt: www.orlando-ticket-deals.co.uk (http://www.orlando-ticket-deals.co.uk) . hier hebben ze ook de 14- en 21-daagse tickets voor disney. Het 14 daagse ultimate disney ticket kost 234 pond en je krijgt per persoon een airboat ride van 30 minuten gratis. Ik weet niet of iemand al eens via deze site iets heeft besteld. Ze hebben ook tickets voor andere parken.

Groetjes Monique

floriaantjes
23-01-09, 17:18
Nu heb ik ook een collega (zij zit beslist niet in de verzekeringen), maar haar vriendin heeft verleden jaar bij een bureautje bij een benzinestation ook kaarten gekocht voor meerdere dagen. Aan het eind van de rit kon zij ze weer terug brengen en kreeg er nog een leuk bedrag voor terug ook.
Hoe kan zoiets nu:-k? Zeker als jullie het hebben over vinger identificatie etc. bij de ingang van de parken. Deze kunnen dan toch niet weer gebruikt worden ?
Het risico vind ik zelf groot om de verkeerde kaarten in handen te krijgen, (ook al zit je dicht bij om terug te gaan, zulke helden zijn wij niet :sun:). Maar de prijs was wel weer erg aanlokkelijk.

harryhonda
29-01-09, 12:20
@marcelis10:
ik heb net op die site gekeken maar bij terms en conditions staat dat ze geen kaarten verkopen buiten de UK vanwege contracten. Iemand geprobeerd om kaarten via deze site te bestellen.
Daarnaast zijn er nog meer tips welkom wat mij betreft, wat is vertrouwd om disneykaarten te bestellen, ik kan ook de premium tickets bestellen via WDW zelf. Als ik het daar lees kunnen wij de ultimate tickets niet bestellen, is ook weer voor UK only. Iemand die die kaarten al heeft besteld en eventueel gebruikt. Het zou erg vervelend zijn als we aan de poort geweigerd zouden worden omdat we geen engelsen zijn....

lovely_laura
29-01-09, 23:45
Ik ben op zoek naar disney tickets en nu vond ik de site themeparkticketsdirect.com wel goede prijzen hebben.
Maar heeft er iemand hier ervaring met deze site?
Is het een betrouwbare site?

Gr Laura

Teleton
30-01-09, 08:29
Is het een betrouwbare site?

Tsja, er is al vaker over geschreven. Wanneer je dit een prettige voorwaarde vindt om ergens iets te kopen, wie houdt je tegen?

Deze tarieven zijn slechts een indicatie. Sommige producten zijn misschien goedkoper of duurder.


Zelf koop ik liever ergens waar ik geen verrassingen over de prijs hoef te verwachten.........

cvr
30-01-09, 21:08
Ik heb hier nog een vraagje over: op deze site staat duidelijk
Guests must be staying in a Walt Disney World Resort hotel (excluding Swan & Dolphin).
Guests MUST have Disney park tickets booked with Virgin Holidays on the same booking reference as Dining PlanHeb je dit gevraagd toen je ze aan de telefoon had? Ik begrijp namelijk dat je om losse tickets hebt gevraagd en dat dit geen probleem was.

ferret
30-01-09, 22:06
De afgelopen drie vakanties naar Florida hebben wij onze disneytickets en de flextickets gekocht bij www.orlando-ticket-deals.co.uk (http://www.orlando-ticket-deals.co.uk/) . De laatste keer was in september 2008. De betaling gaat via de creditkaart en je hebt de tickets binnen 2 weken in huis.
Ze werken perfect en zelfs in Disney waren ze (bij een enquete) onder de indruk van een ticket voor 21 dagen.

rob gertsen
31-01-09, 20:35
Ik ben van plan om de ultimate tickets aan te schaffen. Lekker gemakkelijk denk ik en in vergelijking met de 10 dagen ticket ( ik ga zelf 3 weken) bijna net zo duur. Voor diegenen die zo'n ticket als een gebruikt hebben een vraag; een ultimate ticket gebruik je toch ook gewoon in een poortje, net zoals de gewone tickets, of is daar bij de toegang in de parken een apart protocol voor?

Michael66
01-02-09, 07:12
Is precies hetzelfde. Alle mogelijkheden staan gewoon op de strip op het kaartje.

floriaantjes
01-02-09, 20:40
Nu heb ik ook een collega (zij zit beslist niet in de verzekeringen), maar haar vriendin heeft verleden jaar bij een bureautje bij een benzinestation ook kaarten gekocht voor meerdere dagen. Aan het eind van de rit kon zij ze weer terug brengen en kreeg er nog een leuk bedrag voor terug ook.
Hoe kan zoiets nu:-k? Zeker als jullie het hebben over vinger identificatie etc. bij de ingang van de parken. Deze kunnen dan toch niet weer gebruikt worden ?
Het risico vind ik zelf groot om de verkeerde kaarten in handen te krijgen, (ook al zit je dicht bij om terug te gaan, zulke helden zijn wij niet :cool:). Maar de prijs was wel weer erg aanlokkelijk. Heeft iemand hier ervaring mee????????????

bluedolph1n
02-02-09, 10:10
Zoals je al zegt, daar zit een risico aan om dat te doen. Meerdere verhalen gehoord dat het lukt, maar ook verhalen dat je aan de poort tegengehouden wordt. De keus is dus of je het risico wilt nemen of niet.

Teleton
02-02-09, 11:16
. Heeft iemand hier ervaring mee????????????

Deze vrolijke Frits in ieder geval wel en met een beetje Googelen lees je dat er meer slimmerikken zijn:

IRVINE – Irvine detectives have arrested a 26-year-old man who they believe ran an event ticket scam that likely netted more than $100,000, police officials announced today.
Authorities took Kevin Lopez into custody at his Riverside residence Wednesday after an eight-month investigation into charges of credit card fraud, Lt. Rick Handfield said. Police allege that Lopez used stolen credit card numbers to purchase concert, theme park and event tickets, duplicating them and selling them on Craigslist.com.
Detectives believe that Lopez obtained the credit card information from a cell phone kiosk called “Mobile Tron” at the Galleria at Tyler Mall in Riverside.
“We’re not exactly sure how that connects with Mr. Lopez,” Handfield said of the kiosk, noting that Lopez did not work at the business. Mobile Tron representatives could not immediately be reached for comment.
Lopez is suspected of purchasing the tickets online and printing out multiple copies of the e-mailed tickets, selling them to different victims. Lopez purchased tickets to Disneyland, Knott’s Berry Farm, Los Angeles Laker games, UFC fights among other events, Handfield said.
Since only the first electronic copy scanned at a venue is valid, the remaining victims were left with unusable tickets, Handfield said.
“We know of venues where there were fifteen to twenty people who came to the door with tickets that were already used,” Handfield said.
Irvine police were notified of the alleged scam in October 2007, Handfield said, when an Irvine resident reported giving Lopez a personal check for phony tickets.
Detectives have confirmed $60,000 in losses connected to the ticket scam, Handfield said, but fear that many victims have yet to report their losses. He urged anyone who used the Mobile Tron kiosk to check their bank statements.
“If it sounds too good to be true, be careful,” Handfield said. “Always deal with a reputable ticket broker, Ticketmaster or the venue itself,” he added.

chester2203
08-02-09, 21:19
Ik dacht ook met een respectabele ticketsaler te maken te hebben.#-oDe tickets via internet besteld en keurig netjes betaald en achter de brievenbus gewacht tot ze kwamen en zouden komen en niet kwamen. Vervolgens maar eens even gebeld. Daar vertelde ze mij dat de kaartjes waren opgestuurd. Echter ik had niets gekregen. Tja en dan heb je zoiets van ben ik belazerd. Het was toch een gerenomeerd bedrijf waar hier op het forum al vaak positief over gesproken werd. Vervolgens weer gebeld en gevraagt wat nu... Zij gingen volgens hun zeggen de originele kaarten blokkeren en vervangende kaarten aanvragen. Het was nu september 2008. Wij gaan pas in aug 2009 dus we hadden gelukkig nog effies. Ik hoorde maar niets en in december nog maar een keer gebeld :-\" Hier werd mij verteld dat de gene die over de vervangende kaarten ging ziek oid was en ze dus nog niets wisten maar dat ik me nergens zorgen over hoefde te maken. Mijn vrouw zei al "nou die ruim 500 euro voor tickets zijn weggegooit" Na er weer een telfoontje aan te hebben gewaagd werd er mij weer op het hart gedrukt dat het goed zou komen. Inmiddels was het
januari 2009. Mijn vrouw begon al naar me te wijzen \\:D/ van zie je wel...
Onder tussen eerst eens uitgezocht wat mijn rechten en plichten zijn en vervolgens half januari de telefoon gepakt en gewapend met mijn verkregen juridisch advies aan de telefoon. :D Hoe wonderlijk was het dat de persoon aan de telefoon nadat ik mijn naam genoemd gelijk zei: Ja u heeft nu lang genoeg gewacht en wij sturen u de tickets zonder verder kosten aangetekend naar u op. O:) De volgende dag stond de postbode met een enveloppe voor de deur met de tickets \\:D/ pff toch wel een pak van mijn hart en toch wel super dat het toch goed kwam
American Estates bedankt voor het vertrouwen =D>=D>=D>...

FrankS
09-02-09, 06:00
Waarom zo moeilijk doen? Koop gewoon een jaarpas, ga drie weken en volgend jaar weer, maar dan drie weken eerder. Kan geen aanbieding tegenop.

FrankS
09-02-09, 13:28
Met schoolgaande kinderen wordt het moeilijker. Wij hebben een dochter van 2.5 en afgelopen zomer zijn we van eind september tot half oktober gegaan. Dit jaar gaan we vervolgens van 29 augustus tot 19 september. Zodra ze naar school gaat, gaan we waarschijnlijk 3x 2 weken in een schooljaar. Per saldo net zo lang en je zit niet zolang "zonder".

greetd
10-02-09, 05:39
Heb de site opgezocht die Marcelis10 aangaf enkele dagen geleden www.orlando-ticket-deals.co.uk (http://www.orlando-ticket-deals.co.uk/) . We hebben al één jaarpas en 10 dagen tickets voor disney, ook tickets voor Seaworld, maar hetgeen ons nog ontbrak waren de tickets Kids eat free.
(Kinderen onder 11 jaar mogen gratis eten met één betalende volwassene in verschillende restaurants.) Normaal wordt de kaart aangeboden aan 15 euro per stuk, heb er 2 gekocht voor 20 pond, is ong. 24 euro. En inderdaad ergens wordt vermeld dat ze niet buiten hun grenzen verkopen, maar 7 dagen later, zoals ze beloofden, waren de kaarten er. Bedankt voor de tip.

Jacqie
12-02-09, 20:12
Hoi iedereen,
wij gaan over elf weken voor het eerst naar Orlando en zijn ons nu aan het orienteren op de tickets (disney en flexticket). Wij dachten de tickets te gaan bestellen bij het reisbureau waar we ook onze reis geboekt hebben. Nu is de prijs van de disneyticket 23 euro omhoog (van 218 naar 242 euro) gegaan vergeleken bij wat ze op de site opgeven. Terwijl de flexticket maar 3 euro is gestegen. Het is toch wat die krediet crisis! Wat weten jullie over een nieuwe combi kaart "two weeks do it all"? Heeft nog iemand tips waar we de kaarten het best kunnen kopen? Heeft iemand ervaring met themeparkticketsdirect.com ? Alvast bedankt! Groetjes Jacqueline

Teleton
13-02-09, 16:40
Helaas kloppen de prijzen niet meer van American Vacations.

Dat zou kunnen, de lijst is voor het laatst door Michael66 bijgewerkt op 12 januari, zag ik. Het is overigens zo dat de prijzen van tickets die hier op het forum worden genoemd, natuurlijk toch het best nog even door jezelf gecontroleerd moeten worden, voor je ze koopt. Prijzen schommelen een beetje door de dollarkoers, ook worden er prijsaanpassingen door de parken zelf gedaan. Maar, ook al kloppen de prijzen van de lijst momenteel misschien niet precies, je kunt er van uitgaan dat de de genoemde aanbieders bona fide zijn en hun actuele prijzen zijn via internet gemakkelijk te achterhalen.

Ik zag dat je ook nog een vraag over themeparktickets.com had. Hierover is ook al wel eens op dit fraaie forum geschreven. Zij vermelden deze tekst op hun site:


Onze tarieven zijn slechts een indicatie. Sommige producten zijn misschien goedkoper of duurder.

Veel forumleden zien er dan geloof ik maar van af..........

dennis_diana
13-02-09, 19:42
Ik heb dit weekend nog mn kaarten via America Vacations gekocht. Gewoon 218 euro pp (voor de 10-daagse kaarten met waterfun) Het was zelfs nog iets goedkoper dan Michael in zn schemaatje had, want de éénmalige verzendkosten zijn 10 euro ipv de 15 in t schema!!
(maar waarschijnlijk bedoeld Jackie American Estates, want die kwam voor mij via t schema idd ook duurder uit....) (schema stond op 217 en via hun site nu 230)

wendy1
13-02-09, 20:27
Kijk ook eens bij usareisen.de (of FTI.de). Wij zijn 480 euro kwijt voor 2 volw + 1 kind 10 dagen magic your way basic :-)

Jacqie
13-02-09, 20:44
Bedankt voor al jullie reacties. We gaan maandag weer bellen met American Vacations aangezien wij daar ook onze reis geboekt hebben om opheldering te vragen wat betreft het prijs verschil.

Prettig weekend.

harryhonda
14-02-09, 09:41
@dennis_diana
Vraagje: heb je die kaarten telefonisch besteld. Ik kan op de site zelf nergens boeken volgens mij, kom steeds weer terug op de site met de tarieven van de tickets.

dennis_diana
14-02-09, 12:16
@ harryhonda.... nee, via de site hebben ze idd die mogelijkheid niet (ik zat met t zelfde) Dus maar een mail gestuurd om te vragen hoe ik moest bestellen: kreeg bijna meteen een mailtje terug (ze reageren sowieso supersnel met de mail)
Je kan gewoon via de telefoon of met een mail bestellen: je gegevens doorgeven (namen, adres, geb.data én natuurlijk welke kaarten je wilt....... je krijgt dan een offerte via de mail retour) mailadres en telefoonnummer staan links op de pagina onder contactgegevens

harryhonda
16-02-09, 09:05
Heb vanochtend een mail gehad van American Vacations. Het schijnt dat ze tegenwoordig met vouchers werken. Op zich is daar niets mis mee (toch?) aangezien ze er wel een goede uitleg bij gaven. Als je die voucher kwijt bent is 1 telefoontje naar Am.Vac voldoende om de voucher te faxen of te mailen naar de kassa bij Disney om daar alsnog je kaarten te krijgen. Zij geven aan dat je met die voucher naar de Guest Relations moet om ze om te wisselen voor de echte tickets en dat er zo goed als geen wachttijden zijn daar. G.R. zit toch in de City Hall links(dan ben je toch al door de ingang). Iemand hier ervaring met het omwisselen van de vouchers en gaat het inderdaad vrij snel?

Teleton
17-02-09, 11:06
Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar heb wel gelezen hoe het gaat. Er is een aparte kiosk om je vouchers om te wisselen. Deze bevindt zich in de buurt van de kassa's. Ga je per ongeluk toch in de rij staan bij de kassa? Geen nood, hier kan je ze ook omwisselen. Als je je vouchers hebt omgewisseld, kan je met je tickets het park in. Of het snel gaat? Het omwisselen is zo gebeurd, maar je weet nooit hoeveel gasten er voor jou in de rij staan, net als bij de kassa's. Voor zover ik weet kan je de vouchers ook in Downtown Disney omwisselen voor tickets Guests & Relations bij nummer 31 op deze kaart (http://www.wdisneyw.co.uk/ddmap.html).

Verder handig om te weten: Bij het omwisselen van vouchers naar tickets kan er naar je legitimatie gevraagd worden.

breaker9240
17-02-09, 15:40
Zijn er mensen met ervaring met http://www.orlando-ticket-deals.co.uk/ De prijzen zien er mij Oke uit!

rob gertsen
17-02-09, 20:50
De ultimate tickets en orlando flex tickets lijken een prima prijs te hebben. Vooral als je de pond prijs omrekent naar euro's. Dat scheelt 200 euro met Undercovertourist. Nadeel alleen is dat ze de kaartjes niet naar Nederland opsturen. Tenminste, dat heb ik niet kunnen ontdekken als je een (fictieve)bestelling maakt.

cvr
17-02-09, 21:22
In deze post stond al eerder een link naar Virgin:

http://www.virginholidays.co.uk/extras/attraction_tickets/info/florida_attractions/walt_disney_world/tickets_prices.aspx

De prijzen voor de 14 dagen Unlimited pass zijn hier flink lager en ik heb ze nog niet lager kunnen ontdekken...

Yvet
18-02-09, 11:31
Vouchers omwisselen gaat erg snel.

Wij hadden annual pass vouchers en dat omwisselen duurt iets langer omdat ze dan veel gegevens van je nodig hebben maar in principe is het omwisselen zo gebeurd...

Het nadeel van vouchers is alleen dat het ondanks dat het goedkoper is je wel in de rij moet om te gaan omwisselen en juist dat voordeel van de kaartjes in huis hebben en direct kunnen beginnen is dan weg....

floriaantjes
18-02-09, 22:21
Ik zat nu ook bij orlando ticket deals te kijken. Daar staat ook Downtown Disney genoemd. Is dat ook een soort park waar je weer apart voor moet betalen? Ik dacht dat dit winkels en restaurantjes waren waar je 's avonds bijv. zo naar toe kon. Is bovengenoemde site echt voordeliger dan het overzichtje/excel spreadsheetje van Michael ?

Njit
18-02-09, 22:29
Zie hier: http://tinyurl.com/d7lkvg

Al die ticket-sites zetten alles erop waar je recht op hebt met je tickets. Ook het vervoer van Disney tussen de parken (wat gratis is) en Downtown Disney (waar je geen ticket voor nodig hebt).

Judith01
20-02-09, 14:07
Hallo, wij hebben slechts 2 "parkdagen" in Orlando en willen naar Disneyworld en de Universal studios. Nu heb ik elders gelezen dat er geen aanbiedingen zijn voor 1 dagkaarten, dus willen we de kaarten gewoon aan de kassa kopen om ellende van onechte verkopers te voorkomen. Maar heeft iemand enig idee hoelang de rijen zo'n beetje zijn daar begin mei?

Njit
20-02-09, 14:11
Universal kaarten kun je van te voren al bestellen en thuis printen. Voor Disney kaarten zul je idd in de rij moeten staan. Heb geen ervaring met de rij..

Michael66
20-02-09, 19:12
Zal nooit lang zijn. Nooit echt meer dan 2-3 klanten voor je. En dan hangt het af van het gez##k van de klanten voor je hoe lang het duurt. Zal echter nooit meer dan 15-30 minuten zijn. Eerder hooguit 5-10 minuten.

van der Steen
25-02-09, 13:47
wie kan/wil mij helpen met het bestellen van tickets via de site....
er is heel veel info op dit forum, maar heb nog nooit besteld via internet...
en er is ook iemand jarig op de dag dat wij naar magic kingdom willen

dus wil jij mij helpen? stuur dan even privebericht, alvast bedankt

dennis_diana
25-02-09, 13:56
de jarige moet zich gewoon bij guest relations melden op de dag dat hij/zij jarig is (mét paspoort). Daar hoef en kun je nu niets voor regelen...
De jarige mag dan kiezen:
- gratis toegang tot het park
- een expresspas voor die dag
- een funpas om aankopen te doen in de restaurants/winkels twv toegangsprijs voor één dag

Njit
25-02-09, 13:57
Via welke site? En als je het lastig vind, waarom bel je dan niet gewoon met een nederlandse aanbieder? Scheelt ook weer geen 100-en euro's...

Bijvoorbeeld American Estates of American Vacations (weet niet welke het gunstigst is van de twee).

liesje1967
25-02-09, 16:32
Onze dochter is jarig op de dag dat wij aankomen s'avonds in hotel in disneyworld.....misschien krijgt ze een verrassing in de vorm van zo'n funpas...zou erg leuk zijn....zo niet dan hebben we pech...maar ik kan misschien wel vertellen dat het haar birthday is..en dan wie weet....

dennis_diana
25-02-09, 16:54
@liesje1967............ ja hoor! Zeker ff melden als je t park ingaat! Er staat speciaal bij dat volwassenen een tegoed krijgen van de prijs van een volwassen kaartje en kinderen die van een kinderkaartje....(maar dat klinkt me vrij logisch in de oren)
En haal vooral ook ff een button voor haar!!
http://4.bp.blogspot.com/_J-q3bGvt7xs/SYnX2LkUJaI/AAAAAAAAL9k/FGM_qdx9TS8/s200/buttons-birthday.gif

liesje1967
25-02-09, 17:03
Thanks...maar volgens mij is dat alleen als je op de dag dat je jarig bent naar een disneypark gaat.....maar die dag dat we s'avonds daar aankomen is haar verjaardag...en we gaan dan niet meer naar het park..ivm de vermoeidheid van de reis....waarom we net die dag vertrekken, ja dat komt ivm de prijs van de vliegtickets, als we in het weekend zouden vertrekken, waren de tickets bijna 300,00euro duurder, dus vandaar op maandag, op haar verjaardag vertrekken.(kunnen we toch een leuk feestje voor geven).
Maar ik denk wel dat ik ga zeggen dat ze jarig is en dan zien we wel....

jurgen&stefan
25-02-09, 18:10
Denk niet dat Disney daar een uitzondering op maakt. Gezien het aantal gasten dat er per jaar over de vloer komt zullen ze zich aan de regels houden lijkt me :(

Rosemary
26-02-09, 14:54
Wat een handig Excel bestand voor de goedkoopste kaartjes.
En ik ben al dagen aan het rekenen :p (voor niks dus)
Maar. . .
mag ik ff wat vragen:
- we hebben algemene verwarring hier in huis over de Magic Your Way Ticket Waterpark fun & more.
Op de Amerikaanse sites worden er voorbeelden gegeven dat je op 1 dag naar een "gewoon" park én naar een waterpark gaat. Maar uit het excel bestand begrijp ik, dat als ik bijv een 7 dagen ticket koop, ik 14 dagen onder de pannen ben. Dus 7 dagen Disney Pretpark én 7 dagen waterpark.
Kortom: HEEEEEEEEEELLLLLUUUP
- wanneer ik de prijzen in euro's laat weergeven op de site van Undercover dan is het bedrag veel hoger. Ze hebben een nadelige koers t.o.v. GWK. Hoe weet ik voor de aankoop welke koers ze gebruiken voor het afrekenen??

Njit
26-02-09, 15:11
MYW basic tickets geven toegang tot één enkel themapark op een bepaalde dag.
Je kunt wel de volgende opties toevoegen aan je basic MYW ticket:
- “Hoppen” (om meer dan één themapark op een bepaalde dag te bezoeken)
- “Water Park Fun & More” (om een variërende hoeveelheid aan toegang te krijgen aan de zogenaamde "Minor gates”" Welke bestaan uit het Pleasure Island, de waterparken, DisneyQuest en Wide World of Sports).

Vaak krijg je bij 7 dagen toegang ook nog 7 dagen toegang tot de "Minor Gates".
Die kun je dan dus gebruiken om naar Typhoon Lagoon, Blizzard Beach etc etc te gaan.

Michael66
26-02-09, 16:59
- we hebben algemene verwarring hier in huis over de Magic Your Way Ticket Waterpark fun & more.
Op de Amerikaanse sites worden er voorbeelden gegeven dat je op 1 dag naar een "gewoon" park én naar een waterpark gaat. Maar uit het excel bestand begrijp ik, dat als ik bijv een 7 dagen ticket koop, ik 14 dagen onder de pannen ben. Dus 7 dagen Disney Pretpark én 7 dagen waterpark.Het mooie is: Je kunt 7 dagen "onder de pannen" zijn, maar ook 8, 9, 10, 11, 12, 13 of 14. Je kunt (zonder hopper-optie erbij) namelijk één van de "grote parken per dag doen (MK, AK, HS of EC), maar je mag op diezelfde dag ook nog een extra optie gebruiken. Dus zeven dagen lang elke dag een "groot" park en 's middags een waterpark; dan is je ticket na 7 dagen helemaal op. Maar je kunt het ook helemaal spreiden door 7 dagen grote parken te doen, en zeven andere dagen naar TL, BB of een andere extra-optie te gaan.

- wanneer ik de prijzen in euro's laat weergeven op de site van Undercover dan is het bedrag veel hoger. Ze hebben een nadelige koers t.o.v. GWK. Hoe weet ik voor de aankoop welke koers ze gebruiken voor het afrekenen??De koers bij UCT is in de meeste gevallen niet juist; ze updaten die heel weinig. Je betaalt bij UCT in dollars, dus met de koers die je CC-maatschappij rekent per de dag dat het wordt afgeschreven (of is het bijgeschreven op je CC?). Ik ga het liefst uit van de koers die je op www.xe.com (http://www.xe.com) kunt vinden. Die koers ligt redelijk in de buurt van wat de meeste CC-maatschappijen rekenen. Ik heb nooit echt grote verschillen gezien. Da's mijn ervaring.

roos1969
26-02-09, 20:44
Toevallig heb ik afgelopen week MYW kaartjes voor 7 dagen voor 2 volw. en 2 kinderen geboekt bij UCT. Volgens www.wisselkoersen.nl (http://www.wisselkoersen.nl/) van die dag kwam ik op 661 euro, volgens undercovertoerist 686,28, bij mijn credit card is 670 euro afgeschreven, dan heb je een beetje een idee.

van der Steen
26-02-09, 21:27
de jarige moet zich gewoon bij guest relations melden op de dag dat hij/zij jarig is (mét paspoort). Daar hoef en kun je nu niets voor regelen...

en wat betekend dit dan????
https://disneybirthday.delivery.net/reg.jsp?source=wdw :S

Njit
26-02-09, 21:55
Registratie is niet mogelijk voor mensen buiten de USA. Kies maar eens bij Country voor 'Other'


International Guests do not need to register online. Simply present your passport at the designated Will Call windows on your birthday in 2009.

Chanie
27-02-09, 13:37
Wij (ik en mijn man) gaan voor de 4de maal een maand naar Florida en nemen telkens de jaarpassen. Ik heb ze vorig jaar in de parken zelf gekocht: Jaarpas Disney + Universal was +- 500 euro (voor twee personen). Je hebt met deze passen ook nog een hoop kortingen in de parken (eten en andere spulletjes) etc.. Het geeft een heel fijn gevoel dat je zoveel je maar wil in en uit de parken kan de hele maand lang. En het allerleukste: het zet je aan om het jaar erop terug te gaan (voor de passen vervallen zijn). JOEHOEEEEE :-)

rob gertsen
27-02-09, 15:13
@Chanie
Dat lijkt me onmogelijk! Waar heb je die vorig jaar aangeschaft dan?

Chanie
27-02-09, 15:14
Nee aparte jaarpassen, maar weet nou niet precies meer hoeveel juist de universal en hoeveel de disney jaarpas was, maar samen voor twee personen en 6 parken ( animal kingdom, epcot, magic kingdom, disney Hollywood studios, universal studio's en Universal Island of adventures) betaalde ik +- 500 euro, de dollar stond wel veel lager vorig jaar, maar hoe dan ook, als je veel in de parken wilt verblijven is deze formule altijd het beste, vergeet niet dat je ook gratis parkeert en dat scheelt nogal wat. Nog een tip: Als 1 persoon bij Universal de Annual pass neemt dan heb je gratis parking en dan kunnen de andere mensen die bij je in de auto zitten de goedkopere powerpass nemen (ook een jaarpas).

Ik heb het even gaan opzoeken omdat jullie me deden twijfelen en ik zat er wel 160 euro naast.
Als ik het vandaag uitreken via de sites van Universal en Disney (zie annual pass) kom ik aan 903 euro. Verleden jaar, ik heb het net opgezocht was het dus 760 euro. Maar nogmaals, het blijft een zeer goede deal ! Doen zou ik zeggen als je ook een park adict bent, en 2 jaar na elkaar gaat.

Rob, verleden jaar hebben we ze gewoon in de parken zelf gehaald.

rob gertsen
27-02-09, 15:48
@Chanie,

Ik heb dat zelf ook even gecheckt, maar dan kom ik voor 2 personen aan €979. Je hebt dan trouwens geen toegang tot de waterparken van Disney want daarvoor moet je een Premium pass kopen.

Als je binnen het jaar terug gaat kan het wel aantrekkelijk zijn. Als dat niet lukt dan is de ultime vrijheid een ultimate ticket van Disney en een Orlando Flexticket. Voor 2 personen ben je dan ook ongeveer 1000 euro kwijt. Voordeel is dan wel dat je met het flexticket ook toegang hebt tot o.a. Seaworld en Wet 'n Wild en met het flexticket plus pas ook tot Bush Gardens. Als je de prijzen van de losse kaartjes dan ziet is een Flexpas wel erg aantrekkelijk.

Overigens lees ik, maar ik weet niet meer waar:sad::sad:, dat er ook een Orlando ticket bestaat. Ik ga nog ff zoeken waar dat stond.

Chanie
27-02-09, 16:10
Ik heb voor dat geld 365 dagen inkom voor 6 parken, gratis parking, vele kortingen in en rond de parken (ook voor wet n wild etc), het flexticket is toch veel beperkter en moet je de dagen van zulk een ticket niet na elkaar opnemen ? Ook een groot nadeel als je bvb eerst wil verder trekken en daarna terug eindigen in de parken.
Hoe kom je aan 979 euro. Ik heb (in dollars) 469x2 voor de disney park jaarpas + 84 euro voor de gewone universal + 119 euro voor de gratis parking universal jaarpas = totaal van 1141 dollar = 902 euro volgens mijn conversion site www.xe.com (http://www.xe.com)
Wat een verschil hé die dollar met een jaar geleden, toen had ik alles voor 760 euro !

Edit: Die 84 euro en 119 euro moeten dollar zijn, sorry.

marcelis10
27-02-09, 19:22
Heeft iemand deze site wel eens bezocht en er tickets besteld?
http://floridaescapes.co.uk/tickets.html

Lijkt me ook wel aantrekkelijk wat prijzen betreft. Vooral nu de pond laag staat.

Groetjes Monique

rob gertsen
27-02-09, 20:30
Ik heb even een mailtje gestuurd naar UCT over de ultimate tickets. Ik kreeg het volgende antwoord terug:

Rob,
We took them off our site due to the exchange rate not being favorable for our customers to purchase the tickets from us. Please check at another site possibly in the UK for a better price.
I apologize about this but if we cannot provide our customers with a savings then we do not like to keep the tickets live.
Sincerely,
Lila

Wel een eerlijk antwoord natuurlijk:?:

Weet iemand nog een andere firma die echte ultiamte tickets verkoopt en ook opstuurt naar Nederland?

yohn
27-02-09, 21:09
@marcelis10
Volgens de site:
I am in the US - can we purchase from you? Unfortuanetly not, we only sell to UK clients. Dan zal het dan ook wel voor NL klanten gelden. http://floridaescapes.co.uk/faq/cat/faq/48.html#faq3

Chanty
28-02-09, 15:04
http://wdtc.disneyinternational.com/

hier kun je ze ook bestellen, heb ik ook gedaan en had de tickets snel thuis :D

rob gertsen
28-02-09, 15:27
@ Chanty

Bedankt voor je tip. Ik heb de site bezocht en dat ziet er goed uit. Zijn jouw kaartjes toen ook thuisbezorgd? Ik lees op de site (zoals vaker op andere sites) "UK Only". Het is denk ik wel verstandig:lol::lol: om er zeker van te zijn dat ik de tickets ook thuis gestuurd krijg:-\"

jurgen&stefan
28-02-09, 19:07
Sorry ik heb de verkeerde naam gebruikt, orlando tickets deals moet het zijn :)
http://www.orlando-ticket-deals.co.uk/walt-disney-resort/index.html 21 dagen premium is 249 pond. De site can chanty is 241. Even kijken wie de meeste verzendkosten berekend.

yohn
28-02-09, 20:37
Volgens de site wordt er niet buiten de UK verstuurd:

Customers outside of the UK

Orlando Ticket Deals hold contracts with all the major Parks and Attractions throughout the US and for contractual reasons we regret that we are not permitted to sell to customers outside of the United Kingdom. Sorry for any inconvenience this may cause.

bron: http://www.orlando-ticket-deals.co.uk/booking-conditions.html

Chanty
28-02-09, 21:23
Ik heb om die reden ook gebeld ipv via internet besteld. Niks aan de hand, ik kreeg de tickets gewoon thuisgestuurd. Ik zei dat ik uit Nederland kom, ze zei "hold on" en toen ze terug kwam zei ze dat het prima was.

Dit is een Disney website, wat ik zelf wel prettig vond. En zij hadden de mooiste prijs! :mrgreen:

jurgen&stefan
01-03-09, 00:21
bonuskaart, ik merkte al eerder in dit topic op dat er mij per mail is medegedeeld:


Hi Jürgen,

We could ship these to you for a cost of £10.

If you would like to book or have any further questions please do not hesitate to contact me on 0845 678 1682 our lines are open 9am till 9pm, 7 days a week.

Kind regards

Charlotte

Orlando Ticket Deals

rob gertsen
01-03-09, 12:48
Ik heb 21 day ultimate tickets besteld bij Orlando Ticket Deals. Mailtje gestuurd met mijn gegevens en telefoonnummer en binnen 10 minuten een dame aan de lijn. Ik vind het overigens nog steeds een beetje link (en misschien wel vreselijk dom) omdat je tegen een dame aan de telefoon je credit card gegevens moet geven. Ik zou de kaartjes uiterlijk binnen 14 dagen binnen moeten hebben. Maar hopen dat dat goed gaat[-o<[-o<.

Overigens heb ik voor een ultimate ticket 249 pond betaald. Daar komt dan 10 pond aan verzendkosten bij. Dat is volgens XE.com €280,--. Als je dit alles afzet tegen een regulier 10 days MYW ticket met hopper en waterparks, dan is dit een goede deal volgens mij.

i.vogels
03-03-09, 22:47
hoi, in juni zijn wij 7 dagen in orlando mijn 2 zonen van 22 en 19 en ik , wat kunnen jullie me adviseren om als tickets te kopen, ik lees dat 3 dagen waarschijnlijk goedkoper is als 2 dagen (dan betaal je de hoofdprijs) , zelf denken we aan epcot, de universal studios en ?? kom er niet zo goed uit welk park devoorkeur verdient, is het verstandig om de tickets hier al te bestellen of te wachten tot we in juni in florida zijn. :?

Ta2 Gerrit
04-03-09, 01:45
Een drie dagen ticket kopen voor Universal Studios en Epcot zal helaas niet gaan.
Dat zijn twee heel verschillende organisaties waar geen combiticket (meer) voor is.

Epcot en Hollywood (voorheen MGM) Studios zijn wel van dezelfde baas (Disney), dus daar zou je kunnen combineren.

Ik heb in de prijsvergelijker van Michael66 (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=3112)wel even gekeken over het 2 of 3 dagen verhaal, maar voor zover ik kan zien is 2 dagen echt goedkoper dan 3, wat me ook wel logisch lijkt.
Maar misschien kijk ik wel helemaal verkeerd.

dennis_diana
04-03-09, 10:17
Ik heb in de prijsvergelijker van Michael66 (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=3112)wel even gekeken over het 2 of 3 dagen verhaal, maar voor zover ik kan zien is 2 dagen echt goedkoper dan 3, wat me ook wel logisch lijkt.
Maar misschien kijk ik wel helemaal verkeerd.

als je van de 'gewone' MYW tickets uitgaat (volwassen, pp) vind ik in dat schema van Michael66 de onderstaande 'goedkoopste prijzen'
1 dag 59 euro
2 dagen 113 (is dus 56,5 per dag)
3 dagen 164 (54,6 per dag)
4, 5, of 6 dagen 165 euro (41,25 per dag)
7 dagen 166 euro
10 dagen 177 euro

Je ziet t: vanaf 4 dagen gaat verhoudingsgewijs de prijs behoorlijk omlaag (en logischerwijs: hoe meer dagen, hoe groter de korting...)

maar dit is natuurlijk alleen Disney......... als je naar Universal wilt én naar Seaworld, Busch Gardens, etc kun je dáár natuurlijk weer wél een combi-ticket van maken..

an25
05-03-09, 12:45
Wij hebben onze disney tickets besteld bij: www.attraction-tickets-direct.co.uk (http://www.attraction-tickets-direct.co.uk)
Je betaalt via credit card, tussen 5 en 7 dagen wordt je ticket aangetekend thuisgestuurd en je betaalt geen extra kosten.
Je krijgt dan ook nog vouchers voor de Boggy Creek rides.
Wij hebben een ultimate ticket voor 14 dagen.

Chanti
06-03-09, 19:48
Ik lees hier op het forum dat een aantal mensen een Ultimate disney pass hebben gekocht. Er staat op het forum dat het alleen voor de mensen in de UK is, wordt zo'n pass dan toch naar het buitenland verstuurd? (Zo niet heb ik nog wel vrienden in de UK)

Als ik dit zo lees kan me dat gewoon €400+ euro schelen en dat vind ik een hoop geld.

Ik heb ook ons reisbureau gemaild of ze kunnen kijken of wij de kaartjes via het reisbureau kunnen bestellen, maar anders ga ik het sowieso zelf kopen en laat ik de 10 daagse hopperpassen + waterparken vervallen.

Toch vind ik het een beetje eng, omdat ik er nog nooit van gehoord heb. Heeft iemand ze al een keer gebruikt. Kun je echt gewoon overal in 21 dagen lang (wij willen de 21 pas gebruiken) en ook "hoppen" van het ene park naar het andere park?

Wie heeft er ervaring mee?

edit: Lol, ik zie nu dat in dit topic de helft van mijn vragen al beantwoord is... sorry *bloos*

Maar als ik het goed begrijp heeft nog niemand zo'n kaart ontvangen of gebruikt?

Bullit
08-03-09, 19:37
Wij willen ook tickets bestellen via Orlando Ticket Deals. Even een mailtje verstuurd en binnen 5 min reeds een antwoord. Wij zouden ons telefoonnummer moeten mailen en zij zouden ons dan opbellen om manueel te boeken. Nu wat ik niet graag doe is mijn creditcard gegevens via telefoon aan een stem in de UK meedelen. Is dat wel aan te raden ? De prijs van de tickets zijn echter wel aantrekelijk maar ben toch wat wantrouwig. Heeft iemand hier al ervaring mee ? Wat zouden jullie doen ?

Chanti
08-03-09, 19:46
Ja Bullit, ik zit dus met het zelfde problem. Vind het een beetje eng allemaal, maar ik zag wel dat het via een officiele disneysite ook kon, dus dat scheelt weer. Ik heb contact opgenomen met mijn reisbureau en kijk eerst even of het via het reisbureau kan. Maar als dat niet kan en ik moet het zelf doen, wil ik wel eerst horen dat mensen idd goede ervaringen hebben gehad met deze tickets. Want het klinkt echt IDEAAL!!

rob gertsen
08-03-09, 21:20
@ Bullit @ Chanti

Wacht maar even met bestellen via Orlando Ticket deals want dat heb ik al gedaan. Ja inderdaad, lekker naïf door gewoon mijn CC gegevens via de telefoon aan een dame te geven](*,). Ik heb zo vorige week zaterdag besteld en het kan 14 dagen duren. Komende zaterdag zou ik ze dan moeten hebben.
Als je het geduld hebt kan ik jullie vertellen of het goed is gegaan. Als het niet goed is gegaan verwacht ik uiteraard van iedereen wel een donatie omdat ik proefkonijn ben:mrgreen::mrgreen:

Bullit
09-03-09, 20:48
Leuk om te horen dat je de tickets goed hebt ontvangen. Hou ons op de hoogte als je de afrekening van je CC hebt ontvangen!! Heb nog opgezocht op het net over de betrouwbaarheid van deze aanbieder en heb er niets negatiefs over kunnen vinden.

briene
10-03-09, 20:37
Misschien een domme vraag maar als je al die prijzen vergelijkt en je telt er de verzending bij kosten ze bij WDW quasi evenveel als bij de goedkoopste.
Is het dan niet gewoon simpeler om ze ter plaatse te kopen ?
In je hotel bv ?

Michael66
10-03-09, 21:18
In het bestand worden de verzend- en/of administratiekosten er automatisch bij opegeteld.
Bij andere aanbieders is het uiteraard verstandig om naar het totaalplaatje, inclusief de ebijkomende kosten, te kijken. En als je dan het idee hebt ter plaatse voordeliger uit te zijn: Doen!! Prijzen fluctueren namelijk altijd en soms is de ene aanbieder goedkoper, dan weer de andere. Gewoon even goed zoeken.

an25
11-03-09, 14:26
Die Ultimate tickets die wij hebben gekocht zijn gewoon orginele disney tickets. Vanuit Engeland sturen ze ze gewoon op ( we hadden wel eerst een email naar attraction-tickets-direct.co.uk gestuurd om te vragen of dit kon). Deze tickets zien er exact het zelfde uit als onze tickets van vorig jaar.
We hebben via credit card betaald en bij deze site komen er geen bezorgkosten bij. Je krijgt ze in ongeveer 5 werkdagen aangetekend thuisgestuurd.

Chanti
11-03-09, 14:33
Ik ben blij dat te horen An25. Ik moet zeggen dat het me een tikkeltje dwars zat dat ik er op de disneyworld site niets over kon vinden. Amerikanen hebben namelijk al snel: 'eigen volk eerst' en hoe ik het uitreken, als je langer gaat is het een enorm goede deal met de Ultimate ticket. Als ik 3 weken met een hopperpass van 10 dagen met waterpark en unlimited optie (anders verloopt mijn pas voordat ik overal gebruik van kan maken, wat ook niet helemaal fair is als je het om en om wilt doen) ben ik dus bijna 2x zo duur uit. Geef mij dan maar de 10 pond verzendkosten... ;)

an25
11-03-09, 16:12
Bij de site van attractiontickets betaal je geen bezorgkosten,je betaalt per ticket 259 pond voor 3 weken ultimate en je krijgt vouchers voor de boggy creek rides

http://www.attraction-tickets-direct.co.uk/attraction-ticket-prices/21-day-disney-ultimate-ticket.htm

rob gertsen
11-03-09, 19:47
Ik heb bij Orlando Ticket Deals 249 pond betaald voor een 21 dagen ultimate ticket. Daar kwam 10 pond bij voor de hele bestelling (ook flextickets:lol:).
Ze versturen het vanuit Engeland aangetekend naar je toe. Daar betaal je die 10 pond voor. Keurig binnen 8 dagen. Trouwens ook inclusief de free Boggy ride.
Uiteindelijk nog goedkoper dus:wink:

Chanti
12-03-09, 12:36
Pffft nou we krijgen wel een fixe annulerings boete aan onze broek... maar zelfs dan komen de Ultimate tickets voor ons dus alsnog €252,- goedkoper uit. En daar heb ik de verzendkosten en alles bij gerekend. Plus dat ik het wel een lekker idee vind met een klein meisje dat je wat flexibeler bent in je dagen. Want dan kunnen we wat makkelijker zeggen dat je maar een half dagje of een paar uurtjes gaat. Met een hopper pass ben je dan gelijk een hele dag kwijt en dat is zonde. Ik denk dat wij het dus toch ook maar gaan doen... wel balen dat annuleringskosten 20% zijn zeg, dat vind ik behoorlijk aangepakt, vooral als je zo ver van te voren anuleert (we gaan pas in December)

an25
12-03-09, 12:41
Heb inmiddels ontdekt dat de ticket prijs van Attraction tickets ook afhankelijk is van de koers van het Pond. Van de week was een combi ticket Sea world/ Busch gardens 69 pond, vorige week 72 pond en nu 71 pond...
Zal de site van Orlando tickets deals nog eens bekijken voor deze tickets..

briene
13-03-09, 12:53
Nog een vraagje :
als je een gewone pas neemt, samen met de waterparkoptie,
kan je dan 's morgens naar een park gaan, 's middags gaan zwemmen en 's avonds terug naar het park ?

Michael66
13-03-09, 13:07
Ja, dat kan. Mits je 's avonds naar hetzelfde park gaat als waar je 's ochtends was.

Dus Ja: Magic Kingdom - Blizzard Beach - Magic Kingdom
En nee: Animal Kingdom - Typhoon Lagoon - Hollywood Studios

Die "nee" wordt alleen maar een "ja" als je ook de hopper-optie erbij koopt.

briene
18-03-09, 21:14
Iemand ervaring met DWtickets ?

Teleton
19-03-09, 08:54
Ervaring niet, maar als je de prijs van een MYW Base ticket vergelijkt met het onvolprezen lijstje van Michael66 op dit forum zie je dat hun prijzen niet echt onderscheidend zijn t.o.v. de bekende aanbieders hier. 6 dagen schommelt allemaal rond de 175 euro. E-tickets van Seaworld zijn ook voordeliger dan de 2 day tickets die DWtickets aanbiedt.

Chanti
20-03-09, 12:58
Nou wij hebben dus toch ook de disney ultimate tickets geboekt. Een beetje balen van de annulerings kosten van de tickets via het reisbureau, maar goed... het is nog steeds goedkoper, zelfs met deze kosten. En ik denk gewoon dat het een stuk relaxter op vakantie gaan is met een klein kind als je niet het onderste uit de kan wil halen iedere dag. Dat laten deze tickets toe.

Ik ben zo benieuwd.

WackyWeazle
26-03-09, 20:13
Hallo Luitjes,
Waar kan ik het beste 21-day ultimate tickets bestellen als ik ze binnen drie weken in huis wil hebben?
Ik wilde eerst bij Undercovertourist bestellen, maar deze site heeft ze ineens niet meer. Toen heb ik ze besteld bij Travelbuzz/floridaescapes.co.uk, maar deze bestelling is geweigerd omdat we niet in de UK wonen.
Alvast bedankt,
Ron

ferret
26-03-09, 21:29
http://www.orlando-ticket-deals.co.uk/.
Wij hebben onze tickets de afgelopen 2 vakanties hier gekocht.
Ik heb ze ruim van tevoren besteld, maar of we ze binnen 3 weken hadden weet ik niet meer. Het was wel snel.
Het geeft niets, dat je niet in Engeland woont. Tenminste niet bij deze maatschappij.
Succes

an25
27-03-09, 19:54
Wij hebben onze ultimate tickets bij deze site besteld.
Ze worden binnen 5 werkdagen aangetekend thuisgestuurd. Je betaalt met credit card. Zijn gewoon de echte tickets, geen vouchers.
Je krijgt wel vouchers voor de boggy creek rides, deze zijn gratis bij je bestelling.

http://www.attraction-tickets-direct.co.uk/attraction-ticket-prices/index.htm

WackyWeazle
28-03-09, 08:26
Ik heb ze nu besteld bij orlando-ticket-deals.co.uk, maar volgens mij is dit hetzelfde bedrijf als attraction-tickets-direct.co.uk. De checkout en de prijzen zijn hetzelfde alleen krijg je bij de laatste inderdaad de airboat vouchers.
Ik heb ze vrijdag 27 maart '09 besteld via de website en ik zal laten weten of het goed is gegaan en wanneer ik ze binnen heb gekregen.
Bedankt in ieder geval voor het meedenken.

Micktomar
28-03-09, 12:59
Ik heb toch een vraagje over al die aanbieders van entree kaarten:
Hoe kan het dat er zoveel goedkopere kaarten worden aangeboden dan de tickets werkelijk kosten als je ze aan het loket koopt, dan zou je toch verwachten dat de parken ( helemaal in deze crisis tijd) een strop lijden?.
Kopen de aanbieders hun kaarten goedkoper op bij de parken?, hoe gaat dat eigenlijk in zijn werk?
Wij zijn van die mensen die het (nog) een "eng" idee vinden om "vreemde" kaarten te kopen, maar je bent natuurlijk een dief van je eigen portemonee als je het niet doet, terwijl er zoveel ons zijn voorgegaan.

WackyWeazle
29-03-09, 11:56
Hierbij een update over de aankoop van onze tickets bij orlando-ticket-deals.co.uk.
Zojuist is het correcte bedrag afgeschreven van onze credit card, dus waarschijnlijk is onze aankoop goedgekeurd. Ik verwacht de tickets eind volgende week of begin de week daarop binnen te krijgen.
In totaal 379 Euro p.p. kwijt aan een 21-day ultimate ticket en een 14-day Universal Resort ticket.
Weet iemand of je deze 21-day ultimate tickets ter plekke ook nog moet activeren of iets dergelijks? Of kun je ze direct gebruiken na plaatsen van een handtekening ofzo?
Ik laat nog weten wanneer ze binnen zijn.

WackyWeazle
29-03-09, 12:14
Amerikanen, die toch erg van het 'eigen volk eerst' kaarten zouden accepteren die voordeliger zijn voor buitenlanders.

Ik denk dat Amerikanen niet meer een "eigen volk eerst" mentaliteit hebben dan Nederlanders of welk ander volk. Het is jammer dat er vaak negatief gesproken wordt over de Amerikaan.

De goedkopere kaartjes voor andere landen hebben er volgens mij mee te maken dat de reis op zich al duur genoeg is en je toch de toeristen moet kunnen lokken. Tot en met 2004 was er bijvoorbeeld een Fun in the Sun pass voor onder andere Nederland. Dit was echt een te gekke pass.

Engelsen zijn altijd goede klanten geweest voor Florida, zeker toen de Pond nog gunstiger stond. In de periodes dat ik er was stikte het er altijd van de Engelsen. De Engelsen blijven ook vaak meerdere weken en ze geven over het algemeen meer uit, met name aan alcohol. De gemiddelde Amerikaan heeft niet veel vakantiedagen en moet het vaak hebben van de extra lange national holiday weekenden. Zij verblijven dus vaak korter en zijn eerder geneigd zuiniger aan te doen, spullen mee te nemen of zelf te koken. Europeanen met meer vakantiedagen zijn daarom interessanter om te lokken met voordeligere tickets. Jammer dat er alleen nu niets meer is voor de Hollanders. Misschien moeten we gezamenlijk een petitie/brief sturen aan Disney. Je weet maar nooit.

WackyWeazle
29-03-09, 12:28
Ik lees/hoor nog vaak dat Nederlanders angstig zijn om aankopen via internet te doen, zeker met de credit card.
Ik heb een eigen internetbedrijf en koop/verkoop al 10 jaar wereldwijd via internet en kan zeggen dat ik niet echt noemenswaardige problemen heb meegemaakt. Van de probleempjes die er geweest zijn is het merendeel juist met Nederlanders geweest.
Over het algemeen kun je "frauduleuze" betalingen eenvoudiger terugkrijgen van je credit card maatschappij dan van je bank. Je beschikt ook automatisch over een aankoopverzekering.
Als koper is het veel eenvoudiger om je geld terug te krijgen dan als verkoper. De bewijslast ligt bij de verkoper. De koper krijgt bijna altijd direct zijn geld retour. Bij een betaling via bank is dit wel even anders. Daar kun je weken mee bezig zijn en alsnog niets terugkrijgen.

Ieniminie
29-03-09, 20:34
Hallo,

Ik kan er nog niet helemaal uitkomen....
Wij willen in juni 1 dag naar Disney en Typhoon Lagoon, verspreid over twee dagen.
Ik heb op de site van Disney gekeken, en kan een Magic your way ticket kopen met als extra optie toegang tot de waterparken.
Betekend dit dat we zowel Disney als een waterpark op 1 dag moeten doen? Het is me niet helemaal duidelijk.

Groetjes, Ingrid

Michael66
30-03-09, 07:33
Betekend dit dat we zowel Disney als een waterpark op 1 dag moeten doen?Nee hoor, je MOET helemaal niets.

De meerdaagse tickets voor Walt Disney World geven je de mogelijkheid om binnen 14 dagen na het eerste gebruik je "dagen" op te maken. Als je Base-tickets hebt, kun je binnen de 14 dagen per dag één groot park bezoeken, heb je er "WaterparkFun and more" bij dan kun je gedurende de 14 dagen ook nog eens je aantal dagen daarvoor op maken. Die plus-dagen mogen op dezelfde dag zijn dat je een groot park bezoekt, maar dat hoeft/moet niet.

Micktomar
30-03-09, 10:20
Over de veiligheid van de betaling maak ik me niet zo'n zorgen, het is zelfs een beveiligde site waar je vanaf besteld.
Waar het mij dan om gaat is dat de tickets wel te koop zijn via deze Engelse site, maar dat ik deze 2 park tickets niet terug vind op een site van Universal zelf, wel de 5 of 6 park tickets, daardoor had ik zoiets van "zijn deze dan wel bruikbaar/veilig??"
Ik heb ze gisteren wel besteld (en keurig betaald:-Dmet CC), en nu dan maar wachten op de tickets!

ferret
30-03-09, 19:30
Bij de ingang van Magic Kingdom moesten wij een enquete invullen en die dame was ook verbaasd, dat wij kaarten voor 21 dagen hadden. Blijkbaar zijn die alleen in Engeland te koop. Daarom was ik bij de ingang ook best wel nerveus en had voor alle zekerheid de afschrift van de Visa bij me. Maar totaal geen problemen. Ook niet bij Universal.

stestom
31-03-09, 12:26
Ik zou graag tickets voor WDW kopen. We zijn met z'n 2 en we willen eind mei 1 dag naar Magic Kingdom en 1 dag naar Hollywood Studios. Wie kan me aanraden waar ik op dit moment best tickets koop. Ik heb het prijsoverzichtje op het forum reeds geraadpleegd. Alvast bedankt voor jullie tips !

Teleton
31-03-09, 12:41
waar ik op dit moment best tickets koop. Ik heb het prijsoverzichtje op het forum reeds geraadpleegd.

2 dagen = aan de poort tickets kopen.

WackyWeazle
03-04-09, 08:14
Hallo luitjes,
Ik had beloofd jullie op de hoogte te houden van onze aankoop bij www.orlando-ticket-deals.co.uk (http://www.orlando-ticket-deals.co.uk)
Zoals ik al eerder melde is zondag de betaling van de credit card afgeschreven en kreeg ik vandaag een mailtje met het volgende:
Thank you for booking with Orlando Ticket Deals. Your tickets were dispatched today by Royal Mail Special Delivery and will be with you the next working day before 1pm.
If you're not available to sign for your tickets, Royal Mail will leave a calling card to show attempted delivery and your tickets will be taken to your local sorting office for you to collect at a more convenient time.
Ze zijn dus onderweg. Ben benieuwd wanneer ze aankomen.
Ik hou jullie op de hoogte.

WackyWeazle
08-04-09, 13:14
Hallo Luitjes,
Ik had beloofd jullie op de hoogte te houden van onze aankoop bij www.orlando-ticket-deals.co.uk (http://www.orlando-ticket-deals.co.uk/)
De kaartjes voor Universal en WDW zijn zojuist bezorgd door TNT \\:D/
Moest inderdaad tekenen.
Nog 13 dagen tot we vertrekken en 2 dagen daarna gaan we naar MK, dus ik zal laten weten of de tickets werken of niet. Zal wel, ze zien er hetzelfde uit als de 7 of 10-daagse hoppers, maar dan met 21-day ultimate op de achterkant.
Laat maar even weten als jullie een afbeelding willen zien.
Orlando here we come!

WackyWeazle
08-04-09, 13:19
attraction-tickets-direct.co.uk en orlando-ticket-deals.co.uk zijn hetzelde bedrijf, dus jullie tickets zullen ook binnenkort wel arriveren.

mirav
08-04-09, 15:52
Ik heb vorige week onze tickets besteld bij Under Couver Tourists. Er stond 12 werkdagen voor maar ze vandaag al binnen gekregen. Dat was dus maar 5 werkdagen.
Wij hebben 4+1 dag extra Disney + waterparken.
Donderdag 23 april vertekken we voor 13 dagen Orlando. Dus dat was mooi op tijd.
Voor een ieder die gaat wij hebben goede ervaring met Under Couver Tourist.

Gr Mira

WackyWeazle
08-04-09, 17:02
Undercover Tourist is inderdaad top.
Ze hadden alleen laatst geen 14 en 21 day ultimate tickets meer en daar ging het ons om. Balen dus, want UT is inderdaad snel en betrouwbaar.

Bullit
08-04-09, 19:01
Ik heb verleden zaterdag flex tickets via de website van orlando-ticket-deals besteld. Het bedrag is inmiddels afgeschreven van de CC. Toch wel straf vind ik. Ik had voordien een mailtje gestuurd met de vraag of zij ook verstuurden naar België. Kreeg daarop een reaktie dat dit enkel mogelijk was als ik mijn CC gegevens via telefoon doorgaf. Hierbij zou er dan ook 10 pond extra worden aangerekend voor de verzending. Ben benieuwd of ik de tickets weldra mag ontvangen. Maar als ik jullie ervaringen lees zal het wel inorde komen....

WackyWeazle
09-04-09, 09:23
Bij orlando-ticket-deals duurde het ongeveer 2 weken van bestellen tot de tickets in huis waren. Ik heb het gewoon via de website gedaan. Je kon daar wel geen land invullen en ook moest het adres verplicht over twee velden verdeeld worden, maar met een beetje creativiteit kon ik de info toch verstrekken. Bij de stap van het betalen kon ik wel het land en de andere gegevens correct invullen, hierdoor is alles toch goed gegaan en heb ik geen extra verzendkosten hoeven betalen.
27-3 besteld
28-3 afgeschreven van CC
3-4 verstuurd
8-4 ontvangen

WackyWeazle
09-04-09, 13:28
@ Wacky Weazle

Als je kunt ben ik wel benieuwd hoe jouw ultimate tickets eruit zien. Als het goed is moet ik dezelfde hebben.

http://www.flixpix.nl/ticket1.jpg
http://www.flixpix.nl/ticket2.jpg

denny
10-04-09, 11:39
Wij hebben onze tickets bij Undercover Tourist besteld de Orlando flextickets,en binnen 2 dagen waren ze in huis......(rechthoekige kaartjes ,beetje jammer:sad:. Die van Disney zien er erg leuk uit)
Dit naar aanleiding van alle positeve berichten over dit bedrijf op het FORUM.
Wat ook fijn was dat je de zending helemaal kon volgen,vanuit Orlando naar Amersfoort.
Nog 2 weekjes:-P:-Pen dan mogen we........

Gr Soraya

WackyWeazle
10-04-09, 12:25
Undercover Tourist is inderdaad de beste website voor bijna alle tickets behalve de 14 en 21 day ultimate tickets. Hiervoor moet je echt bij een engels bedrijf zijn. Ook de tickets die wij nu voor Universal/IOA hebben zijn niet bij Undercover Tourist verkrijgbaar.

rob gertsen
10-04-09, 14:04
@ WackyWeazle

Mijn kaartjes zien er precies zo uit als de jouwe. Ben benieuwd of ze het doen maar daar ben ik niet zo bang voor.
Zoals je zelf al schrijft ging het bij OTD erg makkelijk en snel:D

ezorba
10-04-09, 17:39
Van AV krijg ik vouchers voor de disney parken. Weet iemand waar ik die kan omwisselen voor tickets en ik zou ook graag de openingstijen voor die kantoren / kassa's weten.

Alvast bedankt

Teleton
10-04-09, 17:50
Daarnaast heb ik ook de extra verzekering genomen voor verlies/diefstal/beschadiging, dus als er een probleem is bel ik ze direct.

Wat betaal je voor die verzekering? Om met Marc Marie Huybregts te spreken: "Was dat nou nodig? Voor Disneytickets?"

Op MomsPanel staat hierover: Here's what I recommend: write down all the ticket numbers and put them in a safe place. This way, if any tickets are "misplaced", you can get your ticket re-issued at any guest services.

Bullit
11-04-09, 10:31
Ik heb de vraag gesteld aan OTD of de tickets reeds waren verzonden. Enkele uurtjes later volgend bericht ontvangen "Hi There, Your tickets will be sent after the Easter period. I am sorry for the delay. Best regards".

Gaat blijkbaar toch nog een tijdje duren.

floriaantjes
14-04-09, 21:48
Kan iemand mij vertellen, als ik een 4 daagse pas via Walt Disney World wil, (misschien momenteel voor ons wel het voordeligst) waar ik deze dan op kan halen, als ik hem niet opgestuurd wil hebben via de site.
Is dat dan aan de kassa van Disney, of is dat weer een ander kantoortje in Orlando? (heb de topic van Michael hiervoor gebruikt om de prijzen te vergelijken)

Michael66
14-04-09, 21:52
Ligt eraan waar je de tickets koopt. Als je ze rechtstreeks bij Disney koopt: aan de will-call balie. Als je ze bij een andere aanbieder koopt: bij het kantoortje van die aanbieder (meestal niet meer dan 5-10km van Disney vandaan).

Alternatief: enekele aanbieders hebben de mogelijkheid om de tickets bij je hotel te bezorgen voor een kleine fee ($5-12).

floriaantjes
14-04-09, 22:29
Ik bedoelde bij Disney zelf. Is die will-call balie dan bij de ingang van het park?
Nog een andere vraag; toen wij ticketmania googelde kwamen wij op een adres in Kissimmee. Is er ook een kantoor in de buurt van Disney?

Michael66
15-04-09, 06:24
Kissimmee is in de buurt van Disney, zeker voor amerikaanse begrippen.

Als je iets zoekt vlak voor de ingang: no chance!

Bullit
17-04-09, 11:28
Zonet de tickets via aangetekende zending van OTD mogen ontvangen. Ik kan dus ook bevestigen dat OTD betrouwbaar is. Het heeft ongeveer twee weken geduurd van bestelling tot levering aan huis.

floriaantjes
19-04-09, 14:56
Michael, of iemand anders, die Will-call balie, waar is die dan?
Wij dachten er over om ze daar op te halen. Kan dan zonder reservering?
In hotel laten bezorgen vind ik weer eng.

Gr. Floriaantjes

Teleton
19-04-09, 15:18
die Will-call balie, waar is die dan?
Kan dan zonder reservering?In hotel laten bezorgen vind ik weer eng.

Bij de ingang van ieder themapark vind je kassa's waar je de tickets kunt kopen en een 'will call booth' waar je gereserveerde tickets kunt ophalen. Bij drukte zijn er veel kassa's open, je kunt ook gebruik maken van de self service kassa's. Aan jullie de keuze of je de tickets vooraf via internet of de telefoon reserveert of niet.

Bij alle keuzes loop je het risico dat je (even) moet wachten op de klanten die voor jou aan de beurt zijn. De 'Will Call" optie verloopt meestal vlot omdat er geen tijd verloren gaat aan discussie, nadenken, credit card zoeken etc.

floriaantjes
20-04-09, 14:36
Thanks Teleton, en het is niet zo dat ik zonder te bestellen duurder uit ben met een 5-daagse ticket?

Teleton
20-04-09, 19:03
is niet zo dat ik zonder te bestellen duurder uit ben met een 5-daagse ticket?

Dat vind ik een lastige vraag, voor zover ik weet zijn de prijzen zoals Disney ze hier (http://tickets.disney.go.com/buy/TicketTrans?storeID=DRD&tktFitterDefaultQty=ADULT=1|CHILD=0|ALL=1&lengthOfStay=7&tokens=Z41H%2B9zATc5CrSjEF4BGGe6mF84Vc2Bslv425hJh0 1rJLWkgIyEXApX6Unswgwnwst7ndyzcAbAuchhjJogRzgHO3IX 3qmXy97Fb%2BbENCrPG69wDATJZgsk%2FxoYKeFQfhMl4XhtHM ZXSUJWUB7tbYvHB%2B1zz3s7h65xXOBpAc%2B%2FVRnmlv67B1 XT20T392vFhYUI%2FqhjKxkMGBi4QkoKFQAVY7CiN01WC1c4Yb CEUZOu2DVCto85j1H6QQrLKAwkIWuZoj%2BQLBd7cUqvbpZzKC pGCv0qBbNzjgec9Y8mf9UAz8bld9clw032EmuakXsl5hGP%2BC z9G%2FFamHtpBS%2BKK51rIViepGVtZfMv0nuXbWCTYxxAo%2F sN1crbqtRYxxc93HaBTreon0TnoV9X9Zn5N0TjkY21QYUcPHaB Treon0TlPTbeN%2FaYMJVspk%2B%2FWk%2BRmUU0fmGmC3Wasi CaNNoH5N2d6ItmHAR25n4sL9PHn5YRNMYXXOy1YUyLn2eihPLy aHyR5LdXqoYPfpx5jfinkJE583l0BFcr%2FwozFOKwhvo6HGNY isLiHXw9OqkWnkVmRxyc4UUeNGzHYic%2BbfSW1HccnOFFHjRs x3xYXzoM2byc0F%2BFaQOWFZyNqKNzo7MLyE7VllRRmOrDnR%2 FLRS1%2FlRM2rNpDLKx%2F7wxwglGN8H0NHgtZuPic2qvRGHj% 2BESuoDOJzO2Xwu%2BGANlQfRBdTGEeU0I99daNEFuPAxwRgZE JA%3D&drnid=9659001) publiceert, gelijk aan de prijzen die je 'aan de poort' betaalt. Helemaal zeker ben ik er niet van en ik kon er zo 1,2,3 ook geen info over vinden.

Het is al zo lang geleden dat we zelf tickets 'aan de poort' kochten, dat ik hier even moet passen. Wie helpt de floriaantjes even uit de droom; scheelt het in de kosten als je de tickets vooraf bestelt of kunnen ze voor het zelfde geld ter plekke tickets kopen?

True1969
22-04-09, 16:37
Goedemorgen vanuit een zonnig Florida,

we hebben gisteren een 10 dagen ticket gekocht met de hopper en water & fun erbij. Nu is de vraag; telt het bezoek aan Quest en/of waterpark ook als een dag van je ticket of heb je dat als het ware extra aangeschaft. Ik wordt er niet helemaal wijs uit.

floriaantjes
22-04-09, 16:59
Teleton toch bedankt.
We hebben uiteindelijk een A4-tje gekocht bij American Vacations en daarmee kunnen we de tickets ophalen bij het eerste park van Disney dat we aan gaan doen. Wel raar hoor alleen zo'n bar-code. We vertrouwen er maar op. (zal wel blij zijn als ik de originele in mijn handen heb en alles blijkt te werken). Bedankt voor alle tips !!!!!!!!!!!!!!

Teleton
22-04-09, 17:29
Goedemorgen vanuit een zonnig Florida,

Goedemiddag vanuit een zonovergoten West Brabant......Met de tiendaagse pas kan je tien dagen naar de themaparken MK, AK, HDS en Epcot. Daarnaast heb je op tien dagen toegang tot de Zwemparken en Disney Quest en eventueel Wide World of Sports.

Je kunt dus, als je dat zou willen, 20 dagen genieten. Have fun & sun!

http://img18.imageshack.us/img18/6308/scr1fe3a21f.th.jpg (http://img18.imageshack.us/my.php?image=scr1fe3a21f.jpg)
Op dit plaatje zie je de voorwaarden van de tickets vermeld. Even een paar keer op klikken voor een leesbare versie.


We vertrouwen er maar op. (zal wel blij zijn als ik de originele in mijn handen heb en alles blijkt te werken).

Geen zorg, alles zal prima verlopen, het kan niet missen want het werkt altijd. Ook voor jullie: veel plezier daar!

briene
23-04-09, 00:07
Heb net nog eens in het schema gekeken.
De goedkoopste 4dagenpas met waterfunktie komt op 742 euro.
Wij betaalden 1000 dollar in de luchthaven van Orlando.
Goedkoper zelfs nog.
Dus, mijn advies, gewoon ter plaatse ophalen.

Je waterparkticket is een extraatje.

Hannah
23-04-09, 18:37
Even een domme vraag:
Als ik nu tickets koop (MYW) dan kan ik die toch gewoon volgend jaar februari gebruiken? Dus tegen de prijs van dit jaar en dan gebruiken volgend jaar?

Michael66
23-04-09, 19:17
Ja, dat kan. Zolang je de tickets niet gebruikt blijven ze onbeperkt geldig.

WackyWeazle
23-04-09, 20:48
Dit geldt niet voor alle tickets, onze 21 day ultimate tickets zijn echt alleen voor dit jaar en moeten voor 31/12 gebruikt worden.

Hannah
23-04-09, 21:57
KOmen die tickets van de Britse site? Of undercovertourist?

Ik wil graag 10 dagen magic your way met hopperoptie kopen. (Via de WDW-site zijn die nog goedkoper dan bij AE 6=10...dacht ik). Maar het gaat om die tickets.

Ik dacht inderdaad eens gelezen te hebben dat dat kon.
Thanx Michael66!

WackyWeazle
23-04-09, 22:15
undercovertourist verkoopt geen 14 en 21 day ultimate tickets meer.
Deze tickets komen van een UK website.

shaowoo
25-04-09, 23:47
over zo'n kleine 2 maandjes ga ik naar america en hierbij breng ik ook een bezoek naar walt disney. hierbij verblijf ik in een hotel buiten disney resort en ga met de auto naar de thema parken. nu heb ik een klein vraagje, ik hoop dat jullie deze kan beantwoorden.
- we gaan 's morgens vroeg met auto naar magic kingdom, om 13:00 ga we terug naar de hotel om even uit te rusten. Om weer om 15:00 weer naar magic kingdom te gaan. Mijn vraag: kan ik met mijn ticket in-en uit dezelfde thema park gaan en kan ik dezelfde parkeerkaartje gewoon blijven gebruiken of moet ik elke keer een nieuwe kaartje kopen?

WackyWeazle
26-04-09, 02:01
Je kunt met het parkeerkaartje wat je 's morgens krijgt op dezelfde dag weer bij ieder Disney park parkeren. Houd er wel rekening mee dat je niet zo snel bij het Magic Kingdom komt vanaf de parkeerplaats. Eerst vanaf de parkeerplaats naar de zgn. Ticket and Transportation Center, vanwaar je de monorail of boot moet pakken om naar het Magic Kingdom te komen. Als je om 13.00 uur het park uit loopt, dan doe je er minimaal 20 minuten over om weer bij de auto te komen. Eerdat je bij je hotel bent en uitgerust bent...

shaowoo
26-04-09, 11:28
Elk park heeft een centrale parkeerplaats en vanaf daar reis je met vervoer van disney naar de ingang vd park? hmmm.. dat is iets waar ik niet bij stil gedaan heb.

De geldigheid van een park ticket is ook de gehele dag geldig?

Teleton
26-04-09, 11:51
Elk park heeft een centrale parkeerplaats en vanaf daar reis je met vervoer van disney naar de ingang vd park?

Klopt, de parkeerplaatsen zijn zo groot dat je in de meeste gevallen het best met de tram naar de ingang kan gaan. Dit geburt bij Epcot, AK en DHS. Zoals WackyWeazle al schrijft is er in Magic Kingdom een Ticket & Transportation centre. Hier wordt je met de tram naar toe gereden. Hier kies je, hoe je naar MK vervoerd wil worden, per bus, per monorail of per ferry-boat. Pas dan kom je bij het MK aan en mag je in de rij voor de security check en de ticket controle.........\\:D/

Je ticket is de hele dag geldig en je mag het park zo vaak verlaten en betreden als je wilt. Heb je een Hopper-ticket, dan mag je verschillende parken op één dag bezoeken. Je parkeerticket is ook één dag geldig voor alle themaparken

Teleton
26-04-09, 15:50
of moet je daarvoor ergens anders naartoe? Nee hoor, voor je het park in kunt, gaat je ticket door een apparaat dat de gegevens op de strip uitleest en wordt je vingerafdruk afgenomen en aan de kaartgegevens gekoppeld. Bij ieder volgend bezoek worden deze gegevens opnieuw uitgelezen en vergeleken en wordt je tegoed op de kaart per dag met één verminderd. You're all set sir, have a magical day!

briene
26-04-09, 17:17
Je steekt je ticket in de machine bij de inkom en dan leg je je vinger op de scan. Allemaal in 1 moeite.

Tip voor Blizzard : als je aankomt rond een uur of 2-3 doorrijden tot vlakbij de ingang. Meestak zijn er daar al wat plaatsjes vrij.

i.vogels
04-05-09, 11:55
Wie heeft ervaring met onderstaande site www.mapleleaftickets.com (http://www.mapleleaftickets.com) :?:, is dit save? tickets kunnen in het hotel worden agegeven waar we logeren, gaat dit altijd goed? ik wil best voor KSC dit uitproberen, maar tickets voor Disney etc (toch een stukje duurder) vind ik het eng, want bij wie kan ik reclameren als er iets mis gaat.
vertrek op 20 mei a.s :razz:

corrus
04-05-09, 12:01
Je kunt eigenlijk geen bedrijf vinden wat meer betrouwbaar is dan Maple Leaf...
Het bestaat al meer dan 20 jaar (op hetzelfde adres)

Echter zij sturen geen kaartjes op naar Nederland...
Wij halen daar al jaren onze kaartjes...

JKG
04-05-09, 12:25
Ik haal ze daar altijd op. Achter de balie staat ook een groot bord met 'gate price' en hun prijs. Als je echter voor Disney parken 1 dag naar een park wilt, is het goedkoper om het bij Disney zelf te kopen ipv daar, maar dat geeft de medewerker daar ook gewoon eerlijk toe. Wordt pas goedkoper bij een x aantal dagen.

Als je een auto hebt, kan je dus net zo makkelijk langs rijden bij ze op de 192, als je bang bent om van te voren een groot bedrag af te tikken.

liesbetv
04-05-09, 15:20
Wij zijn ook alvast wat aan het uitkijken om zomer 2010 naar Florida te reizen. We willen met 2 kinderen van (tegen dan) 11 en 9 natuurlijk de Disneyparken doen. Ik zie stilaan de bomen door het bos niet meer met al die soorten tickets. Welke kenner kan mij zeggen voor welke optie ik best kies?
We zouden de 4 disney parken willen doen en zeker 1 waterpark. Elke dag 1 park lijkt ons prima, maar misschien wordt het soms te druk en kan je dan beter naar een ander park trekken, dan hebben we toch de hopper functie nodig denk ik (of is druk in elke park dan even erg...)
Moet je zelf naar het andere park rijden en weer parkeerkosten betalen? of kan je zo van het ene naar het andere park?
De grote parken zullen we wel een dag zoet mee zijn, maar de waterparken misschien niet? ga je daar dan beter 's ochtends of 's avonds naar toe?

Als ik bv ij orlando ticket deals kijk heb je een ultimate ticket voor 14 dagen. Heb ik het goed dat je hiermee 14 dagen kan doen wat je wil? of kan je elk park maar 1 keer in?

Teleton
05-05-09, 09:43
Welke kenner kan mij zeggen voor welke optie ik best kies?
De vragen die je stelt zijn wel begrijpelijk, maar kwamen hier al zo vaak aan de orde dat ik zal volstaan met het verwijzen naar de topics waar je het antwoord kunt lezen. Wanneer je dan over een bepaald onderwerp nog vragen hebt, kan je het best even met de zoekfunctie proberen of je het antwoord kunt vinden, lukt dat niet, dan kan je altijd nog om uitleg vragen.

Over de verschillende mogelijkheden van de tickets (echt niet zo ingewikkeld als je nu denkt) vind je hier (http://floridaforum.nl/showthread.php?t=3112) heldere informatie. Ook vind je hier een handig excelbestand waarin je al je gegevens kunt invoeren en zelf een prijsvergelijking van de verschillende populaire aanbieders kunt maken.

Over de parkeerkosten is ook al veel geschreven, nu begrijp ik best dat je dit misschien niet direct zo 1,2, 3, kunt vinden. Met de zoekfuntie op 'parkeerkosten' kwam ik toch al snel hier (http://floridaforum.nl/showthread.php?t=3112)uit. Oefen zelf eens en ontdek het verschil tussen "discussies" en 'berichten" tonen in de zoekfunctie.

Over de drukte in de parken lees je hier (http://floridaforum.nl/showthread.php?t=9158)vast meer en over het vervoer binnen WDW vind je hier (http://floridaforum.nl/showthread.php?t=5380)veel informatie. Als je je echt goed wilt voorbereiden zou je wat meer kunnen lezen over Tour Guide Mike of bestel de Disney Vacation Planning DVD (http://floridaforum.nl/showthread.php?t=5010).

De vraag of je beter 's ochtends of 's middags naar een waterpark kunt gaan, of toch maar een hele dag, hang ook weer van heel veel verschillende factoren af. Het weerbericht is er maar één, want als er onweer wordt verwacht sluit Disney de zwemparken....Mijn persoonlijk ervaring met kinderen van deze leeftijd is dat je er met gemak één volle dag per park kunt doorbrengen...

Conclusie is dus eigenlijk dat je je voor en geslaagde Disneyvakantie persoonlijk goed moet voorbereiden en dat de hulp van de zogenaamde "kenners' niet veel meer kan zijn dan "wegwijzer". Er zit dus maar één ding op: zorgen dat je zelf een kenner wordt! De keuze voor een van de mogelijkheden is zo persoonlijk dat een 'andere' kenner je wel kan helpen, maar de keuze maak je echt beter zelf. Veel plezier en succes met de voorbereidingen!

breaker9240
17-05-09, 10:57
Hoy,

Heb een vraagje over de site van disney,
Als ik men tickets via daar bestel de 'will call' keuze hoe gaat die in zijn werk?
Krijg ik dan tevens al een voucher ofzo of wat moet ik dan doen?

Verder als ik het goed begrijp koop ik me bv een 10daagse magic your way with hopper and more fun en bla bla bla... ;).
Is dit dan in die 14dagen dat ik Tien dagen de grote parken kan doen en Tien dagen de kleine parken dus?
Dus ik zou tien pretparken kunnen doen in die periode en dan nog eens 4 waterparken?

groetjes!

WackyWeazle
17-05-09, 11:09
Will Call kaartjes kun je bij de kassa's ophalen (wordt aangegeven op bordjes).
De 10-daagse magic your way with hopper and more fun houdt in dat je binnen 14 dagen 10 dagen onbeperkt toegang hebt tot alle Disney Theme Parks (MK/Studios/AK/EPCOT) en 10 keer toegang tot de waterparken, Quest of Wide World of Sports.

Teleton
18-05-09, 14:01
Is er een andere oplossing voor ons "probleem" of zijn de no expiration tickets onze enige optie?

Heb je de prijs van de NE tickets al vergeleken met de prijs van de Ultimate tickets? Uit de onvolprezen prijsvergelijking van Michael66:


Voor de ultieme Disney-belevenis bestaat er ook nog zoiets als "The Ultimate Ticket", o.a. te bestellen bij UnderCoverTourist. Met dat ticket kun je 14 ($359/317) of 21 dagen ($391/351) ALLE Disney-parken en plus-opties in. Voor slechts een paar eurootjes extra (t.o.v. de 10-daagse Hopper+WF&M) kun je 2 of drie weken helemaal "los" gaan .....

rob gertsen
18-05-09, 17:30
Recent hebben we hier een discussie gehad over de ultimate tickets. WackeyWeazle en ik hebben deze tickets besteld bij Orlando Ticket Deals. Dat werkt echt geweldig. Kijk de geschiedenis even na en dan wordt precies beschreven hoe het werkt. Aangezien deze tickets goedkoper:shock: zijn dan de NE hopper tickets van Disney biedt dit je 3 weken volledige vrijheid. Uiteraard kost het iets maar dan heb je ook iets. Voor +/- € 1.200 euro was ik (4 volwassenen) 3 weken onder de pannen. Keuzevrijheid heeft zo z'n prijs8-[

breaker9240
18-05-09, 21:30
Kan iemand nog tevens antwoorden op de vraag als ik tickets via disneyworld zelf koop of ik dan een voucher krijg en of ik dan naar gelijk welk park die voucher kan afgeven voor men tickets?
Of moet ik naar het ticket & transportation center gaan :).?

bedankt!

calypso
18-05-09, 21:41
Tot nu toe heb ik alle bij Disney bestelde tickets gewoon per UPS thuis bezorgt gekregen. Zelfs binnen ene paar dagen na de telefonische bestelling. Heb nog nooit een voucher gehad. Nu moet ik wel erbij zeggen dat dit om ticket ging voor de speciale avonden zoals halloween en Kerstmis, maar volgens mij maakt dit niks uit en worden de dagtickets ook wle door Disney opgestuurd.

liesbetv
18-05-09, 23:06
Begrijp ik het goed dat als we 4 disneyparken (magic kingdom, epcot, hollywood studios en animal kingdom) + 2 waterparken (blizzard beach en typhoon lagoon) willen doen en ook wel eens bij DisneyQuest langs willen gaan, we het kunnen stellen met een "4 day magic your way park with water park fun and more?
De kaarten zijn 14 dagen geldig, kunnen we dan in die periode elk park 1 dag in en ook elk waterpark 1 dag en 1 maal naar disney quest? Met de hopper mag je switchen van park op 1 dag, maar niet nog een dag binnen?
Als je 5 dagen koopt, kan je dan de vijfde dag nog naar waar je wil (met een hopper zelf overal)
Ik wil zeker zijn dat ik het goed begrijp en geen 10-dagen ticket koop als één voor 4 volstaat.

Ingg
19-05-09, 16:00
Hey!

Kan iemand mij misschien even helpen, waarschijnlijk is deze vraag al 100 keer gesteld. Maar 73 bladzijden doorspitten leek me niet zo effectief.

Ik ga samen met mijn ouders 4 dagen Orlando doen. Daarvan willen we sowieso 1 dag Sea World. Dan blijft er nog 1 volle dag, en misschien nog een half dagje over voor óf Universal óf Disney. Ik zou graag Disney willen bezoeken, alleen niet met maar 1 park. Ik wil dan minimaal Magic Kingdom & MGM Studios doen. Op de Disney site staan alleen hele dure opties hiervoor. Hebben jullie misschien een goed alternatief?

(Misschien zelfs een combi ticket voor 4 dagen of iets voor meerdere parken? )

Thanks! :)

Teleton
19-05-09, 17:07
Kan iemand mij misschien even helpen, waarschijnlijk is deze vraag al 100 keer gesteld. Maar 73 bladzijden doorspitten leek me niet zo effectief.

Nooit doen, 73 pagina's doorlezen! Altijd even de zoekfunctie gebruiken..... Of even vragen.... voor één keer wil vast nog wel eens iemand naar de onvolprezen Disney prijsvergelijkingspagina (http://floridaforum.nl/showthread.php?t=3112)van Moderator Michael66 verwijzen. Hier vind je alle info over de verschillende ticketmogelijkheden. Lees ook even de info over de Disneyparken, minimaal 2 parken op één dag wordt niet zo veel gedaan door firsttimers......

PKrijger
24-05-09, 20:13
Hallo,

Vorig jaar onze Disney,Seaworld en Universal tickets gekocht bij een AAA kantoor in Kissimmee. Dit jaar gaan we 3 weken en willen we voor Disney de 10 daagse basetickets incl. Waterparks & More option (vorig jaar hadden we 4 daagse basetickets).

Nu kan ik op de site van AAA alleen 10 daagse hopper tickets of no expiration tickets vinden, die natuurlijk meteen een stuk duurder zijn.

Kan iemand mij vertellen of ze de 10 daagse basetickets incl. Waterparks & More bij AAA echt niet verkopen?

Alvast bedankt!

Peter en Diana

oma van tijn
31-05-09, 20:02
Wij gaan eind augustus met ons gezin naar Orlando.
In eerste instanties was ik van plan om de Magic Hopper te kopen. Maar ik zien nu pas goed dat naast de twee waterparken je ook betaald voor 3 andere parken waarvan ik zeker weet dat mijn kinderen hier geen gebruik van maken. Wat is nu wijsheid alleen een ticket kopen voor de Disney parken en losse kaartjes voor de twee zwemattracties?

Wie heeft hier ervaring mee?

cindy74
31-05-09, 20:40
Als je de eerste keer disney gaat zou ik geen zelfs geen hopper nemen . De 1 ste keer orlando doe dan 1 park per keer als je meer dan een week gaat kan je de optie waterpark nemen maar als je seaworld en beide universal parken doet heb je geen tijd voor ook nog de waterparken te doen maar das mijn mening. De tickets kosten meer dan 40 dollar per persoon dus wel erg veel
Als je een week hebt en de universal parken niet doet zou ik zeker gaan voor de waterparken en geen hopper

pascalbrouwers
31-05-09, 23:00
wat is wijsheid......

als je meedere disney parken wilt bezoeken zou ik zeker gaan voor de waterparken optie.
hoppen hoeft niet zo.
Met kids is het gewledig om de waterparken te doen.
Veel extra betaal je zo wie zo niet.

moet je de tikets apart kopen, is het erg duur.
Groot voordeel is bv s'morgens lekker zwemmen en s'middags naar 1 vd parken.

hoe oud zijn je kinderen eigenlijk, en waarom zouden ze niet naar andere disney parken willen....
ben benieuwd naar de reden :-)

CorrineJ
31-05-09, 23:35
Ik kan Pascal's antwoord alleen maar beamen.

Vorig jaar april/mei zijn we naar Florida geweest.

We hadden een ticket met waterparken en geen hopper.

De 4 Disneyparken hebben we allemaal bezocht. Ze hebben allemaal hun eigen leuke dingen en zijn heel verschillend que stijl. Iedereen heeft natuurlijk zijn persoonlijke voorkeuren maar wij vonden ze allemaal bijzonder om te bezoeken.

Maar onze meiden (toen 8 en 6), en wij zelf trouwens ook, vonden de waterparken ook zeker een aanrader.

Succes met het uizoeken en vast veel voorpret gewenst.

S@skia
01-06-09, 06:42
Een andere goedeoptie is het Seaworld/Aquatica combo ticket. Deze zijn gedurende 14 dagen onbeperkte geldig (je kunt dus elke dag gaan zwemmen EN seaworld bezoeken. Als je hierbij ook nog Disney parken wilt bezoeken zou ik zeker geen park hopper ticket nemen.Je moet je echt afvragen of je meerdere parken op 1 dag wilt doen. Als je trouwens ook een zwembad bij je huis/appartement/hotel hebt, is dit ook nog een (beperkte) zwem mogelijkheid om op dezelfde dag als de parken te doen.

oma van tijn
01-06-09, 07:17
Tja de leeftijd van onze kinderen, 35,29,24 en 23 en een peuter van 2 jaar (kleinkind)
maar je kent het wel ze zijn allemaal jong en houden van snelheid ik zie ze niet op de golfbaan. Wij zitten trouwens 17 dagen in Orlando. Zelfs zijn wij met onze jongste dochter 8 jaar geleden ook in Florida geweest hebben toen een flexticket gekocht voor de daaraan gekoppelde parken.

cindy74
01-06-09, 08:30
universal studios zeker doen , beide parken zijn echt goed . Hopper zou ik niet nemen maar zeker de waterparken erbij nemen .

van der Steen
17-06-09, 19:50
Wie kan mij HELPEN???? PLEASE

Ik wil 5 tickets kopen voor Magic Kingdom!
Wij hoeven er maar 1 dag te zijn, dus geen 3 dagen of meer....

Alleen waar zijn de tickets per persoon voor 1 dag het goedkoopst?
Ik wil nu via het internet bestellen op WDW site ($75,-), maar daar lukt het mij niet om te bestellen....

HELP ME AJB!!!

Ed (we vertrekken op 20 juli)

ed_anja_wesley
22-06-09, 23:43
Wij zijn er 10 dagen geweest. We hadden een 7 dagen kaart met hopper, enkel de 4 parken. En om eerlijk te zijn die hadden we nodig. Niet zozeer de hopper, maar eerder de 7 dagen :) Het was er namelijk zo warm (34 graden) dat een verblijf in een park van 's morgens tot 's avonds er toch echt niet in zat. Onze tip: met deze temperaturen moet je vooral niet teveel hooi op je vork nemen :)

cloggie68
23-06-09, 10:16
Wij hadden geen hopper maar een 7 daagse base ticket (en een splash pool thuis, dat wordt volgend jaar verruild voor een zwembad) en we hebben de hopper niet een keer gemist. Eén keer is mijn man + oudste zoon s avonds naar MK teruggegaan voor het vuurwerk, de rest van de dagen vonden we het ergens tussen 3 en 5 uur meer dan genoeg. Onze kids waren 5 en 6 dus misschien een iets andere situatie maar vergis je inderdaad niet in de temperatuur.

Frani
24-06-09, 20:28
Hallo,

Wij gaan in november naar Florida en we zijn ons een beetje aan het orienteren. Wie weet ongeveer de prijzen van de disney tickets en waar je die kan halen en/of bestellen.

groetjes Francien

Teleton
25-06-09, 07:23
Hi Francien,
Hier op het Forum is een beetje orienteren er niet bij...;) Je krijgt, zoals dat in ons mooie Brabant zo leuk heet, "van het hele varken". Kijk maar eens in dit topic (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=3112). Daar vind je vast alles wat ieder meisje weten moet voor ze Disneytickets koopt.

Alle informatie op dit forum is overigens netjes gerubriceerd, dat maakt het, vooral voor nieuwe forumleden, gemakkelijk om te zoeken. Met de zoekfunctie in de blauwe balk boven aan iedere pagina, wordt je direct naar de betreffende informatie geleid. Leuker konden ze het niet maken.....

cloggie68
09-07-09, 17:51
Wij hebben afgelopen vakantie (mei) onze tickets laten omzetten naar unexpirational en nu zitten er nog 3 dagen op + 7 dagen waterpark. We hebben hiervoor nieuwe kaartjes gekregen. Zouden we door opa + oma kunnen laten gebruiken en zelf nieuwe kopen? Ik zit hieraan te denken omdat we dus nieuwe kartonnen kaartjes hebben gekregen en hier zit nog geen vingerafdruk op?

Teleton
09-07-09, 18:21
Zouden we door opa + oma kunnen laten gebruiken en zelf nieuwe kopen? Ik zit hieraan te denken omdat we dus nieuwe kartonnen kaartjes hebben gekregen en hier zit nog geen vingerafdruk op?

De vraag is of je daar verstandig aan doet. Ik zie i.i.g. het voordeel zo 1, 2 3 niet, maar dat hangt waarschijnlijk af van welk soort tickets je voor de rest wil kopen. Gaan opa en oma 7 keer zwemmen? Die drie dagen Disney themaparken komen wel op, ze komen er eerder aan te kort.

En jullie hadden toch ook meer dan 2 kaarten laten upgraden? Dan lijkt het het handigst om de set compleet te houden. De vraag is ook of de company van opa en oma éénmalig is, of dat ze ook hopeloos verslaafd raken.In dat geval kan je het best direct voor de hele familie jaarkaarten kopen....\\:D/

cloggie68
09-07-09, 18:29
Haha... die verslaving zal wel meevallen voor opa en oma ...alhoewel?? Ik denk echt dat zij aan 3 dagen genoeg hebben en ons dus niet alle dagen met ons mee zullen gaan. Een jaarkaart heeft alleen zin als de schoolvakantie in 2011 vroeg valt (en 2 weken is), en vooruitkijkend valt Pasen in 2011 heel gunstig dus misschien zelfs wel in de meivakantie!

We hebben 2 gewone en 2 kinderkaarten laten upgraden. Omdat ik toch nieuwe tickets moet aanschaffen dacht ik eraan om opa en oma die drie dagen te laten opmaken en zelf nieuwe non expirationals te kopen (bijvoorbeeld 7 dagen + waterpark)... Opa en oma hebben genoeg aan 3 dagen en dan nog naar Seaworld bijvoorbeeld...

Teleton
09-07-09, 18:51
Opa en oma hebben genoeg aan 3 dagen en dan nog naar Seaworld bijvoorbeeld...

Maar dan blijft de vraag hoe vaak ze meegaan om te zwemmen. Wanneer dat ook maar 1 of 2 keer is, blijf je met ongebruikte zwembadtickets zitten. Ik weet niet wat de upgrade heeft gekost maar dat lijkt ook zonde.

cloggie68
09-07-09, 18:56
Het zwemmen was $50 per ticket voor 7 dagen... zelfs als ze maar 2 of 3 dagen gebruiken zouden we dat er toch ook uit hebben?

Heb je een idee of het zou kunnen of kunnen we het er maar beter niet op gokken? Gaan de waterparken ook met de 'fingerprint'?

Teleton
09-07-09, 19:11
Gaan de waterparken ook met de 'fingerprint'?

Ja, dat wel. Koop je de tickets vooraf hier of direct bij Disney? In dat geval hoef je niet te gokken, want dan zou ik daar overleggen. Geloof nooit dat ze daar een probleem van maken. Alles voor de klant!

Maar ik blijf nog even zitten met het feit dat 'jullie' kaarten niet meer synchroon lopen met die van de kinderen. Je kunt dit natuurlijk oplossen door voor jullie bijvoorbeeld een 10 daagse never expire te kopen en voor de kids een 7 daagse, dan zijn jullie weer 'effen'. Is dat de bedoeling?

cloggie68
09-07-09, 19:48
Hoi... ja dat was inderdaad het plan zodat we weer synchroon lopen ja... of anders inderdaad een jaarkaart! Ik weet 'bijna' zeker dat een 7 (of meer) dagen disney niet aan opa en oma is besteed vandaar dat ik aan deze optie dacht. De vorige tickets hebben we via Undercover Tourist gekocht, misschien dat we nu gewoon maar ter plekke kaarten moeten regelen... in ieder geval bedankt voor het meedenken.

Lea
17-07-09, 20:08
Zit even te kijken maar kom er niet echt uit wat de passen betreft van Disney.

als ik bijv. een 5 dagen pas aanschaf ben ik dan verplicht om dan 5 dagen achter elkaar naar een disney park te gaan of kan ik ook eens een dag thuis blijven zeg maar.En is het over een langere periode uit te smeren.

Moet er toch niet aan denken dan 5 dagen achter mekaar in een park rond te gaan lopen.

Njit
17-07-09, 20:22
Je moet die dagen binnen 14 dagen na de eerste dag dat je een park bezoekt opmaken.

cloggie68
17-07-09, 20:48
Precies! Je kunt het over 14 dagen uitspreiden (als je er zolang bent).

Wij hadden onze tickets trouwens laten omzetten naar unexpirational met 7 x waterpark. Nu las ik gister iets over Fun Visits en dát staat ook op onze tickets. Dat betekent toch dat je ook Disney Quest mag bezoeken?

Michael66
18-07-09, 07:19
Yep, die Water Fun & More - optie geldt voor de twee waterparken, DisneyQuest en Wide World of Sports (bij die laatste niet als er "ticketed events" zijn).

JCMW
18-07-09, 21:31
Hoi,

Wij vroegen ons het volgende af; Kan je met een basispakket op één dag 2x keer naar hetzelfde park? We willen bijvoorbeeld een keer s'morgens gaan en dan s'avond terugkomen. Kan dat??

Ta2 Gerrit
18-07-09, 21:37
Voor zover ik mij nog kan herinneren kun je bij het verlaten van een park een zgn. re-entry stempel krijgen.
Daar was (toen) zelfs een speciale uitgang voor. Correct me if I'm wrong.

[verwijderd]
18-07-09, 22:34
Voorheen was het zo dat je idd een stempel moest halen als je het park weer in wilt later op de dag als je een base ticket hebt. Ik ga er van uit dat dat nu nog steeds is.

Als je het zeker wil weten vraag het bij de ingang of stuur Disney een email.

cloggie68
18-07-09, 23:20
Stempel was afgelopen april niet nodig. Gewoon het park uit en in met het ticket. Parkeerkaart ook bewaren want die is dan de avond ook nog geldig!

marcelis10
23-07-09, 17:47
Als je een los kaartje koopt voor één van de waterparken, mag je dan ook Disney Quest of moet je daar weer apart entree voor betalen?

Monique

Michael66
24-07-09, 01:37
Antwoord is even simpel als logisch: Een enkel kaartje voor een zwempark is enkel een kaartje voor een zwempark.

harryhonda
25-07-09, 09:34
Een vraagje, is je parkeerkaart ook een hopper ticket. Maw als ik eerst in het ene park ben geweest en wil daarna nog naar een andere,moet ik dan weer een parkeerkaart kopen of is die gewoon een hele dag geldig en kan ik hem dan ook voor die dag bij een ander park gebruiken ??

Njit
25-07-09, 09:36
1-maal per dag betalen. Als je hoppert dan kun je je parkeerkaart gewoon weer gebruiken.

marcelis10
25-07-09, 10:52
Wij willen dit keer 2x disney doen dus willen we een 2 daagse kaart kopen. We willen ook graag naar een waterpark. Als ik het dus goed begrijp kan ik dan beter een 2 daags ticket met fun and more optie nemen. Dan kan ik dus voor 50 dollar 2 dagen naar een waterpark en ook nog naar Disney Quest. Ik zag nl. dat dat ook nog 40 dollar entree is. Zo ja, moet je dan op dezelfde dag als op een waterpark of disneypark er naar toe of geldt dit bv. i.p.v een waterpark?

Groetjes Monique

Teleton
25-07-09, 12:01
Dan kan ik dus voor 50 dollar 2 dagen naar een waterpark en ook nog naar Disney Quest. Ik zag nl. dat dat ook nog 40 dollar entree is. Zo ja, moet je dan op dezelfde dag als op een waterpark of disneypark er naar toe of geldt dit bv. i.p.v een waterpark?


Ik begrijp je vraag misschien niet helemaal goed. Maar als je een 2-daags MYW ticket met Waterpark, Fun en More koopt, kan je twee bezoeken aan een waterpark of Disney Quest brengen. Hoppen op dezelfde dag van Zwembad naar Disney Quest kan dus wel, maar dan is je ticket verbruikt.

Ze maken het ook wel erg lastig. Disney spreekt in hun tabel over $ 50/day voor 2 Visits voor een ééndaagse ticket. Kennelijk moet je dan Hoppen. Voor een tweedaagse ticket staat er $ 25/day voor 2 Visits.

marcelis10
25-07-09, 14:33
Oke Teleton, volgens mij heb je het goed begrepen. Ik kan dus met zo'n ticket naar Typhoon Lagoon en 1 dag naar disney Quest bijvoorbeeld, wat onze bedoeling ook is.

Groetjes Monique

JCMW
28-07-09, 22:36
We gaan over 3 weken naar Orlando en we horen wat verschillende verhalen over kaartjes bestellen. Kan ik dat het beste on-line doen of gewoon daar in het hotel kaartjes voor de parken kopen?? Ik hoor dat het wel eens kan schelen als je de kaartjes daar terplekke in de hotels koopt.

Alvast bedankt

Njit
28-07-09, 22:40
Ligt eraan hoeveel dagen je gaat. Als je minder dan 4 dagen gaat dan maakt het niks uit of je ze aan de poort koopt of van te voren besteld. Vanaf 4 dagen wordt het goedkoper. De standjes in de hotels verkopen vaak kaarten gekoppeld aan een Timeshare presentatie.

Zie voor een prijsvergelijking ook dit topic: Disney Tickets: Een prijsvergelijking (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=3112)

disney-golf
01-08-09, 16:24
Yep, de prijzen gaan omhoog!

Beginning Sunday, Disney World will increase the base price of a one-day, one-park ticket to $79 -- up $4, or 5.3 percent. The price of a similar ticket for a child between the ages of 3 and 9 will climb $5, or 7.9 percent, to $68.

Crisis! Welke crisis?:sad:

calypso
02-08-09, 07:32
Tja bij Disney is inderdaad schijnbaar geen crisis, wist je dat datzelfde ticket in 2001 nog maar $42,00 koste!! dus bijna een verdubbeling van de prijzen in 8 jaar tijd!

liesje1967
02-08-09, 12:40
Je zou bijna verwachten dat het dan minder druk is......

corrus
02-08-09, 14:24
Tja bij Disney is inderdaad schijnbaar geen crisis, wist je dat datzelfde ticket in 2001 nog maar $42,00 koste!! dus bijna een verdubbeling van de prijzen in 8 jaar tijd!

So???

In 2001 waren ze weer véél duurder dan in 1978... Inflatie heet dat... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Tielemans
02-08-09, 14:55
das nou weer pech hebben. wij wilden afgelopen week kaartjes kopen, maar het is er niet van gekomen...
dus nu hebben we een prijsverhoging aan onze broek.... ](*,)

Frans_Natasja
03-08-09, 09:14
zat net op de site van ae en die voeren de prijsverhoging niet door.

Njit
03-08-09, 09:22
ik denk dat de juiste zin 'die voeren de prijsverhoging nog niet door'. Ze zullen waarschijnlijk nog een voorraad oude kaarten hebben en die eerst opmaken. Maar AE is geen liefdadigheidsinstelling en als Disney de boel duurder maakt zullen ze dat uiteindelijk echt wel doorbelasten...

Ben dus benieuwd wat de prijzen over maand doen..

Frans_Natasja
03-08-09, 09:56
geen idee nijt het staat er en wat er over een maand staat zien we dan wel weer.

vondutchga
03-08-09, 16:33
Come on, ik moet ook betaald worden ;)

Hanz
12-08-09, 16:48
Aangezien ik er niet uitkom v.w.b. die Disney tickets, een simpele vraag.

Als ik alle vier de grote disney parken wil bezoeken op vier losse dagen + 3 x hetzelfde waterpark , welk ticket moet ik dan hebben, of kan dat niet?:?

Njit
12-08-09, 16:58
Magic Your Way Basic Ticket + Fun Options.
De fun-options zijn meestal voor hetzelfde aantal dagen als je parkbezoeken..
Zie ook dit overzicht:

http://img411.imageshack.us/img411/8438/disney3.th.jpg (http://img411.imageshack.us/i/disney3.jpg/)

Dus nee, 4 dagen disneyparken en 3 dagen waterparken bestaat niet. Maar een dag extra is ook nooit weg denk ik :)

Pietc
01-09-09, 15:16
Voor in December wil ik een paar 1 day base ticket's kopen. Ik zag al dat het op de site van WDW goedkoper is dan bijv. Maple Leaf. Vraag alleen is, kan ik de tickets nu al kopen met de "will call" optie? Doordat de koers nu vrij gunstig staat wil ik ze alvast kopen maar weet niet of ze het ook zo lang (3,5 maand) voor ons vasthouden. Ik heb al een beetje gegoogled en las dat iemand op deze site: http://www.disboards.com/archive/index.php/t-1073326.html WDW had gebeld en die zeiden dat ze het alleen maar 30 dagen lang voor jou blijven "vasthouden". Iemand ervaring hiermee?

soet
06-09-09, 15:14
Wij gaan met z'n achten in april mei 2010 naar Florida. Heb deze kaart gevonden op internet en wil weten of dit betrouwbaar is en een goede deal is??

alvast bedankt.

THE REAL DEAL #2 2010

Adult: Including Tax $579.00
Child 3-9: Including Tax $529.00

This ticket has been tailor-made for the UK market, and is not available at the gate in Orlando. It is ideal for those who want to experience all that Disney has to offer during their 2 week holiday, and is fantastically well priced. It entitles you, over a period of 14 consecutive days from when you first use the ticket, to unlimited visits to all four Disney Theme Parks (Magic Kingdom, Epcot, MGM Studios, Animal Kingdom) as well as Disney's Water Parks, DisneyQuest, and Wide World of Sport PLUS PLUS PLUS Unlimited admission to the following 5 theme parks: Universal Studios Florida Universal’s Islands of Adventure Aquatica SeaWorld Wet ‘n Wild Admission is valid for the entire length of your stay (up to 14 consecutive days). Please note the following: Includes free access to select live entertainment venues at Universal Orlando Resort’s CityWalk entertainment complex (must be 21 or older for some venues). Parking fee required only once each day, regardless of the number of parks visited (need parking receipt from first park visited that day).

Ta2 Gerrit
06-09-09, 18:31
Dat zou wel heel erg uniek zijn, beetje vergelijkbaar met de vroegere FITS (Fun In The Sun) passen. Maar die bestaan al een tijdje niet meer.
Over deze kaarten hebben we (ik) hier nog nooit wat gehoord, dus een zinnig woord is er, denk ik, ook niet over te zeggen.

Het ziet er wel veelbelovend uit, en er is zelfs een versie, #1, met zes parken.
En ze doen worldwide shipping, dus misschien wel de moeite van een mailtje waard.
Ze adverteren ook op de DIBB (http://www.thedibb.co.uk/forums/showthread.php?t=332602), misschien dat je daar nog meer info vindt.

lindaatje
06-09-09, 20:56
het gaat wel om de ultimate tickets. bij de real deal krijg je een 14 daagse ultimate ticket EN een flex pas of flex pas plus. Dit is gewoon een combinatie van 2 kaartjes.
Ik heb recentelijk ook gevraagt of iemand al eens besteld had bij deze aanbieder maar geen reactie. Ik heb het risico niet genomen maar het leek mij bertouwbaar, heb ze ook een keer gebeld. Toch heb ik wederom bij undercovertourist besteld zoals de vorige keer want daar had ik al positieve ervaring mee.

soet
13-09-09, 18:40
Ik heb vandaag (13 sept) bericht gehad (in het nederlands) dat de tickets gewoon naar nederland verzonden kunnen worden. Ben nog bezig met de precieze prijzen incl. verzending.

Hier het antwoord wat ik gekregen heb!!

Bedankt voor uw informatie.
Ik heb inmiddels kontakt gehad met ons hoofdkantoor en heb de volgende informatie voor jullie ontvangen:

The Real Deal 2010 is $619 adult and $569 child – that’s for the one that includes a 6 park Flex ticket;

Or $579 adult and $529 child for the one that includes a 5 park Flex ticket…

Shipping to the Netherlands is $11, but office pick up is free…
They can also pick up certain hours from the Westgate Inn which is closer than our office… we’d have to confirm the hours closer to the time.

children ages is 3-9

maanbo
13-09-09, 21:35
10dagen + 10dagen waterpark fun & more.vraagje over deze tickets:
begrijp ik het nou goed dat als ik deze zou bestellen dat ze dan, mits je de no experation optie hebt, je dus 14 dagen hebt om deze 20 dagen op te maken? Of hebben beide opties 14 dagen verlooptijd per stuk?

Michael66
14-09-09, 02:50
... mits je de no experation optie hebt ...Als je die optie neemt, dan blijven de niet-gebruikte dagen (parkbezoeken én plus-opties) onbeperkt geldig. Ze vervallen dus NOOIT.

Als je die optie niet neemt, dan vervallen alle niet-gebruikte dagen (parkbezoeken én plus-opties) 14 dagen na het eerste gebruik van het ticket.

De 14 dagen-regel geldt voor het gehele ticket, dus vanaf de eerste dag dat je een parkbezoek óf een plus-optie gebruikt gaan de 14 dagen in voor beide. Ergo: geen aparte periode "per stuk".

Jason
14-09-09, 17:50
Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier dus ik weet niet zeker of ik hier in het juiste topic zit maar ik heb in 2005 tickets gekocht met de optie no experiation. Ik heb alleen geen idee hoeveel tegoed er nog op zit. Kun je dat ergens checken of moet je dat aan de balie van het park doen?

Alvast bedankt
Frank

Njit
14-09-09, 17:53
Zie hieronder:


Checking Days Left on a Used Ticket
If you have left over park tickets from previous visits and can't remember how many days you have left on them, you can have your ticket checked while at Disney World or you can call Disney to check their status:
407-566-4985 - Option #2
NOTE: This service is only available Monday - Friday from 8:30am - 4:30pm.

Teleton
15-09-09, 18:04
Hier het antwoord wat ik gekregen heb!!

De real deal 2010 blijkt dus geen speciale ticket, maar gewoon een combinatieverkoop van FLex- en Ultimatetickets.

Ik zou d'r eens even voor moeten gaan zitten, maar ik ben nog niet overtuigd dat het nu een echte voordelige aanbieding is. Als je op hun site de Ultimate en de 6park flex apart koopt ( 358 en 265 = 623 dollar ) ben je 4 dollar voordeliger uit met de combi aankoop.

Koop je Ultimate tickets op een andere willekeurige engelse site, dan vind ik al de ultimates voor 209 pond, omgerekend 344 dollar. Da's al 14 dollar "winst". En dan heb ik nog niet eens echt gezocht.....

lindaatje
15-09-09, 19:07
De real deal 2010 blijkt dus geen speciale ticket, maar gewoon een combinatieverkoop van FLex- en Ultimatetickets.


klopt maar dat heb ik in mijn post van 6 september al vermeld ;)

Ik zoek ook alles uit van te voren en en ook niet overtuigd geraakt dat het specifiek goedkoper is. Als je bij verschillende aanbieders eens vergelijkt kan je wellicht goedkoper uit zijn. Let wel op de verzendkosten, sommige vragen er wel een aantal dolllars of ponden voor zodat je toch uiteidnelijk weer duurder uitkomt

soet
16-09-09, 07:39
Heb je voor mij een link naar deze prijzen, zijn dat de prijzen voor 2010?? Heb heel wat afgezocht, maar kom niet op die prijs..

Alvast bedankt.

lindaatje
16-09-09, 12:18
Zoek met google eens op ultimate disney tickets en kijk ook waar je los het goedkoopst uit bent dus zonder die real deal. Er zijn veel disney tickets aanbieders, bekende en minder bekende . Tel in ieder geval daar de verzendkosten eens bij op. Mogelijk dat dollars momenteel goedkoper zijn dan ponden maar dat heeft ook met de koers van de dag te maken. Pak gewoon de voordeligste waar je een goed gevoel bij hebt.
succes met zoeken !

soet
18-09-09, 06:50
Google is helemaal ziek van mij geworden, maar kom niet op die prijzen voor 2010 inclusief verzendkosten....Ik ga denk toch voor de real deal 2010. Maar allemaal bedankt voor het eventueele uitzoeken.

patgooss
18-09-09, 08:57
Ook wij hebben behoorlijk de tickets zitten vergelijken en komen toch steeds op de Magic your way tickets. 10 dagen voor de prijs van 6. Mooi overzicht op de site van http://www.americanestates.nl/

Chanti
18-09-09, 10:37
Even nog over die ultimate tickets. Ik weet dat het ergens in dit onderwerp is besproken (maar ik kan het niet zo snel vinden in de 80+ pagina's *grijns*) die zijn echt betrouwbaar he? Daar zijn nog geen slechte ervaringen mee gehad?

maanbo
18-09-09, 12:59
de Ultimate tickets staan o.a hier bij http://www.undercovertourist.com/united-states/florida/orlando/attractions/tickets.html?curr=eur

Zit ook dik te twijfelen om die te bestellen maar ik kan maar geen email adres vinden om te vragen of ze echt naar NL verzenden en mijn gesproken Engels is wel aardig maar niet echt perfect dus als iemand een email adres kan vinden..........graag.

Michael66
18-09-09, 13:48
Ja, ze versturen echt naar NL (niet naar BE). Ik heb al een aantal keren bij hun UCT besteld en keurig en snel thuisbezorgd gekregen.

oma van tijn
20-09-09, 14:35
net terug uit Florida en wat ik mij afvraag waarom moeten wij meer betalen als vakantiegangers uit de U.K.. Om maar iets te noemen 2 dagen Disney 100 dollar. Komen wij bij hetzelfde kantoor is het 2 dagen voor 140 dollar. Zo zijn er ook bijeenkomsten waar je eerst 2 uur moet luisteren naar een praatje over een hotel o.i.d. en daarna kun je flink gereduceerd naar Disney. Maar kom je niet uit Engeland dan gaat het feest niet door.
Wie kan mij dit nu eens uitleggen?:twisted:

Njit
20-09-09, 14:43
Welkom in de wereld die TimeShare heet. Als Nederlander ben je niet interessant voor de verkoper (gelukkig maar zullen sommigen denken). Daardoor kom je niet in aanmerking voor de korting.

FloridaVerslaafde
20-09-09, 15:43
Inderdaad, gelukkig maar. Wie wil er nou uren luisteren naar die Timeshare bullshit. Ik betaal liever de volle pond dan eerst naar zo'n bijeenkomst te moeten gaan.

:cool:

Ta2 Gerrit
20-09-09, 16:00
Eén van de argumenten is dat ze er van uit gaan dat je als Nederlander niet goed genoeg Engels spreek en verstaat om je er in te kunnen luizen.
Dat je je dus daarop kunt beroepen om er onderuit te komen.

Tenminste, dat is mij een keer verteld door een spijtoptant (a.k.a. ex-verkoper)
Dat andere, van die 2 dagen 100 of 140 dollar snap ik even niet. Waar was dat ?

mrloes
20-09-09, 16:40
hi

Je ziet t inderdaad bij allerlei dingen dat er een onderscheid gemaakt wordt tussen UK visitors en 'gewone' toeristen. Ik snapte ook al niet waarom t was, iedere toerist is er toch eentje?? Ik kan me ergens voorstellen dat niet-Engels sprekende misschien de mist in gaan bij een timeshare verhaal maar aan de andere kant: menigeen weet wel wat t inhoudt, althans op grote lijnen. Heb je daar geen interesse in dan houdt t verhaal op. Heb je wel interesse, dan zul je zelf (denk ik) moeite genoeg doen om uit te vissen hoe alles werkt.

elcrack
20-09-09, 18:18
Ze versturen echt wel naar België hoor...heb onlangs bij hen besteld en na een 5-tal dagen was alles hier netjes ten huize. :-D

rob gertsen
21-09-09, 08:58
Eén van de argumenten is dat ze er van uit gaan dat je als Nederlander niet goed genoeg Engels spreek en verstaat om je er in te kunnen luizen.


Daar gaan ze inderdaad vanuit. Bij een (timeshare) stand in Downtown Disney, je weet wel "the best kept secret", stond ik even in zo'n klapper met foto's te kijken. Ze stellen je een algemene vraag en afhankelijk van je antwoord ben je wel of niet de sigaar. Als je blijk geeft behoorlijk Engels te spreken duiken ze direct op je af. Naast mij stond een Duitser die duidelijk de Engelse taal minder machtig was en die werd volledig genegeerd. Kan natuurlijk ook ergens anders aan gelegen hebben:mrgreen:

Flufjuh
21-09-09, 10:30
Maar goed dat ik dit (als student Engels) te weten ben gekomen! Mochten ze nu op me af komen, kan ik tenminste antwoorden 'det mai inklish is verrie koed'. :D;)