PDA

Bekijk Volledige Versie : Disney tickets: Alles over bestellen/kopen en gebruiken



Pagina's : 1 2 [3] 4 5

Michael66
01-02-08, 22:48
Geen idee. Zelf al gekeken? Ik vind de website te omslachtig, er zijn geen tabellen waar de tarieven in staan. Beetje zelfde systeem als themeparkticketsdirect.com die ik hier (http://floridaforum.nl/showpost.php?p=54592&postcount=84) eerder besproken heb.

NB: Ik heb net even de 10- en 7-daagse basetickets bij KP bekeken, en die zijn € 178 resp. € 173. Bij UnderCoverTourist ben je voor € 157 resp. € 148 klaar. Da's zelfs veel duurder dan je bij WDW zelf betaald: € 162 resp. € 158.

Rosalin
04-02-08, 13:04
Hoi Michael,

Ik heb net weer van alles over de tickets gelezen plus je schema bekeken en heb toch nog een vraag, nl. je schrijft over een speciale link van MouseSavers. Nu heb ik hun site over de tickets gelezen en begrijp dat je via de nieuwsbrief dan hun goedkopere prijzen te zien krijgt. Plus dat ze deze rond de 15e versturen.

Nu mijn probleem , wij vertrekken de 22e feb. dus dat is te laat om nog tickets op tijd te krijgen.

Volgens mij gebruik je deze speciale prijzen ook in jouw schema maar dan doet de link het (vandaag?) niet goed. Ze geven technische problemen aan. Als deze link inderdaad ok is kan ik dan hier ook die speciale ticketprijzen bestellen?

Als laatste wat reken je dan voor koers en opslag voor het betalen met cc? Ws. staat het wel ergens maar lees ik er (weer ) overheen.

Het blijft nog steeds een item die tickets, ben blij als ik ze in huis heb!!

Ik vraag me nog steeds af hoe het had gegaan als ik dit forum niet had ontdekt...volgens mij zou ik vreselijk veel meer geld hebben moeten betalen voor hotels (nu alles vie price-line) en voor de tickets ....

Dus nogmaals BEDANKT!!!!!!!

belgske
04-02-08, 16:52
Net mijn basetickets (7d) via Holland International meebesteld, € 158 voor volw. en € 130 voor kinderen.

Michael66
04-02-08, 17:10
Ik heb net weer van alles over de tickets gelezen plus je schema bekeken en heb toch nog een vraag, nl. je schrijft over een speciale link van MouseSavers. Nu heb ik hun site over de tickets gelezen en begrijp dat je via de nieuwsbrief dan hun goedkopere prijzen te zien krijgt. Plus dat ze deze rond de 15e versturen.

Nu mijn probleem, wij vertrekken de 22e feb. dus dat is te laat om nog tickets op tijd te krijgen.De 22e vertrekken een probleem? Nou, ik zou het heerlijk vinden! Ik vertrek pas de 28e:(

Hoe zat het ook alweer met die gekheid en dat stokje?

Bestellen zo kort vantevoren (op/na 15 feb) is geen probleem. Ik zou trouwens op save gaan en ze no sowieso niet meer op laten stiuren. Je kunt ze ook ter plaatse ophalen. Alle Amerikaanse aanbieders in mijn bestand bieden overigens de mogelijkheid op de tickets daar af te halen, de meeste zitten binnen een kilometer of tien van Disney.

NB:In het bestand kun je helemaal onderaan op het tabje "Websites" klikken, en op die pagina op de link van UCT. Kijk maar waar je dan terechtkomt.

Volgens mij gebruik je deze speciale prijzen ook in jouw schema maar dan doet de link het (vandaag?) niet goed. Ze geven technische problemen aan. Als deze link inderdaad ok is kan ik dan hier ook die speciale ticketprijzen bestellen?De link is OK. Ze hebben gewoon eventjes onderhoud op de website, moet soms gebeuren. Gewoon morgen nog eens proberen. "Check back later"

Als laatste wat reken je dan voor koers en opslag voor het betalen met cc? Ws. staat het wel ergens maar lees ik er (weer ) overheen.Ik reken helemaal niets, dat mag je helemaal zelf doen, helemaal zelf invullen in het bestandje. Ik ga zelf meestal zo'n 2 cent onder de koers van XE.com zitten, reken me daar misschien wel wat te rijk mee, maar ja ... zo ben ik dan wel weer. Mijn CC's rekenen geen kosten, dus daar heb ik geen probleem mee.

Het blijft nog steeds een item die tickets, ben blij als ik ze in huis heb!!Zoals gezegd: Ik zou ze zo kort vantevoren niet meer toe laten sturen. Als er een kinkje in de kabel komt met verzenden heb je niets. Aan de andere kant kan het uiteraard ook heel snel gaan. Aan jou de keuze.

Ik vraag me nog steeds af hoe het had gegaan als ik dit forum niet had ontdekt...volgens mij zou ik vreselijk veel meer geld hebben moeten betalen voor hotels (nu alles vie price-line) en voor de tickets ....Dan was je misschien wel niet op vakantie gegaan. Kan nog voordeliger zijn. En (zeker) minder leuk :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

DannyW
05-02-08, 23:45
Ik raad het echter af. Neem gewoon voor elk park 1 dag de tijd. ZO heb je genoeg tijd om alles te zien. Sommige mensen gaan te snel door een park heen en missen alle prachtige attractie´s die wat minder bekend zijn.

Het is zonde van je geld en van je reis!

calypso
06-02-08, 07:34
Je kunt ook 2 parken per dag doen, dus halve dag AK en dan de rest vanm de dag naar MG, dan doe je de dag erna de parken andersom en heb je toch een hele dag rondgebracht in de parken. maar wel met wat afwisseling.

Yvet
06-02-08, 07:38
AK is geen hele dag park, eenvoudigweg omdat het al vroeg sluit en je soms daarna nog 5 uur naar MK kan.

Het is niet altijd alleen maar haasten wat een bezoeker doetr, soms is planning, 1 dag MK zonder vuurwerk omdat je dan gewoon geen rijen hebt en dus snel in de mountains kunt is een hele goede optie zeker als je dan na je dag AK het vuurwerk gaat bekijken.......

Marjol
06-02-08, 10:47
Wij hebben vorig jaar wel hoppers genomen, maar doen het dit jaar niet. Onze ervaring is, dat we ons prima een hele dag in een park kunnen vermaken. En op de AK-dag gaan we 's-avonds gewoon iets anders doen. Lekker uit eten en naar de bioscoop bijvoorbeeld :)

famdr
06-02-08, 18:25
Hallo,

Bedankt voor jullie reacties ons schema is nog niet helemaal klaar wel weten we dat we niet gaan hoppen en dat heeft verschillende redenen; de jongste is gigagiga erg veel auto ziek en ik krijg beperkt med mee van de huisarts en wij hebben het gevoel als ik een dag ineen park ben dat we niet gauw gaan hoppen naar een ander park.

EN OM DE Atracties die favo zijn doe ik het niet ik mag toch nergens in met mijn bekken klachten dit is puur voor de kinderen. Maar ik weet nu wat het inhoud en dat was voor ons een willen weten of hetwat voor ons is.

{Ik zal blij zijn als jauwk niet zo erg reisziek zal zijn}

lindaatje
09-02-08, 13:26
Ik heb tickets bij ticketmania besteld. Binnen ongeveer anderhalve week had ik de kaartjes thuis met ook nog een berg folders. Dat is echt wel vakantie voorpret !
Nu nog even wachten welke koers er is ingehouden op mijn creditcard.
Bedankt voor het handige schemaatje waardoor ik bij ticketmania ben uitgekomen uiteindelijk.

hervy
16-02-08, 10:18
Hallo ik zou graag mijn tickets voor Animal Kingdom online kopen .
Maar ik vind nergens een site waar je voor Dinseyland tickets voor 1 dag kan bestellen ,het is meestal voor 3 of meer dagen.
Kan iemand mij hier mee helpen of moet ik de kaarten dan gewoon aan de ingang kopen .
Wij zijn begin juni in orlando.

Njit
16-02-08, 11:27
Dagkaarten kun je alleen bij de ingang kopen.

Mickey99
16-02-08, 14:34
Je kunt de tickets voor 1 dag volgens mij wel van tevoren aanschaffen, in ieder geval op de site van Disney (http://tickets.disney.go.com/buy/TicketTrans) zelf.

Michael66
16-02-08, 21:16
Je kunt de tickets voor 1 dag volgens mij wel van tevoren aanschaffen, in ieder geval op de site van Disney (http://tickets.disney.go.com/buy/TicketTrans) zelf.Inderdaad, maar is online duurder dan aan de kassa aangezien je ook nog verzendkosten betaald ($9 per zending geloof ik).

Mickey99
17-02-08, 08:45
De verzendkosten (internationaal) bedragen $ 10,00. Je kunt er echter ook voor kiezen om ze op te pikken als je naar het park gaat (Will Call).

Je moet dan wel "gewoon" in de rij bij het park maar je kunt de kaartjes dan nu alvast betalen.

Corry
17-02-08, 10:17
Dat laatste heb ik ook gedaan. Je krijgt een Ticket Order Confirmation en kunt vanaf een bepaalde datum je tickets op halen. Wij gaan in Juni maar kunnen al vanaf 24-12-2007 onze tickets ophalen. Je kunt ze op elk Disney Park ophalen dus hoeft niet perse AK te zijn.

juca
21-02-08, 09:48
Hallo iedereen

Zit met een vraagje. Wij vertrekken op 1 juni dit jaar en willen ook onze tickets voor de parken op voorhand kopen. We hebben echter gezien dat op de site waar volgens de meeste de goedkoopste tickets worden aangeboden er geen evrzending naar Belgie is. Kan iemand mij helpen ?

jurgen

kiamzo
24-02-08, 20:33
Hallo, wij hebben ons tickets besteld bij A.E. .
Voor 10 dagen tickets disney 155 €, en geen probleem met opsturen naar belgie =D>

teiwes
26-02-08, 12:58
Ik ben benieuwd of het voordeliger en ook wellicht handiger is om hier alvast de tickets te bestellen voor WDW. Dit om mischien lange rijen daar ter plekke te voorkomen en ook weet ik niet of het ook scheelt qua kosten. Ik heb op het forum gelezen dat er veel aanbieders zijn waar je van te voren tickets kan bestellen, welke is een betrouwbare en tevens voordelige aanbieder? Graag tips uit eigen ervaring.

groetjes,

Simone

Njit
26-02-08, 13:06
Dit lijstje geeft de meest gebruikte aanbieders: Disney Tickets: Een prijsvergelijking (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=3112) ‎
Allemaal betrouwbaar, de ene net wat goedkoper dan de ander.

Opmerkingen en vragen kun je in dat topic plaatsen. Deze gaat op slot.

rolthof
27-02-08, 18:25
Michael,

Als ik kies voor Base tickets 10 dagen, 2 adults & 2 kids, kom ik in jouw sheet op 560 euro bij Undercovertourist bij een koers van 1.51 .

Ga ik naar de site van Undercovertourist, kosten adult tickets $ 235.95 en kids 196.95 . Maakt totaal $ 865.80 . Dat delen door 1.51 is 573.38 euro.

Scheelt dus 13.38 euro met jouw sheet. Niet veel, maar waar zit 'm dat in ?

Michael66
27-02-08, 21:41
Die vraag kan ik gemakkelijk beantwoorden met een tegenvraag: Hoe ben je op de website van UCT? Via de link die in het bestand staat zeker niet, want dan kom je namelijk prijzen van $232,95 en $190,95 tegen. Totaal $847,80 delen door 1.51 = €561.46 = € 560 (afrondingsverschil aangezien ik in mijn bestand de prijs per ticket al afrond).

Life can be so simple!!

molly
28-02-08, 14:26
Hoi,

Ook ik heb bij Ticket Mania gekeken en ze zijn een stuk goedkoper dan american vacations volgens mij, scheelt tenminste 40 euro pp.

Maar alleen het voglende begrijp ik niet helemaal:

*You can use as many visits each day as you want. IE Water Park in the morning and Pleasure Island in the evening, will use two of the visits.

Dit betekend dat ik als ik een 5 daagse pas koop, 5 dagen lang naar alle parken kan, 5 dagen lang? Ondertussen wisselen tussen de parken? Want wat betekend dit: IE water park in the morning and pleasure island in the evening will use two of the visite?? Dat betekend dat je als je dat op 1 dag doet, je wel gewoon 2 visits kwijt bent?

En als je een 5 daagse pas koopt met die waterparken erbij, heb je dan in totaal 10 dagen??

En tot slot wat houdt dit in?? Dat je hier niet mag hoppen?

5 Single visits to the smaller parks:

Hoop dat jullie een antwoord hebben! Want ik kom er niet helemaal uit.

Groetjes Molly!

Michael66
29-02-08, 09:34
@molly:

Ik vind je bericht een beetje chaotisch; kan er niet uit halen over welke tickets je het nu hebt.

In de qote die je aanhaalt gaat het over de "visits". Daar gaat het m.i. over de Base Tckets + Waterfun & more. Met die tickets kun je binnen 14 dagen een x-aantal dagen één van de grote vier parken (Magic Kingdom, Animal Kingdom, Epcot, Hollywood Studios) bezoeken, en binnen diezelfde dagen x-keer een "plus"-attractie (DisneyQuest, Pleasure Island, Typhoon Lagoon, Blizzard Beach) bezoeken.

Het bezoeken van de "grote" parken is dan gelimiteerd tot één per dag (tenzij je ook de hopper-optie erbij hebt genomen). Het bezoeken van de "plus"-attracties is dus niet gelimiteerd, je kunt daarvan meerdere per dag gebruiken. Dus 's ochtends naar Typhoon Lagoon, 's middags naar DisneyQuest en 's avonds naar Pleasure Island mag, kost je dan wel drie van je "plusjes".

Dit maak ik er tenminste uit op.

willem1951
07-03-08, 20:05
Tsjonge wel geschrokken van de prijzen maar ja het is vakantie. Ik vind wel dat de Nederlandse site duurder is dan de Amerikaanse online. Hoe kan dat. De dollar is behoorlijk goedkoop geworden dus dan moet het in euros toch ook te merken zijn. Kan iemand mij een goede site aanbevelen waar ik een goed overzicht heb, en kan ik ook toegangskaartjes kopen bij het park zelf ??? Bedankt :D

Njit
07-03-08, 20:13
Dit overzicht niet duidelijk genoeg? Disney Tickets: Een prijsvergelijking (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=3112) ‎
Zit ook een Excel bestand in waarin je precies kunt uitrekenen waar het het goedkoopste is.

Toegangskaartjes bij het park zelf kopen kan wel maar is meestal een stuk duurder.

hermanW
10-03-08, 19:49
hallo,
ik heb het volgende besteld via AE
4 Walt Disney World® Seven(7) Day MAGIC BASE tickets MET PARK HOPPER AND FUN AND MORE OPTION inclusief 7 dagen toegang tot één of meer van de volgende parken: Disney’s Animal Kingdom®, Magic Kingdom, Epcot, MGM Studios, PLUS voor zeven dagen een keuze uit de volgende Parken:Blizzard Beach, Typhoon Lagoon,Disney Quest Indoor Interactive Park, Pleasure Island en Disney's Wide World of Sports Complex. (Geldigheidstermijn is 14 dagen na eerste dag gebruik)
ze kosten 223 euro p.p
mijn vraag is kan ik in die 7 dagen alle parken onbeperkt bezoeken
B.V dag 1 MK+DAK en de volgende 6 dagen ook

Njit
10-03-08, 20:38
De parken wel. De Plus opties zijn niet onbeperkt. Dus als je op 1 dag Blizzard Beach + MK + Blizzard Beach bezoekt dan kost je dat 2 plus-opties.

Michael66
11-03-08, 11:01
Met de hopper-optie kun je gedurende het aantal dagen dat je hebt "gekocht" zoveel van de vier grote Disney-parken bezoeken als je wilt. Beginnen in Animal Kingdom, dan een uurtje Epcot, vervolgens even naar de Hollywood Studios en de dag afsluiten met Magic Kingdom. En dat dan zeven dagen lang. Je ziet erg weinig, maar het kan met de Hopper-optie.

Met de Plus-opties ligt dat anders. Elke keer dat je één van de plus-attracties bezoekt gaat er één van je totaal af. Dus als je 's ochtends naar DisneyQuest gaat, vervolgens afkoelt in Typhoon Lagoon of Blizzard Beach en 's avonds uitgaat in Pleasure Island: dat kost je dan 3 van je plus-kansen.

de wolfjes
11-03-08, 12:24
Hallo allemaal,

Wij gaan eind april naar Orlando.:razz:

We gaan natuurlijk de parken bezoeken, kunnen we de toegangsbewijzen het beste nu online kopen, of gewoon in Orlando ??.

De prijzen die er hiervoor gevraagd worden zijn natuurlijk al in euro´s omgerekend, en veel van die prijzen zijn hetzelfde als in 2007, terwijl de dollar nu toch wel lager staat.

Wie heeft een goed advies\\:D/

Groeten,

Martin

Michael66
11-03-08, 12:30
Nee, een goed advies kan ik je niet geven. Waarom niet? Omdat ik geen idee heb wat voor tickets je wilt hebben. Voor welke parken, en hoeveel dagen je daar wilt doorbrengen.

Ik adviseer je daarm eerst eens de diverse "pretparken-delen" van dit forum door te lezen en dan met een iets gerichtere vraag te komen.

de wolfjes
11-03-08, 12:45
Hallo Michael,

Bedankt voor je snelle reactie.

We willen naar de 4 Disneyparken, naar Seaworld, naar Universal en misschien nog naar Kennedy spacecenter.

Ik heb al wel wat tickets gevonden op internet, maar vroeg me af of je daar terplaatse niet goedkoper dezelfde tickets kan kopen.

Groeten,

Martin

rolthof
11-03-08, 12:51
Hoi,

Wat betreft de Disney tickets, die wilde ik eerst aan de hand van het documentje van Michael wat je hier op forum vind bestellen. Vantevoren dus.

Echter, met de dollar die zo lekker naar beneden glijd de laatste maanden en zeker de laatste weken heb ik besloten dat ik het ter plekke ophaal bij 1 van de leveranciers aan de US 192.

mirannie
11-03-08, 13:28
Vandaag nieuw aangemeld hier, hallo allemaal!!

Ben dus ook op zoek naar tickets, weliswaar ga ik pas in oktober, maar ben me goed aan het orienteren. Wat me opviel aan de site van undercovertourist is dat de prijzen die zij omrekenen van usd naar euro niet kloppen. Dollar staat nu op ongeveer 1,54, zij rekenen nog met 1,51. Het scheelt mij bijna 30 euro voor het totaal aan tickets wat ik wil hebben. Iemand enig idee wat er gebeurt als ik de tickets in dollars bestel ipv in euro's? Betaal ik dan de huidige omreken koers, of pakt die site automatisch hun eigen euro koers omdat ik de tickets naar NL laat versturen?

Njit
11-03-08, 13:42
Je betaald toch gewoon met Creditcard? Dan betaal je met de koers die Mastercard/Visa hanteren. Dit zal waarschijnlijk de middenkoers zijn (rond de 1.51)

http://img96.imageshack.us/img96/8736/uctxy2.png (http://imageshack.us)

rolthof
11-03-08, 14:32
Sla vooral deze posting van Michael niet over http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=3112 !

Ik heb gemaild met diverse aanbieders, en bij diegenen aan de 192 tegenover medieval times hoef je niet van tevoren te betalen of reserveren.

Je kunt daar 7 dagen in de week terecht en betalen met CC, waardoor je de gunstigste koers hebt.

Links :

http://www.ticketmomma.com/
http://www.ticketmania.com/
http://www.greatorlandodiscounts.com/

Voor zover ik kan zien zijn ze alle 3 van dezelfde eigenaar daar de website voor het afhaal adres verwijst naar Billy Boy's tickets.

Michael66
11-03-08, 15:05
Bij Undercovertourist betaal je altijd in dollars, dat is hun officiele prijs.


For foreign currencies (not U.S. Dollars) the price you pay can be up to 2% less than shown

rik23
11-03-08, 22:55
Wij gaan in april twee weken naar Florida, daarbij 6 dagen Orlando. We willen dan 3 Disney parken bezoeken.
Nu valt op dat de base tickets voor meer dan 3 dagen praktisch niets extra kosten. B.v Base ticket 3 dagen €142,- en 6 dagen €145,-
Dat is veel goedkoper dan de Hopper option.

Als we nu Base tickets voor 6 dagen kopen, kunnen we dan ook op drie dagen steeds twee parken per dag bezoeken? (Mag je op een kalenderdag twee van je ticketdagen gebruiken?) :-k

Yvet
11-03-08, 23:01
Wat denkt u zelf??........
Er bestaat een hopperfunctie, dat kost extra.........

Euhm.......


Nee dus.
Helaas die vlieger gaat niet op.
Helaas is niet overal de laatste cent uit te knijpen.
Het is gewoon zoals het er staat 1 dag per park, geen extra dagen gebruiken op 1 dag om de hopperfunctie te omzijlen.

Als op 1 dag naar 2 parken wilt zijn er 2 opties.
1). Je koopt een ticket met de hopperfunctie erop.
2). je koopt 2 tickets voor jezelf (in jouw geval 2x 3 dagen) en dan gebruik je ticket 1 om 1 park in te gaan en ticket 2 om het andere park in te gaan.
Deze optie is overigens iets duurder dan de hopperfunctie.

Wel is het zo dat je parkeerkaar geldig is voor de dag van aankoop, dus als je naar meerdere parken gaat op 1 daqg hoef je maar 1x een parkeerkaart te kopen.

rik23
13-03-08, 22:46
Bedankt Yvet, is logisch, maar prijzen zijn niet altijd logisch, dus vragen kon even.... Bedankt voor de uitleg. :wink:

Michael66
13-03-08, 22:47
Prijzen zijn m.i. erg logisch. Maar er wordt uiteraard altijd gezocht naar de "mazen in de wet". Of dat terecht is mag ieder voor zich uitmaken.

petrajessy
20-03-08, 12:32
Ik kom er niet uit! ](*,)
Wij willen bezoeken: 1 dag magic kingdom, 1 dag epcot en 1 dag animal kingdom. De studio's willen we in tweeen delen. We gaan 1 keer 's ochtends en 's middags en 1 keer in de namiddag en de avond (nadat we naar disney downtown zijn geweest. )
We willen alleen typhoon lagoon bezoeken. Kan iemand mij vertellen wat de handigste optie is??

rolthof
20-03-08, 12:37
5 daags base ticket met een los kaartje voor Typhoon Lagoon is voor zover ik kan zien het voordeligste.

Mvg,

Roy.

Michael66
20-03-08, 12:54
Even samenvatten:
Je gaat dus vijf dagen naar een "groot" Disney-park en één dag naar een waterpark. De dagen dat je naar een groot park gaat, ga je naar één park per dag.

Dan heb je een 5-daags base-ticket nodig (vooraf bestellen is het gunstigst), en voor het waterpark koop je ter plaatse aan de kassa een los ticket.

Waar je het base-ticket het voordeligst kan kopen vind je hier (http://floridaforum.nl/showthread.php?t=3112). Het ticket voor het waterpark kost $41,54 ($35,15 voor kids t/m 9 jaar).

petrajessy
20-03-08, 17:16
Hartstikke bedankt!!!

Michael66
20-03-08, 18:04
Weet je trouwens heel zeker dat je "maar" 5x naar een groot Disney-park gaat?

Je zou nl. "voor het geval dat" misschien beter een 6- of 7-daags ticket kunnen kopen. Dat is niet (4=6 actie of zo) of nauwelijks (2-3 euro) duurder. Dan bespaar je je mogelijk de #-o"had ik toch maar ...." gedachte.

't Is maar een ideetje.

breaker9240
27-03-08, 09:59
Kun je de tickets ook aan de kassa kopen ofzo?
Of in een winkeltje in de luchthaven?

Want inderdaad je bespaart wel wat is mijn gedacht als je het daar aankoopt.

Michael66
27-03-08, 11:37
Kun je de tickets ook aan de kassa kopen ofzo?Ja, dat kan (uiteraard).

Of in een winkeltje in de luchthaven?Nee, dat kan niet.

Want inderdaad je bespaart wel wat is mijn gedacht als je het daar aankoopt.Kan ik niet helemaal volgen, die gedachte van jou. Waarom zou dat zo zijn? Mijn vergelijking geeft aan dat dat namelijk niet per definitie. Je kunt ze net zo goed vooraf kopen, bestellen via internet.

breaker9240
27-03-08, 13:54
Ik had het vooral op kopen in een reisbureau ofzo al :).
Maar via internet zou ook kunnen sturen ze deze dan op naar huis?
Of moet je die ginds ergens afhalen?

Njit
27-03-08, 14:02
Bekijk het lijstje hier eens: Disney Tickets: Een prijsvergelijking (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=3112) ‎
Verschillende aanbieders die opsturen of waar je het in Orlando kunt ophalen.

JKG
28-03-08, 19:21
Heb ze bij een motel (Maple Leaf) aan de 192 gehaald. Scheelde best wat geld, maar wel weer afhankelijk waar je heen wilt gaan en hoe lang. Dat legden ze daar ook uit. Disney parken 1 dag is dus duurder bij bedrijven omdat ze nog extra kosten moeten betalen, dan kan je dus beter gewoon bij het park zelf kopen. Universal en Seaworld konden daar weer wel goedkoper (voor 1 dag)....

Dus zoals al gezegd ; eerst goed uitzoeken hoe lang je naar welk park wilt en dan goed nadenken. Ik kreeg het als tip van USAFV bij de reisbescheiden met zelfs een routebeschrijving erbij!!! http://www.mapleleaftickets.com/
Online zie je ook in een lijstje dat 1-dags tickets bijv. duurder zijn bij hun dan aan de gate. Veel plezier met uitzoeken en wie weet zijn er nog wel goedkopere bedrijven.

petrajessy
29-03-08, 18:32
Ik heb de aanbieding van american estates genomen. Magic base 10 dagen halen 6 betalen.
Voor 584 euro hebben we (2 volw. en 3 kids waarvan 1 gartis) nu tien dagen toegang tot de parken. We gaan niet hoppen...is ook teveel gedoe denk ik met zo'n kleintje er nog bij. Dit biedt ons wel de mogelijkheid om het rustig aan te doen. Bijv. 1 park over twee dgaen te verdelen.
Bedankt allemaal voor het meedenken!

reneefrankrijk
30-03-08, 10:37
De Universl tickets hebben wij gewoon on-line besteld. In Dollars, dus je hebt gewoon een voordelige koers. De tickets zijn e-tickets dus je print ze uit en neemt die blaadjes mee naar het park, daarmee kom je dan gewoon binnen.

Fbuyssch
31-03-08, 13:50
Hoi iedereen

Wij gaan in juni naar Disney World en ik heb reeds dit weekend het bestandje van Michael doorgenomen.
Nu zijn de goedkoopste tickets voor ons deze van disney world zelf.
Doen wij er goed aan om deze nu al te kopen via het net?
Indien wel, worden die ook per post naar België opgestuurd?
Wij zouden buiten disney world zelf slapen en niet in één van die hotels. Heeft iemand daar ervaring mee?

Alvast bedankt!

gathuv
31-03-08, 16:23
Als je voor 1 of 2 dagen gaat is het wel het goedkoopste aan gate.
Wil je meerdere dagen gaan ( 3 of meer ) dan is het het slimste om via internet te kopen.
Bij bijv. www.ticketmania.com (http://www.ticketmania.com) kun je aan geven warneer ze d'r uiterlijk moeten zijn en versturen ze gratis worldwide.
Zelf heb ik afgelopen weekend ze daar bestelt en dat ging goed. :wink:

mattrob
31-03-08, 22:49
Prachtig overzicht Michael. Op basis hiervan heb ik besloten om voor de 14-daagse UK ticket te gaan. Die is maar iets van $ 15 pp duurder of zo. Wij zitten 2 weken in Orlando en gaan alleen nog dagje naar Seaworld. De 10-daagse Disney passen zouden ook wel kunnen, daar zouden we het waarschijnlijk ook wel mee redden in deze periode (we gaan niet elke dag naar een park), die zijn ook 14 dagen geldig en je mag 10 keer gebruik maken van 1 van de extra's (waterparken, sport en DIsneyquest), maar met die UK tickets kan je gewoon onbeperkt 14 dagen overal in. Dus voor die $ 15 neem ik het risico niet ! Dank voor je uitzoekwerk :mrgreen: !

Michael66
01-04-08, 06:13
Ten opzichte van het meest uitgebreide 10-daagse kaartje is 't iets meer dan $15 (bij UCT): $30/$25kids. Maar zoals je al aangeeft koop je hiermee een stukje "vrijheid", je kunt elk moment dat doen waar je zin in hebt. Een kwestie van vaststellen wat belangrijk is voor jou, en keuzes maken.

Daarom heb ik vorig jaar dus de 10-daagse WaterparkFun & More met non-experation-optie gekocht. Wij gaan altijd drie weken en verdeeld over die tijd een keer of vier-vijf naar de parken en één-twee keer een Disney-waterpark. Met non-expiration zit je niet aan de 14-dagen termijn vast, en volgend jaar gaan we toch wel weer.

Ieder zijn keuze.

Ogodai
07-04-08, 10:49
Kan iemand mij soms vertellen hoeveel het kost om Epcot alleen te bezoeken?

Klopt het dat je eens je binnen bent, je nog is appart voor de attracties moet betalen?



Sorry indien hier al op geantwoord is geweest maar ik kon geen antwoord terug vinden via de zoekfuncties en alle pagina's overlopen is net iets te tijdrovend :-k.

Njit
07-04-08, 10:56
Alleen Epcot bezoeken betekent gewoon een kaartje aan de kassa kopen ($71 ex tax).
En nee, je hoeft niet nog een keer apart voor de attracties te betalen (wie heeft je dit idee gegeven?)

Fbuyssch
10-04-08, 14:26
Hoi

Ik heb twee weken geleden gekeken naar dat bestandje voor goedkope disneytickets en toen stonden de tickets voor 2 dagen per persoon aan 92 euro.
Ik kijk nu opnieuw naar dat bestandje en ze stonden nu aan 150 euro per persoon!

Wacht ik nu nog best af om tickets te bestellen?
Is dat normaal dat daar op enkele weken tijd zo'n prijsverschil in zit?

Kan iemand me helpen?

Michael66
10-04-08, 18:16
Ik ga er even van uit dat je niet dezelfde kaartjes aan het vergelijken bent. 2-daagse basetickets zijn nog steeds iets boven de € 90, daar is helemaal niets aan veranderd.

En zoals al vaker hier op het forum gezegd: 1- en 2-daags tickets koop je het beste gewoon aan de kassa bij WDW. Andere aanbieders hebben ze soms ook wel, maar ze rekenen exact dezelfde prijs als aan het loket bij WDW, en gooien daar een opslag op van minstens $5.

Souraia
11-04-08, 12:37
Een vraagje. Wij willen 1 dag Seaworld, 1 dag Animal Kingdom, 1 dag Epcot of Universal (weten we nog niet) en 1 waterpark.
Wat is dan het voordeligst? kaarten ter plekke daar kopen? of via American Estates?
Wie kan mij adviseren?

Yvet
11-04-08, 17:37
Eerst zul je moeten beslissen wat je wilt gaan doen. Welk par je gaat doen Epcot of universal....

Dan kun je pas gaan kijken welke tickets je nodig hebt 2 dagen disney of niet en dan dus ook war het het goedkoopste is om ze aan te schaffen.

Souraia
12-04-08, 11:41
Epot is toch ook van Disney?
We gaan met een kind van 6 jaar, ik had gehoord dat Universal dan leuker is. Dus zeer waarschijnlijk wordt het Universal.

calypso
12-04-08, 13:09
Ja Epcot is ook Disney!

Voor een kind van 6 jaar zou ik toch kiezen voor het Magic Kingdom boven Universal studio's, veel leuker en mooier voor een kind.

laanvdj
12-04-08, 14:50
Bij universal kun je nu een orlando flex ticket kopen voor Seaworld, Universal studio, Islands of adventure ,Wet and wild and Aquatica voor $235 voor volwassenen en $ 195 voor kids te gebruiken binnen 14 dagen.
Je kunt dan nog altijd een disney ticket los kopen.Ik denk dat Magic Kingdom leuker is
voor een kind dan Animal kingdom. Ik vond dat park een beetje tegenvallen. Maar dit is natuurlijk subjectief.

pascalbrouwers
12-04-08, 22:37
tot mijn grote verbazing heb ik net een nep boeking gemaakt die voor fl residents is.
Vreemd genoeg kon ik die maken en ook nog afrekenen ook.

Had disney kaarten besteld 7 dagen met water fun.

Wat zou er gebeuren als je deze kaarten besteld en betaald....
Worden deze gecontroleerd.

Wie weet hier meer vanaf...

Pascal

Michael66
12-04-08, 23:09
Ja, dat wordt gecontroleerd. Je moet een photo-id waaruit je Florida-citizinship uit blijkt overleggen.

Mickey99
12-04-08, 23:16
Hier in ieder geval een topic van vorig jaar (waar je zelf ook op gereageerd had ;)):

http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=3575

Ik zou het risico in ieder geval niet nemen ik denk dat de controle nl ook wel scherp is.

pascalbrouwers
13-04-08, 09:18
De reden dat ik dit vraag is, dat ik ook altijd tickets van universal koop met een uk korting.
Voorgaande 2 jaren heb ik universal tickets geboekt waar kids free bij waren.
En hier was geen controlle op.

En het vreemde was, dat als je inlogt op de disney site je gewoon zo'n boeking kunt maken.
Je geeft allereerst een florida postcode in en dan gaat alles vanzelf.
Je zou eigenlijk verwachten dat je alleen een florida adres kunt ingeven.
Maar dat is niet het geval.

Vandaar.....

Pascal

Souraia
13-04-08, 11:23
Magic Kingdom zijn we al geweest toen hij nog een stuk jonger was. Vorig jaar zijn we ook naar Eurodisney geweest. Vandaar dat we nu niet meer naar MK willen.
Volgens mij is het goedkoper als ik de kaartjes daar los koop ipv bij American Estates.

Mickey99
13-04-08, 11:30
Als je voor 1 dag een ticket nodig hebt voor Disney kun je die inderdaad het beste ter plekke kopen. Helemaal met deze koers ;-)

pascalbrouwers
13-04-08, 11:55
1 dag epcot of universal. Ik zou dan kiezen voor epcot. Toch disney sfeer, maar dan heel anders.
= gewoon een heel leuk park. lekker slenteren, lekker eten en ook nog leuke attracties erbij.

Ga je toch naar universal, koop dan je kaarten online, scheelt altijd.

Seawlord zou ik ook online boeken ( rechtstreeks via de site). meerdere forummers zijn in het bezit van kortingscodes, hiermee kun je tot 25% korting krijgen. Dit kan geen enkel reisbureau voor je regelen.

Wat betreft waterparken keuze zat. Mij voorkeur gaat uit naar typhoon lagoon. Zeker met kleinere kinderen, alhoewel blizzard beach ook leuk is. Aquatica van seaworld, weet ik nog niets van af. Gaan we wel proberen over enkele weken.

Pascal

Souraia
13-04-08, 12:14
Hmm blijft moeilijk een keuze maken.
De promocode van Seaworld heb ik al, dus dat scheelt inderdaad.
De rest kopen we gewoon daar bij de kassa.
Pascal ik ben heel benieuwd hoe Aquatica jou bevalt, de foto's zien er iig goed uit.

Hoe diep is het zwembad bij Typhoon lagoon? mijn zoon heeft nog geen A-diploma namelijk. Verhuren ze daar ook van die zwemvesten dat je weet?

Tinkerbell
13-04-08, 13:29
Even gesnuffeld op een Amerikaans forum.
Op de vraag die jou bezig houdt kwamen de volgende antwoorden.

If you were to buy these online or over the phone, your aunt would be shipped 'exchange certificates' which she would then have to take to the gate to redeem for the actual physical tickets. At that point in time, an ID will have to be seen for each person in the party age 16+ as proof of Florida residency. Alternatively, if she put the tickets at 'Will Call', the same thing would happen. And AGAIN the same thing would happen if she just tried to get the tickets at the gate.

There is absolutely no way around this, no strategy, and no possible loophole in the safeguards. It's pretty black and white - Florida state-issued ID for each person in the party (excluding children - who need to be accompanied by a FL-ID carrying parent/guardian).
---------------------------------------------------------------------------

Any time you buy any Florida Resident ticket, you have to show one Florida ID per adult ticket you buy. This is whether you are buying a one day, multi day, or Florida Res AP. If you are activating a voucher you received in the mail for a Florida Res ticket, you will have to show the ID at the ticket window when you exchange the voucher.

Once the ticket is purchased, you MAY be asked to show ID at the gate at any time. I've had to show mine a few times when the finger scanners were acting up, a couple times when my ticket was demagnetized, and one day when the ticket scanners themselves weren't working. I don't have to show my ID often, but it does happen.

If you are trying to use a resident ticket and you are asked for ID at the gate for some reason, they may confiscate the ticket or (more likely) require you to go to the ticket window and pay the difference to upgrade to a general public ticket. It's just not worth the risk to me.

Yvet
13-04-08, 14:01
Het maakt disney niet uit of jij bv tickets voor uk residents gebruikt als je geen uk resident bent.
Deze korting is maar minimaal (voor disney gezien).

De korting voor florida residents daarintegen is veel groter en hoger, daarom extra goede en strenge controles daarop.
Er zijn namelijk passen te krijgen als florida resident die voor het gewone publiek niet eens verkrijgbaar zijn (zoals de na 4uur Epcot pas).

caroline_007
14-04-08, 12:37
Hi Michael,

eerst mij even swift voorstellen: Ben Caroline en ga in de meivakantie voor het eerst met mijn kind (9) naar Orlando alwaar we uiteraard diverse parken (zucht!) gaan bezoeken. Het wensenlijstje is: Epcot, Blizzard Beach, Nasa, Beach, Universal Studios Florida, en boottocht op het moeras (ben de naam van die boot met zon ventilator ff kwijt) en dat allemaal op een dag per park! Ruimte om te relaxen en te shoppen moet overblijven.
Vandaar dat ik op dit forum terecht ben gekomen en jouw mooie overzicht tegenkwam over disneyparken vergelijking.
Echter op mijn internetquest viel mij op dat de prijzen van div. internetaanbieders soms hoger ($5) liggen dan de gateprijs! Als rasechte hollandse vraag ik mij dan af waarom dan niet gewoon bij de gate kopen? Misschien zie ik echter iets over het hoofd?

Michael66
14-04-08, 13:03
Zoals al vaker aangegeven: de internetaanbieders zijn pas goedkoper vanaf de 3-daagse Disneytickets. De 1- en 2-daagse tickets leveren sommigen wel, maar dan met een opslag (service-fee) op de prijs die je normaal aan de gate betaalt.

mattrob
17-04-08, 09:04
Ten opzichte van het meest uitgebreide 10-daagse kaartje is 't iets meer dan $15 (bij UCT): $30/$25kids.

Ik kon dat niet direct vinden, maar kreeg deze week de Mousesavers link, en dan krijg je ongeveer 5% (dus $ 15) extra korting. En die krijg je niet op de 14 Day Ultimate tickets helaas (ik heb het nog wel gevraagd, maar mocht niet baten). Dus inderdaad is het verschil dan $ 30 ....

Maar voor geïnteresseerd, de prijs in de UK is momenteel (of misschien wel altijd, maar ze doen het voorkomen alsof het een actie is) gelijk aan 7-daagse UK pas. Oftewel voor 165 pond kan je hem nu kopen, ten opzicht van 342 dollar bij UCT. En aangezien de euro / pond prijs ook flink in het voordeel van de euro opgelopen is, ziet dat er momenteel zelfs (ongeveer 10 euro) gunstiger uit in de UK =D>!

Alleen blijft moeilijk wat juiste moment is. Je wil zo graag onderste uit de kan :mrgreen: ! Maar ik ga dit weekend maar gewoon bestellen, het zijn natuurlijk eigenlijk belachelijk lage prijzen, maar ik heb 7 kaartjes nodig, dan is het toch ineens flink bedrag. Overigens, meeste UK operators versturen niet naar Nederland. Ik kwam bij tickets4fun.com uit, die overigens nav email van mij (hun prijzen lagen 15 pond hoger dan op de WDW UK website) gelijk op hun eigen website de prijzen verlaagd hadden naar dezelfde als WDW UK.

rolthof
17-04-08, 10:19
In 2005 hebben wij via het reisburo contact gekregen met Tim , een zelfstandig manneke dat bij ons langs de villa kwam om de kaartjes af te leveren voor een schappelijk tarief.

Ik heb de tarieven van hem voor dit moment opgevraagd, hij is niet de goedkoopste maar wel concurerend en het gemak dat hij de tickets op een afgesproken tijdstip (in ons geval op maandagmorgen om 8 uur) brengt is ook wat waard.

Ik heb de xls even naar mijn eigen server geupload : Prijslijst (http://www.gsmlink.com/2008-DISNEY-TICKET-LIST.xls)

De gegevens :

T.A.S.K Associates
P.O. Box 420543
Kissimmee, Fl. 34742-0543
Tollfree 888-300-2809 | Fax 407-846-4785
Email: taskassoc@aol.com (taskassoc@aol.com)

mattrob
17-04-08, 10:39
Maar UCT en ook andere aanbieder sturen het voor niets naar je op, ook in Nederland. Dat is ook makkelijk natuurlijk :-P !

rolthof
17-04-08, 10:43
Klopt,

Maar ondanks dat velen goede ervaringen hebben met deze aanbieders, vind ik het toch prettig om gewoon iemand te betalen (cash of met CC) en de kaartjes dan direct te ontvangen.

Bijkomend voordeel is dat bij de nog immer dalende koers van de dollar ik de laatste koers pak (kan natuurlijk ook een nadeel worden.....)

Ach, ieder doet het op zijn manier, ik heb geen belang bij deze verkoper, maar wilde het wel ff melden zodat anderen er ook gebruik van kunnen maken. Vorige keer hebben we trouwens ook Seaworld en Cirque du soleil bij hem gekocht.

Nance
17-04-08, 21:43
Vorige week dinsdag diverse tickets besteld bij UCT (Orlando Flex Ticket Plus en WDW) en vrijdags al binnen :-D Echt hele goede service van UCT en omdat niemand thuis was belde de man van Fed Ex me op om te zeggen dat hij de tickets had en kwam ze naar kantoor (in Roosendaal, zelf woon ik in Etten-Leur) brengen =D> Als dat geen service is :-D

SjonnieM
29-04-08, 17:11
Hallo allemaal,

Kan iemand ons adviseren wat te doen? Over niet al te lange tijd is het zover, daarom probeer ik nu een beetje fatsoenlijke planning te maken. Wij willen o.a. naar Magic Kingdom, Animal Kingdom, Epcot en Hollywood Studios gaan met een gezelschap van 6 personen. De leeftijd varieert van 9 tot 71, er moet dus een beetje van alles in zitten. De bedoeling is om resp. 2, 1, 1, 1 dag(en) per park uit te trekken, is dit voldoende of missen we dan teveel? Het hoeft niet allemaal achter elkaar we kunnen er nog rustdagen tussen nemen en extra dagen aanplakken:-k. We zijn uiteindelijk 2 weken in Orlando. :D
Groetjes,
SjonnieM

Michael66
29-04-08, 19:35
Tuurlijk kunnen we je adviseren.

Met een dergelijk gemeleerd gezelschap zou ik inderdaad MK twee dagen doen. Maar dat is wel afhankelijk van het seizoen. Ga je namelijk in juli/aug/sept dan is de temperatuur erg hoog en is het handig om niet al te lange dagen te maken, dus over twee dagen te verdelen. Buiten die periode is het afhankelijk van je eigen conditie of het haalbaar is om MK in één dag te doen.

Epcot ... ik doe er elke keer twee dagen over, maar da's persoonlijk. Ik neem graag de tijd voor de World Showcase en geniet van de relatieve rust en de sfeer. Van anderen weet ik dat ze dat deel minder leuk vinden en het park in minder dan een dag doen. En wel het vuurwerk 's avonds gaan kijken (heb ik zelf nog nooit gezien, shameshameshame!!!).

AK en MGM vind ik zeker wel te doen op één dag. Echter, als je daar een aantal attracties meer dan één keer wilt doen wordt ook daar je tijd wat krap.

Rustdagen ...
Als je in de zomer gaat zou ik die zeker inplannen. Rust hoeft niet te betekenen dat je helemaal niets gaat doen, maar wel dat je "rust" neemt van het klimaat en iets gaat doen waarvoor je niet in de buitenlucht verblijft. Dus shoppen of een andere indoor-bezigheid. Er is genoeg te doen in Orlando e.o. op dat gebied!!

[verwijderd]
29-04-08, 20:43
Als je er al zo vaak bent gewwest moet je je inderdaad schamen voor het feit dat je het vuurwerk niet hebt gezien. Het vuurwerk is gewoon schitterend mooi, dat zie je niet veel in Nederland want er gaat heel veel de lucht in.

Ik zou ook minimaal 2 dagen uittrekken voor MK, epcot doen wij wel in 1 dag maar dat is net waar je interesse naar uitgaat. 7 jaar geleden zijn wij 16 dagen zoet geweest in en rondom disney, wij maakten toen wel wat kortere dagen ong. 10.00 uur in het park 's morgens en ik denk 17.00 uur weer terug, m.u.v. de dagen met de avondshows. Deze moet je van te voren even goed inplannen, zodat je weet wat er is en dat je er op tijd bent. Voor het vuurwerk moesten wij toen in een niet al te drukke periode toch echt 45 minuten van te voren rond het meer staan wilde je vooraan staan.

Veel van de attracties zijn zowel voor jong als oud, ik denk dat je het meeste rekening moet houden met de jongste qua keus van de attracties.

Als afwisseling tussendoor ook nog even langs de grote malls, er is er één met een super grote foodcourt in het midden. Dat is een absolute aanrader als je allemaal je eigen favoriete eten wil eten, rondom keus uit eettentjes om je eten af te halen en in het midden een groot terras, dus voor ieder wel wat lekkers.

Leuke vakantie toegewenst.

SjonnieM
29-04-08, 20:49
Hey,

Bedankt voor je snelle reactie. Eh... mischien een stomme vraag maar wat is de World Showcase? :oops: Er zitten 'n paar rollercoaster-freaks bij dus mischien toch uitbreiden..

Groet,
SjonnieM

Michael66
29-04-08, 20:55
World Showcase is het gedeelte van Epcot rond het meer met de paviljoens die in het teken staan van verschillende landen. Kijk eens op de website van Epcot, daar zie je veel meer daarvan.

SjonnieM
29-04-08, 20:57
Hoi Jeroen,

Bedankt voor je bericht,

Welke van de parken is volgens jou het meest geschikt voor de jongste, je hebt inderdaad gelijk dat we daar het meest op moeten letten. De andere 2 (17&18) vinden hun weg wel. Weet je toevallig nog hoe die grote mall heet?

Groet,
SjonnieM

JPM_travel
02-05-08, 04:06
De bedoeling is om resp. 2, 1, 1, 1 dag(en) per park uit te trekken, is dit voldoende of missen we dan teveel? Het hoeft niet allemaal achter elkaar we kunnen er nog rustdagen tussen nemen en extra dagen aanplakken.

Hoi Sjonnie,

Wij hebben net 1,1,1,1 gedaan en vervolgens nog een dag Hollywood Studios en Magic Kingdom. Was een prima combinatie en de afsluiting met MK was ook goed gekozen. Bij MK waren we overigens ook begonnen, omdat dat toch wel de meeste Disney sfeer geeft.
Ik snap de mensen die de Studio's en Animal Kingdom op een dag doen niet. Je hebt echt een volle dag nodig om alles te zien, doen en beleven.

Michael66
02-05-08, 14:35
Als je van 6 dagen uitgaat zou ik toch de 10-daagse tickets nemen. Het prijsverschil tussen beide kaartjes is maar heel erg klein en wie weet bevalt het je zo dat je toch meer dan 6 dagen gaat doorbrengen. Of je doet misschien iets minder per dag en gaat een volgende dag om de rest van het park te bekijken. Of je besluit na een dag shoppen nog eventjes vuurwerk te gaan kijken. Of ... er zijn zoveel mogelijkheden en die houd je allemaaal open als je de 10-daagse tickets neemt.

NormanP
05-05-08, 21:18
Sorry, misschien niet de slimste vragen maar kan nergens een antwoord erop vinden: ](*,)
Wat is een Magic Your Way ticket?
Wat is het verschil met een Water Park Fun and more ticket?
Heeft het zin de hopper optie te nemen bij een 10 days ticket? (omdat je in die 10 dagen alle parken kan doen?)
Kan je deze tickets ook upgraden in het park?

MYW 10 days 231,95 USD (via UCT)
Water Park Fun & More (10 day) 271,95 USD (via UCT)

Alvast bedankt, NormanP :)

Njit
05-05-08, 22:09
Heb je de openingspost gelezen? Daar staat het volgens mij toch redelijk goed uitgelegd.

- Magic Your Way is de naam van het Disney Ticket systeem. Wil zoiets zeggen als 'Magie zoals jij het wilt'.
- Als je op 1 dag 1 park wilt doen heb je geen Hopper nodig. Sommige mensen willen overdag bijvoorbeeld naar Animal Kingdom en dan 's avonds het vuurwerk kijken in Epcot. Zonder Hopper is dit dus NIET mogelijk
- Ter plekke upgraden is mogelijk

Hier staat ook nog een hele uitgebreide uitleg: http://www.allearsnet.com/pl/ticket.htm

mc.kunst
05-05-08, 22:50
Oké, dus even voor de goeie orde, Njit. Je kan dus niet naar 2 parken op 1 dag als je geen hopper hebt? Ik dacht: we nemen gewoon een 10 dagen kaart, gaan overdag idd bijv.b. naar Animal Kingdom en dan 's-avonds bijv.b. vuurwerk kijken in Epcot. Dan ben je wel 2 dagen "kwijt", maar ach, je hebt er toch 10... Maar je kan dus zonder hopper echt maar in 1 park per dag. Goed dat ik het weet!

Groetjes, Claudia

Njit
05-05-08, 23:06
Je mag inderdaad maar 1 park per dag bezoeken als je geen Hopper hebt. Zo werkt het systeem van Disney nu eenmaal.
Je kunt wel je Fun and More Options combineren met een park-bezoek (bijvoorbeeld Typhoon Lagoon en Magic Kingdom op 1 dag).

Njit
06-05-08, 12:56
Je mag toch wel een ander park in, maar dan kost het je toch gewoon een ticket?

Dit is wat heel veel mensen denken maar het mag toch echt niet!
1 park per dag met een Base ticket...

Zie ook hier: http://disneyworld.disney.go.com/wdw/common/helpFAQ?id=HelpFAQTicketsPage&bhcp=1#q3


Q. What does the Magic Your Way Base Ticket include? A. With Magic Your Way Tickets, you can select how many days you want tickets for - keeping in mind that the per-day price gets lower the longer you play. The basic ticket is a Magic Your Way Base Ticket, which gives entry to one Theme Park a day every day of your ticket, for each member of your travel party.

You can select three exciting Options to customize each ticket to meet the needs and preferences of your entire travel party or, when purchasing your tickets without accommodations, you can select different tickets for each member of your travel party:
Add the Park Hopper® Option to your ticket to come and go through multiple theme parks on the same day as many times as you like.
Include the Water Park Fun & More Option* (formerly the Magic Plus Pack Option) to add admission to your choice of other Disney excitement like the Water Parks, DisneyQuest® Indoor Interactive Theme Park and Pleasure Island!
Select the No Expiration Option to ensure any unused tickets days are available for your next visit.Again, when purchasing tickets only, you can arrange for all the members of your travel party to have the same tickets, or for members of your travel party who may have different preferences or schedules to have individually customized tickets. * Water Parks subject to seasonal or weather closures. Age restrictions may apply for access to certain facilities.

mattrob
08-05-08, 14:02
Ik heb net de 14 Day Ultimate tickets besteld. Kosten $ 342 bij UCT (dus ongeveer EUR 223 met de koers van nu), maar bij UK site die ook binnen Europa verstuurt (tickets4fun.com) kosten ze 164 pond (ongeveer EUR 209). Aangezien ik 7 kaartjes nodig heb, toch de moeite waard ;-) !

mattrob
15-05-08, 23:11
Wij hebben deze tickets voor een gunstige (pond) prijs besteld bij Tickets4fun.com, de enige UK winkel die het naar Nederland wilde versturen. Alles keurig netjes geregeld, krijg net alle spullen binnen. Zitten ook allemaal kortingspasjes en kaarten bij (bv de Macy's kaart, hoef ik nu dus niet zelf op te gaan halen. En een gratis goodie (zal wel niet veel voorstellen) bij de Mall at Millenia. En allemaal andere spulletjes.

Echt prima geregeld dus, wilde die ervaring even meegeven. Overigens, itt eerdere discussies die hier wel eens speelden, staat er met koeieletters op de verpakking van de Ultimate Tickets (die je overigens nog telefonisch moet activeren, slim van ze als ze onderweg in post kwijtraken), dat "IF LOST THEY CANNOT BE REPLACED; take care of your tickets". Blijkbaar werkt hier foto van de achterkant niet 8-[ ?

Seca
15-05-08, 23:17
Wij hebben ze daar gekocht 10dgn. met no EXP. DATE hebben nog 8 dagen over voor volgende keer, dit doen we nu al een aantal keer.

Moet je de 14 dgn kaart binnen de 14 dagen opmaken of kan je ze ook later gebruiken? nog een vraag kost dat?

Michael66
15-05-08, 23:21
Wij hebben ze daar gekocht 10dgn. met no EXP. DATE hebben nog 8 dagen over voor volgende keer, dit doen we nu al een aantal keer.Dat zijn dan niet de Ultimate Tickets, want die vervallen altijd na 14 of 21 dagen.

mattrob
15-05-08, 23:27
Inderdaad, deze zijn 14 dagen geldig van 1e gebruik en onbeperkt voor alle parken, zwemparken, Disneyquest, Disney WWofSports,etc. Kosten 164 pond voor volwassene.

Flufjuh
16-05-08, 10:14
Hoi allemaal,

Even een vraagje over de 10x Hoppertickets. Stel dat ik na Magic Kingdom later op de dag nog naar Epcot ga, dan lijkt het mij logisch dat er dus 2 entrees van de 10 afgaan. Maar is het dan niet zonde om zo'n Hopperticket te kopen? Je kan dan toch beter voor elk park gewoon een hele dag uittrekken, zodat je het maximale uit je entree haalt?

Dan zijn deze Ultimate Tickets toch 'voordeliger' dan een 10x/14 dagen Hopper ticket? Daar betaal je rond de 200 euro voor, en voor de Ultimate rond de 210. Voor die 10 euro meer heb je dan dus 14 dagen onbeperkt toegang als ik het goed begrijp. Of mag je met het Ultimate Ticket niet 'hoppen', dus 2 parken op 1 dag bezoeken?

Teleton
16-05-08, 11:02
Met de Hopper lever je per dag 1 ticket in. Je kunt hiervoor, als je dat wil, alle vier de parken bezoeken.

Flufjuh
16-05-08, 11:16
Oh oké, dat had ik dan verkeerd begrepen. Dan is dit toch wel handiger dan zonder de Hopper optie. Alhoewel ik in een ander topic de Ultimate Tickets zag staan, die me dan weer nog beter lijken dan een Hopper. :) Wat een gezoek allemaal haha.

Bedankt in ieder geval voor je antwoord!

Michael66
16-05-08, 12:30
Het Ultimate ticket is 14 (of 21) dagen het ultieme Disney-ticket. Je kunt alle dagen de grote parken in, hoppen dat het een lieve lust is en bovendien heb je alle dagen ook nog toegang tot de zwemparken van Disney, DisneyQuest, Pleasure Island en Disney's Wide World of Sports.

Terwijl je met een "gewoon" Disney Your Way ticket met hopper-optie "maar" maximaal 10 dagen binnen 14 dagen de grote vier parken in kunt. Da's 4 dagen minder Disney-pret en geen toegang tot de "extra's" zoals hierboven genoemd.

't Is een keuze ....8-[

Flufjuh
16-05-08, 14:13
Bedankt Michael. Aangezien wij er 21 dagen verblijven, denk ik dat ik zelfs voor het Ultimate ticket voor 21 dagen ga. Scheelt niet eens zo heel veel, en dan kan ik gewoon mijn hele verblijf in Orlando naar Disney wanneer ik maar wil. Ik word al blij bij het idee haha.

Tevens speel ik nog met de gedachte om 1 jaarpas aan te schaffen en 1 Ultimate ticket. Zo'n jaarkaart is wel wat duurder, maar dan kun je wel minstens 14 keer gratis parkeren (toch zo'n 140 dollar) en krijg je ook nog korting in de restaurants.

Twijfels, twijfels.....

corrus
16-05-08, 17:22
Ga je dan 14 dagen iedere dag in WDW zitten...
En de andere parken dan of shoppen?? vaak is buiten het park voordeliger om te eten...

En die twijfels... je zal toch eens moeten beslissen...
Je hebt toch wel, neem ik aan, toch wél al geboekt hoop ik...

Flufjuh
16-05-08, 18:43
Nou, misschien niet iedere dag, maar we zijn er drie weken, dus toch zeker wel vaak. En qua andere parken willen wij alleen Seaworld en de Universal parken bezoeken, dus dat zijn maar 3 dagen. 21-3 is 18 dagen Disney.... ;)

En nee.... ik heb nog niet geboekt, is dat erg dan?

Daniel32
17-05-08, 16:37
Inderdaad gezoek en gepuzzel. Ik zelf twijfel of ik de tickets bestel bij UCT of gewoon ter plaatse koop bij Disney. Ok het scheelt in mijn geval (twee pp) iets van 20 € maar zie op tegen het wachten via de post. Stel dat er iets mis gaat etc.

Flufjuh
18-05-08, 12:39
Stel dat er iets mis gaat etc.

Hoi Daniel,

Ik las in het topic over de Ultimate tickets dat je deze eerst nog telefonisch moet activeren (besteld bij Tickets4fun.com). Dus de kans dat het bij deze firma fout gaat, is in ieder geval kleiner dan dat je niet moet activeren. :)

ezzie25
18-05-08, 12:48
hoi michael,

heb jij misschien ervaring met http://www.greatorlandodiscounts.com/spring-specials.htm

ik zag hier de onderstaande aanbieding, maar zou je nu werkelijk 2 tickets voor die prijs krijgen, dus voor maar $ 80,- per persoon en verder stond er ieder volgend ticket 115. omdat we niet zo lang in orlando zijn, zou dit voor mij ideaal zijn. Ben benieuwd naar je reactie. alvast bedankt. groet, esther


Get 2 Adult Tickets
2 Day Disney Ticket +
1 Day at a Disney Waterpark
for just $160

corrus
18-05-08, 13:52
Excl. sales tax. :mrgreen:

ezzie25
18-05-08, 14:11
Ja die zal er inderdaad bijkomen. 6% = $ 9,60. Of zit ik er nu helemaal naast.

Michael66
18-05-08, 14:32
6,5%.

Als ik die prijs zie is mijn verdenking erg groot dat er een presentatie voor timeshare aan vast zit. Als je daar tijd voor hebt of wilt vrijmaken ...

Daniel32
18-05-08, 14:50
hoi michael, heb jij misschien ervaring met http://www.greatorlandodiscounts.com/spring-specials.htm


*Package Rate and Super Saver Rate are all subject to terms and conditions. Offers are not available to residents of states in which registration requirements exist but have not been met. The complete offering terms are in an offering plan available from sponsor. Fla. Seller of Travel
THIS ADVERTISING MATERIAL IS BEING USED FOR THE PURPOSE OF SOLICITING SALES OF A VACATION OWNERSHIP (TIMESHARE) PLAN.

Daniel32
18-05-08, 15:08
Ja ja de twijfel blijft. Wat vinden jullie. Mijn ervaring is dat er van hoppen weinig terecht komt. Eerst weer naar auto dan weer naar ander parkeerplaats etc. Die hopper functie is duur.
Nu dacht ik zelf aan het volgende. Ik gewoon een base ticket met een aantal dagen meer en gebruik die extra dagen om extra naar een park te kunnen gaan. Ik wil één dag per park dus ik neem dan zes dagen om twee extra dagen of dagdelen te kunnen gaan…

Michael66
18-05-08, 16:12
Neem je eigen beslissing. 't Is en blijft lastig.

[verwijderd]
18-05-08, 19:20
Wij hoppen wel regelmatig, de auto heb je hiervoor nml. niet nodig.
Het geeft je nml. vrijheid om bepaalde shows op vaste tijdstippen te bezoeken terwijl je niet de hele dag in dat park bent geweest.
Ook kan je bepaalde attracties dan nog een keertje overdoen.

Wij hebben ook alle bussen een keer geprobeerd, dan kon je bij verschillende hotels kijken.

Van park naar park kan ook deels met de monorail en anders met de bus, is gratis dus wat wil je nog meer.

Daniel32
19-05-08, 10:20
Neem je eigen beslissing. 't Is en blijft lastig.
Dat is weer een bijzonder vriendelijk antwoord...Mijn welgemeende excuses dat ik hier iets vraag..

calypso
19-05-08, 10:32
Ja ja de twijfel blijft. Wat vinden jullie. Mijn ervaring is dat er van hoppen weinig terecht komt. Eerst weer naar auto dan weer naar ander parkeerplaats etc. Die hopper functie is duur.

Ik parkeer de auto bij een park en maak dan gebruik van disney vervoer, Monorail, bus, werkt perfect en is een stuk makelijker dan weer de auto te nemen, En dan maak je optimaal gebruik van de hopperfuncktie, want dan hoef je dus niet helemaal terug naar die parkeerplaats en de monorail komt meestal direct bij de ingang van een park aan.!

Michael66
19-05-08, 11:08
Dat is weer een bijzonder vriendelijk antwoord...Mijn welgemeende excuses dat ik hier iets vraag..'t Was niet vervelend bedoeld. Sorry als het wel zo over is gekomen.

Wat ik bedoelde is dat je het beste je eigen plan kunt trekken, je eigen keuze maken op basis van de dingen die je kunt en wilt doen. En uit jouw stukje maak ik op dat je dat voor jezelf redelijk in beeld hebt.

Het is vaak sowieso handig om een ticket met meer dagen te nemen dan je oorspronkelijk van plan bent te gaan. Dat geeft je wat meer vrijheid, en wie weet wil je op een shop-dag 's avonds toch nog even naar bijv. Epcot om het vuurwerk te gaan zien. Of toch nog een dagje extra naar Magic Kingdom om die ene leuke attractie nog een keertje te doen. Voor die enkele euro's of dollars extra ....

Daniel32
19-05-08, 16:51
't Was niet vervelend bedoeld. Sorry als het wel zo over is gekomen.

Wat ik bedoelde is dat je het beste je eigen plan kunt trekken, je eigen keuze maken op basis van de dingen die je kunt en wilt doen. En uit jouw stukje maak ik op dat je dat voor jezelf redelijk in beeld hebt.

Het is vaak sowieso handig om een ticket met meer dagen te nemen dan je oorspronkelijk van plan bent te gaan. Dat geeft je wat meer vrijheid, en wie weet wil je op een shop-dag 's avonds toch nog even naar bijv. Epcot om het vuurwerk te gaan zien. Of toch nog een dagje extra naar Magic Kingdom om die ene leuke attractie nog een keertje te doen. Voor die enkele euro's of dollars extra ....

Excuses in dank aanvaard en zeer bedankt voor je antwoord. Ik lees over bussen en de monorail. Het betekent dat je toch wel wat tijd kwijt bent met reizen tussen de parken. Alles overziend denk ik toch aan meerdere dagen zonder hopper (hoppen is duur) en een combi zoals Michael suggereert, met halve dagen X en dan de rest een extra bezoek aan Y.

Njit
19-05-08, 19:58
Heb je wel eens een kaartje gezien van het totale park? Dan snap je ook dat je reistijd kwijt bent. Zie hier:

http://img397.imageshack.us/img397/1880/disneymj4.jpg (http://imageshack.us)

Teleton
20-05-08, 08:44
Alles overziend denk ik toch aan meerdere dagen zonder hopper (hoppen is duur) en een combi zoals Michael suggereert, met halve dagen X en dan de rest een extra bezoek aan Y.

Koop dan geen magic Base ticket want hiermee kan je volgens mij echt maar een park per dag bezoeken.

Magic Your Way Base Ticket (3 t/m 10 dagen Tickets)
Voor het aantal dagen van de ticket toegang tot één van de volgende parken:

Magic Kingdom® Park
Epcot®
Disney's Hollywood Studios
Disney's Animal Kingdom® Theme Park
Geldigheid : 14 dagen na eerste dag gebruik van het ticket voor het aantal aangegeven dagen of met de No Expiration optie: Onbeperkte geldigheid.

Njit
20-05-08, 08:46
Koop dan geen magic Base ticket want hiermee kan je volgens mij echt maar een park per dag bezoeken.

Helemaal correct! Is ook al meerdere malen in dit topic duidelijk vermeld.

Base ticket = 1 parkbezoek per dag.

Teleton
20-05-08, 09:01
Zoek eens op "14 days ultimate tickets" , misschien is dat iets voor jou.

desteijntjes
20-05-08, 10:18
Als je voor het eerst gaat zou ik niet de hopperfunctie gebruiken. Wij zijn deze meivakantie voor het eerst in Orlando geweest, ik had wel de hopperfunctie gekozen, want we waren 3 jaar ervoor in Anaheim geweest.

Dacht dat we wel aan een halve dag genoeg hadden. In ieder park hebben we zeker een dag doorgebracht. We hebben alle attracties gedaan en hadden niet eens zin om te hoppen van het ene naar het andere park. Dit is waarschijnlijk wel leuk als je al een paar keer bent geweest en je wilt alleen bepaalde attracties doen.

Wat wel een aanrader is, is tourguide Mike. Op het forum staat hier nog meer over vermeld,zoek maar even. Wij hebben hier heel veel aan gehad. Alle dagen waarop hij zei dat het rustig was zijn wij geweest en het klopte precies. Ook geeft hij aan welke attracties je het beste als eerste kan doen, om te zorgen dat je alles kan doen in het park. Wat mij betreft een regelrechte aanrader!!

Succes met bepalen. Ik weet het, ik vond het ook moeilijk wat te doen.

Mariëlle

Yvet
20-05-08, 17:24
Reistijd tussen parken kan oplopen ja, maar dat is niet zo heel erg gek.
Disneyworld is ten grote van 2x Manhattan.....
Bereis dat maar eens even van de ene kant naar de andere......

Hopperfunctie kan handig zijn, wijzelf maken er nauwelijks gebruik van maar ik neem het wel iedere keer, waarom... De vrijheid zoals eerder genoemd.
AK sluit altijd vroeg en dan zou je als je dat wilt een vuurwerk kunnen gaan bekijken in een ander park, of in een ander park gaan eten enz enz.

Dat de hopperfunctie duur is vind ik eprsoonlijk reuze meevallen, $45 is op je totale vakantie wrs peanuts, maar als je wilt of moet ebsparen dan is dat iets waar je goed naar kunt kijken.

Verder moet iedereen echt voor zichzelf uitmaken welke tickets hij of zij koopt.

Bedenk je gewoon erg goed (na heel veel ingelezen te hebben) hoeveel dagen je er wilt doorbrengen en kunt doorbrengen.
Zijn het willen en kunnen hetzelfde koop dan passen voor dat aantaal.
Zijn ze niet gelijk aan elkaar willen meer dan kunnen tja dan kun je niet anders dan je aanpassen aan wat kan.....
Is het zo dat kunnen hoger ligt dan willen, bedenk je dan dat je wrs overweldigd wordt dor wat er te zien en te doen is, het is echt niet de Efteling (niks slechts aan de Efteling hoor) wat je vaker hebt gezien, waar je na 1 dag alles gezien en gedaan hebt......

Mocht je nu zeggen het worden 5 dagen en het blijkt dat je als je éénmaal in Disney bent je nog (max) 5 dagen erbij wilt kopen, toch wilt hopperen of wat dan ook dan kan dat.
Ga dan naar Guest Services van een park en ze upgraden daar je ticket naar de dagen die je dan wel wilt (max aantal van 10 dagen in totaal) of zetten er een hopperfunctie op, uiteraard tegen bijbetaling, maar die prijzen zijn en blijven hetzelfde als dat je nu extra zou betalen.

Lprp1806
20-05-08, 20:07
Wat mij nu niet echt duidelijk is geworden na al dat lezen op het forum is het volgende: mag je nu met een base-ticket van 7 dagen meerdere keren per dag naar hetzelfde park? Ofwel, 's morgens erheen wat attracties doen, weer afkoelen in ons eigen zwembad en in de middag weer terug naar het park voor een show of eten o.i.d. Ik zit mij werkelijk suf te lezen wat nu handig is voor ons gezinnetje. Wij zitten dus 14 dagen in Orlando en willen de volgende parken zeker doen; Magic Kingdom, Epcot, MGM Studios, Animal Kingdom, Disney's Pleasure Island, Universal Studio's en Seaworld. Als bonus wellicht nog Typhoon Lagoon Water Park, maar dat alleen als er nog puf voor is. Beide kinderen hebben het probleem met de attracties; de oudste (7 jaar) durft weinig en de jongste durft alles maar is te jong (1 meter 10, 5 jaar oud). De heftige dingen kunnen we dus overslaan. Ook denk ik dat ik veel van ze vraag of van park naar park te hoppen (het is en blijft vakantie), dus die optie hoef ik zeker niet. Wie o wie kan ons helpen? Wat is nu handig?? Een paar tientjes is het probleem niet, het gaat ons om de juiste samenstelling. Wellicht ten overvloede wil ik nog melden dat ik het forum werkelijk elke dag wel lees. Wat een informatie...helemaal super!

Groet, Leonie

Michael66
20-05-08, 20:25
Allereerst: Re-entry in een park is altijd toegestaan, bij elk Disney-park en met elk Disney Ticket. Dus om 3 uur vertrekken en 's avonds terugkomen kan altijd. Wel even een stempel halen bij de uitgang.

Voor de eerste keer naar Florida met kids in die leeftijd? Ik zou dan geen Hopper-optie nemen. Je bent al een hele dag kwijt aan een park, en 's avonds is het rusttijd.

Neem liever een aantal dagen extra op je Base-ticket. Het klimaat in Florida is zo slopend dat je beter een dageje extra kunt doen, en de dagen dan wat korter kunt maken. Wij redden het eigenlijk nooit langer dan van 9.00-930u tot een uur of drie half vier (na de parade) en zijn dan gewoon "klaar" voor de dag.De rest van het park vcan die dag ... komt wel weer een andere keer. M.n. voor kids is het m.i. niet handig om lange dagen in de hete parken te doen. Mijn mening is dat, anderen denken daar anders over.

Lprp1806
20-05-08, 20:37
Dank je wel voor je snelle reactie. Ik ben het overigens helemaal met je eens. Buiten het feit dat het allemaal al dodelijk vermoeiend is, werkt het klimaat dus ook niet mee. Volgens mij ben ik dus het best uit met een 7 daagse base, waarbij ik dus (eventueel) 's avonds nog terug kan. Eventuele andere parken koop ik dan nog los bij (als we daar zin in hebben). Er gaat dus niet een extra dag van de 7 af. Met 14 dagen Orlando kan ik dus om de dag een ander park doen. Toch?

Michael66
20-05-08, 20:46
Mijn advies: neem dan een 10-daags Base ticket. Kost nauwelijks wat extra (sommige aanbieders hebben zels een 6 dagen betalen 10 dagen krijgen actie) en je kunt gaan als je wilt.

Njit
20-05-08, 21:30
Je kan een stempel vragen als je het park verlaat. Daarmee kun je later op de dag het park weer in. Wel oppassen dat je de stempel er niet afwast.
Het is wel een onzichtbare stempel die enkel onder UV licht zichtbaar is dus je kan moeilijk zelf controlleren of je stempel er nog steeds op zit.

corrus
20-05-08, 21:37
Jammer dat ze die niet meer hebben, je kunt tegenwoordig gewoon in en uitlopen
Ook met een one day MYW

Njit
20-05-08, 21:51
Da's dan weer nieuw. Weer wat geleerd :)

corrus
20-05-08, 21:57
Je kunt ze nog wel krijgen hoor, maar je moet erom vragen.
Ze zullen eerst proberen jeer van te overtuigen dat het beslist niet nodig is...
Wil je 'm persé tóch? Dan halen ze even zo'n ding...

Njit
20-05-08, 22:46
Ik vond het altijd wel een stoer idee om met een onzichtbare stempel op m'n hand te lopen :)

corrus
20-05-08, 22:58
Krijg je van mij er eentje voor je verjaardag...

Kun je daarna de hele dag hier in Nederland er stoer mee rondlopen... :mrgreen:

Minervi
21-05-08, 22:00
Hm, 2 dagen voor MK. Ik dacht dat eigenlijk op een goeie halve dag te doen. Dus 's ochtends naar Typhoon Lagoon en tegen een uur of 14 naar MK, dat open is tot 22u.

Reden: ik ben al een keer of 10 in Disney Parijs geweest, en ik heb zo de indruk dat meer dan de helft hetzelfde is. De dansende theekopjes, het spookhuis, Dumbo, it's a small world, Pirates, ...

Ik heb maar 3 dagen Disney gepland, en wil dus vooral de "nieuwe" dingen zien, zoals Animal Kingdom en Epcot, waar ik dan telkens een hele dag voor uittrek. De Studio's sla ik dus ook maar over.

Logisch? Of zie ik iets over het hoofd?

Njit
21-05-08, 22:13
Disney Parijs is niet Disney Orlando. Maar alles kan, ook MK in een halve dag.
Vind het alleen altijd zo zonde - je vliegt de halve wereld over en je gaat het daar dan allemaal half doen..

Minervi
21-05-08, 22:21
Ja, maar ik ben er maar 10 dagen, en ik ga ook nog naar Sanibel, Everglades, Key West, Miami, Kennedy Space Center en Sea World. En dus 3 dagen Disney. En dan zou ik liever niét aanschuiven voor de dansende theekopjes, dat heb ik al wel gehad.
Ik ga op reis naar Florida hé, niet naar Disney.
De vraag is dus eigenlijk: wat zijn zo de "speciale" dingen waar je naartoe moet in Disney?
Groetjes,
Minervi

Michael66
21-05-08, 23:12
Misschien gaat het niet om het "doen" van attracties, maar gewoon het absorberen van de sfeer, de omgeving, en meer van dat. Da's in ieder geval de reden waarom ik komende zomer weer naar Florida ga en dat al voor de tiende keer. Als je zoveel doet in zo weinig tijd heb ik altijd het gevoel dat je bijna niets doet/ziet/ervaart.

"Ik ben in Magic Kingdom geweest, wel acht uur."
"Wat heb je daar allemaal gezien?"
"Een paar attracties, maar vooral de wachtrijen van die attracties."
"Leuk?!?"
"Geen idee. Geen tijd gehad om daarover na te denken."

SjonnieM
22-05-08, 11:58
Ondanks dat ik 8x in Disneyland Parijs geweest ben lijkt mij een halve dag echt veel te weinig. ik heb een dvd van Disney World gezien en er is daar zoveel meer. En wat Michael66 terecht zegt dat het ook om de sfeer van het geheel gaat. Het lijkt mij dat als je een halve dag gaat dat je dan alleen een gedeelte in vogelvlucht kan zien en niets kan doen. Ik ga met kinderen dus dat is geen optie, misschien speelt dat niet voor jou en iedereen beleeft het natuurlijk op zijn eigen manier.

Teleton
22-05-08, 13:51
Ja, maar ik ben er maar 10 dagen, en ik ga ook nog naar Sanibel, Everglades, Key West, Miami, Kennedy Space Center en Sea World. De vraag is dus eigenlijk: wat zijn zo de "speciale" dingen waar je naartoe moet in Disney?

Misschien is het wel de vraag of je of/of moet doen en niet en/en....... Met jouw programma komen sommige mensen na drie weken nog bek af terug, maar alles kan natuurlijk :?. Relax, Florida is too much anyway. Disney doe je maar niet even tussendoor, maar daar is inmiddels al veel over gezegd en geschreven. De vraag wat de "speciale" dingen zijn, is een onmogelijke. Sommige mensen vinden Dombo heel speciaal, andere schuiven er liever niet voor aan. Er zit maar een ding op; bestudeer de parken in Florida van te voren goed, zet Parijs helemaal uit je hoofd en maak je eigen keuzes. Neem de tijd om te genieten\\:D/\\:D/

Flufjuh
22-05-08, 19:33
Ik wil deze tickets ook bestellen bij Tickets4fun. Maar welke optie kies ik bij Preferred Ticket Despatch Option? Standard, Special of European? Ik zou zeggen European, maar ik weet niet wat Special inhoudt.

Hulp gevraagd! :)

sim123
25-05-08, 23:35
Waar kun je beter je tickets kopen hier in Nederland (evt via internet) Of in Orlando.

Wij zijn met 4 volw 1 kind en willen 4 of 5 dagen naar de disneyparken (niet hoppen) en 1 of 2 dagen naar Seaworld.
Wij vertrekken over een maand.

Advies van reisburo was in Orlando kopen ivm koers wisseling maar lees nu steeds wisselende dingen.
Wat is wijsheid?:-?

rolthof
26-05-08, 17:06
Wijsheid is eerst weten wat je wilt.

- gaan we voor mogelijk het goedkoopste en nemen we risico mbt de koers ?

- zijn we bereid nu reeds te betalen (= geld voorschieten) ?

- wil ik de kaarten al in mijn bezit voor ik naar Orlando ga ?

- Wil ik ter plekke een eindje rijden om mijn kaarten op te halen ?

Om de kleine verschillen duidelijk te maken : tussen de duurste en de goedkoopste aanbieder van kaarten in de USA (disney zelf niet meegenomen) zit voor een gezin van 2 volwassenen en 2 kinderen bij een 10 daags base ticket in totaal, voor het hele gezin een verschil van 8 euro.....

Wil je echter van tevoren weten wat het je kost en hou je niet van verrassingen en staat de huidige prijs je aan, dan zou ik gewoon kopen. Pech als de dollar daalt, mazzel als de dollar stijgt. Hoe dan ook, je had al gekocht tegen een prijs waarmee je tevreden was, dus er veranderd niets voor je.

Ik zou gewoon voor het makkelijkste kiezen en het minste risico. In mijn opinie is dat ter plekke ophalen bij een leverancier die in de buurt van je verblijf zit.

Waarom ?

- Geen risico dat je kaarten koopt vanuit NL en dat je toch niet kunt, nu kun je de kaarten dan wel weer verkopen of nog jaren bewaren, maar in de tussentijd ben je het geld wel "kwijt".
- Je kunt tot het laatste moment je plannen aanpassen, dagen minder of meer nemen.
- Je kunt de kaarten niet kwijtraken of vergeten, er zijn dan wel weer mogelijkheiden om toch nieuwe te krijgen, maar als je ze niet kunt kwijtraken heb je de alternatieven ook niet nodig.

Nadeel is wel dat als de dollar stijgt, je kaartjes meer gaan kosten. Kun je daar echter niet tegen, dan geld 1 van de voorgaande regels :D

Macjac
27-05-08, 15:23
Hi,
thanks voor alle informatie, ben u een beetje wijzer geworden in het Disney kaartjes shoppen. Maar ik zie het wel als we daar zijn, volgens mij neem ik dan inderdaad het minste risico. En voor die paar euro's van te voren bestellen. Volgens mij krijg je in Orlando zelf ook mooie prijzen, en vooral nu met de lage dollar koers.
Groetjes, Mac

wimk
28-05-08, 08:22
Hallo allemaal

Ik heb afgelopen zaterdag 6 ultimate tickets gekocht in Engeland.
Er staat bij dat ze inclusief fastpass zijn, wat houdt dat in?

Ik weet wel wat een fastpass is, maar ik dacht dat je een fastpass voor een atractie op het park moet halen en volgens mij zijn die gratis?
Of heb ik het helemaal mis en is een fastpass niet gratis?

Zal het laatste wel zijn :-)

Ik hoop dat een van jullie het me even in het kort kan uitleggen.

Njit
28-05-08, 08:35
Disney's Ultimate Tickets - The Ultimate Experience for 14 Days

At a glance:


Access to all Disney theme parks for 14 days
Ticket valid for 2 weeks from first use so days do not have to be taken consecutively
Can hop from one park to another on the same day
Use of Disney transportation system
Includes Disney Fast Pass
There is NO option to extend life of ticket
Parking not included


Dit wil alleen zeggen dat je van het Fastpass systeem gebruik kunt maken. Dit is namelijk gewoon gratis.

traveler
30-05-08, 20:10
Hallo Florida gangers,
Wat is wijsheid, wie kan helderheid verschaffen: is het goedkoper en beter om hier tickets voor bepaalde bezienswaardigheden te kopen of kunnen we dat ook ter plaatse doen. We weten nog helemaal niet waar we in ieder geval naar toe willen, onze reis is ook wel erg plotseling tot stand gekomen, dus ik ben me nu via dit fantastische forum aan het inlezen maar ik heb nog wel erg veel vragen. Alle informatie is welkom

Njit
30-05-08, 20:17
Over welke bezienswaardigheden hebben we het hier?
Je hebt nu in het Disneyworld subforum gepost. Hiervoor geldt dat van te voren kopen goedkoper is als je langer dan 3 dagen gaat.

Daniel32
01-06-08, 11:44
http://www.themeparkticketsdirect.com/kaartjes/web_finder.buy/tptdnl

Kennen we deze al? Kon het via het zoekmenu niet vinden op de site. Kwam hem tegen in een ander forum. "Lijkt" goedkoop te zijn en in GB te zitten...

Michael66
01-06-08, 12:11
Yup, die kennen we al.

Het lastige van hun site is dat ze geen overzichtje hebben met alle prijzen. Je moet steeds diverse keuzes maken en schermen door voordat je de prijs van een bepaald ticket te zien krijgt.

De prijzen die ik net even in de gauwigheid zag zien er niet slecht uit, vergelijkbaar met wat UCT doet, iets goedkoper dan AE.

Onderaan de pagina met tickets in Florida (http://www.themeparkticketsdirect.com/cgi-bin/search.buy/tptdnl?&link_title=Florida&crypto_block=k_--g-38b9XmUZGLlp3LWFSA2Ot3zusV2bieAX9saoWzHx4Gz-l-uFdun3rox2R_sd_3_MxYUTkq962035WVsn1wTSzVmQDXnB8LJC U2Es_xnGujyNqWlCLrOgLEGmUA9cPG1TlbZaIZUjmQeyrT4xJO w0--Z&cpy.display_tab=5&s_buy=yes) staat: *Deze tarieven zijn slechts een indicatie. Sommige producten zijn misschien goedkoper of duurder. Wat kun je daar nou mee?????? :-(

breaker9240
13-06-08, 19:55
Weet niet waar anders te posten.

We willen een MYWB ticket kopen voor 7dagen.
Maar geen hopper...
Maar is het dan nog mogelijk om na een dagje magic kingdom nog te gaan zwemmen? Of naar dat interactief ding te gaan in downtown.?

Trouwens is het mogelijk om zo een magic kaart met water fun en more te kopen daar aan de kassa? zoja wat moet je meehebben?

sanlot
18-06-08, 10:43
Ik heb ergens iets gelezen over als je een halve dag op een park bent geweest dat je dan de volgende dag weer een halve dag kunt met hetzelfde kaartje.
Maar ik kan het niet meer terug vinden.
Weten jullie of het klopt of dat ik het verkeerd heb begrepen. En hoe het werkt?

En zijn er combikaarten voor disney en seaworld?

Njit
18-06-08, 10:50
Nog nooit van gehoord. Zou ook niet weten hoe Disney dat zou moeten controleren.

En er is geen Combo tussen Disney en Seaworld.. Dit zijn twee verschillende bedrijven.

Ta2 Gerrit
18-06-08, 11:52
Op de eerste vraag kan ik niet echt antwoorden omdat ik het niet zeker weet, maar volgens mij kan dat niet.

Vraag twee= antwoord; Neen

breaker9240
28-06-08, 23:02
Misschien heel domme vraag en dat zal zo ook wel zijn, maar ook al verblijf je NIET in een hotel het disney vervoer in de parken is gratis he?

Njit
28-06-08, 23:07
Da's nou echt een hele hele hele domme vraag!!! :evil:
Maar ja, is gratis voor alle gasten :)

Tielemans
29-06-08, 22:36
ik ken alleen het disneytransport systeem want we hebben daar nooit een auto.. maar ik vind het wel ideaal. oke soms moet je even wachten maar het is relaxt en best snel.
vorige keer zaten we in pop century...en het was verschrikkelijk leuk: in een donkere bus van een park naar het hotel: ze draaiden allemaal muziek uit de 40-90e jaren en de amerikanen waren vaak met zijn allen aan het zingen in de bus.....erg sfeer verhogend. :razz:verder gingen we wel eens van epcot met de monorail naar magic kingdom en deden dan grand floridian aan... ff de nieuwsgierigheid bevedrigen....:oops:

Cynthia
10-07-08, 11:50
Hallo allemaal,
volgend jaar maart gaan wij 3 weken naar orlando en we willen dan ook zoveel mogelijk van de parken zien. nu kijk ik op de site van undercouver tourist en zo'n ultimate ticket lijkt me wel wat. daar staat echter bij uk en ireland only.
kan je dit ticket dan alleen maar bestellen als je daar woont?

Groetjes,

Cynthia

Michael66
10-07-08, 11:50
Nee, gewoon bestellen en ze sturen het gewoon naar je op.

ilssse
15-07-08, 05:24
Hier in Orlando bieden ze allemaal tickets voor 25 dollar aan als je eerst een hoteltour met ze doet. Heeft iemand hier ervaring mee??? Ik vertrouw dat soort dingen nooit zo maar scheelt wel 100 dollar voor 2 personen....

Teleton
15-07-08, 09:00
Ik vertrouw dat soort dingen nooit zo maar scheelt wel 100 dollar voor 2 personen....

In sommige reisverslagen heb ik wel gelezen dat dit wordt gedaan. Als je het niet erg vindt om een ochtendje of middagje achter een verkoper aan te hobbelen, schijnt het niet echt vervelend te zijn. Ontbijtje of lunch schijnt vaak inbegrepen te zijn. Voor zover ik heb onthouden, zijn de verkopers niet echt aggressief en gaat het er ontspannen aan toe.

Eigen ervaring heb ik er niet mee, ik voel er zelf helemaal niets voor en betaal liever voor mijn tickets. Vrijheid, blijheid! Fijne vakantie verder, we lezen het wel in jullie leuke verslag...;)

Michael66
24-07-08, 14:20
Ik weet ook wel dat niemand in de toekomst kan kijken ...Je zegt het zelf al. Je zult zelf de afweging moeten maken of je het risico van een daling van de dollarkoers (of stijging) wilt lopen.

Eén ding dat ik je wel met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid kan zeggen is dat Disney de prijs van de tickets gaat verhogen tussen nu en april volgend jaar. Neem dat ook mee in je afweging.

kayla
24-07-08, 19:05
Weet iemand of de kaartjes die je nu koopt volgend jaar dan nog geldig zijn? M.a.w. Hoe zit het met de expiration date?

Als ik het me goed herinner waren de kaartjes die ik voor de meivakantie had gekocht via undercovertourist tot eind dit jaar te gebruiken.

groetjes, Marja

Michael66
24-07-08, 19:20
Kaartjes zijn onbeperkt geldig zolang je ze nog niet gebruikt hebt. Dus vandaag gekochte kaartjes die je over tien jaar voor het eerst gebruikt: no problem!

Vanaf het moment dat je met je kaartje voor het eerst een park ingaat is het 14 dagen geldig. Tenzij je de non-expiration optie erbij hebt gekocht, dan blijven alle resterende dagen geldig tot ze op zijn, al duurt tien jaar dan is dat geen enkel probleem.

Yvet
24-07-08, 20:01
Er zal in augustus weer een prijsverhoging aankomen.

Tja je moet voor jezelf afwegen, of de prijsverhoging nemen en dan gokken op een gunstigere dollarkoers, of nu kopen en dan geen prijsverhoging hoeven te betalen en mss een hele gunstige dollarkoers hebben op het moment dat je gaat (kun je in ieder geval daar van die gunstige koers genieten).....

Michael66
24-07-08, 20:38
Je kunt ze alleen maar in US$ bestellen. Je hebt wat dat betreft helemaal geen keuze. De koers die je krijgt (en wat je dus in € betaalt) hangt helemaal af van de CC die je hebt en de koers die daar wordt aangehouden.

selma
24-07-08, 21:30
Michael, 99,99% van jouw info klopt en daarvoor absoluut een chapeau! =D>

Alleen, dit klopt niet geheel. De Ultimate tickets hebben wel een experation date. Staat bij UCT overigens ook netjes op de website bij de omschrijving van de tickets. (heb zelf in juni nog een aantal van deze tickets besteld, ze zijn geldig voor gebruik tot 31-12-2008)

Yvet
24-07-08, 21:45
Eigenlijk klopt 100% van het verhaal.....
Alle tickets waar in het schema over gesproken wordt zijn de Disneytickets, geen ultimate, geen flex of wat dan ook.
Het schema gaat alleen over MYW tickets en daar zijn de voorwaarden die Michael66 noemt op van toepassing.

Michael66
24-07-08, 21:53
Thnx! I ga voor100%. Maar toch een kleine toevoeging: heb je VOUCHERS om definitieve tickets in FL af te halen, dan kan aan die VOUCHERS uiteraard wel een houdbaarheidsdatum hangen. Heb hu hetzelfde meegemaakkt met die van SeaWorld, dus een opmerking daarover is wel op z'n plaats, m.i..

Leentje
26-07-08, 14:01
Ivm de prijsstijging van de tickets: mij werd verteld dat er VOOR augustus dit jaar nog een prijsstijging zou komen. Als lid van Disney Vacation Club had ik eind mei geïnformeerd ivm de korting die ik als lid krijg op de Annual Passports, en ik kreeg toen dit als antwoord:

"You may wish to contact Member Services to purchase them in advance as this will lock in the price/discount as I am certain there will be a price increase prior to next August. I cannot attest to whether the discount would be offered in the future, however, if you purchase them in advance it will lock in both."

Als er een prijsstijging komt op de Annual Passports, lijkt het me ook logisch dat er op de andere tickets ook een prijsstijging komt. Ik heb de mijne alvast besteld.

Yvet
26-07-08, 20:36
Er komt ook een prijsstijging, voor alle tickets.

Vroeger was de prijsstijging iedere januari nu hebben ze dat sinds vorig jaar veranderd naar augustus.
Wrs 2e week augustus zal de prijsstijging van kracht gaan en ze zullen de verhoogde prijzen de 1e week van augustus bekend maken.

Barney180
29-07-08, 09:49
Hallo Allemaal

2 jaar geleden ben ik met mijn gezin op vakantie geweest naar de Disney parken in Orlando.
ik heb toen voor 5 personen toegangskaarten gekocht voor 5 a 6 dagen inclusief hopper.

uiteindelijk hebben we er hier maar 3 dagen gebruik van gemaakt omdat we ook nog een dagje naar Seaworld en een Wild water park hebben gedaan.

ik vroeg me daarom ook af of deze toegangs pasjes nog geldig zijn nu
ze zijn van aug. 2006.

graag een reactie s.v.p.

pascalbrouwers
29-07-08, 09:55
alleen als je tickets gekocht heb die onbeperkt geldig zijn.
Staat op het ticket.
Voorals nog ga ik ervan uit dat je de normale tickets hebt, anders zou je dit normaal gesproken van te voren weten.
Deze tickets zijn ook een stuk duurder.

Pascal

corrus
29-07-08, 09:56
Normaal gesproken zijn ze geldig, 14 dagen na aanbreken van de pas/ticket.
Tenzij je Non-Expiry hebt dan, verlopen ze nooit.
Dit staat ook op de pas/ticket.

Njit
29-07-08, 09:57
Die zijn enkel geldig als je Non-Expiring tickets hebt gekocht. Dit is een optie die je erbij kunt nemen. Gezien je vraag zul je dit wel niet gedaan hebben.

RoRo
30-07-08, 13:07
Oeh wij gaan volgende week en hebben nog geen kaartjes :S Hopelijk gaat dan inderdaad de prijswijziging de tweede week van augustus van start, dan kunnen we ze nog net op tijd halen...

[verwijderd]
30-07-08, 14:17
Kan iemand mij zeggen hoelang het duurt voor de tickets er zijn, dit omdat ik over 4 weken ga en ze eigenlijk dara wilde halen maar ze nu toch wil bestellen?

Mickey99
30-07-08, 16:48
Ik heb vorig jaar kaartjes besteld en had ze toen na 5 dagen in huis dus echt erg snel. Je kunt er trouwens ook voor kiezen om ze na het bestellen daar, ter plekke, op te halen.

Leentje
30-07-08, 23:49
Om ze ginds op te halen moet je de optie "Will Call" aanvinken. Je bestelt en betaalt je tickets op voorhand, je hoeft geen kosten te betalen om ze op te sturen, je kan ze ginds gewoon afhalen. Ik doe het elke keer zo, lekker makkelijk.

Q. I ordered my tickets for Will Call; when and where can I pick them up?
A. Ticket orders placed before midnight (Eastern Time) can be picked up the next day. Upon arrival, pick up your Will Call ticket order at one of the following ticket sales locations: Epcot®, Disney's Animal Kingdom™ Theme Park, Disney's Hollywood Studios™ or the Ticket and Transportation Center at Magic Kingdom® Park. You will need to present your Will Call certificate along with a valid photo I.D. (e.g., driver's license, passport or military I.D.).

Staat hier niet vermeld, maar je kan je tickets trouwens ook nog oppikken in Downtown Disney - Guest relations.
Als je je bestelling hebt geplaatst, krijg je een bevestiging met een barcode (wat ze hierboven het "will call certificate" noemen), je krijgt ook nog een bevestiging per mail toegestuurd. In ruil voor die bevestiging kan je ginds je tickets ophalen.

muppet
02-08-08, 10:47
Hallo,

Net lid van het forum en nu al een vraag (en ja ik heb eerst gezocht).
Kun je de 10-dagen tickets van Walt Disney net zo vaak terug upgraden naar een 10-dagen kaart als je wilt?
(Na 2 of 3 dagen te hebben gebruikt, terug brengen naar het oude nivo, dus dagen bij kopen.)
Ik heb begrepen dat je alleen het prijsverschil betaald tussen de waarde van je ticket en de ticket die je wilt, dus dan zou het het goedkoopst zijn als je steeds een 10-dagen kaart na 2 dagen gebruik terug upgrade naar een 10-dagen kaart.

Groeten van muppet.

calypso
02-08-08, 13:36
Nou het is nu officieel volgens de OrlandoSentinel (http://www.orlandosentinel.com/orl-distix0208aug02,0,4423849.story)

Prijzen gaan omhoog een dag ticket gaat van 71 naar 75$!

Disney announced increased ticket prices Friday afternoon that push the cost up 5.6 percent to $75 for the basic one-park, one-day ticket for adults and children 10 or older. The old price, $71, is still in effect today. The price of a basic ticket for children ages 3 to 9 will rise Sunday to $63, up 5 percent from $60.

Disney also raised the price of its "Magic Your Way" multiday-ticket packages, by 3 percent to 8 percent. The top deal, a 10-day adult Magic Your Way ticket, now costs $237, or $23.70 a day, up 5.3 percent. The Park Hopper add-on, which allows ticket holders to move among any of Disney's parks, will cost $50 for up to 10 days, a $5 increase. The Water Park Fun & More add-on option remains $50.

Het voledige article is hier te lezen OrlanodSentinel (http://www.orlandosentinel.com/business/tourism/orl-disney-price-increase-080108,0,286532.story)


Oh volgens Orlanodtips zou de prijs van het parkeren ook omhoog gaan alleen heb ik dat nog nergens anders officieel kunnen lezen dus of die prijs van 11 naar 12 gaat weet ik nog niet zeker.

calypso
02-08-08, 13:39
Denk dat muppet bedoelt of je een ticket kunt verlengen van bv een 8 dagen naar een 10 dagen. En dit kan volgens mij inderdaad als je ticket nog geldig is. Je kunt dan in het park je ticket laten upgraden voor een aantal dagen.

Hoe vaak dit kan weet ik niet denk dat normaal dit maar een keer zal gaan, maar zeker weten doe ik het niet.

FrankS
02-08-08, 14:03
Ik vermoed ook dat het alleen kan als je oorspronkelijk een minder dan 10 dagen ticket hebt gekocht. Je kunt deze dan upgraden naar maximaal een 10 dagen ticket en dat ook slechts éénmaal.

deh78
02-08-08, 18:56
Ik heb een 2 daagse hopper kaart...in welke parken kan ik daar mee komen, ik wil graag ook nog naar Epcot moet ik dat apart erbij kopen.

Dennis

Njit
02-08-08, 19:06
Een Hopper is geldig voor alle Disney parken.

Michael66
03-08-08, 13:56
@muppet: Als ik het goed begrijp wil je nu een 10-daags ticket kopen, dat enkele dagen gebruiken en dan weer extra dagen bijkopen. Dat kan helaas niet. Het maximum aantal dagen op een ticket is 10. Je kunt dus alleen maar het aantal dagen uitbreiden als je oorspronkelijke ticket minder dan 10 dagen heeft.

Als je oorspronkelijke ticket al 10 dagen heeft kun je wel nog upgraden met de opties: hopper, waterpark fun & more en no expiration.

ferret
03-08-08, 14:35
Wij hebben tickets voor 21 dagen, dus er zijn wel degelijk kaarten waar meer dagen op zitten. 10 is niet het maximum.

Mickey99
03-08-08, 14:39
Michael bedoelde de kaartjes die je bij Disney (http://tickets.disney.go.com/buy/TicketTrans?storeID=DRD&tokens=JP%2Fd6daQ%2B9N9zjw8yCHCJAPVo5Ri7Vm1xy6tRcs zLdUrhjBGwymXRPWt2UU8lcDdst7ndyzcAbAuchhjJogRzgHO3 IX3qmXy97Fb%2BbENCrPG69wDATJZgsk%2FxoYKeFQfhMl4Xht HMZXSUJWUB7tbYvHB%2B1zz3s7h65xXOBpAc%2B%2FVRnmlv67 B1XT20T392vFhYUI%2FqhjKxkMGBi4QkoKFQMIZHrsaX7KhlJS VbuS%2FN%2FS2DVCto85j1H6QQrLKAwkIWuZoj%2BQLBd7cUqv bpZzKCpGCv0qBbNzjgec9Y8mf9UAz8bld9clw032EmuakXsl5h GP%2BCz9G%2FFamHtpBS%2BKK51rIViepGVtZfMv0nuXbWCTYx xAo%2FsN1crbqtRYxxc93HaBTreon0TnoV9X9Zn5N0TjkY21QY UcPHaBTreon0TlPTbeN%2FaYMJVspk%2B%2FWk%2BRmUU0fmGm C3WasiCaNNoH5N2d6ItmHAR25n4sL9PHn5YRNMYXXOy1YUyLn2 eihPLyaHyR5LdXqoYPfpx5jfinkJE583l0BFcr%2FwozFOKwhv o6HGNYisLiHXw9OqkWnkVmRxyc4UUeNGzHYic%2BbfSW1HccnO FFHjRsx3xYXzoM2byc0F%2BFaQOWFZyNqKNzo7MLyE7VllRRmO rDnR%2FLRS1%2FlRM2rNpDLKx%2F7wxwglGN8H0NHgtZuPic2q vRGHj%2BESuoDOJzO2Xwu%2BGANlQfRBdTGEeU0I99daNEFuPA xwRgZEJA%3D&drnid=2739709) zelf koopt. Die gaan tot 10 dagen (of anders een jaarkaart).

Njit
03-08-08, 14:41
Die zijn er wel. Maar enkel te krijgen in de UK. Bij Disney zelf kun je deze niet bestellen en je kan ze ook niet bij de Gate kopen.

Vandaar die 10 dagen.

Michael66
03-08-08, 15:11
Volgens mij gaat upgraden (en daar gaat dit topic toch over?) alleen maar met de Magic Your Way tickets. En daarvoor geldt voor zover ik weet een maximum van 10 dagen.

muppet
06-08-08, 22:32
Bedankt voor alle reacties.
Naar aanleiding daarvan hebben we nu besloten om dan maar jaarkaarten te nemen en vervolgens maar binnen 1 jaar terug te gaan naar Florida.

Nogmaals bedankt.

veghel
19-08-08, 21:46
Als ik nu tickets bestel, zijn deze in 2009 ook nog geldig??

veghel
19-08-08, 21:54
Hallo allemaal,:D
als nieuw lid van het forum, is er zoveel te lezen, dat ik mijn vraag gewoon maar stel!!
Wij hebben een jaar abonnement van Disneyland Paris en gaan volgend jaar naar Disney Wolrd Florida!!!
Weet iemand of ik door mijn jaarpas van Parijs nog ergens voordeel kan halen in Disney world!!!
groet Germa=;

corrus
19-08-08, 21:57
Helaas...

De DLPR jaarkaart geeft geen enkele korting in WDW...


Sorry. :oops:

veghel
19-08-08, 22:12
Hallo Corrus
wat een supersnelle reactie, bedankt!
ik had er geen enkel idee van, maar weer een vraag opgehelderd!
bedankt!
Germa

Michael66
20-08-08, 17:30
Ja! Voor alle tickets (dus niet de vouchers) van Disney geldt dat ze onbeperkt "houdbaar" zijn totdat je ze voor het eerst gebruikt. Dus nu kopen en in 2018 voor het eerst gebruiken, dat kan!

Isabelle2
06-09-08, 21:40
Hallo,

heeft een van jullie ervaring met het bestellen van kaarten voor disney en Seaworld bij Billy Boys Tickets via de site www.greatorlandodiscounts.com (http://www.greatorlandodiscounts.com) ?
Ben erg benieuwd.

Nanique
11-09-08, 12:28
Hallo!
Heeft er iemand ervaring met tickets bestellen via www.americanestates.nl (http://www.americanestates.nl)?
Wij gaan 29 september naar Florida en willen zo'n 3 daagse hopper pas met zwembaden erbij...die is daar 221 euro. Ik heb op andere sites gekeken en ze kosten of meer of hetzelfde....maar ik vind het een beetje eng....geld overmaken en dan maar hopen dat je echte pasjes krijg....
Tips?

calypso
11-09-08, 13:02
Als je de zoekfunctie eens zou gebruiken hier op het forum zul je zien dat al vele mensen bij AmericanEstates kaartjes besteld hebben en daar nog nooit problemen mee gehad hebben. Zelf ben ik ook een van die personen.
Verder is dit bureau ook nog eens aangeschreven bij het SGR dus dacht het wel betrouwbaar....

yvonne
11-09-08, 13:05
Wij boeken alles bij AE.Verleden jaar ook gedaan en nu weer.
De tickets worden keurig opgestuurd.Wij hebben een 14 dagen hopper en dan voor 32 man.Dus dat gaat over een behoorlijk bedrag.
Maar dat is dus echt te vertrouwen.
Yvonne

cvr
14-10-08, 23:25
Ik ben wat aan het puzzelen voor de meivakantie 2009. De vorige keer hadden we 6=10 Magic Base + Waterpark en dat is voor ons de meest ideale keuze. Ik heb de excel file gedownload van Michael66 en daarin zie ik dat het op 6 mei 2008 671 Euro zou kosten voor ons gezin. Als ik echter op de diverse sites ga kijken voor 2009 zie ik dat het bijvoorbeeld bij American Estates nu maar liefst 802 Euro kost voor 3 volw. en 1 kind.

Disney heeft zelf een 2009 aktie "Everyone gets in for kids price" (gevonden via Mousesavers) maar als ik het goed zie is dit enkel voor Anaheim en niet voor Orlando.

Kortom; we puzzelen nog wat verder. Als iemand suggesties heeft voor de meivakantie, graag!

denny
17-10-08, 15:46
ook ik ben aan het kijken voor disneytickets voor de mei vakantie 2009 en kwam het volgende tegen.....

ingezetene van de UK en Ierland krijgen voor 2009 de aanbieding : 14 dagen disneyticket voor de prijs van 7 dagen.....:o.

waarom wij niet........:o:owillen wij ook wel......toch

Ik las dit op de site van mousesavers en die gaf weer een link naar disney's international.

Of heb ik het niet goed gelezen en geldt dit ook voor Europeanen.....

martinm
17-10-08, 20:37
Ik ben woonachtig in Amerika en mijn NL collega is onlangs naar Florida geweest en heeft toen per park tussen $ 25 en $ 40 p/p uitgegeven, hij was met zijn gezin (4 pers), heeft leuke deals bij de lokale fastfoods gemaakt waar handelaren tickets verkopen. Volgens mij zijn dit echt wel goedkope tickets..........
Ik ga dit in december ondervinden, als ik voor 8 dagen naar Florida ga met mijn gezin. Ik zal daarna mijn ervaring hiermee, delen op dit forum.

Martin

Ook leuke links voor goedkope tickets (alleen voor dit jaar geldig):

< Links verwijderd >
(http://www.magicalgetaway.com/universal/)

MichelAngelo66
21-10-08, 20:19
Nogal nieuw op het forum en ondanks dat ik denk alles toch goed te hebben gelezen heb ik toch nog een (stom)vraagje....
Die Magic Your Way tickets bij AE zijn €168,-- (7 voor 5 dgn). Dan kan je in de vier parken terecht gedurende die 7 dgn. Ik begrijp 1 park per dag als je geen hopper neemt, maar zou je bijvoorbeeld gedurende die zeven dagen 2x naar Magic Kingdom gaan, 3x naar Animal Kingdom en 1x Hollywood Studios? Of mag je elk park maar 1x aandoen?

cloggie68
21-10-08, 20:42
Of mag je elk park maar 1x aandoen?

Dan zou je na 4x klaar zijn toch....?? Nee je mag toch ook gewoon 7 dagen in Magic Kingdom als je niks anders zou willen, dat maakt niks uit hoor. Zolang het maar 1 park per dag is.

MichelAngelo66
21-10-08, 21:48
Ok logisch. Je kan dan ook 's middags even uit het park om 's avonds weer terug te komen bijvoorbeeld? Ons dochtertje is komende zomer ca. 4,5 en dan is 's middags relaxen wel prettig denk ik.

cloggie68
22-10-08, 16:16
Ja hoor, dat lijkt me wel. Ik was niet eerder in WDW maar vorige week in Parijs kon dat ook. We kregen wel een stempel op onze hand die je alleen met ultraviolet licht kan zien.

fitnessmouse
22-10-08, 17:35
Ja hoor, dat doen wij ook altijd. De kinderen kunnen dan s avonds ook echt genieten van de shows en vuurwerk zonder te hangen en te dreinen.

Ben zelf ook nog aan het puzzelen voor kaarten, wij gaan ook in de meivakantie

MichelAngelo66
22-10-08, 22:48
Mmm, dat is dan wel handig. Over die kaarten gesproken... ik zie dat ze op American vacations het voordeligst zijn. Magic Your Way voor 7 dgn. 157,-- voor volwassenen en 129,-- voor kids. Voor mij op 3 volw. en 1 kind wel 8 euro goedkoper dan bij Disney online. Als je de waterparken erbij wilt 196,-- om 169,--. Dan is Disney 10 euro goedkoper!#-o

patspoel
05-11-08, 01:22
Mijn oom en tante gaan eind december naar Florida toe, en wij begin.
Is het mogelijk om de tickets door te geven?

Ik weet wel van de vingerafdrukscan, maar staat dat in verbinding met het kaartje?
Ik heb ook vaak zat gewoon door kunnen lopen.
Ook heb ik de laatste keer onze kaarten verkocht aan een handelaar omdat er nog dagen vrij waren, hoe doet hij dit dan?

Teleton
05-11-08, 02:28
Is het mogelijk om de tickets door te geven?

Deze week 2 keer 'biometrische' problemen gehad. Wordt prima opgelost, maar wilt u zich wel even legitimeren? Wij konden dat, dus ik heb geen idee wat er gebeurd zou zijn, als dat niet het geval was. De tickets zijn officieel non-transferable.

Michael66
05-11-08, 06:25
Mijn oom en tante gaan eind december naar Florida toe, en wij begin. Is het mogelijk om de tickets door te geven?In principe niet. Zoals in de voorwaarden van de tickets staat: ze zijn persoonlijk.
Ik weet wel van de vingerafdrukscan, maar staat dat in verbinding met het kaartje? Ik heb ook vaak zat gewoon door kunnen lopen. Ook heb ik de laatste keer onze kaarten verkocht aan een handelaar omdat er nog dagen vrij waren, hoe doet hij dit dan?Ja, koppeling is er, wat die handelaar doet is zijn zaak, het is in ieder geval niet in de lijn van de voorwaarden die WDW stelt.

patspoel
05-11-08, 11:12
Ok bedankt voor jullie reacties.
Ja die handelaar vroeg hoe lang we nog bleven en hoeveel dagen er nog geldig waren. Waren er geloof ik nog een stuk of 3, en toen vroeg hij of tie ze mocht kopen voor $25 per stuk.
Gelijk gedaan natuurlijk, blijven Nederlanders

renz en liana
05-11-08, 11:38
Niet doen !!!

Wij hebben hele grote problemen gehad. Toen we aankwamen konden er 2 doorlopen en de rest (4 personen ) niet. We konden gewoon aan de kassa nieuwe tickets halen. Een beetje zonde eerst een parkeerplaats zoeken en daarna weer even terug naar het "ticketburo"om de tickets in te ruilen. Wij zijn namelijk eerst terug gegaan om ons geld retour te vragen en daarna hebben we nieuwe tickets gehaald aan de kassa bij de ingang. Heel dit geintje heeft ons tijd en irritatie gekost.

Ik voelde eigenlijk nog een beetje voor l..l staan bij de ingang.#-o

Teleton
05-11-08, 14:19
Is het mogelijk om de tickets door te geven?

Ik vind het een 'vreemde' vraag. Wat vind je zelf van deze variant: Is het mogelijk om een kassabon van de Walmart door te geven, zodat mijn oom en tante met dezelfde boodschappen zo naar buiten kunnen lopen.........

Yvet
05-11-08, 14:29
Ik ben het volledig met Teleton eens.
Daarnaast is het verboden, dus illegaal en illegale activiteiten worden op dit forum zeer zeker niet gesteund.

patspoel
05-11-08, 15:20
Ik vind het een 'vreemde' vraag. Wat vind je zelf van deze variant: Is het mogelijk om een kassabon van de Walmart door te geven, zodat mijn oom en tante met dezelfde boodschappen zo naar buiten kunnen lopen.........

Buiten dat je het een vreemde vraag vindt, denk ik dat je niet begrijp hoe ik het bedoelde.
Ik bedoelde dus dat mijn oom en tante de dagen die overblijven, op maken.
Het is een ticket voor 10 dagen en kost hetzelfde als een ticket voor 6 dagen.

Ik dacht daaraan omdat ik zelf toen de tickets voor $25 per stuk had verkocht en omdat die man dat weer ging verkopen, vandaar.
Dan vind ik het op mijn manier niet zo erg, maar van die handelaar wel.


Ik ben het volledig met Teleton eens.
Daarnaast is het verboden, dus illegaal en illegale activiteiten worden op dit forum zeer zeker niet gesteund.


Je doet nou net als of ik het over een drugdeal heb of een terroristische aanslag.
Zelf zeker nog nooit een keer gevloekt of te hard gereden?

Teleton
05-11-08, 15:37
Zelf zeker nog nooit een keer gevloekt of te hard gereden?

Vast wel, maar diefstal of oplichting is iets anders dan vloeken.

rolthof
05-11-08, 15:45
Ach, ik heb in mei 9 10 daagse tickets verkocht aan een manneke in een tankstation aan de US 192 die een groot bord hebben staan waarop ze melden dat ze "used" tickets kopen. Vond het een nogal louche typje.

Daar is niets fouts aan, het verkopen van die tickets. Wat er daarna mee gebeurt, tja...... Daar kon wel eens een luchtje aan zitten (luchtje is een understatement). Ik zou er iig zelf nooit kaarten kopen, maar ik heb het idee dat het naar de timeshares e.d. gaat.

patspoel
05-11-08, 15:48
Vast wel, maar diefstal of oplichting is iets anders dan vloeken.

Ik vind alleen die reactie gelijk wat overdreven.
Het is maar een vraag, zonder een bij bedoeling.

De kaarten zijn trouwens maar tot 14 dagen na 1e gebruik bruikbaar, dus het is niet eens mogelijk.

Weet iemand hoe dat werkt dan?
Wordt je vingerafdruk dan verbonden aan het kaartje wat op dat moment gelezen wordt?

Michael66
05-11-08, 17:13
Daar is niets fouts aan, het verkopen van die tickets. Wat er daarna mee gebeurt, tja......
Nee, niets mis mee. Tenzij je je ergens bedenkt dat de keten ergens begint. Hier dus. Maar ja, da's niet fout. Toch?

Teleton
05-11-08, 18:52
De reactie is misschien niet zo overdreven als het lijkt. Zoals Michael66 terecht schrijft: De keten begint ergens. Een beetje zwanger bestaat niet, een beetje oneerlijk ook niet. Kwade bedoelingen of niet, het is helemaal niet moeilijk om proefbalonnetjes op te laten over de (on)mogelijkheden om het systeem te misbruiken. Zo kan je met never expire tickets wel degelijk proberen om tickets aan anderen door te geven. Of je begint een handeltje in jaarkaarten, scheelt ook nog in de parkeerkosten. En zo zijn er waarschijnlijk nog tal van variaties te bedenken. Waar het om gaat dat het niet de bedoeling is om dergelijke discussies hier te voeren. Daar waar ze niet door de beugel kunnen, grijpt een moderator wel in. Daar waar ze op het randje zijn, kan je verwachten dat je iemands ongezouten mening krijgt.

Het antwoord op de vraag: Ja, de vingerafdrukken zijn aan de kaart gelinkt. Ik gaf dat al eerder aan. Nee, hoe het precies wertk weet ik niet, net zo min als ik weet waarom je de ene keer wel en de andere keer geen vingerafdrukcontrole hebt.

patspoel
05-11-08, 19:25
En daarom vind ik het dan raar dat je met verschillende kaarten, na verschillende keren gescand te zijn, toch erin komt.

Vandaar dat ik het even vroeg

En voor een ongezouten mening ben ik niet zo bang, die mag iedereen geven, maar niet gelijk dingen suggereren

Yvet
05-11-08, 23:11
Zelf zeker nog nooit een keer gevloekt of te hard gereden?

Nee, werkelijk waar heb ik nog nooit gevloekt op dit forum en zeker nog nooit te hard gereden op dit forum.

Het is nu eenmaal een regel op dit forum dat illegale praktijken niet gepost mogen worden.
Dit is een illegale activiteit of je het nu leuk vindt of niet.

bruggeling
12-11-08, 20:00
hallo allemaal

IK heb even een vraagje, het is beter om daar een kaart te kopen toch? wij gaan volgend jaar naar orlando in april, en een kennis van ons is net terug en heeft voor 1 dag een kaart gekocht voor 80 euro p.p. dat vind ik erg duur, heeft dat te maken met maar 1 dag, dat een 4 dgn. kaart voordeliger is?? groetjes yolanda

Njit
12-11-08, 22:29
Op 1 daagse tickets zit geen korting. Hoe meer dagen hoe meer korting.

astrid nap
15-11-08, 13:00
Wij gaan in december naar Orlando en nu ben ik op zoek naar entreebewijzen voor de Disneyparken. Nu valt het mij op dat je met 6 of 7 dagen relatief goedkoop uit bent maar ik wil een pas voor 3 of 4 dagen. Wie heeft er tips of weet een goedkoop adresje?

Njit
15-11-08, 13:20
Disney tickets worden pas vanaf dag 4 goedkoper. Dus goedkoper zullen ze niet worden.

ingrid.raymon
17-12-08, 17:38
In april ga ik met mijn vriend een reis door Amerika maken.
We verblijven 5 nachten in Orlando en we willen graag
een bezoek brengen aan Animal Kingdom.

Nu vertelde een collega van me dat je op diverse plaatsen in Orlando kortingsbonnen kan krijgen voor toegangskaarten en dan we dan beter kaarten ter plekke kunnen kopen? Klopt dit? Of is het toch veel handiger om de kaarten via internet te bestellen?

Susie One
17-12-08, 19:21
Kiijk ff bij deze link.

http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=8166&highlight=korting

Susie One

Marjus
31-12-08, 02:28
Hallo allemaal,

Voor onze reis in juli ben ik flink aan het uitzoeken geblazen waar ik de tickets het goedkoopste kan bestellen. Dit kwam voor ons het voordeligste uit bij ticketmania, maar nu verzenden zij niet meer buiten Amerika.
Is het dan slim om ze nu te bestellen en ter plaatse af te halen (bij Billy Boy's Tickets), of als we aankomen naar dat kantoor rijden en daar tickets kopen en meenemen? Wat is dan het voor of nadeel?

Dan nog een andere vraag, als we maar 1 dag naar WDW willen is het voordeliger om bij WDW het ticket te kopen. Sta je bij WDW in een lange rij (in juli) om een ticket te kopen, of kan ik die dan beter van tevoren bij Disney bestellen?

Voor alsnog is het plan om 1 dag naar Magic Kingdom, 1 dag naar Sea World, 1 dag naar Kennedy Space Center te gaan en de Cirque du Soleil voorstelling te zien. Eventuele promocodes of andere tips voor juli 2009 zijn uiteraard welkom :grin:

Michael66
31-12-08, 06:38
Eéndaagse Disney-tickets zijn het voordeligst bij Disney zelf, aan het loket. En de rijen zijn eigenlijk nooit erg lang, al kan het soms wel eens lang duren voor je aan de beurt bent als de idioten voor je moeilijk aan het doen zijn (nog ter plaatse moeten beslissen welke tickets ze nemen, hun creditcard weigert, ze gewoon aan het zeuren zijn, etc.).

disney-golf
06-01-09, 22:01
Weet iemand of er V.I.P. passen te koop zijn wanneer je niet in het Disney hotel verblijft?
En zo ja, waar en hoe zijn die te verkrijgen en wat kosten ze?
Ik ben benieuwd naar de reacties!

Njit
06-01-09, 23:33
Wat bedoel je hiermee?
Als hotelgast heb je wel een aantal voordelen (Extra Magic Hours bijvorbeeld) maar een VIP pas krijg je niet..

Michael66
07-01-09, 06:14
Veel hotels in Kissimmee bieden gratis shuttlevervoer naar Disney aan. Kijk daarvoor eens goed op de website van het hotel dat je geboekt of op het oog hebt. Nadeel van die gratis service kan wel zijn dat je aan bepaalde tijden gebonden bent, en dat in sommige periodes de bussen erg vol kunnen zitten.
Betaalde shuttle-service ken ik niet in Kissimmee. Mocht je daar meer info over hebben dan zou ik het fijn vinden als je daarover iets zou kunnen vertellen.

disney-golf
07-01-09, 13:10
Als je in het disney hotel verblijft (het duurste vlak bij de ingang, ben de naam ff kwijt, Alzheimer weet je wel... LOL) kan je vip passen hebben.
Die werken zoals een electronische badge om toegang tot de diverse attracties te hebben.
Het voordeel hiervan dat je nergens hoeft te wachten.
Ik heb in Juli gasten die iets te vieren hebben, vandaar de vraag.[-o<

floriaantjes
07-01-09, 13:14
Zijn er ook meerdaagse tickets aan de kassa bij Disney te koop, of moet je die via de site (welke aanbieder je dan ook neem, overzicht is super !!!) bestellen om je voordeel er uit te halen. Wij weten nog niet precies hoe we de 4 dagen in Orlando willen besteden. Disney wordt het gegarandeerd, maar we willen ook beslist naar Seaworld.

Njit
07-01-09, 13:33
Voor Disneyland Parijs hebben ze deze passen: http://hotels.disneylandparis.nl/hotels/disneyland-hotel/index.xhtml

Maar in Orlando heb je die volgens mij niet.

disney-golf
07-01-09, 13:37
Ze bestaan wel, heb het zelf al gezien.
Misschien is dit voorbehouden aan echte vip's en zijn ze niet te koop?!

Njit
07-01-09, 13:39
Ik denk dat Disney echte VIP's wel wat extra service bied ja..

corrus
07-01-09, 13:39
Ze bestaan wel, heb het zelf al gezien.
Misschien is dit voorbehouden aan echte vip's en zijn ze niet te koop?!

Ik weet niet wat je dan gezien hebt, maar in ieder geval géén VIP passen o.i.d...
Want voor Walt disney World zijn deze niet beschikbaar...
Zijn dus niet te koop...

disney-golf
07-01-09, 13:53
Wat ik gezien heb zijn mensen die een electronische badge hadden die naast de ingang voor de rolstoelgebruikers een eigen ingang hadden met een poortje dat open ging na het scannen van de badge.
Vervolgens liepen die door tot aan de attractie.
Daar moest iedereen wachten tot de vip's ingestapt waren en dan kon de rest weer.
Ik weet dit omdat het me één keer gelukt is om met een groepje mee naar binnen te glippen.
Ik weet het, niet netjes maar zo weten de forumgangers weer dat het bestaat.
Het doel heiligt de middelen zullen we maar zeggen...:oops:

corrus
07-01-09, 14:10
Die VIPS zoals jij deze mensen noemt maken óf deel uit van een groep van een tour, door Disney georganiseerd is, zoals bijvoorbeeld Dine with an Imigineer enz. enz... maar dan loopt er ook altijd een CM bij...

Ook kan het zijn dat het allemaal CMs waren, een full timer kan dan op z'n Maingate pas zo naar binnen...
Vrij grote badge (blauwe bovenkant, witte onderkant (in het blauwe gedeelte de naam en pasfoto, in het witte gedeelte de barcode) dit zijn géén VIPS

Maar het zijn in ieder geval geen VIPs ofzo...
Ik heb zelf een Silver MainGate... (Zilvere bovenkant, witte onderkant (in het zilver gedeelte de naam en pasfoto, in het witte gedeelte de barcode)
En ik ben zelf toch echt geen VIP...

Michael66
07-01-09, 15:29
Meerdaagse tickets zijn uiteraard ook gewoon aan de kassa bij Disney verkrijgbaar. Maar dan betaal je dus de "normale" Disney-prijs. Je kunt beter dan ter plaatse bij één van de lokale aanbieders langs gaan en daar je tickets kopen. Dat scheelt je al gauw zo'n $10 per ticket (voor meerdaagse tickets). Als je maar één of twee dagen naar Disney gaat kun je beter je kaartjes bij Disney zelf aan de kassa kopen.

Heidi85
07-01-09, 21:17
Heeft iemand weleens kaartjes besteld via Tickets2you.net?

Ik wil voor mijn vakantie half februari graag 2 Adult 5 dagen MYW + park hopper+ waterpark fun & more tickets bestellen en deze website kwam als goedkoopste uit.

De tickets zijn daar €232,50 per stuk (omgerekend met de dollarkoers van vandaag)

De pickup locatie zou voor ons geweldig zijn aangezien 1 van de 9 pickup locaties precies naast ons hotel is.

Vandaar dus dat ik graag wil weten of iemand ervaring met ze heeft of weet of ze betrouwbaar zijn.... Of dat het toch veiliger is om via Undercovertourist te bestellen voor een paar Euro meer... (ongeveer €238,- per stuk)

Michael66
07-01-09, 21:56
E.e.a. ziet er m.i. wel redelijk betrouwbaar uit. Als je ze ter plaatse gaat ophalen vraag dan duidelijk of het ongebruikte originele tickets zijn. En op de tickets even goed kijken of de afgiftedatum recent is.

Voordeel van een duidelijke ophaallocatie is dat je er bij problemen altijd weer eventjes langs kan gaan om het recht te zetten.

Ik had ze trouwens ook al eerder gezien en twijfelde erover om ze op te nemen in mijn overzicht.